Viestin lähetti cobol
Käykääpäs katsomassa tuota naapuriketjua ja JHagin kirjoitusta, joka on otsikoitu "HJALLIS ON PARAS, PIKKUEUROJEN NIISTÄJÄ"
En mä nyt Hjallista ihan parhaana pitäisi, mutta ilmeisesti nää meidän hankinnat ja uusi profiili mataline kausikorttien hintoineen (naapuriin verrattuna) ovat tehneet kovan vaikutuksen :D
No, täytyihän mun jotain keksiä, kun meillä oli tuo huima Lakanagate. Teillekin tarvitaan yksi skandaali kesää piristämään. C.Ruutusta sanoisin, että toki Chrisu on huippuammattilainen ja lisäksi agenttien keskuudessa erittäin hyvässä maineessa. Miestä kehutaan "tietävänä ostajana", ts. hän hankkii vain sitä, mitä on vailla. Toisin kuin moni muu, joka hankkii jotain, kunhan se on vapaana. Mutta mitalilla on toinenkin puoli; Kride on myös persoona, josta ei välttämättä pidetä. Tiedän yhdenkin pelaajan, joka jätti Bluesin väliin, koska ei tule juttuun Ruutun kanssa. No, tekevälle sattuu ja myöskään "olen kaikkien kaveri" -tyyppinen asenne ei ole oikotie onneen. Bluesin huonoin kortti on valmentaja, jengi on hyytävän hyvä. Siitä pinnat Chrisulle. Keväällä katsotaan sitten mitä jää käteen. Ai niin, tämähän on Jokeri-ketju:D