Tätä samaa ihmettelin aikaisemmin itsekin! Aivan karsea toteutus ja ihan varmana on joitain lippuja jäänyt myymättä tuon takia! Ruudulla kun edes vilahtaa hinta 57,00 € torstain Mestis-peliin iippeekkoota vastaan, niin aika nopeasti mahdollinen ostaja miettii "Juu, ei kyllä oikein nappaa tuolla hinnalla!". Ja potentiaalinen katsoja on menetetty jo heti alkuunsa.
Totta munassa sen halvimman lipun hinta pitäisi olla aina näkyvillä ensin ja ylimpänä, ihan perussettiä. Sitten alapuolella vasta kaiken maailman hodari- ja muut liput. Kuluttajat ovat laiskoja ja jokainen extraklikkaus on mahdollisuus menettää potentiaalinen ostaja. Sen vuoksi jokaisessa verkkokaupassa tulisikin ostokokemuksen olla mahdollisimman jouheva ja sisältää mahdollisimman vähän työtä kuluttajan puolelta. Joka kerta kun kuluttaja joutuu klikkaamaan tai syöttämään mitään tietoa edetäkseen ostoprosessissa, on se tutkitusti riski menettää asiakas. Eivät ihmiset jaksa kaivaa ja tonkia mitä kaikkia lippuja siellä nyt olikaan saatavilla, jos jo heti ensivaikutelma on se, että ensimmäisenä tarjottu lippu, jonka voisi kaiken järjen mukaan olettaa olevan se "normaali lippu", maksaa jo melkein kuuskymppiä. Moni sanoo jo siinä vaiheessa, että pitäkää tunkkinne, vaikka ei olisikaan tutustunut edes kaikkiin mahdollisiin myynnissä oleviin lippuihin.
En tiedä onko tästä Ticketmaster vai Jokerit vastuussa, mutta kyllä minä toimistolla olisin ihan välittömästi Ticketmasteriin yhteydessä, että korjaavat tuon. Etenkin nyt kun mediassakin on pyörinyt heti kauden kotiavauksesta lähtien tuo 63 euron hinta, niin nyt olisi tärkeää saada kaikkialle levitettyä tietoa niistä oikeista hinnoista ja oikein tyrkyttää sitä normaalin lipun hintaa. Etenkin verkkokaupassa, josta katsojat ostavat ottelulippunsa, MY GOD!!!
Pieni asia, jolla on iso vaikutus ja joka ihan varmasti vaikuttaa lipunmyyntiin negatiivisesti.