Lager Lager kirjoitti:Eiköhän pointti ole siinä, että Louhi kannattaa noutaa.
En kyllä tajua miksi. Viimeksi Ärrän perusteella Louhi ei todellakaan tee mitään niin hienoa siellä jäällä että kenenkään kannattaisi häntä lähteä sieltä poistamaan.
Lager Lager kirjoitti:Eiköhän pointti ole siinä, että Louhi kannattaa noutaa.
bozik kirjoitti:Elänkö minä taas syvällä omassa sienimaailmassani, mutta miksi niin monessa tappeluja käsittelevässä viestissä mainitaan Louhen nimi ?
Lorvi kirjoitti:Nyt oikeasti paskapuheet sikseen ja asian vierestä puhuminen saa loppua!
Faktaa kehiin jotka tästä asiasta OIKEASTI tietää eli onko meille joku tulossa?
Eikä mitään ehkä ehkä vaan jos tietoa on niin antaa tulla eikä mitään tälläistä typerää kiistelyä.
bozik kirjoitti:Elänkö minä taas syvällä omassa sienimaailmassani, mutta miksi niin monessa tappeluja käsittelevässä viestissä mainitaan Louhen nimi ?
Lorvi kirjoitti:Nyt oikeasti paskapuheet sikseen ja asian vierestä puhuminen saa loppua!
Faktaa kehiin jotka tästä asiasta OIKEASTI tietää eli onko meille joku tulossa?
Panzerfaust kirjoitti:Mikäs vitun Jokereiden tietotoimisto tästä palstasta on muka tullut? Kyllä tämä on muutaman nimimerkin sisäpiiritiedoista huolimatta ihan keskustelupalsta.
Soita Masalle, jos on noin suuri hätä.
Lorvi kirjoitti:Turhia juoruja tuollaiset jos niitä vain tänne heitellään huvikseen. Jos oikeasti on mahdollisuus siihen, että huomenna jo luistelisi joku uusi peluri meillä niin olisi siitä kiva saada joku pienen pieni luottamuksellinen tieto eikä mitään "mun yks frendi kuuli yhen toisen kaverin puhuvan siitä, että jokereille on uusi kaveri tulossa".
Elrith kirjoitti:En määkään nyt ymmärrä, että mitä sä oikein sitten haluat. Tietenkin jengi heittää täällä kaiken maailman lätkäversioita tornihuhuista. Kai tajuat että jos joku tänne kirjoittaja oikeasti tietää, että joku on tulossa, niin eivät he sitä voi kertoa ennen kuin uutinen on julkinen?
Vai pitäisikö tänne vaan postata linkkejä Jatkoajan uutisiin? Tätä huhumyllyä ja spekulaatiota varten tämä palsta on hei olemassa. Ne viralliset ja varmistetut uutiset ovat ihan muualla.
Lorvi kirjoitti:Eihän Masa edes varmaan tietäisi jos sille soittaisi?
Sen vaitiolon lisäksi tämä on varmasti yksi hyvä syy, miksei aina kannata heti laukoa julki kaikkea sitä minkä tietää tai luulee tietävänsä.Panzerfaust kirjoitti:Tilanteet myös muuttuvat oikeassa elämässä, eli suullisia esisopimuksia ja lupauksia jonkun tulosta on voitu tehdä, mutta sitten joku muu tulee väliin ja tarjoaa enemmän yms.
Elrith kirjoitti:En määkään nyt ymmärrä, että mitä sä oikein sitten haluat. Tietenkin jengi heittää täällä kaiken maailman lätkäversioita tornihuhuista. Kai tajuat että jos joku tänne kirjoittaja oikeasti tietää, että joku on tulossa, niin eivät he sitä voi kertoa ennen kuin uutinen on julkinen?
Vai pitäisikö tänne vaan postata linkkejä Jatkoajan uutisiin? Tätä huhumyllyä ja spekulaatiota varten tämä palsta on hei olemassa. Ne viralliset ja varmistetut uutiset ovat ihan muualla.
Kole13 kirjoitti:Luulen että toi Lorvin pointti= Täällä on muutama sellainen kirjoittaja joka luulee vissiin olevansa joku Oraakkeli, jolta tulee joka kysymykseen joku ihan outo vastaus. Just sellainen vastaus että tuntuu kuin nämä kaverit olisivat katselleet liikaa jotain Sensei elokuvia.
Lager Lager kirjoitti:Tuskinpa täällä kovinkaan moni tietää sen mahdollisen "huomisen kovan pakin" nimeä? paitsi ns. insiderit.
Lager Lager kirjoitti:Tuskinpa täällä kovinkaan moni tietää sen mahdollisen "huomisen kovan pakin" nimeä? paitsi ns. insiderit. Arvaajia kyllä tuntuu riittävän. Itse odotan huomista innolla ja toivon ettei olisi mikään uutisankka.
Kun ketju kuitenkin on Jokerit 2006-2007 uskallan avautua Jalkasesta. Minun mielipiteeni on, että Jalkasen paikka on Jokereissa.cobol kirjoitti:Ei sieltä ole oikeasti tulossa ketään huomiseksi eikä nyt muutenkaan vähään aikaan. Ainoa joka voi olla yllärinä pakistossa, on Jalkanen.
bozik kirjoitti:Minä haluan joukkueeseen yhden buldogin, joka on AIDOSTI kiinnostunut taistelemaan Jokerien puolesta. Minun Jokereihin 2006-2007 Jalkanen menee heittämällä, up to Shedden mahtuuko hänen.
cobol kirjoitti:Ei sieltä ole oikeasti tulossa ketään huomiseksi eikä nyt muutenkaan vähään aikaan.
MC61 kirjoitti:Lienee syytä suunnata katseet sinne puolen vuoden verorajalle. Mikä se tarkka päivämäärä onkaan?
Niitä miehiä tarvitaan finaaleissakin.Jermu kirjoitti:Katso esim. SM-liigan sivuilta koska on runkosarjan vika kierros, ja vähennä siitä 6 kk...