Jokerit 2006-2007

  • 1 250 319
  • 4 622
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tökö kirjoitti:
Mutta, mistäs sitten väännettäisiin? Mitä mieltä Viitaluoman mahdollisesta hankkimisesta? Minä puollan! Tuokaa rautaa rajalle.

No ei kyllä lämmitä jos kaverille maksetaan jotain naurettavia summia. Potentiaalinen superfloppi ja mahdollisesti vielä kallis sellainen.

Jos tulee edukkaasti niin sitten harkintaan. Kuitenkin täyttää kaikki merkit kunnon penailuun (masailuun). Yksi hyvä kausi muualla ja sen perusteella heti Jokereihin. Tarinan tuntevat kaikki.

Edit: lisäys.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
bozik kirjoitti:
Samalla kannattaa tutkailla Pakan statseja silloin kun rinnalla on kunnon laiturit. Aika kovaa ja tasaista jälkeä.

Tämä on totta. Pakaslahti vaatii hyökkäyspäässä onnistuakseen huippulaiturit ja esimerkiksi taso Hyvönen-Dahlman-Varis-Filppula-Jantunen yms ei riitä. Pakaslahden ongelma on siinä, että hän ei itse pysty rakentamaan peliä. Sokkosyöttö keskeen eri variaatioilla on Pakan ase. Esimerkiksi niin oleellinen osa sentterin työtä kuin nopea avaus vauhdissa olevalle laiturille puuttuu Pakan valikoimasta. Paka ei näe tilannetta ajoissa. Summanen ja Jortikka ovat yrittäneet saada Pakan hyökkäyspään peliä kuosiin, mutta hekään eivät ole siinä onnistuneet. Niinpä Pakaa ei voi peluuttaa ylivoimassa, vaan siihen tarvitaan kädellisempiä senttereitä.

Pakan vahvuus on vastustajan taitoketjun pidossa. Mutta kun taitoa ei enää SM-liigasta löydy vanhaan maliin, vaan pikemminkin vain nopeita polkijoita laiturina, Pakaslahti ei ole enää tässä työssä parhaimmillaan. Uudet polven hyökkääjät ovat liian nopeita Pakaslahden pidettäväksi.

Jokereissa Paka ei voi nousta kolmosesta ylöspäin. Kenelle se riittää, riittääkö edes Pakaslahdelle itselleen enää?
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Tsekkaa meidän viimeisin mestaruus ja + 1 vuosi molempiin suuntiin. Mikä oli Pakan rooli ?

Samalla kannattaa tutkailla Pakan statseja silloin kun rinnalla on kunnon laiturit. Aika kovaa ja tasaista jälkeä.

LISÄYS. Senkin voi vielä lisätä, että jostakin kumman syystä Pakalla on noita a-maaotteluitakin, ehkä siksi ettei maajoukkuekoutsit ymmärrä kuinka huono se on. Nämä ovat faktaa.

En mä kaivannut kysymyksiä vaan suoria vastauksia. Ton kiemurtelun jälkeen mä kuitenkin käsitin, että vastaus on: puolustava sekä osaa tehdä myös pisteitä. Puolustava kyllä, se ei ole kenellekään uutta. Osaa tehdä pisteitä? Saaplari, mäkin tekisin Machuldan, Peltosen ja Rosan kanssa saman verran.

Miten Pakaslahden maaottelut liittyy niihin kymmeniin rooleihin, joita Paka osaa pelata? Täytyy nyt kuitenkin muistuttaa, että Kukillakin niitä on.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Tomppa#74 kirjoitti:
No ei kyllä lämmitä jos kaverille maksetaan jotain naurettavia summia. Potentiaalinen superfloppi ja mahdollisesti vielä kallis sellainen.

Jos tulee edukkaasti niin sitten harkintaan.

Juu ei todellakaa Viitaluoma ole mikään Santalan palkan arvoinen jässikkä.

Halvalla jos saadaan mitä erittäin paljon epäilen niin sitten saa tulla. KAKKOSEEN EHKÄ.

Puhuin kyllä läpiä päähäni äsken. Pakaslahti on kyllä aika kettu kaveri joka myös pystyy pisteitä tekemään jos vain laiturit ovat kovia. Paka kakkoseen ja Viitaluoma kolmoseen. ;)

Kuki pois ja oma junnu sen paikalle.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
cobol kirjoitti:
Jokereissa Paka ei voi nousta kolmosesta ylöspäin. Kenelle se riittää, riittääkö edes Pakaslahdelle itselleen enää?

Miksei riittäisi? Liksa kohdillaan ja arvostusta tulee faneilta sekä varmasti pelikavereiltakin. Tuttu ympäristö ja tuttu rooli.

Lähtisikö muualle pienemmällä liksalla kokeilemaan kakkoskentän roolia? Ei se herra itse siitä mihinkään enää nopeudu tai muutu.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tomppa#74 kirjoitti:
Miksei riittäisi? Liksa kohdillaan ja arvostusta tulee faneilta sekä varmasti pelikavereiltakin. Tuttu ympäristö ja tuttu rooli.

Lähtisikö muualle pienemmällä liksalla kokeilemaan kakkoskentän roolia? Ei se herra itse siitä mihinkään enää nopeudu tai muutu.

Näinhän se on. Itse Paka kuitenkin tuumaa/tuumasi Ruotsiin lähtöä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tökö kirjoitti:
Ton kiemurtelun jälkeen mä kuitenkin käsitin, että vastaus on: puolustava sekä osaa tehdä myös pisteitä.
Just näin. Kaikki tunnustaa että osaa puolustaa ja on myös todistetusti tehnyt pisteitä. Miten mä voisin kiemurella tämän selvemmin ? Siis, pystyy tekemään pisteitä eli olemaan hyökkäävän ketjun sentteri ja osaa puolustaa. cobolin teoriaa Pakan hyökkäyskyvyttömyydestä en osta. Mikään ainakaan Jokerien tilasto ei tällaista näkemystä tue. Tällä kaudella, tässä katastrofissa Pakan pistekeskiarvo oli 0,50. Vertailuna Kukin 0,17.


Tökö kirjoitti:
Osaa tehdä pisteitä? Saaplari, mäkin tekisin Machuldan, Peltosen ja Rosan kanssa saman verran..
Jep jep.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
cobol kirjoitti:
Pakaslahden ongelma on siinä, että hän ei itse pysty rakentamaan peliä. Sokkosyöttö keskeen eri variaatioilla on Pakan ase.

cobol= Hannu-Pekka Hänninen?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
bozik kirjoitti:
. cobolin teoriaa Pakan hyökkäyskyvyttömyydestä en osta. Mikään ainakaan Jokerien tilasto ei tällaista näkemystä tue. Tällä kaudella, tässä katastrofissa Pakan pistekeskiarvo oli 0,50. Vertailuna Kukin 0,17.

Jep jep.

Olisit sitten ottanut suoraan vain yhden ottelun, jossa Paka teki kaksi pistettä :) Tällä kaudella Pakalla oli vähän pelejä, joten hän jaksoi paremmin. Pisteet tulivat yhdessä nipussa ja sen jälkeen alkoi kuivakausi... Tsekkaa aiemmat kaudet, tsekkaa playoffit viime kaudelta, tsekkaa ylivoimatehot suhteessa ylivoima-aikaan (jota ei enää tosin tule) ja tsekkaa samojen laitureiden tehot a) Pakan kanssa ja b) toisen sentterin kanssa.

Jos kuvittelet Pakaslahden olevan SM-liigan mestaruusjoukkueessa kakkossentteri ilman maailmanluokkaa olevia laitureita, pieleen menee. Kädet ja nopeus ei riitä.
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tomppa#74 kirjoitti:
No ei kyllä lämmitä jos kaverille maksetaan jotain naurettavia summia. Potentiaalinen superfloppi ja mahdollisesti vielä kallis sellainen.

Jos tulee edukkaasti niin sitten harkintaan. Kuitenkin täyttää kaikki merkit kunnon penailuun (masailuun). Yksi hyvä kausi muualla ja sen perusteella heti Jokereihin. Tarinan tuntevat kaikki.

Totta, älyttömyyksiä ei kannata maksaa, mutta mikäli liksasta päästään sopuun niin mikä ettei mun puolesta. Toista hyökkäävää sentteriä tarvitaan ja ehkä VV:stä olisi sellaiseksi. En nyt Suomesta ainakaan toista keksi. Perustan näkemykseni, heh, visuaaliseen havainnointiin ja jos jätetään pisteet arvioimatta niin kyllä Viitaluoma on muhun tehnyt vaikutuksen Canal+ otteluiden perusteella. Itseluottamus ja peli-ilo on tällä hetkellä hurja ja kenties se kantaa Jokereihin saakka? Kovasti puhutaan, että Areenan valot ovat joillekin liian kirkkaat, mutta kyllähän näitä asioita käsitellään aina tapauskohtaisesti. Hyvä merkki on ainakin se, ettei VV ole playoffeissa hyytynyt - puhumattakaan vanhaa seuraansa vastaan.

Se on tietty eri asia pystyykö meidän Masa menemään esim. Viitaluoman pään sisälle? Miten Jokereissa ylipäätänsä testataan potentiaalisten hankintojen henkiset ominaisuudet? Voi että se olisi hienoa jos NHL-draftin tyyliin Masa ja Hjallis polttaisivat sikaria pimeässä huoneessa ja kyselisivät pahoja kyssäreitä.

Yksi kuuma kysymys on, onko Virmanen edes skouttanut kunnolla Viitaluomaa? Pelimiesveto olisi sanoa siinä massiivisessa tiedotustilaisuudessa, että pelaajia on seurailtu suurennuslasin alla, vaikkei oikeasti niin olisikaan. Olihan Matti nähty ainakin Ässät - Saipa matsissa eli jonkinlaista seurantaa on tapahtunut.

Mua vähän pelottaa tää massiivinen tiedotustilaisuus. Ei sen takia ketä sieltä on tulossa vaan kannattajien vastaanotto uusia äijiä kohtaan. Ei välttämättä paras tapa aloittaa jokeriuraa. Mä toivon todella ettei uudet pelaajat tule lukemaan kommentteja täältä. Negatiivista palautetta tulee, vaikka oikeesti nää huhutut nimet (pl. Vihko) ovat ihan laatupelaajia Suomen mittakaavassa. Siihen vielä hankitaan se kovin kärki (Haydar, X, ehkä jopa Y) niin jengi on iskussa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tökö kirjoitti:
Yksi kuuma kysymys on, onko Virmanen edes skouttanut kunnolla Viitaluomaa? Pelimiesveto olisi sanoa siinä massiivisessa tiedotustilaisuudessa, että pelaajia on seurailtu suurennuslasin alla, vaikkei oikeasti niin olisikaan. Olihan Matti nähty ainakin Ässät - Saipa matsissa eli jonkinlaista seurantaa on tapahtunut.

Viitaluoman scoutti = Viitaluoman agentti. Fakta.

Mitä tulee Viitaluomaa sinänsä, niin tiukassa puristuksessa paineiden alla nähdään nyt playoffeissa Viitaluoman todellinen taito. Katsotaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Jos kuvittelet Pakaslahden olevan SM-liigan mestaruusjoukkueessa kakkossentteri ilman maailmanluokkaa olevia laitureita, pieleen menee.
Kolmossentteri ja luottomies. Siinä sm-liigan aatelia. Ykkönen ja kakkonen ovat erikseen.

Sinänsä yllätyin, että Pakakin nähdään näin eri tavalla. Nuo tilastot tietysti aina jonkin verran huijaavat, mutta kyllähän Pakalla kuitenkin tälläkin kaudella sen verran pelejä oli, että se jotakin kertoo. Vaikka tilastot on mun Hesari (päivittäistä kauraa), niin sellaisia tilastoja en ole nähnyt missä sentterin tehoja peilattaisiin laitureihin tai päin vastoin.

Sinänsä ihan piristävä juttu nähdä sekin, että Pakan asema ei olekaan kirjoittajien silmin ihan selvä. Mulle Paka menee fiilispohjalla kategoriaan Tomek !

Ps. Meinasin kyllä ottaa tilastoksi sen yhden viimeisen Ilves-matsin taistelumaalin ;=)

Edit. Mix mä en saa tanssittaa Katja Kannonlahtea, kiekko hvettiin jos tuonne pääsis.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
bozik kirjoitti:
Kolmossentteri ja luottomies. Siinä sm-liigan aatelia. Ykkönen ja kakkonen ovat erikseen

Ps. Meinasin kyllä ottaa tilastoksi sen yhden viimeisen Ilves-matsin taistelumaalin ;=)

Juu, näistä tasan samaa mieltä. Kolmosessa menee, mutta kuten jokainen voi arvata, Paka itse hakisi mielellään uusia haasteita. Kolmossentterin hommia hän on tehnyt ja kyllä Paka tietää sen, että ensi kaudellakin yv-aika Jokereissa on kortilla, jos loukkaantumisia ei ole. Minusta hyvä kolmosessa, mutta kuten kyselin, riittääkö Pakan oma motivaatio enää Jokerien kolmoseen? Ehkä hän haluaisi myös jotain muuta uraltaan.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Minusta hyvä kolmosessa, mutta kuten kyselin, riittääkö Pakan oma motivaatio enää Jokerien kolmoseen?
Tämä on iso kysymys ja jos Paka haluaa katsella uusia haasteita, niin minä nostan lätsän ja kiitän kaikista hienoista hetkista Jokereissa.

Kait kuitenkin olet tuosta Kannonlahdestakin ja tanssittamisesta samaa mieltä ? Jos vaimo kurkkii olkpään yli, niin vastaa ei, mä ymmärrän senkin koodin olevan joo ;)
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Sinänsä ihan piristävä juttu nähdä sekin, että Pakan asema ei olekaan kirjoittajien silmin ihan selvä. Mulle Paka menee fiilispohjalla kategoriaan Tomek !

Kyllä mäkin jonkin verran osaan arvostaa Pakan jokeriaikaa, onhan mies ollut osa ainutta 2000-luvulla mestaruuden voittanutta joukkuetta. Ihmettelin vain tätä kuninkaallista asemaa ettei mitään pahaa saisi sanoa.

Kumma juttu ettei siitä tullut mitään porua kun Kari Martikaista kommentoitiin tyyliin "hidas paska, joutaa lähteä".

Edit: Väärinymmärrys tuplana, toivottavasti kukaan ei ehtinyt nähdä. Parempi varmaan lopettaa paskanjauhaminen tältä päivältä.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
bozik kirjoitti:
Kait kuitenkin olet tuosta Kannonlahdestakin ja tanssittamisesta samaa mieltä ? Jos vaimo kurkkii olkpään yli, niin vastaa ei, mä ymmärrän senkin koodin olevan joo ;)

Kannonlahti, kyllä meidän ensi kauden gangsterit on kovempaa tasoa tanssiaisiin. Siis aivan oikeasti! No, en ole seurannut yhtään jaksoa tuota Tanssii tähtien (tms) kanssa ja siitä lienee kyse :)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tökö kirjoitti:
Edit: Väärinymmärrys tuplana, toivottavasti kukaan ei ehtinyt nähdä. Parempi varmaan lopettaa paskanjauhaminen tältä päivältä.
Mä ehdin nähdä, olisit päässyt editoimaan ;)

Sen verran asiaakin, että on todella piristävää lukea erilaisia näkemyksiä kuten esim. Tökön kirjoitelmat. Sillä näin me saamme keskustelun aikaan ja ei kait meistä kukaan näistä isoja pultteja ota.

Ihan pirun hiljaista on ollut jäähallien huhu-osastoilla. Siellä kuitenkin pyörii ihan ammattilaisiakin ja melkein kaikki ovat sitä mieltä, etteivät (muka?) tiedä Jokerien hankinnoista juurikaan. Iso ilotulitus, Masan lanseeraama massiivinen tiedotustilaisuus ja sen jälkeen on tässä ja vitutus-ketjussa kiirusta. Näin pelkään.
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu samoin, hyvää vääntöä. Homma menee vaan helposti "juupas, eipäs" osastolle, kun joitain asioita ei yksinkertaisesti voi tietää. Yhtenä esimerkkinä se, kumpi on parempi tilapäisenä kakkossentterinä - Kuki vai Paka? Samoin tämä pistevertailu. Kuinka paljon pisteitä tietyt pelaajat tekisivät jos toisen roolia pienennettäisiin ja toisen suurennettaisiin? Useita asioita ei osaa juuri kuvailla sanoin, mutta onneksi esim. cobol tuli tässä Pakan hyökkäyspääkuviossa vähän kuvailemaan omia tuntemuksiaan ja sieltähän löytyi ihan hyviä esimerkkejä.

Jos vielä yksi pointti otetaan esille. Ensinnäkin Kuki ja Paka ovat molemmat hyviä puolustavia senttereitä, mutta lähdetään rakentamaan molemmille ketjua pelkästään herrojen ominaisuuksien perusteella. Käytetään perinteistä tyyliä rakentaa ketju: maalintekijä, pelintekijä ja likaisen työn tekijä. Kuki täyttää selkeästi vaatimukset likaisen työn tekijäksi, mutta mikä Paka on? Se on mulle vähän hämärän peitossa, ei periaatteessa mikään. Ehkä jollain tapaa likaisen työn tekijä, mutta ei hän oikeastaan mikään Kukin tapainen kulmavääntäjä ole. Eikä myöskään maskipelaaja, puhumattakaan taklaajasta.

Mielestäni Kuki yksin on aika suuri osa koko ketjun likaista työtä. Hänen ketjuun tarvittaisiin siis enää maalin- ja pelintekotaitoa kun taas Pakan kohdalla tarvitaan oikeastaan vielä kaikkea. Tämä siksi, että Paka yksin ei täytä likaisen työn aukkoa. Tai ylipäätänsä mitään aukkoa. Näin ollen mielestäni Kukin ympärille on helpompi rakentaa toimiva kokonaisuus.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
bozik kirjoitti:
Ihan pirun hiljaista on ollut jäähallien huhu-osastoilla. Siellä kuitenkin pyörii ihan ammattilaisiakin ja melkein kaikki ovat sitä mieltä, etteivät (muka?) tiedä Jokerien hankinnoista juurikaan. Iso ilotulitus, Masan lanseeraama massiivinen tiedotustilaisuus ja sen jälkeen on tässä ja vitutus-ketjussa kiirusta. Näin pelkään.

Huhuina Jokereihin kerrotaan kahta SM-liigan tasolla erittäin kovaa nimeä. Molemmat käytännössä NHL-tason kavereita. Toinen on sentteri ja toinen laituri. Molemmat pelaavat Pohjois-Amerikassa. Huhuina Jokereihin kerrotaan myös yhtä todellista kovanaamaa, kovempaa kuin esim Norton tai Gagnon. Yhtään nimeä en laita esillä, koska kun/jos ainakaan kaikki huhut eivät pidä paikkaansa, saan koko paskan niskaani :) Tässä vaiheessa tuskin on sitovia sopimuksiakaan vielä tehty ja kun kotimainen laatutarjonta on mitättömän pientä, huhuja ei kovin paljon ole siitä syystä, että ei ole paljon huhuiltavaakaan.
 

Freadrich#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
kovanluokan nyrkinkäyttäjät
cobol kirjoitti:
Huhuina Jokereihin kerrotaan myös yhtä todellista kovanaamaa, kovempaa kuin esim Norton tai Gagnon.

Tämähän kuullostaa mielenkiintoiselta, kovempaa kuin Norton...hmmm onkohan kenties Bob Probert kaivanut hokkarit kaapista vai itse Rocky Thompson saapumassa Ilmalaan. Jokereilla on jo tällä hetkellä nyrkkiosastolla ihan ok joukkue, mutta aina on hienoa jos kotoiseen liigaan tulee ammattimaisia nyrkinkäyttäjiä, vielä kun saataisiin esim. Sasha Lakovic HIFK:n riveihin niin paikallispeleistä voisi tulla mielenkiintoisia. Odotellaan....
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
cobol kirjoitti:
Kannonlahti, kyllä meidän ensi kauden gangsterit on kovempaa tasoa tanssiaisiin. Siis aivan oikeasti! No, en ole seurannut yhtään jaksoa tuota Tanssii tähtien (tms) kanssa ja siitä lienee kyse :)

Toivottavast kausi 06-07 ei ole uutuusformaatti: M&J -Tanssii Tähteiden kanssa. Raadollinen kertomus tosielämästä, jossa lätkäliiga -pelin ykkösnimet löytyvät Areenan valojen loisteesta. Syksyllä kohtalokas samba, keväällä surumarssi.

Ihan oikeesti, pari hyvääkin pelimiestä olisi tulollaan.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Freadrich#43 kirjoitti:
Tämähän kuullostaa mielenkiintoiselta, kovempaa kuin Norton...hmmm onkohan kenties Bob Probert kaivanut hokkarit kaapista vai itse Rocky Thompson saapumassa Ilmalaan.

Tai Tie Domi?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
kausi kirjoitti:
Tai Tie Domi?

Ei nyt sentään, vaikka Domi onkin lopettelemassa NHL-uraansa. Tappelut on jo lähes lopettanut ja tappeluiden voittamiset varsinkin. Uran jälkeen kutsuu bisnes omassa yrityksessä, uskoisin.

Huhutut suomalaiset ovat keskitasoa tai sen alle (Kuparinen, Grunn, Vihko, Viitaluoma, Korhonen, Riksman jne). Aivan käsittämätöntä, jos näistä edes kaksi tulee.

Milloin Virmanen oppii peruasian: hanki huiput maailmalta. Keskitasoa löytyy omastakin takaa. Jos hankit keskitason ja sen alle maailmalta, sitoutumista ei ehkä tapahdu (Kuusisto, Turunen jne).

Edit:

Jotta voisi oppia perusasiat, pitäisi ensi tunnustaa se, että jääkiekossa on ns. pelikirja (jolla tarkoitetaan pelikuvioita eri tilanteissa sekä roolituksia kaikkineen). Virmanenhan kiistää koko pelikirjan. Eipä ihme, että Jokerien pelikirja oli viime kauden sekaisin kun valmentajanakin toiminut Virmanen ei sellaisesta edes tiedä. Niinpä pelaajiakin hankitaan ilman kokonaiskäsitystä, jolloin ei pystytä rakentamaan pelaajista joukkuetta. On liikaa samanlaisia pelaajia kun samaan aikaan puuttuu kokonaan tietty pelaajatyyppi.
 
Viimeksi muokattu:

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
cobol kirjoitti:
Milloin Virmanen oppii peruasian: hanki huiput maailmalta.
Tässä Helsingin seurojen kannattajat vetävät ihan eri linjaa. Naapurissanne huutavat kuorossa, että vain nähtyjä ja näin hyväksi havaittuja vahvistuksia. Mielestäni tämä on paljon järkevämpi linja, niin kauan, kuin kunnon scouttausta ei ole.

Ja vähän ihmettelen että millä perusteilla Masa pystyisi hankkimaan huiput maailmalta. Ihan todellisiin varmavarma huippuihin tyyliin Rosa ei taida Jokereillakaan rahat riittää, ainakaan useampaan kappaleeseen kaudessa. Sitten kun alkaa laskemaan ulkomailta (ei ennemmin liigassa nähtyjä) saatuja todellisia vahvistuksia Jokereissa, niin aika vähissä ne ovat, monista yrityksistä huolimatta.

Ensimmäisenä tulisi ehkä miettiä, mikä Jokereiden organisaatiossa on oikeasti pielessä, kun lähes poikkeuksetta ainakin suomalaiset pudottavat tasoaan, tai eivät sitä ainakaan paljon nosta joukkueeseen tultuaan. Jos tämä epäkohta käännettäisiin Jokereissa voitoksi, joukkue pystyisi kalastamaan liigan sisäisiltä markkinoilta mestaruuteen tarvittavan miehistön lähes joka vuosi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös