Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 331 393
  • 6 854

harryy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Nyt ainakin hävinnyt tuo hodaribuffet automaattisesti Ticketmasterista kun koneella lippuja selaan. "Etsi lippuja" täpän kautta sitten löytyy, mutta nyt tarjoaa automaattisesti tuota normaalia, edullisempaa lippua.
Myynti lopetettu, että ehtivät tilaamaan tarjottavat.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Lippujen hinnoista kun ollut puhetta, niin Jokereilta tuli juuri uusi julkaisu, jonka viimeinen lause meni näin:

”Liput alkaen 14€/10€”

Ei luulis jäävän hinnoista tai mielikuvista kiinni lipunmyynti.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä Ticketmasterin karttaa on tullut tsiigailtua, aika vähänlaisesti viimeisen parin päivän aikana lippuja näyttää valitettavasti illan peliin menneen, uusia sektioita yläkatsomoihin ei ole avattu jne., mutta eiköhän 4000 tule kuitenkin ainakin juuri ja juuri rikkoutumaan. RoKi-pelin alla katsomokartta kun taisi kutakuinkin samalta näyttää.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä Ticketmasterin karttaa on tullut tsiigailtua, aika vähänlaisesti viimeisen parin päivän aikana lippuja näyttää valitettavasti illan peliin menneen, uusia sektioita yläkatsomoihin ei ole avattu jne., mutta eiköhän 4000 tule kuitenkin ainakin juuri ja juuri rikkoutumaan. RoKi-pelin alla katsomokartta kun taisi kutakuinkin samalta näyttää.
Itsekin väijynyt silloin tällöin (hyvä ja tärkeä harrastus) ja sama huomio. Melkeinpä päinvastoin, näyttää tulleen lisää lippuja myyntiin kun kausarimyyntiä tms. on vapautettu. Joku nippa nappa neljä tonnia lienee tulos - joskin siihen nähden että Saarni avautui niistä vain parista tonnista myydystä, en ole ihan varma onko myydyt tuplaantuneet kartalla siitä.

Vähän tuntuu myös siltä, että hodaribuffasaagan viimeistä osaa ei olla vielä nähty. Ihan taatusti loppuu kesken, soossit on väärät tai nakit kylmiä.

No mutta parin tunnin päästä hallille joka tapauksessa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Vähän tuntuu myös siltä, että hodaribuffasaagan viimeistä osaa ei olla vielä nähty. Ihan taatusti loppuu kesken, soossit on väärät tai nakit kylmiä.
Tätä odotan itsekin pelin lisäksi. Minulle ei missään vaiheessa auennut, onko siellä useampi niitä hodareita vai jokainen rakentaa itselleen yhden hodarin? Noh, illemmalla ollaan viisaampia.
 

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän tuntuu myös siltä, että hodaribuffasaagan viimeistä osaa ei olla vielä nähty. Ihan taatusti loppuu kesken, soossit on väärät tai nakit kylmiä.
Selvisikö tuleeko noista nakkisämpylöistä tuotto meille (vai heille)?

Jos meille, niin ymmärrän (mielestäni) melkoisen tyyriin hintatason mokomasta. Toki eri asia jos ne on Hereford-rotukarjanakkeja, käsinleivotuilla sämpylöillä ja muilla gourmet-lisukkeilla.

Kertokaa sitten kokemuksenne ketkä buffan shoppasi. Ja kyllähän te sen varmasti kerrotte.
 

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Tätä odotan itsekin pelin lisäksi. Minulle ei missään vaiheessa auennut, onko siellä useampi niitä hodareita vai jokainen rakentaa itselleen yhden hodarin? Noh, illemmalla ollaan viisaampia.
Ihan vilpittömästi toivon että Hodarigate ei ole matsin jälkeen puhutuin aihe vaan se hoidetaan ammattimaisesti ja laadukkaasti. Merkit ei tosin ole kovin hyvät kun esimerkiksi mainoksessa piti mainita erikseen jäävesi. Miten vaikeaa sinne olisi ollut hoitaa myytyjen lippujen määrän verran limutölkkejä? Oikeasti.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Merkit ei tosin ole kovin hyvät kun esimerkiksi mainoksessa piti mainita erikseen jäävesi. Miten vaikeaa sinne olisi ollut hoitaa myytyjen lippujen määrän verran limutölkkejä? Oikeasti.
Tämä osui myös minun silmään. Jos perus lounasbuffeteissa on valittavana useat ruokajuomat + päälle kahvit, teet ja usein vielä jätskitkin, hodaribuffan vähän runsastaminen tuskin olisi ollut iso homma, limpparien tukkuhinnat kun eivät päätä huimaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Tämä osui myös minun silmään. Jos perus lounasbuffeteissa on valittavana useat ruokajuomat + päälle kahvit, teet ja usein vielä jätskitkin, hodaribuffan vähän runsastaminen tuskin olisi ollut iso homma, limpparien tukkuhinnat kun eivät päätä huimaa.

Vahva veikkaus oikeasta kohteesta syyttävän sormen suunnalle on minulla jullien suuntaan. Eivätköhän he ole suostuneet tähän hodarijärjestelyyn tiukalla reunaehdolla, että juomia saa tarjoilla vain jullit.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
En millään usko, että Jokerit mainostaisi hodareita, jos me ei saataisi siitä rahaa. Ja hyvinkin uskon, että vettä juomana saattaa olla juurikin siksi, että Red Events haluaa hoitaa hallin muun juomatarjoilun.

Toivotaan, että saatte hyvät hodarit ja niitä on runsaasti. Rahaa meillä ei varmaankaan ole liikaa, joten olisi kiva, jos tästä tulisi menestys.
 

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vahva veikkaus oikeasta kohteesta syyttävän sormen suunnalle on minulla jullien suuntaan. Eivätköhän he ole suostuneet tähän hodarijärjestelyyn tiukalla reunaehdolla, että juomia saa tarjoilla vain jullit.
Tätä olin juuri tulossa itsekin toteamaan, että hyvin (todennäköisesti) voi olla hodarijärjestelyissä aika tiukat ehdot ja kaleksit yms. arvokkaammat virvokkeet tulee hakea jullitiskiltä. Toki en tiedä, mihin ja miten hodaritiskin rahat tarkalleen ottaen valuvat. Toivottavasti (edes osa) meille.

Vaikea kyllä nähdä, että hodarit kovin isoa kiitosta keräisivät. Sen verran huonoa palautetta tuntuu jengiltä tulevan ihan joka osa-alueelta. Osin syystä, osin mielestäni turhaan. Ei siitä sen enempää, mutta toivottavasti hodaribuffalle ei nyt omaa ketjua sentään tarvitse avata.

Ei pitänyt tulla tänään matsiin, koska parin viikon takainen flunssa tuntuu yhä kropassa (vaikka terve jo olenkin), mutta kyllä toi Saarnin ulostulo sai kuitenkin ostamaan lipun. Ja kaverinkin sain houkuteltua mukaan, joten omat korret on kannettu kekoon.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
3825 katsojaa tänään.
Saarnin puheisiin viitaten niin jäätiin n 75 tavoitteesta. Edelleen Mestiksessä lasketaan paikalla olijat niin parhaillaan jäätiin jopa plussalle jos/kun pieni osa kausikorttilaisista eivät ole paikalla.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voiko olla tosiaan, että kaikki alakatsomot ,pl päätykatsomot, on tiistain matsiin loppuunmyyty?
Olisin taas pari lippua sukulaisille hankkinut. Taidan venata, onko virhe vai pitääkö siirtyä ylemmäs.
Hyvähän se runsas lipunmyynti olis, mutta epäilyttää.
 

Kiekkomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Florida Panthers
Voiko olla tosiaan, että kaikki alakatsomot ,pl päätykatsomot, on tiistain matsiin loppuunmyyty?
Olisin taas pari lippua sukulaisille hankkinut. Taidan venata, onko virhe vai pitääkö siirtyä ylemmäs.
Hyvähän se runsas lipunmyynti olis, mutta epäilyttää.
Mulla näkyy, että ois vielä kaikissa lippuja. Eiköhän sulla ole joku bugi?
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Hermes-pelissä näyttää olevan auki E3 ja E2 yläkatsomoista. Ei ollut ainakaan eilen nuo auki.
 
Viimeksi muokattu:

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huvittavaa, että @Cobol on avannut ketjun kohtapuoliin 20 vuotta sitten (!) ja meno on edelleen yhtä vakuuttavaa.

Olin itse näillä owners pack mikälie flaboilla eilisessä matsissa ja tokihan liput myydään kahden pakettina mutta lunastus piti tehdä yksittäin, muuten tuuttasi erroria. Tänään yritin katsella Hermes-matsiin lippua, mutta oli yllä mainittu ongelma, että näkyi vain muutama katsomo.

Toivottavasti (näistä huolimatta) Hermes-matsiin saataisiin 4000+.
 

harryy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Huvittavaa, että @Cobol on avannut ketjun kohtapuoliin 20 vuotta sitten (!) ja meno on edelleen yhtä vakuuttavaa.

Olin itse näillä owners pack mikälie flaboilla eilisessä matsissa ja tokihan liput myydään kahden pakettina mutta lunastus piti tehdä yksittäin, muuten tuuttasi erroria. Tänään yritin katsella Hermes-matsiin lippua, mutta oli yllä mainittu ongelma, että näkyi vain muutama katsomo.

Toivottavasti (näistä huolimatta) Hermes-matsiin saataisiin 4000+.
E2 ja E3 avattuna myyntiin eli 4000 menee rikki !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös