Jokerit 2002-2003

  • 360 324
  • 3 490

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti cobol
Käykääpäs katsomassa tuota naapuriketjua ja JHagin kirjoitusta, joka on otsikoitu "HJALLIS ON PARAS, PIKKUEUROJEN NIISTÄJÄ"

En mä nyt Hjallista ihan parhaana pitäisi, mutta ilmeisesti nää meidän hankinnat ja uusi profiili mataline kausikorttien hintoineen (naapuriin verrattuna) ovat tehneet kovan vaikutuksen :D

No, täytyihän mun jotain keksiä, kun meillä oli tuo huima Lakanagate. Teillekin tarvitaan yksi skandaali kesää piristämään. C.Ruutusta sanoisin, että toki Chrisu on huippuammattilainen ja lisäksi agenttien keskuudessa erittäin hyvässä maineessa. Miestä kehutaan "tietävänä ostajana", ts. hän hankkii vain sitä, mitä on vailla. Toisin kuin moni muu, joka hankkii jotain, kunhan se on vapaana. Mutta mitalilla on toinenkin puoli; Kride on myös persoona, josta ei välttämättä pidetä. Tiedän yhdenkin pelaajan, joka jätti Bluesin väliin, koska ei tule juttuun Ruutun kanssa. No, tekevälle sattuu ja myöskään "olen kaikkien kaveri" -tyyppinen asenne ei ole oikotie onneen. Bluesin huonoin kortti on valmentaja, jengi on hyytävän hyvä. Siitä pinnat Chrisulle. Keväällä katsotaan sitten mitä jää käteen. Ai niin, tämähän on Jokeri-ketju:D
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti JHag
(...) C.Ruutusta sanoisin, että toki Chrisu on huippuammattilainen ja lisäksi agenttien keskuudessa erittäin hyvässä maineessa. Miestä kehutaan "tietävänä ostajana", ts. hän hankkii vain sitä, mitä on vailla. Toisin kuin moni muu, joka hankkii jotain, kunhan se on vapaana. Mutta mitalilla on toinenkin puoli; Kride on myös persoona, josta ei välttämättä pidetä (...) Bluesin huonoin kortti on valmentaja, jengi on hyytävän hyvä. Siitä pinnat Chrisulle. Keväällä katsotaan sitten mitä jää käteen. Ai niin, tämähän on Jokeri-ketju:D

No, me ollaan avarakatseisia -;) Ruuttu on itsepäinen ja arvonsa tunteva, eräänlainen köyhän miehen Kekäläinen. Hanneksen jatkopesti oli outo - hän halusi oikeasti jo vähän eläkkeelle, mutta päätti jatkaa kun sopiva tarjous tehtiin. Silti hän on epäonnistunut aina vähänkään pidemmässä juoksussa :(

Mutta sekä Jokerit että HIFK hyötyy tuosta Bluesin pelaajalistan vahvistumisesta. Nyt on espoolaisilla jo pientä toivoa tulla Ilmalaan tai Töölöön voittoa yrittämään. Luulisi tuon mahdollisuuden jo kokoavan muutaman espoolaiskatsojankin tänne stadiin ettei tarvitse pelata keskinäisiä alle 11 000 katsojan edessä. Ai niin, eihän DDR-halliin mahdu niin paljon, olkoon sitten teillä alle 6 500 ja meillä vaikkapa 9 000 katsojan :D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
meidän halliin mahtuu vähän enemmän katsojia kuin LA-Areenalle
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti JHag
Ja mikäs se oli se iso lakana, mitä eilen pystytettiin Hjallis Areenan kylkeen: "Emme halua Heleniusta, haluamme kivaa peliä! Terveisin Isä ja Insinööri Pakilasta"

Oliks tää läppäosuus vai menikö jotain ohi meikäläiseltä?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Daespoo


Oliks tää läppäosuus vai menikö jotain ohi meikäläiseltä?

Läppäosuushan se. Vaan saattaisihan siinä vähän olla tottakin. Pk-seudun jääkiekko elää juuri nyt lakanoiden aikaa
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Viestin lähetti JHag
meidän halliin mahtuu vähän enemmän katsojia kuin LA-Areenalle

Muisto vuosien takaa teidän halliltanne. Suomella oli joku harjoitusmaaottelu tms. 1992, jossa mm. Varis ja Korppi pelasivat samassa ketjussa (muistaakseni Ässä-miehiä silloin vielä). Olin lippujonossa, Tamminen viereisessä Möllin kanssa ja kun kysyin lippuluukun tädiltä tiketistä mille riville hän vastasi jotain 14 tms. (päädyssä). Turkulainen Helsingissä meni ihan hämilleen ja totesi, että sehän on ihan alhaalla - eikö ylempänä ole? Johon täti vastasi, että on ylimmäinen rivi. Turkulainen siihen hölmönä, että KUI? Meillä toi Typhoonissa on alakatsomossa... Kiekkoguruja vieressä hymyilytti.

Pelaatteko muuten vielä samassa hallissa JHag?

Kui?
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: NHL:stä ja Jokereista puheen ollen...

Viestin lähetti J.Rita
Jokereissa pari kautta sitten "loistanut" Rastislav Pavlikovsky siirtyy HV 71:stä Minnesota Wildiin. Kuka olisi voinut uskoa... ?

Kausi HV:ssa ei ollut hyvä ja olisin kyllä yllättynyt jos Pavlikovsky ottaisi paikan NHL:ssä.

hahaa, tiesin sen... :D kirjoittelin tuossa vähän aikaisemmin johonkin ketjuun jotain onnistuneista/epäonnistuneista pelaajakaupoista ja pidin pavlikovskyä mielestäni hyvänä. Jokerit rämpi silloin muutenkin, mutta mielestäni pavlikovskyltä löytyi silloinkin motivaatiota ja yritystä...

Noh, totta on ettei mies varmaankaan ole aivan vakio NHL-paikan tasoa, mutta jotenkin positiivinen kuva minulle äijästä jäi (tiedä sitten olenko ainoa, mutta :D)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Re: Re: NHL:stä ja Jokereista puheen ollen...

Viestin lähetti Manic


Jokerit rämpi silloin muutenkin, mutta mielestäni pavlikovskyltä löytyi silloinkin motivaatiota ja yritystä...

Rämpi??? Muistaakseni Pavlikovsky pelasi ensimmäisen ottelunsa TPS:aa vastaan 5.11, Pavlikovsky pelasi seitsemän peliä eli hän sai lähteä Kärpät-ottelun 29.11 jälkeen. Jokerit hävisi tuon Pavlikovskyn Jokereissa olon aikana 2 peliä seitsemästä ja voitti 5 jos tuo on mielestäsi rämpimistä niin silloin taidat olla vähän liian vaativa.
 

Tuoppi

Jäsen
Rosa Ambri Piottaan Sveitsin pääsarjaan

Näin kirjotetaan IFK ketjussa.

Kysynpä vaan:

Tällaista siirtoako hän tuli Jokereihin hakemaan!?:(

Menikö Ramin kanssa sukset ristiin?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
En mä usko - tai en ainakaan tiedä - että Rosan ja Ramin sukset olisivat ristiin menneet. Enempi luulen niin, että Rosa agentteineen lisäsi hieman palkkatoivomustaan ja kun ei kiinnostus herännyt kesken viime kauden, sopimuksesta ei edes neuvoteltu Rosan ja Jokereiden välillä. Rosa on kunnon pelimies ja toivon hänen onnistuvan Sveitsissä(kin).
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vlasakin palkka ensi kaudesta on huikeat 700 000 USA:n dollaria!

Kohta kaikki tähdet pelaavat Venäjän liigassa. Sinnekö se Euroopan vastine NHL:lle syntyy?
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Ei tainnut olla Rosan agentilla oikein jalat maassa tai sitten puuttui tieto suomen palkkatasosta koska minun tietoni mukaan agentti olisi hinnoitellut Rosan palkan tuplasti verrattuna viime kauteen, joka oli jo suurimpia Jokereissa viime kaudella.
Ei muuta kun Rosalle kiitos viime kaudesta ja onnea Sveitsiin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti InSideHockey
Vlasakin palkka ensi kaudesta on huikeat 700 000 USA:n dollaria!

Kohta kaikki tähdet pelaavat Venäjän liigassa. Sinnekö se Euroopan vastine NHL:lle syntyy?

Kyllä vaan. Siellä pelaa jo nyt 30-40 (oliko oikein cobol?) NHL-tason (siis hyvän NHL-tason) peluria. Rosa ja HIFK kävivät myös laimeaa keskustelua, joka tyssäsi jo pari kk sitten. Onnea matkaan vaan.

PS.
Kaikki Jokereista poistumiset eivät -ihme kyllä- ole Summasen syytä:D
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti hull16
Ei tainnut olla Rosan agentilla oikein jalat maassa tai sitten puuttui tieto suomen palkkatasosta koska minun tietoni mukaan agentti olisi hinnoitellut Rosan palkan tuplasti verrattuna viime kauteen, joka oli jo suurimpia Jokereissa viime kaudella.
Ei muuta kun Rosalle kiitos viime kaudesta ja onnea Sveitsiin.

Näin on. Rosa ei missään nimessä ole korvaamaton. Jokereissa olisin toki pitänyt, mikäli palkkapyyntö olisi ollut kohtuudessa. Kiitos Pavelille hienosta kaudesta ja onnea valitsemallasi tiellä.

Erinomaista toimintaa myös johtoportaalta. Hulluihin palkkapyyntöihin ei kannata suostua.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Vakio & hull16: Samaa mieltä. Hyvä on Rosa, mutta kallis mies. Ja kenties aivan liian kallis.

JHag: Tarkistan tässä joku päivä vaikka seura seuralta nuo Venäjän liigan pelaajat, mutta paljonhan siellä pelaa hyviä NHL-tason kavereita jo nyt. Tuo mainitsemasi 30-40 NHL-pelaajaa taisi liittyä siihen, että kerroin jossain ketjussa jutelleeni erään sikäläisen valmentajan kanssa. Hänen mukaansa Venäjällä pelaa kohta 30-40 pelkästään amerikkalaista NHL-tason tai tulevaa NHL-tason pelajaa -;)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti cobol
Vakio & hull16: Samaa mieltä. Hyvä on Rosa, mutta kallis mies. Ja kenties aivan liian kallis.

JHag: Tarkistan tässä joku päivä vaikka seura seuralta nuo Venäjän liigan pelaajat, mutta paljonhan siellä pelaa hyviä NHL-tason kavereita jo nyt. Tuo mainitsemasi 30-40 NHL-pelaajaa taisi liittyä siihen, että kerroin jossain ketjussa jutelleeni erään sikäläisen valmentajan kanssa. Hänen mukaansa Venäjällä pelaa kohta 30-40 pelkästään amerikkalaista NHL-tason tai tulevaa NHL-tason pelajaa -;)

Ookka. Itse olen kuullut sen siinä muodossa, että NHL-tähtien (tai siis top 50 ) veroisia tyyppejä eri kansallisuuksista on jo nyt tuo 30-40. Jos siihen lasketaan päälle vielä saman verran pohjoisamerikkalaisia, niin tokihan muutkin kansallisuudet lisääntyvät. Siellä tehdään, eikä puhallella muniin. Ja epäilen, että tuomitsemislinja on lähempänä NHL:ää kuin meillä
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag


Ookka. Itse olen kuullut sen siinä muodossa, että NHL-tähtien (tai siis top 50 ) veroisia tyyppejä eri kansallisuuksista on jo nyt tuo 30-40. Jos siihen lasketaan päälle vielä saman verran pohjoisamerikkalaisia, niin tokihan muutkin kansallisuudet lisääntyvät. Siellä tehdään, eikä puhallella muniin. Ja epäilen, että tuomitsemislinja on lähempänä NHL:ää kuin meillä


Niin, mitä tuohon tuomitsemislinjaan tulee, niin on kyllä vaikea uskoa, että siellä olisi ainakaan venäläisten tuomareiden johdosta tiukka nhl tyyli käytössä. Ei ainakaan sen perusteella, mitä mm-kisoissa olen nähnyt täkäläisten pillipiipareiden esittäneen. Eri asia tietenkin on, mikäli sinne on todella palkattu ammattilaistuomareita muualta kuin Venäjältä. Itse kyllä en moisesta ole kuullut mitään.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viikonloppuna tuli (taas) katseltua videolta viimeistä finaalia Tapparaa vastaan. Machuldan syöttö maalin takaa Rosalle ja Rosa kävelee Papan eteen ja vie kahveelle. Machulda pamauttaa pakin jaloista alakulmaan ja homma on 2-0. Tämä vanhojen kelaus vain muistutukseksi siitä mitä joukkueesta on nyt poissa. Tietenkään kukaan ei ole korvaamaton, mutta tämän hetkiset hankinnat eivät vielä tätä aukkoa peitä.
Onnea Rosalle juustomaahan. Onneksi ei sentään mennyt naapuriin.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Pete 62
Viikonloppuna tuli (taas) katseltua videolta viimeistä finaalia Tapparaa vastaan. Machuldan syöttö maalin takaa Rosalle ja Rosa kävelee Papan eteen ja vie kahveelle. Machulda pamauttaa pakin jaloista alakulmaan ja homma on 2-0. Tämä vanhojen kelaus vain muistutukseksi siitä mitä joukkueesta on nyt poissa. Tietenkään kukaan ei ole korvaamaton, mutta tämän hetkiset hankinnat eivät vielä tätä aukkoa peitä.
Onnea Rosalle juustomaahan. Onneksi ei sentään mennyt naapuriin.

Näin on. Todella tiukat ja tärkeät pelit tuppaavat ratkeamaan taitavien yksilöiden henkilökohtaisiin suorituksiin. Tämän hetken joukkueessa vain Ville Peltosella on eväitä tällaisen suuren ratkaisijan rooliin. Villen kohdalla tuo terveystilanne on kuitenkin pikkuinen riski. Kuten joku aiemmin sanoi, mies tietysti kaatuu omiin luistimiinsa ensimmäisissä treeneissä ja on poissa puoli vuotta. Kunnossa ollessaan mies korvaa Rosan.

Mikä meitä muuten estää hommaamasta Machuldan taas ensi keväänä, jos ja kun SaiPan pelit menettävät merkityksensä? No joo, vakavasti puhuen, taitavan snaipperin mentävä aukko joukkueessa ehkä vielä on. Mutta onhan tässä aikaakin ja ulkomaalaiskiintiössä tilaa. Joukkue on erittäin viisaasti rakennettu, sillä leveyttä on neljään kovaan kentälliseen. Mahdollista tulevaa hienosäätöä varten ulkomaalaiskiintiö on toistaiseksi jätetty käyttämättä.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Viestin lähetti Vakio
Näin on. Todella tiukat ja tärkeät pelit tuppaavat ratkeamaan taitavien yksilöiden henkilökohtaisiin suorituksiin. Tämän hetken joukkueessa vain Ville Peltosella on eväitä tällaisen suuren ratkaisijan rooliin. Villen kohdalla tuo terveystilanne on kuitenkin pikkuinen riski. Kuten joku aiemmin sanoi, mies tietysti kaatuu omiin luistimiinsa ensimmäisissä treeneissä ja on poissa puoli vuotta. Kunnossa ollessaan mies korvaa Rosan.

Mitä h-levettiä? Missä luuraa Bänhämi? Onko hänet myyty tietämättäni? Etkö vain sitten lue häntä 'suureksi ratkaisijaksi'?

Viestin lähetti Vakio
Mikä meitä muuten estää hommaamasta Machuldan taas ensi keväänä, jos ja kun SaiPan pelit menettävät merkityksensä?

No, nyt se on sitten sanottu ensimmäisen kerran 'ääneen'. Näinhän se tulee menemään, jos tarve vaatii. Mikä siinä. Kaikkihan siinä voittavat. Paljon reilumpaa otta vuokralle kuin ryöstää kokonaan. Vai mitä suuri moraaliraati on mieltä?
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Lapanen


Mitä h-levettiä? Missä luuraa Bänhämi? Onko hänet myyty tietämättäni? Etkö vain sitten lue häntä 'suureksi ratkaisijaksi'?



Ehkä luen, ehkä en. Armoitettu taistelija ja maalintekijä, vaikkei mikään erityinen taituri olekaan.

Bänhämi pelasi loistavat pleijarit, mutta ehkä sittenkin luotan tiukassa paikassa enemmän näihin taitureihin.

Hyvä pointti kuitenkin, Lapanen.
 

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
Yksi ulkopuolinen

Ensinnäkin anteeksi, että "sotkeudun" teidän sisäiseen keskusteluun, mutta tuo Mac Hulda-asia kiinnostaa myös minua.
Minä olin mukana eräässä keskustelussa viime kauden loppupuolella, jossa Huldan asioista puhuttiin.
Kaveri-porukassa (mulla todella on kavereitakin) jokunen tiesi kertoa, että Jokerit mitä suuremmalla todennäköisyydellä ostaa Huldan jouluun mennessä itä-rajalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös