Jokerit 2002-2003

  • 359 997
  • 3 490
SH:n korvaaja !

Sami Heleniuksen korvaaja on jo saapunut Suomeen rapakon takaa. Isokokoinen ja kovanyrkkinen luutija on kyseessä ... nimi ei vielä tiedossa. Marski-Cupiin mennessä varmaankin jo tiedossa.
Saapui viikonloppuna Suomeen ...

Elämme mielenkiintoisia aikoja taas...
 

bull

Jäsen
Re: SH:n korvaaja !

Viestin lähetti freelancer
Sami Heleniuksen korvaaja on jo saapunut Suomeen rapakon takaa. Isokokoinen ja kovanyrkkinen luutija on kyseessä ... nimi ei vielä tiedossa.

Mistäs tiedät et kyseessä on isokokoinen ja kovanyrkkinen luutija jos/kun et kerran nimeä vielä tiedä???? :confused:

Sanoihan Penakin et Paulille on hankittu korvaaja ja jos ei nimeä ois sanottu ni ois voinut luulla korvaajan olevan 2X Hedbergin kokoinen... :D
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Virmasen mukaan kyseisen kaverin mitat ovat vaatimattomat 190/110!

Näin siis laivalla parin olusen jälkeen.
En tiedä kuinka monta kiloa tuosta lähtee vai lähteekö ollenkaan.
 

bull

Jäsen
Kyllähän sitä voi aina veikkailla kaverin mittoja ja sanoa et ne on kuultu kännipäissään... Eipä tosta jutusta paljon kostu! Jos on kuitenkin kova jätkä ni mikäs siinä, toivotetaan vaan tervetulleeks kotimaiseen liigaamme ja pelaamaan sääntöjen puitteissa.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti bull
Kyllähän sitä voi aina veikkailla kaverin mittoja ja sanoa et ne on kuultu kännipäissään... Eipä tosta jutusta paljon kostu! Jos on kuitenkin kova jätkä ni mikäs siinä, toivotetaan vaan tervetulleeks kotimaiseen liigaamme ja pelaamaan sääntöjen puitteissa.
Havaittavissa pelkoa puserossa. ;)

En tunne Virmasta henkilökohtaisesti joten en tiedä harrastaako hän arvailua huppelissa.
Kyllä minä silti kostuin.
 

bull

Jäsen
Viestin lähetti Playmaker

Havaittavissa pelkoa puserossa. ;)

En tunne Virmasta henkilökohtaisesti joten en tiedä harrastaako hän arvailua huppelissa.
Kyllä minä silti kostuin.

Mistä päättelit et ois pupu pöksyissä? :rolleyes:

Jos päättelit ku toivotin tervetulleeks pelaamaan sääntöjen puitteissa ni siten toivotan kaikki uudet pelaajat, en halua nähdä mitään vahingoittamisyrityksiä vaan kunnon kovaa ja rehtiä taklauspeliä! :)

Heitä nyt joku porkkana tänne suuntaan ettei tarvii Virmasen julkistusta odotella... Vaikka YV:nä, ei leviä täältä!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Playmaker

Kyllä minä silti kostuin.

Kuka mistäkin kostuu...;)

Hyvähän se vaan on, että saisitte 190/110:nne. Siinäkin mielessä cobolin kanssa samoilla linjoilla, että tarvitsette.

Ja mietitään herkullista asetelmaa paikallispeleissä akselilla
''190/110'' - Vompatti - Nielikäinen, ei kai paha!
Kurinpitoryhmä tarkkana sitte...
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Senior


Kuka mistäkin kostuu...;)
Isot miehet ovat aina olleet lähellä sydäntä. ;)

Noei, juuri tuosta syystä minäkin lähinnä kaveria tänne odotan.
Siis paikalliskamppailuihin.

Minä en muihin otteluihin näe niin hälyttävää tarvetta tuollaisille kavereille. Pääasia, ettei naapureita vastaan olla täysin tossun alla.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Senior
Ja mietitään herkullista asetelmaa paikallispeleissä akselilla
''190/110'' - Vompatti - Nielikäinen, ei kai paha!
Kurinpitoryhmä tarkkana sitte...
Eipä tuossa ole kyllä mitään herkullista ole, meidän mister X on keskellä kenttää ja Vopat & Co Penan selän takana : "Mulla on sormi murtunut ethän Pena laita mua ny kentälle" :D
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti hull16

Eipä tuossa ole kyllä mitään herkullista, meidän mister X on keskellä kenttää ja Vopat & Co Penan selän takana : "Mulla on sormi murtunut ethän Pena laita mua ny kentälle" :D

Niin, tai "emmä viitti tapella ku siit saa kuitenki pelikieltoo!" :D

Älkää olkoo tosikkoja, jooko?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Playmaker

Noei, juuri tuosta syystä minäkin lähinnä kaveria tänne odotan.
Siis paikalliskamppailuihin.

Minä en muihin otteluihin näe niin hälyttävää tarvetta tuollaisille kavereille. Pääasia, ettei naapureita vastaan olla täysin tossun alla.

Voi olla, että pelotekeskustelua on mielestänne käyty jo riittävästi, mutta kyllä 190/110:stä on hyötyä ihan jokaisessa pelissä. Jos ukolla on riittävän hampaaton hymy ja riittävästi arpia naamassa, saa teidänkin kentälle kuuluvat pelimiehet sielun- ja pelirauhan. Kysele vaikka pelaajilta. Monia harmittaa reiluja tappeluja enemmän käsillehakkaajat ja mailalla roikkujat, joita löytyy....
aika monesta seurasta riittävästi. Sellaiselle kun käy 190/110 ilmoittamassa, että se repiminen loppuu nyt...

edit: typo
 
Viimeksi muokattu:

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Senior


Voi olla, että pelotekeskustelua on mielestänne käyty jo riittävästi, mutta kyllä 190/110:stä on hyötyä ihan jokaisessa pelissä. Jos ukolla on riittävän hampaaton hymy ja riittävästi arpia naamassa, saa teidänkin kentälle kuuluvat pelimiehet sielun- ja pelirauhan. Kysele vaikka pelaajilta. Monia harmittaa reiluja tappeluja enemmän käsillehakkaajat ja mailalla roikkujat, joita löytyy....
aika monesta seurasta riittävästi. Sellaiselle kun käy 190/110 ilmoittamassa, että nyt se repiminen loppuu nyt...
Joo, ei tarvitse valistaa. Tiedän kyllä. Olen kysynyt pelaajilta. Olen kanssasi samaa mieltä.

Nyt puhuinkin hälyttävästä tarpeesta.
En missään nimessä protestoi tätä hankintaa vastaan.
Älä edes kuvittele.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Saisikohan tämä uusi kaveri numerokseen 300 (190+110)? Sen verran vakiintunut on tämän tulevan, vielä nimettomän ja julkaisettoman pelaajan lempinimi ;). "Kolme hunttii jäälle" huudot raikamaan Hartwall-areenalle...

Edit: Joo oli eka, ja varmaankin vika, viesti naapurin ketjuun. Lupaan, etten enää häiritse teitä jonninjoutavilla viesteilläni :)
 

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Durable
Koskas Virmanen meinaa pitää tiedotustilaisuuden?Onko kenelläkään tietoa?

Jos nuo mitat pitää paikkaansa ni tervetuloa vaan

Ihan tervetullut hankinta jos paikkansa pitää. Toivottavasti mies osaisi myös pelata. Ettei ole mikään pelkkä puukäsi ja luistelutaidoton nyrkkeilijä. Tuo koko yhdistettynä hyvään puolustavaan pelaamiseen olisi hyvä yhtälö Jokereiden takalinjoilla.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
190/110/170

No, lisätään tämän "190/100" -miehen perään vielä yksi lukusarja jonka Virmanen minulle ja kaverille mainitsi. Virmanen kertoi nämä tiedot alkuillasta joten missään erityisen huppelissa hän ei ollut. mutta eiköhän varsinkin tuon painon kohdalla ole hieman ilmaa. Mutta mitäköhän tuo Virmasen meille kertoma "170" merkkaakaan ;)

Eli kova kaveri tulossa, Gagnon otti aikoinaan liigassa 183 minuuttia joten paljon ei jää jälkeen. Odotelkaa nimeä Marski Cupiin asti - ellei se sitten jo sitä ennen leviä yleiseen tietoon.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Saksassa pelannut "190/110" voi olla vaikka Veli-Pekka Härd. Samankokoinen kaveri saapui Saksasta pari vuotta sitten Hifkiin ja oli todellinen gooni, Patrik Hucko. Hypin riemusta vasta sitten, kun kaveri on nähty pelaamassa.

Saksastahan Haakanakin aikoinaan saapui, kuten myös Cowie, joten onnistuneita Saksan hankitoja on tehty parina vuonna peräkkäin. Eikä kahta kolmannetta. Tässähän alkaa jo luottaa Virmaseen, toivottavasti ei nyt petä.
 

#99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No, lisätään tämän "190/100" -miehen perään vielä yksi lukusarja jonka Virmanen minulle ja kaverille mainitsi. Virmanen kertoi nämä tiedot alkuillasta joten missään erityisen huppelissa hän ei ollut. mutta eiköhän varsinkin tuon painon kohdalla ole hieman ilmaa. Mutta mitäköhän tuo Virmasen meille kertoma "170" merkkaakaan.

Eli kova kaveri tulossa, Gagnon otti aikoinaan liigassa 183 minuuttia joten paljon ei jää jälkeen. Odotelkaa nimeä Marski Cupiin asti - ellei se sitten jo sitä ennen leviä yleiseen tietoon.

Jos tuo 170 viittaa jäähyminuutteihin niin siinä tapauksessa ainakaan DEL -liigasta ei löydy moista kaveria...Lähimmäksi osuu Eric Daindenault lukemilla 183/88/173...On tainut VW-kauppias puhua uudesta mekaanikosta ;-)
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Abu
Hypin riemusta vasta sitten, kun kaveri on nähty pelaamassa.
Sama täällä, mutta tämäkin varmaan tulee ensin näytille ja jos ei kelpaa niin uutta miestä vaan jonoon niin aikanaan kyllä löytyy hyväkin kun ei ole mikään kiire.
 

jiimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK
Mäkin kattelin noita Dellin tilastoja. Vaikka kattois pelkkää runkosarjaa tai koko kautta playoffsit mukaanluettuna, niin ei sieltä ton kokoista äijää löydy jäähypörssin kärjestä. Virmanen varmaan tarkoitti, että tää äijä ottaa Suomessa 170 minuuttia.. Tai sit se on pelannu viime kauden paikallisessa Mestiksessä. :)

freelancer tai kuka sit tietääkin: Onko tää vahvistus muuten puolustaja vai hyökkääjä?
 

Haba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, HIFK
Re: 190/110/170

jos jäähytilastoista ei löydy sopivaa lukua niin villi heitto sallittakoon: kaveri nostaa penkistä 170 kg ;)
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pitihän Cowienkin tehdä Virmasen puheiden mukaan jotain 20+40 tehopistettä viime kaudella joten ei ne paljot puheet vaan teot.
Ja on teillä ollut isompikin kaveri joskus sillä eikös Levokari ole selvästi yli 190?Mike ainakin vannoutuneena Paulin ihailijana tietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös