Re: Re: Re: Re: JHag
Kyllä ne hyviä olivat myös kausina 97-99, mutta alkoivat jo lisättyjen keskinäisten pelimäärien vuoksi tippua mielenkiinnoltaan. Mitä olen huomannut, sarjasijoitus on viime kausina ollut meille Jokereiden kannattajille paljon arvostetumpi kuin voitto HIFK:sta. Sattuneista syistä. Joskus oli taas toiseen suuntaan -;)
Tässä kaikki 2000-luvun ottelut (aakkosjärjestys):
HIFK-Jokerit 4-1-4
Jokerit-HIFK 7-1-0
Yhteensä HIFK-Jokerit 4-2-11
Ja tuo klassinen viime kausi:
HIFK-Jokerit 0-1-7
Joten ei tuo HIFK:n voittaminen enää varsinkaan viime kauden jälkeen niin meitä enää innosta. Siksi olen kirjoitellut, että saisi se HIFK vahvistua, jotta saataisiin edes jonkinlainen ottelu aikaiseksi. Onneksi näin näyttää tapahtuvankin... Nythän HIFK oli viime kaudella Jokereita vastaan suunnilleen II divaritason stuntti :D
Ja JHag, en ymmärrä, mitä sinä raapustat sarjasta, jossa mukamas on muitakin joukkueita -;)
Viestin lähetti JHag
Kaudet 97-99 sisälsivät myös loistavia ja viihdyttäviä keskinäisiä matseja. Varsinkin EHL-matsit. Jokerithan vei keskinäiset kaudella 97/98, vaikka HIFK vei mestaruuden? Minussa on se vika, että lopullinen sijoitus (runkosarja? mitä siitä?) liigassa on kiinnostavampi asia minulle kuin sinänsä hauskat keskinäiset matsit...joten en aivan tarkkaan muista tuolta kaudelta kaikkia keskinäisiä.
Joskus kun lukee Jok/HIFK -ketjuja, saa sen käsityksen, että Suomessa pelataan ex-DDR tyyppistä sarjaa, jossa on vain kaksi joukkuetta:D
Kyllä ne hyviä olivat myös kausina 97-99, mutta alkoivat jo lisättyjen keskinäisten pelimäärien vuoksi tippua mielenkiinnoltaan. Mitä olen huomannut, sarjasijoitus on viime kausina ollut meille Jokereiden kannattajille paljon arvostetumpi kuin voitto HIFK:sta. Sattuneista syistä. Joskus oli taas toiseen suuntaan -;)
Tässä kaikki 2000-luvun ottelut (aakkosjärjestys):
HIFK-Jokerit 4-1-4
Jokerit-HIFK 7-1-0
Yhteensä HIFK-Jokerit 4-2-11
Ja tuo klassinen viime kausi:
HIFK-Jokerit 0-1-7
Joten ei tuo HIFK:n voittaminen enää varsinkaan viime kauden jälkeen niin meitä enää innosta. Siksi olen kirjoitellut, että saisi se HIFK vahvistua, jotta saataisiin edes jonkinlainen ottelu aikaiseksi. Onneksi näin näyttää tapahtuvankin... Nythän HIFK oli viime kaudella Jokereita vastaan suunnilleen II divaritason stuntti :D
Ja JHag, en ymmärrä, mitä sinä raapustat sarjasta, jossa mukamas on muitakin joukkueita -;)