Ja noilla jutuilla kehtaat kutsua itseäsi Jokerien kannattajaksi. Jos pelin taso laskee niin hylätään seura.
Ja kun pelin taso nousee niin hylätään seura?
Ja noilla jutuilla kehtaat kutsua itseäsi Jokerien kannattajaksi. Jos pelin taso laskee niin hylätään seura.
Ja kun pelin taso nousee niin hylätään seura?
En nyt tiedä tuosta ''hylkäämisestä''. Se että Jokerit huoraa perinteitään, arvojaan ja ylpeyttään muoviliigalle ja ns paikallisvastustajan omistavalle mafiaklaanille on toki sellainen asia, jonka kritisoimista ei tule lopettaa vaikka aivot lapsille tarkoitettuihin läpsyttimiin vaihtaneet niin toivovatkin.
Totuuden kertoo vain ja ainoastaan pelien yleisömäärät.
Jokerithan olisi nykyisellä rosterillaan naurettavan ylivoimainen joukkue jos se pelaisi Liigassa.
Max power voi painua harrastaan lutuuria ja muitten haukkumista johkiin muualle. Kuulin millanen oot yhteiseltä tutulta ja käy lähinnä sääliks.
Oon kans siitä outo että parin vuoden jälkeen KHL sai ostamaan kausarin taas. Liiga alko olemaan tasapaksua kuraa vähentyneine katsojineen ja läpsyttelymatseineen.
Nykyisellään taitotaso sentään paikkaa virkamies illat. Katson hyvää hokia, en ime länsi enkä itä propagandaa ja kannatan seuraa loppuun asti itkemättä jossain saatanan jatkoajassa krokotiilin kyyneleitä. Ja en jaksa vittuilla niille jotka lähteneet menee/jäänneet kannattamaan.
... En hiffaa mitä Kerho, Jukurit, TPS ja muut tarjoavat mitä KHL:n joukkueet eivät tarjoaisi paljon paremmin. Joo, historiaa jengien välillä, mutta tässähän niitä luodaan paraikaa. Ei kai kukaan voi olettaa että Jokerit ja Lada Toljatti tuntisivat toisensa hyvin pitkältä ajalta kun Jokerit pelaa toista kautta idän liigassa ja Lada oli viime vuoden poissa...
Metsä vastaan niin kuin sinne huudetaan. Onhan täältä saanut aika tiuhaan tahtiin lukea vittuilua siitä miten esim Päädyn jättäneet vanhat aktiivit ovat jotenkin ''pettäneet'' Jokerit. Aiheellinen kritiikki KHL-kiimaa kohtaan, vaikka sitten hieman kärjistetyillä sanavalinnoilla on kuitenkin ehdottomasti paikallaan. Aika monta periaatetta ollaan valmiita näköjään myymään, että saadaan nauttia hieman paremmasta pelistä. Mun mielestä on kuitenkin ihan oikeutettua haukkua ''kannattajaa'', joka kertoo sen olevan ihan ok, että Jokerit katoaa KHL-ajan jälkeen kiekkokartalta ja esittää halveksuvia mielipiteitä niitä kohden, jotka tuolloin olisivat mahdollisesti nostamassa hienoa seuraa alasarjoista sinne minne se kuuluukin.
No näin juuri. Tosin, ne ääripäät ovat suurella todennäköisyydellä hyvin, hyvin pieni mutta äänekäs osa Jokereiden kannattajakuntaa. Uskon että osa "vastapuolen" kritisoinnista kohdistuu enemmänkin siihen että kummatkin päät uskovat olevansa "oikeassa", mikä on täysin naurettava näkökanta. Mielipiteenvapaus lienee jokaisen asialistalla, mutta toisten yläpuolelle asettumista ei pidä suvaita, kuten ei myöskään paskaa käytöstä.Yksi asia mikä vituttaa tolkuttomasti on nimenomaan kannatajien ajautuminen kahteen leiriin.
Itse kaipaan ja takaisin liiga aikoja. Kun liigassa tuli tappioita se sai aikaan harmituksen. Varsinkin viimeisinä liiga kausina SaiPalle kärsityt tappiot ottivat erityisesti päähän. Toisaalta voitto SaiPasta merkitsi minulle Lappeenrantalaisena Jokeri fanina todella paljon. Kun jokerit häviää KHL:ssä se ei paljon hetkauta.Jokerit on aina sydämessä, mutta toivon KHL:n olevan välivaihe. Joku päivä toivon, että syndi voi ottaa puhelimen käteen ja ilkkua naapurin surkuhupaisaa jengiä kavereille puhelimessa. Saa taas haukkua Oulun ihmeitä. Turkulaisista puhumattakaan. Porista en edes aloita. Rauma. Lahti. Kaikki.
Tarkoitus ei ole väheksyä ketään, näitä se syndi miettii matkalla hallista himaan mennessä. Jokainen tyylillään.
Puhumattakaan kuumista tunteikkaista paikallismatseista Nordiksen jengin kanssa.
KHL ei tule ikinä antamaan mitään tälläistä, vain tasapaksua tunteetonta, hajutonta ja värintöntä höttöä millä ei ole mitään merkitystä.
.
Tännehän on tullut paljon asiallisia kirjoituksia.
Yllättävän monet alkavat nyt myöntämään sen mistä minä kirjoittelin kun teidän sarjanvaihto varmistui. Minä toitotin sitä että lätkä on fanin kannalta pitkälti sitä että kokee tunteita. Sen lisäksi kavereiden kanssa puolin ja toisin naljailu on iso juttu. Väitin että sitä te tulette vielä kaipaamaan. Minulle vaan vängättiin vastaan että, Euroopan paras sarja, parhaat pelaajat, huippu lätkää, parhaat pelaajat, kova sarja, tasokkaampaa peliä, ei puuhastelua, parhaat pelaajat, paras sarja, ei puuhastelua jne.
Paljon sain silloin vittuilua osakseni ja katkeran kateellisen provoajan maineen. En niin väärässä tainnut ollakkaan.
Mitä tohon otsikkoon noin muuten tulee niin eipä ole edelleenkään mitään fiiliksiä teidän touhuista. Hyvä teidän fanien kannalta että jotain sarjaa kuitenkin vielä pystytte pelaamaan, vaikka se ei juuri miltään tuntuisikaan.
Fakta taitaa olla, että ilman KHL:ää ei pelattaisi enää ollenkaan. Jo se kelpaa minulle.
Tiedän mielipiteesi, koska olet sen lukemattomia kertoja kertonut. Tätä tarkoitin: en usko juuri kenenkään kovin radikaalisti muuttaneen mieltään. Joku toivoi tuntevansa voimakkaammin, joku toinen yllättyi positiivisesti. Pääosin ollaan kuitenkin kai niissä poteroissa, joissa aiemminkin. IMHOEi ehkä pääsarjatasolla mutta en varmaan ole kuitenkaan ainoa, joka ottaisi aivan uuden organisaation pyörittämän alasarjoista ylöspäin pyrkivän Jokerit tämän nykyisen muoviseuran tilalle.
Toivon kanssasi samassa rintamassa, että näin on.Se on kuitenkin itsestäänselvää, että Jokerit ei tule poistumaan suomalaiselta kiekkokartalta vaikka nykyinen ''Jokerit'' kuopattaisiin. Ainakin luulisi, että seura jolla on yksi suurimmista kannattajapohjista tässä maassa on tärkeä asia niin monelle, että konkurssin tullessa(ei tällä menolla kovin kaukainen ajatus) löytyy tarpeeksi porukkaa, joka pistää uuden nousun pystyyn.
Fakta taitaa olla, että ilman KHL:ää ei pelattaisi enää ollenkaan.