aika epeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Paras koutsi, paras sentteri, paras yv-pakki, paras molari. Eikös tämä ollut muutama vuosi taaksepäin Jokerien motto? Oli Jortsu, oli Metropolit, oli Thomas. Vain se pakki taisi puuttua, kuten Helkamassa. Tämän päivän Jokereissä ei löydy yhtäkään tuosta yhtälöstä, siitä kuuluisasta pelikirjasta puhumattakaan. Ehkä seuran johdon pitäisi ensin päättää, millaisella kiekkoilmeellä jatkossa s/m-liigassa menestytään niin pelillisesti kuin markkinoinnin kannalta.
Vuoden 2006-2007 tilanne voikin olla ns. mielenkiintoinen. Blues satsannee reippaasti pelaajamarkkinoilla ja IFK tempoo rahanyöriä yrittäessään säilyttää brändin mukaisen linjansa. Jotenkin tuntuu siltä, että - varsinkin jos DS todella toimii Hjalliksen organisaation koutsina ja vaikuttaa pelaajahankintoihin - jatkossa pk-seudulla on kolme saman tyylistä joukkuetta, jotka tappelevat paitsi pisteistä, myös samoista mainosmarkoista. Luulisi olevan hiukka hankala tilanne sponssineuvottelujen kannalta, koska asiakkaat, siis firmat, ovat kuitenkin mukana oman yritys- tai tuotebrändinsä mukaisesti; KOFF = HIFK, Hartwall = Jokerit. Mites jatkossa, jos remmit ovat toistensa klooneja? Vai vaikuttaako mitenkään? Raha tässä kuitenkin ratkaisee ja siitä suuri osa tulee muualta kuin fanikatsomosta.
Vuoden 2006-2007 tilanne voikin olla ns. mielenkiintoinen. Blues satsannee reippaasti pelaajamarkkinoilla ja IFK tempoo rahanyöriä yrittäessään säilyttää brändin mukaisen linjansa. Jotenkin tuntuu siltä, että - varsinkin jos DS todella toimii Hjalliksen organisaation koutsina ja vaikuttaa pelaajahankintoihin - jatkossa pk-seudulla on kolme saman tyylistä joukkuetta, jotka tappelevat paitsi pisteistä, myös samoista mainosmarkoista. Luulisi olevan hiukka hankala tilanne sponssineuvottelujen kannalta, koska asiakkaat, siis firmat, ovat kuitenkin mukana oman yritys- tai tuotebrändinsä mukaisesti; KOFF = HIFK, Hartwall = Jokerit. Mites jatkossa, jos remmit ovat toistensa klooneja? Vai vaikuttaako mitenkään? Raha tässä kuitenkin ratkaisee ja siitä suuri osa tulee muualta kuin fanikatsomosta.