Voisimmeko lopettaa?
Voisimmeko lopettaa sanan Vopat käyttämisen kokonaan tässä ketjussa?
Jokainen viesti tappelijoista, Heleniuksen korvaajista, ensi kauden materiaalista tai puolustuksen tilanteesta ajautuu jossain kohtaan siihen, että "meillä on asettaa sitä ja tätä teidän Vopattia vastaan" tai "ei me voida lähteä näillä Vopattia vastaan". Mikä vitun Vopat-liiga tästä on tullut?
Mua ei oikeastaan tässä vaiheessa kautta, kun peliäkään ei ole pelattu, jaksa kiinnostaa Vopat pätkän vertaa. Onhan tuo nähty jo parin kauden ajan: keskinkertainen pelimies, älytön jäähyilijä. Jos tappelee, niin tapelkoot. Eipä tuo ole tainnut silti hirveämmin hanskaillakaan. Vopat, kun omien sanojensa mukaan on kiinnostunut pelaavasta roolista, ei tappelijan tai kolmos-neloskentän miehen paikasta.
Mua ei pelota tipan vertaa, mitä pelaajia meillä on asettaa Vopattia vastaan. Minua arveluttaa se, mitä pelaajia meillä on heittää Janne Ojasta, Antti Miettistä, Petr Tenkratia, Juha Ylöstä, Jan Calounia, Vladimir Machuldaa, Timo Pärssistä tai Tomas Chlubnaa vastaan.
Ja mikäli olemme kiinnostuneet menestyksestä myös alkavalla kaudella, niin kehoittaisin sekä Virmasta, että meitä kaikkia muita huolehtimaan tuosta asiasta.
Niin. Tämä todellakin on SM-liiga, ei Vopat-liiga.