Piti ihan käydä testaa Ticketmasteria, jos haluaisin ostaa IPK:n matsiin lipun. Ensimmäisenä oli tarjolla miljoonia eri vaihtoehtoja ja lippupaketteja. Noista ei sinällää mitään hajua olisi, jos en tarkemmin Jokereita seuraisi. Tämän jälkeen olisi tarjolla parkkilippuja ko. matsiin. Lopulta pääsin itse matsiin. Puhelimella ei millään meinannut avautua katsomokartta ja sieltä paikan valitsemiseen pitää 10 kertaa klikata palluraa. Nopealla klikkailulla sain keskeltä varattua paikan ja hinnaksi tuli 57,00 euroa, koska valitsin ylimmän vaihtoehdon. Lopulta huomasin, että tähän lippudiiliin kuuluu myös hodaribuffa. Hodaribuffasta tosin ei mitään tietoa ja missä se on ja milloin.
Itse nyt kaiken oletettavasti olisin tiennyt, mutta ylläoleva olisi hyvä kuvailu siitä mitä satunnaiselle ostajalle olisi voinut käydä. Satunnaispertti olisi ajatellut että ko. matsiin lippu hyvälle paikalle olisi maksanut 57,00 euroa.
Itse nyt kaiken oletettavasti olisin tiennyt, mutta ylläoleva olisi hyvä kuvailu siitä mitä satunnaiselle ostajalle olisi voinut käydä. Satunnaispertti olisi ajatellut että ko. matsiin lippu hyvälle paikalle olisi maksanut 57,00 euroa.