Jokerit 2002-2003

  • 360 242
  • 3 490

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hohhoijaa..

Kun näitä juttuja lukee tästä uudesta SH-korvikkeesta ja ynnää yhteen faktat "Virmasen hankinta" + "viime kausi saksassa" niin ei paljoa pelota.

Voisinpa vaikka lyödä vetoa että tämä kaveri löytyy puolen kauden jälkeen jostain KooKoosta.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti mixu
Pitihän Cowienkin tehdä Virmasen puheiden mukaan jotain 20+40 tehopistettä viime kaudella joten ei ne paljot puheet vaan teot.

20+30 sanoi Virmanen viime vuonna Marski Cupin aikaan. Ja suunnillee siinä vauhdissa Commando vielä ainakin maalien osalta olikin. Sitten tuli tämä Peltosen loukkaantuminen ja lisäksi Jokereiden oli mahdollisuus säästää iso summa rahaa. Tässä Cowien itsensä kertomana:

"....I am going to Zug in Switzerland next Monday. By giving me the rest of my contract now I will have been in Finland less than 6 months and the team saves a lot of money on taxes....The team wanted to bring in another forward because we were not scoring anymore and our best forward got injured. So they needed to release an import and I was more than happy because I knew I had three other job offers...... We play Bully in Schwennigan in two weeks--I can't wait...."

Omalta osaltani voin sanoa että olin todella tyytyväinen Rob Cowieen, oli joukkueelle kuulemma todella tärkeä varsinkin pukukopissa. Erinomainen hankinta Virmaselta, ikävä että yhteistyö Jokereiden kanssa päättyi noin.

Luottoa sillekin löytyy että ensi kauden vahvistus on kova.

Noita lukuja ei tietenkään kannata ottaa täysin tosina. Eiköhän 190cm tarkoita 187 - 193cm, 110kg tarkoittaa +95kg ja 170 jäähyminuuttia tarkoittaa että kaveri tulee ottamaan SM-liigassa +150 minuuuttia.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti jounster
Hohhoijaa..

Kun näitä juttuja lukee tästä uudesta SH-korvikkeesta ja ynnää yhteen faktat "Virmasen hankinta" + "viime kausi saksassa" niin ei paljoa pelota.

Voisinpa vaikka lyödä vetoa että tämä kaveri löytyy puolen kauden jälkeen jostain KooKoosta.
Täysin mahdollista, mutta eipä noita tapauksia viime kausina ole tullut eteen, mutta kuten tuolla taaempana totesin ei meillä ole kiirettä löytää sitä oikeata kunhan ennen tammikuuta...
Voin hyvin ymmärtää miksei sinua pelota, kun meillä on jo Filppulat asettaa Vopatteja yms vastaan niin mitäs sitä enään pelkäämään :)
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisimmeko lopettaa?

Voisimmeko lopettaa sanan Vopat käyttämisen kokonaan tässä ketjussa?

Jokainen viesti tappelijoista, Heleniuksen korvaajista, ensi kauden materiaalista tai puolustuksen tilanteesta ajautuu jossain kohtaan siihen, että "meillä on asettaa sitä ja tätä teidän Vopattia vastaan" tai "ei me voida lähteä näillä Vopattia vastaan". Mikä vitun Vopat-liiga tästä on tullut?

Mua ei oikeastaan tässä vaiheessa kautta, kun peliäkään ei ole pelattu, jaksa kiinnostaa Vopat pätkän vertaa. Onhan tuo nähty jo parin kauden ajan: keskinkertainen pelimies, älytön jäähyilijä. Jos tappelee, niin tapelkoot. Eipä tuo ole tainnut silti hirveämmin hanskaillakaan. Vopat, kun omien sanojensa mukaan on kiinnostunut pelaavasta roolista, ei tappelijan tai kolmos-neloskentän miehen paikasta.

Mua ei pelota tipan vertaa, mitä pelaajia meillä on asettaa Vopattia vastaan. Minua arveluttaa se, mitä pelaajia meillä on heittää Janne Ojasta, Antti Miettistä, Petr Tenkratia, Juha Ylöstä, Jan Calounia, Vladimir Machuldaa, Timo Pärssistä tai Tomas Chlubnaa vastaan.

Ja mikäli olemme kiinnostuneet menestyksestä myös alkavalla kaudella, niin kehoittaisin sekä Virmasta, että meitä kaikkia muita huolehtimaan tuosta asiasta.

Niin. Tämä todellakin on SM-liiga, ei Vopat-liiga.
 
Viimeksi muokattu:

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Re: Voisimmeko lopettaa?

Viestin lähetti Oiva


Mua ei pelota tipan vertaa, mitä pelaajia meillä on asettaa Vopattia vastaan. Minua arveluttaa se, mitä pelaajia meillä on heittää Janne Ojasta, Antti Miettistä, Petr Tenkratia, Juha Ylöstä, Jan Calounia, Vladimir Machuldaa tai Tomas Chlubnaa vastaan.

Ja mikäli olemme kiinnostuneet menestyksestä myös alkavalla kaudella, niin kehoittaisin sekä Virmasta, että meitä kaikkia muita huolehtimaan tuosta asiasta.


Meillä on Pakaslahti, Aalto, Sihvonen, Vertala, Valtonen ja Ruutu. Meillä on liigan parhaat puolustavat hyökkääjät. Lisäksi meillä on Kari Lehtonen. Puolustuksesta puuttuu Helenius/Haakana, joka siirtää Vopatit, Tuomaiset ja Viitakosket maalinedestä Lehtosta häiritsemästä ja sellaisen hankkimista suurin osa on tässä ketjussa kaivannut. Tappelijakaan ei ole haitaksi, mutta tuo puolustaja on ykköshankinta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Kyllä Oiva on mun mielestäni oikeilla jäljillä siinä, että jos Jokereiden pitää olla jostain huolissaan, niin ennen kaikkea sitten Calouneista, Ylösistä, Tenkrateista ja vastaavista. Itse olen kyllä sitä mieltä, että Jokereiden tarvitsee olla huolissaan vain omasta kokoonpanosta. Se riittää. Muiden kokoonpanosta ei tarvitse olla huolissaan. Ja kun oman kokoonpanon rakentaa sopivasti, saavutusta voi kutsua vaikkapa - ei yhtään sen vähemmäksi kuin voittavaksi joukkueeksi -;)

Gooni/kovaa pelaava pakki näyttää olevan sellainen asia, että jo pelkkä kekustelu sellaisesta kaverista jakaa Jokereiden kannattajia aivan turhaan. Mitähän sitten tapahtuu, jos sellainen kovis joukkueeseen tulee... -;)

Ehkä meillä ei ole riittävästi kulttuuria näkemään asioita oikein. Tärkeintä Jokereissa ainakin minulle on se, että pelit eivät ole puuromaista pakkopullaa, vaan jokainen hetki kentällä todella taistellaan ja pelataan. Pelin pitää olla mainiota, oivaltavaa, viihdyttävää. Vasta sitten arvostan voittoja. Voittoja tosin tulee, jos nuo aikaisemmat ja tärkeämmät asiat pannaan kohdalleen. Ja kun voittoja tulee, päästään playareihin - ja voitetaan sielläkin :D

Entäs se gooni/kovaa pelaava pakkiko? Vain yksi pieni palanen joukkuetta, ei yhtään sen tärkeämpi. Miksi siitä sitten puhutaan koko ajan? No hitto soikoon siksi, että kun sitä ei ole!

Jos meillä ei olisi vaikkapa yhtään maalivahtia, luulenpa vaan, että tämä ketju puhuisi vain maalivahdeista -;)
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti hull16
Täysin mahdollista, mutta eipä noita tapauksia viime kausina ole tullut eteen, mutta kuten tuolla taaempana totesin ei meillä ole kiirettä löytää sitä oikeata kunhan ennen tammikuuta...
Voin hyvin ymmärtää miksei sinua pelota, kun meillä on jo Filppulat asettaa Vopatteja yms vastaan niin mitäs sitä enään pelkäämään :)

Niinpä niin. On ihan hauskaa seurata kuinka Vopat aikaansaa jos jonkinlaisia "väreitä" jokerileirissä jo nyt, kun ensimmäistäkään liigapeliä ei ole vielä pelattu... :D
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti jounster


Niinpä niin. On ihan hauskaa seurata kuinka Vopat aikaansaa jos jonkinlaisia "väreitä" jokerileirissä jo nyt, kun ensimmäistäkään liigapeliä ei ole vielä pelattu... :D

Älä muuta sano. Tämä ketjuhan on parasta mahdollista mainosta HIFK:lle. Enpä olisi uskonut, että Jokeriveljeni (osa heistä) ryhtyvät täällä ylistämään naapuria tähän malliin kuin on nähty. Oivalla muuten oli kirjoituksessaan oiva pointti. Minäkin kysyn: kuka helvetin Vopat?

No, uusi iso ukko otetaan toki mielihyvin vastaan, mikäli osaa myös pelata. Marskissa toivon mukaan jo näkee hänet kehissä, jolloin selviää hiukan minkä tyyppisestä kaverista on kyse.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti jounster
Niinpä niin. On ihan hauskaa seurata kuinka Vopat aikaansaa jos jonkinlaisia "väreitä" jokerileirissä jo nyt, kun ensimmäistäkään liigapeliä ei ole vielä pelattu... :D
Tuo on täysin totta, mutta mikään muu ei sitten HIFK:ssa väreita saakkaan aikaan. :D :D
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Voisimmeko lopettaa?

Viestin lähetti Oiva
Voisimmeko lopettaa sanan Vopat käyttämisen kokonaan tässä ketjussa?

Jokainen viesti tappelijoista, Heleniuksen korvaajista, ensi kauden materiaalista tai puolustuksen tilanteesta ajautuu jossain kohtaan siihen, että "meillä on asettaa sitä ja tätä teidän Vopattia vastaan" tai "ei me voida lähteä näillä Vopattia vastaan". Mikä vitun Vopat-liiga tästä on tullut?
*****
Vopat, kun omien sanojensa mukaan on kiinnostunut pelaavasta roolista, ei tappelijan tai kolmos-neloskentän miehen paikasta.


Oho. Mahdoitko Oiva vastata umpitosissasi vai kieli poskella? Vai siltä väliltä? Koska en ole varma, vastaan Sinulle, koska itse otin nimen aiemmin esille. Vastaan molemmilla tavoilla. Ensin tosissani:

Taisin yrittää jopa selittää omaa kantaani, vaikka 'vieraassa' ketjussa olenkin. Vopatille ollaan, keskusteltuani henkilökohtaisesti IFK-johdon kanssa, todellakin suunnittelemassa hyvinkin pelillistä roolia. Siksi minäkin olin räyhäämässä Nielikäistä meille. Hänen tapauksessaan pelillinen rooli ei ole korvaamaton, pelotteena ja viihteenä hän toimii verrattomasti. Meillähän on perinteisesti haluttu ja saatukin 'nielikäisiä' joukkueeseemme. Kansa on saanut sitä, mitä kansa haluaa, se sirkushuviosasto, tiedäthän? . Toki ymmärrän, ettei Jokerit ole IFK, eläköön erilaisuus. Mikäli piikkisi oli tarkoitettu minun 'virtuaalilihaani', en kyllä tarkoittanut kommenttejani provoksi. Olen oppinut pitämään höpötyksissäni kielen keskellä suuta, kun 'kylässä' ollaan. Olen edelleen sitä mieltä, että suuri osaa taitopelaajista arvostaa omassa joukkueessa olevan pelikaverinsa tuomaa pelotetta. Silloin oma taito pääsee estottomammin esille, kun on reservejä takana.

Sitten se kieli poskella juttu:
Tulevaa kirjoitteluani silmälläpitäen, onko muita nimiä, mistä on paras pitää suu supussa? Tasoittaako tilannetta yhtään, jos saisit mainita kaksi haluamaasi Jokerinimeä 'meidän' ketjussa?
Tsup - sain nykäistyä sen nenästäsi. Tähän tarvittava määrä huumorihymiöitä.

Toivottavasti jatkossakin Jokeri-ketjuunkin saa kirjoittaa mielipiteensä, eiks?

Piis, my virtualfriend Oiva!;)
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Senior

En ole Oiva, joten en pysty hänen puolestaan vastaamaan. Jos kuitenkin saisi arvata, Oivan kommentti oli suunnattu lähinnä Jokeri-faneille. Miksi ihmeessä me koko ajan mainostamme ja "ihailemme" vastustajan pelaajaa (=Vopat).

Kuten Oiva toteaa: "Jokainen viesti tappelijoista, Heleniuksen korvaajista, ensi kauden materiaalista tai puolustuksen tilanteesta ajautuu jossain kohtaan siihen, että "meillä on asettaa sitä ja tätä teidän Vopattia vastaan" tai "ei me voida lähteä näillä Vopattia vastaan"."

Eikös tuo aika selkeästi kerro, mitä tarkoitetaan. Kenenkään nimi ei ole pannassa, vaan ihmettely kohdistuu siihen, miksi keskustelu ajautuu koko ajan nimeen Vopat. Ikään kuin kyseessä olisi joku ihmemies, joka ratkaisee pelit.

Miksi emme keskustele siitä, millä pelityylillä Jokerit ensi kauteen lähtee, mitkä ovat kentälliset? Kuka on kehittynyt eniten viime kaudesta? Tähän voisi loppukevennyksenä heittää, että Jokeri-risteilyllä kerrotaan Strömbergin veikanneen pistepörssin voittajaksi Jussi Pesosta. Kenties hyvä huuli, mutta enpä panisi pahitteeksi, jos uusia tuulia puhaltaisi.

Ja jos HIFKistä halutaan keskustella tai jotakuta pelätä, nimi Hirso... kannattaa painaa mieleen.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Senior

Viestin lähetti Vakio
En ole Oiva, joten en pysty hänen puolestaan vastaamaan. Jos kuitenkin saisi arvata, Oivan kommentti oli suunnattu lähinnä Jokeri-faneille. Miksi ihmeessä me koko ajan mainostamme ja "ihailemme" vastustajan pelaajaa (=Vopat).
*****
Ja jos HIFKistä halutaan keskustella tai jotakuta pelätä, nimi Hirso... kannattaa painaa mieleen.

Oikeassa olet Vakio. En minä edes odota Oivalta pohdinnallista vastausta. Teidän Vopat-kammo kertoo ehkä jotakin meistä. Kuten sanoitte, molemmat, ei Vopat mikään taikatempun tekijä ole. Pelote ja pelimies kyllä. Ehkä tässä kirjoittelussa on siemen siitä, mikä ero kannattamillamme seuroilla on. IFK:lle on ominaista, haluttua ja (lähes) yksimielistä, että on 'vopatteja', pelotteita jä väriä (eikös se näy jo kirjoittajissakin?), mielipiteitä ja puheenaihetta. Teillä asiat nähdään eri tavalla ja niin sen pitääkin olla. Te haluatte ehdottomammin menestystä? Stadissa olemme onnekkaita, että on jokaiselle jotakin. Olen toki hyvinkin (:rolleyes: ) tietoinen siitä, kumpi konsepti pärjäsi viime vuonna paremmin. Kun meiltä viime vuonna menestyksen lisäksi puuttui viihde, oli hallissa istuminen aiempia vuosia kovin paljon tylsempää. Meilläpäin tunnutaan viihdettä haluttavan enemmän, se rytinäpronssijuttu nääs...

Hirso asiassa toivon Sinun olevan oikeassa...

Tsekkasin vielä oman nenuni varmuuden vuoksi...joo, tyhjä on!;)
 
Viimeksi muokattu:

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin mai piismänveljeni Senior

Vakio se tuossa ohimennen lukaisi ajatukseni ja vastasi muuten samalla tavalla kuin olisin itse vastannut, mutta luultavasti paljon selkeäsanaisemmin. Kiitos Vakio.

Ja Senior, saathan sinä sanoa niitä nimiä tässäkin ketjussa, jos minäkin saan kerran teidän ketjussa. Yo Brothers!

Lisäys: ihmettelenpä vielä lisää, että miksi emme pelänneet tuota Vompattia jo viime tai edelliskaudella? Vain siksikö, että hän ei pelannut Hifkissä? Nyt olisi ehkä aika lopettaa moinen naapurin kunnioitus. Kuralla niillä on siellä jutut ja meillä pyyhkii paremmin kuin viiteen vuoteen.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Joopa joo. Nyt täällä on siirretty psykologinen sodankäynti sille asteelle, että itse SM-liigassa HIFKistä ei kyllä ole mihinkään, vaikka pelotevoiton kuittaisivatkin. Oivankaan varottavien pelaajien listalta ei löytynyt Pärssistä eikä Simicekiä, joista molemmat killunevat top kympissä pistepörssissä. Zidlickystä puhumattakaan, avuton kaverihan se on. Ovelaa, brothers, mutta älkää vielä laskeko HIFKiä välttämättä liigassa selkeästi teitä huonommaksi.

Kun HIFKin koko miehistö on valmis syyskauden alussa, on siellä näiden kolmen em. heebon lisäksikin jokunen muukin jopa sielläpäin hyväksi (joskus) rankattu pelaaja. Jos Pärssinen olisi tullut Jokereihin, olisi hänen arvostuksensa Ilmalassakin ihan toista luokkaa kuin nyt. Mutta näin se menee. Psykologista sotaa. Yksisilmäisyydeksikin sitä voisi kutsua.

Vakiolle viikon papukaijamerkki: menit kehumaan jotain HIFKin pelaajaa eli Hirsoa! Siis ihan pelitaidoista. Sie oot ihme sälli!;)
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: Voisimmeko lopettaa?

Viestin lähetti Oiva
Voisimmeko lopettaa sanan Vopat käyttämisen kokonaan tässä ketjussa?
Mielestäni Vopat on tässä keskustelussa vain itseisarvo eikä edes kovin suuri, mutta tässä näemme hyvin Jokereiden ongelmat... eli noita ongelmia ei juuri ole joten keskustelua on saatava aikaan kuitenkin jostain ja se on se, että onko Jokerit tarpeeksi kova.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JHag

Voin lisätä ilomielin Pärssisen listalleni. Tapaukset olivat esimerkkejä - kohtuullisen riuskana sällinä sen varmaan isompia ihmettelemättä hoksasit. Minä kysynkin, mitäs sodankäyntiä se tuo on, mitä sinä harjoitat?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Niin mai piismänveljeni Senior

Viestin lähetti Oiva
Kuralla niillä on siellä jutut ja meillä pyyhkii paremmin kuin viiteen vuoteen.

Palataanpas, Oiva, tähän kurajuttuun ihan vaikka...mmm...kahden viikon sisällä. I'll let U know. Vink.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Senior

Juu, voit olla oikeassa. Jankutan kuitenkin vielä hiukan ihan jankuttamisen ilosta. Minä olen tässä keskustelussa varmaankin väärin leimautunut neitikiekon ystäväksi tai jotain muuta. Sinäkin näit näköjään tuossa edellisessä kirjoituksessani eron Jokerikannattajien ja teikäläisten välillä.

Sanottakoon nyt vielä kerran, että tykkään fyysisestä rymistelykiekosta, johon yhdistyy taito, vauhti ja vaaralliset tilanteet. Ennen kaikkea muuta pelissä on oltava taistelua. Yhtään en siedä surffailua. Uskoisin, että tässä suhteessa ei ole eroa jullileiriin.

Minulle jääkiekko on kokonaisuus. Hieno taklaus on loistava juttu. Niin on myös hieno maali. Ennen muuta hirveä taistelu omalta joukkueelta saa minut tyytyväiseksi. Siihen uskon Summasen joukkueen tälläkin kaudella pystyvän.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: JHag

Viestin lähetti Oiva
Voin lisätä ilomielin Pärssisen listalleni. Tapaukset olivat esimerkkejä - kohtuullisen riuskana sällinä sen varmaan isompia ihmettelemättä hoksasit. Minä kysynkin, mitäs sodankäyntiä se tuo on, mitä sinä harjoitat?

Sitä kutsutaan näkökulman laajentamiseksi;) Olen vakavissani sitä mieltä, että -kun laitetaan goonikeskustelu syrjään (onkohan mulla kuumetta kun teen sen itse?)- HIFKillä on käsissään aika asiallinen nippu ihan PELILLISESTIKIN ensi kaudeksi. Simicek on ollut hirmuvedossa treeneissä, joukkue täydentyy, Vihkot ja Hirsot ovat vuotta vanhempia. Samoin Kantor. Zidlicky jäi...Keskimäärin HIFK ja Jokerit ovat olleet post-Areena aikana lähempänä toisiaan kuin Jokerien huikealla (kehu) 92-97 perioidilla. Laskekaapa huviksenne menestykset/sjoitukset kaudesta 97/98 alkaen ja huomaatte, että teidän silmissänne selkeänä näyttäytyvä ero ei olekaan niin suuri välillämme. Viime kausi oli kammottava poikkeus, kuten teillä 98/99 - vaikkei se niin huono ollutkaan, myönnetään, kuin meidän viime kauden dyykkauksemme. Nyt olemme ikuisesti olleet samanlaisia kuin viime kaudella?

Tämä ei ollut provoa. Pidän joukkueiden erojen tasoittumista hyvänä asiana ja olen valmis vastaamaan mielipiteestäni, jonka esitän nyt, myös kauden 02/03 aikana ja jälkeen. Viime kauden jengiltä en odottanutkaan mitään, tältä odotan selkeästi parempaa sijoitusta. Ugh.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti JHag
Vakiolle viikon papukaijamerkki: menit kehumaan jotain HIFKin pelaajaa eli Hirsoa! Siis ihan pelitaidoista. Sie oot ihme sälli!;)

No, tattis. Minä olen kyllä ihan oikeasti tuota mieltä. Näin viime kauden lopussa joitain HIFKin pelejä, joissa Hirso oli loistava. Maaliin ei tahtonut kiekko mennä, mutta huippuosaamista nuori kaveri silti esitti. Sama juttu kuin Vihkolla, joka tosin taisi tehdä maalejakin. Kova sana hänkin ehkä jo tällä kaudella.

Ja tietenkin Pärssinen olisi kelvannut meillekin, ainakin minulle. Ehdottomasti huippujätkä. Siis miksi emme arvostaisi häntä? Sen sijaan meidän "maitopartaosasto" pelkää jotain Vopattia :D .
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: JHag

Viestin lähetti JHag
Pidän joukkueiden erojen tasoittumista hyvänä asiana ja olen valmis vastaamaan mielipiteestäni, jonka esitän nyt, myös kauden 02/03 aikana ja jälkeen. Viime kauden jengiltä en odottanutkaan mitään, tältä odotan selkeästi parempaa sijoitusta. Ugh.

Itse olen jo usein toivonut, että HIFK saisi sellaisen jengin kasaan, jolla saataisiin Areenalle 11 000 tai mieluiten jopa täysitupa eli noin 13 650 katsojaa. Useammankin kerran kauden aikana. Nyt se on mahdollista, sillä Apen HIFK tulee olemaan parempi kuin HIFK muutamaan viime kauteen. Parhaat keskinäiset matsit muistan vuodelta 1983, mutta ihan niin pitkälle te ette vielä tuolla jengillä pääse -;)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Vakio
Sen sijaan meidän "maitopartaosasto" pelkää jotain Vopattia :D .

Maitoparrastani en nyt ole niin vakuuttunut, mutta eikös tämä juttu sullekin jo selvinnyt? Vai aloitanko alusta :D
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti cobol


Maitoparrastani en nyt ole niin vakuuttunut, mutta eikös tämä juttu sullekin jo selvinnyt? Vai aloitanko alusta :D

Älä vaan aloita uudestaan :D . Asia on todellakin minun puolestani loppuunkäsitelty. Toivotaan, että 190/110 on se oikea.
 

jesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK/EDMONTON OILERS/HSV/WANK
Re: Parhaat puolustavat hyökkääjät

Viestin lähetti Abu


Meillä on Pakaslahti, Aalto, Sihvonen, Vertala, Valtonen ja Ruutu. Meillä on liigan parhaat puolustavat hyökkääjät.


Joo on noi muut ihan pelimiehiä, mutta syy miksi Sihvonen poistui Hifk:sta oli suu- ja sorkkatauti.
Vaikeata puolustaa jos ei tauvu kättelemään edes "pikkuveljeä".

jep,jep painun takas sinne mistä tulin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: JHag

Viestin lähetti cobol


Itse olen jo usein toivonut, että HIFK saisi sellaisen jengin kasaan, jolla saataisiin Areenalle 11 000 tai mieluiten jopa täysitupa eli noin 13 650 katsojaa. Useammankin kerran kauden aikana. Nyt se on mahdollista, sillä Apen HIFK tulee olemaan parempi kuin HIFK muutamaan viime kauteen. Parhaat keskinäiset matsit muistan vuodelta 1983, mutta ihan niin pitkälle te ette vielä tuolla jengillä pääse -;)

Kaudet 97-99 sisälsivät myös loistavia ja viihdyttäviä keskinäisiä matseja. Varsinkin EHL-matsit. Jokerithan vei keskinäiset kaudella 97/98, vaikka HIFK vei mestaruuden? Minussa on se vika, että lopullinen sijoitus (runkosarja? mitä siitä?) liigassa on kiinnostavampi asia minulle kuin sinänsä hauskat keskinäiset matsit...joten en aivan tarkkaan muista tuolta kaudelta kaikkia keskinäisiä.

Joskus kun lukee Jok/HIFK -ketjuja, saa sen käsityksen, että Suomessa pelataan ex-DDR tyyppistä sarjaa, jossa on vain kaksi joukkuetta:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös