Jokerit-HIFK Pe 5.11.2004

  • 46 735
  • 337

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Haie
Paitsi että se oli Jussi Pesonen, joka hanskasi Schneiderin kanssa. Niukasti Jussille, vai mitä?

Näin taisi olla. Kanki kärsi sitten niukan tappion muistaakseni Lukko-matsissa. (Nyt ei ole valitettavasti mahdollisuutta tarkistuksiin).
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti cobol

Jos mun pitäisi antaa prosentit otteluun Vopat-Kankaanperä, ne olisivat aivan samat kuin otteluun Helenius-Hirso. Voittajakertoimina (tasapelistä panokset takaisin) molemmat olisivat prosentteina 91-9. Eli sadasta matsista noin yhdeksän menisi ennakkoarvioiden mukaan altavastaajalle. Tämän vuoksi on mielestäni aivan oikein verrata Vopatin voittoa Kankaanperästä otteluun, jossa Helenius voittaisi Hirson.

OHH!!! Ja nyt cobol laittoi tekstillään täällä jo aamuseisokin nuorelle toimittajalle. Hirso voittaisi yhdeksän matsia sadasta vs. Helenius? Pitää lähteä toitottamaan tuota heti ympäri maita ja mantuja niin ei takuulla enää kukaan koske Hirsoon - paitsi Helenius.

Kankaanperän rispektistä... minulla oli sama huomio ja ajatus, mutta en tohtinut kirjoittaa asiasta. Mikäli Vopat olisi ottanut 100-0 pannuun niin... millaista olisikaan teksti? Vahingoniloa? "Vopi meille!"?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Cairns
OHH!!! Ja nyt cobol laittoi tekstillään täällä jo aamuseisokin nuorelle toimittajalle. Hirso voittaisi yhdeksän matsia sadasta vs. Helenius? Pitää lähteä toitottamaan tuota heti ympäri maita ja mantuja niin ei takuulla enää kukaan koske Hirsoon - paitsi Helenius.

Ei ihan niin mennyt -valitan :) Kyse oli siis voittaja-arviosta ilman tasureita. Tasan päättyisi ennen selvän voittajan löytymistä tuomareiden tullessa väliin tai painimisen vuoksi tai muun syyn vuoksi vajaa puolet eli arvaisin noin 60-70 matsia. Eihän Hirson tarvitsisi kauan halata kun olisivat tuomarit välissä. Eikä kiinni olevasta kaverista pääse hetkessä eroon. Ainakaan kehässä ja uskon saman olevan luistimillakin. Eli jos kokonaismäärä olisi 170 matsia, niistä ehkä 9 päättyisi Hirsolle. Ei mitenkään mahdotonta, joskin nämä ovat puhtaan teoreettisia arvauksia. Nopea ja yllättävä lyönti Hirsolta ja sen jälkeen Samin kaataminen esimerkiksi jalkoihin syöksymällä. Iskut lasketaan ja näin olisi 1-0 Hirsolle. Toki tämä nyt on tällaista teoreettista pohdiskelua, mutta kyllä jokaisessa hanskauksessa isokin altavastaaja voittaa, jos toistojen sarja olisi riittävän tiheä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Nopea ja yllättävä lyönti Hirsolta ja sen jälkeen Samin kaataminen esimerkiksi jalkoihin syöksymällä. Iskut lasketaan ja näin olisi 1-0 Hirsolle. Toki tämä nyt on tällaista teoreettista pohdiskelua,
Aivan loistava tarkennus, verbaaliakrobatiaa ! Tuosta takuulla selviää, että eipä cobolinkaan luottamus Hirsoon Helgeä vastaan kovin korkea ole.

Taas näyttää maailma valoisemmalta kun ajattelin tuon tilanteen jäällä. Hirso luistelemassa Helgeä kohti, nopea huitaisu naamaan ja saman tien hyppy Helgen jalkoihin tarkoituksena kaataa jätti. Näin cobol näkee, että Hirso voisi mahdollisesti pärjätä (1-0), mutta näkemyksen kruunaa vielä lopun toteamus "teoreettisesta pohdiskelusta". Ei se siis ehkä sittenkään voittaisi, tai mitä jos Helge ei kaadukaan... jne.

Hirson tilalle voisi tuossa esimerkissä tosin laittaa melkein kenet tahansa. Kiviharju olis kiva.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olen itse kirjoittanut pari kautta sitten, että SM-liigan systeemillä Nicce Hedbergkin voisi voittaa Mäkkärin. Luistelee vierelle, huitaisee naamaan ja heti perään toisen, pudottaa hanskat ja käy rinnuksiin. Mäkkäri huomaisi silloin vasta, että joku hyttynen inisee jossain lähistöllä ja tuomari olisikin välissä. Tulos; voitto Nicelle 3-0, jos löisi siis ilman hanskaakin kerran ennen roikkumista.

Hirso-Helenius mittelöissä (100 kpl) näkisin Hirsolle 0-2 voittomahdollisuutta, jotka edellyttäisivät Heleniuksen huonoa päivää. Näin siis NHL-säännöillä. SM-liigassa tulokset voisivat edellisen kappaleen kertomista syistä olla mitä vaan.
 

Haie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti cobol
Näin taisi olla. Kanki kärsi sitten niukan tappion muistaakseni Lukko-matsissa. (Nyt ei ole valitettavasti mahdollisuutta tarkistuksiin).
Näinhän se meni, Joe Murphy päihitti Markuksen ja Lukko niisti puhtaasti Jokerit.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti Isaksson
Tähän olen itsekin kiinnittänyt huomiota. Se on oikeastaan aika hämmästyttävää ja tulee jostakin, niin mistäköhän se tulee. Mutta, kuten JHag mainitsee normaali reaktio on tällaisissa tapauksissa haukkua hävinnyt vastustaja täysin vellihousuksi ja entiseksi mieheksi. Jos tuo ottelu (tappelu) olisi päättynyt toisinpäin, kuulisimme Jokerifaneilta täydellistä dissaamista sivutolkulla ja itseasiassa näin reagoisi kutakuinkin kaikkien muidenkin joukkueiden fanit.

No en kyllä yleistäisi tuota kaikkiin HIFK-faneihin, itse asiassa vain muutama ns. alan ystävä eli tappeluita enemmän seurannut on selkeästi tuon linjan valinnut ja nämä jakautuvat yli seurarajojen.

Kysytään toistepäin, millon olet viimeksi nähnyt jonkun haukkuvan tappelussa hävinneen kaverin vellihousuksi? Itse en heti muista nähneeni yhtään.

Ja täytyy myös muistaa se että kaikki odottivat Vopatin voittavan tuon matsin, kaikki muut tulokset olisivat olleet todellinen yllätys joka aivan luonnollisesti olisi aiheuttanut nk. vähemmän alaa seuraavien keskuudessa kysymyksiä Vopatin hyvyydestä.

Ja kuka olisi oikeasti voinut sanoa mitään muuta Kankaanperästä? Olihan se miehen teko lähteä Vopatin kanssa matsaamaan, kaikki jotka väittää muuta puhuvat paskaa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Daespoo
Ja täytyy myös muistaa se että kaikki odottivat Vopatin voittavan tuon matsin... <klip> ...Ja kuka olisi oikeasti voinut sanoa mitään muuta Kankaanperästä? Olihan se miehen teko lähteä Vopatin kanssa matsaamaan, kaikki jotka väittää muuta puhuvat paskaa.

Kaikki paitsi Kanki :)
Noh, minä voin sitten huutaa kiiskenä vastarannalla - mitä muuta se olisi voinut tehdä? Lähteä karkuun? Sieltä, mistä minä katsoin, Kanki sai mitä ensimmäisen erän aikana pyysikin. Ja kaiiikki muut puhuvat aivan vastoin parempaa tietoaan. Tai mä lyön mun korsetilla ja neppaan päälle stay-upeilla.
 
Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
Viestin lähetti Isaksson
Tähän olen itsekin kiinnittänyt huomiota. Se on oikeastaan aika hämmästyttävää ja tulee jostakin, niin mistäköhän se tulee. Mutta, kuten JHag mainitsee normaali reaktio on tällaisissa tapauksissa haukkua hävinnyt vastustaja täysin vellihousuksi ja entiseksi mieheksi. Jos tuo ottelu (tappelu) olisi päättynyt toisinpäin, kuulisimme Jokerifaneilta täydellistä dissaamista sivutolkulla ja itseasiassa näin reagoisi kutakuinkin kaikkien muidenkin joukkueiden fanit.

Mutta IFK:n faneissa on tällä sektorilla sisään kasvanut kunnioitus myös vastustajaa kohtaan. Uskallan käsi sydämellä sanoa, että olemme tässä suhteessa ainutlaatuisia. Nopeasti ketjun selaten Kanki on saanut pelkkiä kehuja punaisten leiristä. Ja hyvä niin, voimme olla ylpeitä itsestämme. Olemme ainakin jossain "parempia" kuin monet muut. Onko se sitä kulttuuria, en tiedä, mutta jotain kuitenkin.

Hetkinen! Se että olet itse ja lisäksesi muutama muu Jatkoaikaan kirjoitteleva HIFK-kanntaja omaa tällaisen "respectit myös vastustajalle"-asenteen, on tyylikästä. Mutta se ei todellakaan tarkoita sitä että kaikki hifkifanit olisivat samanlaisia. Viime perjantaina stadin yössä oli meno usean lähteen mukaan ollut punapaitaisen kannattajakunnan keskuudessa niin vitun urpomaista uhoamista, että harvoin näkee. Syynä epäilemättä paitsi perjantaikänni myös koettu pelillinen murskatappio ja kiekkotappelun murskavoitto.

En itse usko että lukisimme täältä sivutolkulla dissaamista jokerifanien toimesta mikäli jäänyrkkeilyottelu Litvinovin miehen ja Jyväskylän äijän välillä olisi päättynyt toisinpäin. Veikkaan näet että suurimmalle osalle jokerikannattajista kahden päävastustajan piekseminen n.44 tunnin sisään 6-1, 6-1 on oleellisempi asia. Mutta en toki väitä etteikö näitä dissaajiakin löytyisi, pointtini kuitenkin on se että rankat yleistykset vääristävät pahasti todellisuutta ja että kuitenkin vain pieni osa lätkäfaneista kirjoittelee tänne Jatkoaikaan.
 

scholl

Jäsen
Kuten arvata saattoi niin ei vkon loppuna vielä pystynyt kommentoimaan perjantain peliä. Krapulakirjoittaminen ei ole kivaa, joten nyt sitten vasta raporttia.

Iso yllätys, että hallissa oli niin vähän porukkaa. Liekö pyhäinpäivä tai paikallismatsi per viikko tahti vaikuttanut siihen, että oli todella väljää ja tunnelma ei niin huikea kuin olisi kuvitellut. Olihan sentään perjantai.

Ottelun alku oli sekavaa tasaista säheltämistä kunnes alkoi tapahtua. Miten ihmeessä puolustajat päästävät kunniakujassa Järventien etenemään. Hieno maali ei siinä mitään. Toinen maali sen sijaan oli mielestäni Lundellin. Aikalisä oli hyvä ratkaisu, olisi pitänyt vaihtaa veskari samalla. Itse en todellakaan tajua, miksi Lundell pelaa aina Jokereita vastaan. 3-0 oli taas hieno maali ja matsi tuntui menetetyltä. IFK oli askeleen jäljessä.

Rohkea ratkaisu ottaa veskari pois yv:ssä, kun ollaan 4-0 tappiolla. Ekalla kerralla ei onnistunut, vaan koko yv hajosi, kun pelaajat joutuivat varmistelemaan ja purkukiekoissa ei ollut veskaria, joka tulisi vastaan avaamaan. Toisella kerralla sen sijaan onnistuttiin hyvin, mutta riskinotto olisi pitänyt loppua siihen. Kyllä 3 erässä olisi ihan pelaamalla ollut mahdollista ottaa 3 maalin johto kiinni. Nyt riski alussa ja kun av soi niin se ei naurattanut. Lähes erä jäljellä ja tunnelma katsomossa: "olutta kiitos".

Kokonaisfiilis oli se, että joukkue oli haluton ja valmennusjohto passiivi. Ei noin saisi olla paikallismatsissa, vaan pitäisi malttaa odottaa sitä maaottelutaukoa.

Peli ei ollut tappeluita lukuunottamatta niin fyysistä. Itse en ainakaan muistini mukaan huomannut, että kunnon taklauksia olisi ollut paljon. Aika monta kertaa ajettiin ohi tai oltiin jäljessä. Vopatin matsi oli tietysti selvä voitto hänelle. En tosin huomannut, mistä se 2min tuli. Eikä muissakaan tappeluissa IFK todellakaan hävinnyt, vaikka Järvisen matsi ei päässytkään alkua pidemmälle, kun tuomarit totesivat, että nyt on väärät miehet kehässä ja laittoivat molemmat takaisin vaihtoaitioihin.

Mitä tulee pelinulkopuolisiin asioihin niin pizzaslicejonossa punapaitaiset jokerikannattajiksi osoittautuneet känniläiset yhteiskunnan pohjasakkaan kuuluvat tyypit alkoivat ns. soittaa suuta. Täytyy sanoa, että näyttivät aika terroristeiltä ja olisi pitänyt sellainen ääriaines kipata ratapihan täytteeksi. Käsittämätöntä, että päästävät halliin tuollaisia, jotka ovat todella kaatopaikka-ainesta.

Jokerit oli parempi ja voitostaan huolimatta heidän huligaaninsa eivät malttaneet olla rauhallisesti.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti tant gredulin
Kaikki paitsi Kanki :)
Noh, minä voin sitten huutaa kiiskenä vastarannalla - mitä muuta se olisi voinut tehdä? Lähteä karkuun? Sieltä, mistä minä katsoin, Kanki sai mitä ensimmäisen erän aikana pyysikin. Ja kaiiikki muut puhuvat aivan vastoin parempaa tietoaan. Tai mä lyön mun korsetilla ja neppaan päälle stay-upeilla.

Aika moni olisi tehnyt marcotuokot ja lähteneet karkuun, piiloutunut linjurien taakse tai vetänyt kilpikonnat.

Eli se tästä HIFK-fanien respektin annosta, urbaani legenda totta tosiaan.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Minusta tämä "Vopat vs. Kanki"-ottelu hyvin kertoo seurojen eroista. itse en ole kenenkään nähnyt kirjoitaneen mitään selityksiä Jokerileiristä tappiolle, mutta jos muistelee Stolkin 100-0 voittoa Halkidiksesta niin me kaikki muistamme naapurileirin lähes epätoivoiset selitykset "vain niukalle voitolle" kaiken näköisillä sormivammoilla, päänsäryillä ja kuukautisilla.

Meidän leirissä on tosin tapana selitellä jääkiekko-otteluissa tulleita tappioita mutta ei wrestling-tappioita.

Selkeä kultuuri ero.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti hull16
me kaikki muistamme naapurileirin lähes epätoivoiset selitykset "vain niukalle voitolle" kaiken näköisillä sormivammoilla, päänsäryillä ja kuukautisilla.

Paitsi, että suuren sormivammaselityksen antoi silloinen kakkoskoutsi, sen jälkeinen suuri Jokeripäällikkö ja lopuksi maajoukkueen korvaamaton uudistaja Raimo Summanen.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Isaksson
Paitsi, että suuren sormivammaselityksen antoi silloinen kakkoskoutsi, sen jälkeinen suuri Jokeripäällikkö ja lopuksi maajoukkueen korvaamaton uudistaja Raimo Summanen.

So? HIFK-leiriä hän silloin edusti. Mitä sen jälkeinen ura tähän vaikuttaa?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Ole Fart
Syöttöpisteen olisi hyvin voinut antaa myös toisesta maalista, jossa Metron tiukka karvaus pakotti Nurmisen syöttämään Dahlmanille.


Mahdatko Ole olla vähän väärässä ketjussa?
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Isaksson
Paitsi, että suuren sormivammaselityksen antoi silloinen kakkoskoutsi, sen jälkeinen suuri Jokeripäällikkö ja lopuksi maajoukkueen korvaamaton uudistaja Raimo Summanen.
Taas uusi selitys, onko muuten Vopat-Kanki lippikset jo myynnissä?
Niitä on varmaan kiva pitää päässä koko ensi kesä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti hull16
Taas uusi selitys, onko muuten Vopat-Kanki lippikset jo myynnissä?

Ei, meillä tulee uusi tuote, t-paita: "Olen nähnyt Markus Kankaanperän myös antavan iskun".

Olen vastarannan kiiski ja väitän, että vaikka siivotaan pois aktiivifanit ja toisaalta aktiivikänniurpot, joita riittää kaikilla joukkueilla - kuulin esimerkiksi matsin jälkeen, kun jokerileirin känniurpo kertoi Silverin tiskillä, että helppohan sen Vopatin oli tollanen junnu piestä valitsi just tahalleen LEPISTÖN ja kaverit hymisivät vieressä :)- niin keskivertohallillinen HIFK-kotiyleisöä on enemmän sisällä fight- ja kiekkokulttuurissa kuin keskivertohallillinen mitä tahansa kotiyleisöä. Siis sitäkin kulttuuria, että vastustajakin saa suosiota sekä taklauksista että muista hyvistä suorituksistaan. Olen mäkin jokusen matsin nähnyt jokusellakin paikkakunnalla, enkä ole muualla nähnyt kuinka vastustajan taklaaja (Hulkkonen sekä Saipassa että TPS:ssä) saa aplodit ja hurraat niitatessan kotijoukkueen miehen, Satosaari ja Nurminen saavat standing ovationit HIFKin isolta fanikatsomolta loistavasta mv-pelistään ynnä muuta kivaa vuosien varrella. Korpille on tehty aaltoja, Bendalle on hurrattu...paljon hyviä juttuja. Tämän siis sanon monta päivää Vopat-Kanki episodin jälkeen täysin vesiselvänä ja vakavissani. Fanipalstalla saatan saada karmivat vastaväitteet, mutta jostain syystä pelaajat ja valmentajat kautta liigan ovat pääsääntöisesti tätä mieltä; paras ja asiantuntevin yleisö on HIFKillä. Hatusta vedän mm. Jani Kiviharjun, Raipe Helmisen, Kari Heikkilän, Petteri Sihvosen, Pasi Nurmisen, Jukka Jalosen, Antti Hulkkosen todenneen näin eri yhteyksissä, joista olen osan ollut itse todistamassa. Vai onko jääkiekon fanipalstan suurin tavoite ja pyrkimys -niin ainakin joskus tuntuu- saada häivytettyä kaikki erot kaikkien joukkueiden välillä, koska jokainen johonkin "erikoistunut" joukkue saa jatkuvasti kuulla, että "toi on vain legendaa, kyl meilläki"? Siis Jatkoajan kirjoittajien mukaan liigassa pelaa 13 kloonia ja matseja seuraa 13 klooniyleisöä?
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti JHag
...paras ja asiantuntevin yleisö on HIFKillä.

Minäkin voin allekirjoittaa tuon, mutta niin kuin tämä episodi on näyttänyt, ette te mitään jääkiekosta ymmärrä.
Tappelu hommissa olette kyllä tosiaan asiantuntevia.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Ei, meillä tulee uusi tuote, t-paita: "Olen nähnyt Markus Kankaanperän myös antavan iskun".
Myöhässä ootte, meillä on jo myynnissä t-paita: "Olen nähnyt Roman Vopatin tekevän maalin". Siinä on selkämyksessä tapahtuman tarkka päivämäärä ja aika.

Juu, sellaista. Mutta mitä tähän katsomoiden asiantuntemukseen ja kiekkokulttuuriin tulee, niin aika mahdoton lähteä arvioimaan keskivertohallia. Jos tälle tielle lähdetään, pitäisi ensin pohtia mitkä ovat niitä mittareita, jotka tällaisesta korkeakulttuurista kertovat. Ihan ok kun mainitsit, että vaikkapa vastustajien hyvien suoritusten arvostaminen voisi olla yksi tällainen. Näin varmasti onkin, mutta kyllähän tuota muuallakin tapahtuu ja toisaalta esimerkiksi tietyissä perinteisissä NHL-halleissa tuollaista ei tapahdu koskaan. Ei kait tämä silloin kerro kiekkokulttuurin puuttumisesta ? Palatakseni kotimaisiin katsomoihin, Hifk:n kannatajat lienevät aktiivisimpia oman joukkueen dissaajia ja omalle joukkueelle viheltäjiä. Tämä menee mun käsityksen mukaan selvästi negatiiviselle puolelle ja sitä harvemmin muualla tapahtuu.

Vaan olette te yhdessä asiassa ylivoimaisia. Teillä ei ainakaan poltella kynttilää vakan alla. Se on jumalauta bensa kun palaa silloin kun Hifk-merkkiset puhuvat omasta joukkueestaan. Tähän liittyy se negatiivinen puoli, että joukossamme vaeltaa myös sellaisia henkilöitä, joilla ei kiekosta ole minkään valtakunnan hajua, mutta vetäessään Hifk:n fanipaidan päälleen, puhuvat itsestään koko lajin keksijöinä ja kehittäjinä. Kloorihunttereille Hifk kenties ei ole oikea paikka, wanna-be asiantuntijoille taas joukkue on kehto ja koti.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä clippi?

Ketjun sivulla kahdeksan oli linkki jonka takaa Kankaanperä vöösös Vopat piti löytyä, vaan eipä ainakaan duunikoneella pelittänyt. Nyrkkiä Leukaperiinkin vasta lupaili videoita perjantain teurastuksesta (tulkitkoon kukin miten haluaa). Onko tietoa mistä muualta elävää kuvaa voisi löytyä?
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Mistä clippi?

Viestin lähetti Clocks
Ketjun sivulla kahdeksan oli linkki jonka takaa Kankaanperä vöösös Vopat piti löytyä, vaan eipä ainakaan duunikoneella pelittänyt. Nyrkkiä Leukaperiinkin vasta lupaili videoita perjantain teurastuksesta (tulkitkoon kukin miten haluaa). Onko tietoa mistä muualta elävää kuvaa voisi löytyä?

Aika huonosti tahtoi aueta, jos halusi suoraan katsoa, mutta tallennus ensin omalle koneelle auttoi asiaa. Media Playerillakin toimi ihan nätisti ja kuvakin oli hyvä. Aika iso faili tosin, joten hetki menee tallennuksessa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti JHag

Olen vastarannan kiiski ja väitän, että vaikka siivotaan pois aktiivifanit ja toisaalta aktiivikänniurpot, niin keskivertohallillinen HIFK-kotiyleisöä on enemmän sisällä fight- ja kiekkokulttuurissa kuin keskivertohallillinen mitä tahansa kotiyleisöä.

Allekirjoitan täysin ylläolevan niin kauan kun kyse ei ole HIFK-pelaajan tappelusta.

Se on nähty niin monta kertaa (Vopat-Sandwith varmaan paras esimerkki) että voittaja pitää saada omasta leiristä tai ainakaan häviötä ei tunnusteta vaikka mikä olisi. Tämä muutamin poikkeuksin tietysti.

Ja yleisesti fyysisyydessä kakkoseksi jääminenkin on monelle täysin mahdotonta.

Tämä ainakin Jatkoajan faneista tehdyn nopean otannan perusteella.

Kun kyse on muista joukkueista niin silloin olet varmasti oikeassa.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Daespoo
Se on nähty niin monta kertaa (Vopat-Sandwith varmaan paras esimerkki) että voittaja pitää saada omasta leiristä tai ainakaan häviötä ei tunnusteta vaikka mikä olisi. Tämä muutamin poikkeuksin tietysti.

En vieläkään ymmärrä mikä tekee sinusta, Daespoo, IFK-fanin ajatusmaailman ylimmän auktoriteetin :)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
No ei siinä tarvitse mikään meedio olla kun lukee teidän viestejä, aika hyvin se teidän ajatusmaailmanne tuntuu kanavoituvan nolliksi ja ykkösiksi Jatkoajan otteluketjuihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös