Joe Finley HIFK:hon

  • 344 142
  • 1 449

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Muokkaan vielä sen verran, että Finleyn ketteryys on se luistelun suurin akilleen kantapää. Vastustaja vaihtaa suuntaa, niin Joe jää kolme metriä pelaajasta. Sama tahpahtuu myös pyörähdysliikkeessä, jollei Joe ole jo päässyt vastustajaan kiinni sitä ennen. Edellä mainitulla Kankaanperällä ei esimerkiksi tätä onglemaa ole, vaikka nopeus on mitä on. Tai enemmänkin sitä ei ole.

Siis mitä? Finley liikkuu paremmin kuin Kankaanperä, mutta on jäljessä kun vastustaja vaihtaa suuntaa? Tuo kappaleesi on vähintäänkin sekava.

Kankaanperä oli maltillisella peliajalla ihan kelpo paikkaus Joelle. Joen etuna on kuitenkin parempi liike, ulottuvuus ja aivan jäätävä ajoitus. Sijoittuu hyvin ja pitää vastustajan mikkihiiret varpaillaan.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Onpas surullista tuo FInleyn kohtalo, eihän miestä täällä kannattaisi enää roikuttaa kun vaikuttaa siltä ettei siitä saada pelikuntoista millään. Lisäksi meidän alakerta on sen verran hyvässä kunnossa ettei siellä ole oikein edes paikkaa vaikka mies nyt jotenkin toipuisi pelikuntoon. Kohta kuitenkin 1,5 kautta ollut pelaamatta ja mitenköhän kesän harjoittelukin on sujunut kun on ollut klesana?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onpas surullista tuo FInleyn kohtalo, eihän miestä täällä kannattaisi enää roikuttaa kun vaikuttaa siltä ettei siitä saada pelikuntoista millään. Lisäksi meidän alakerta on sen verran hyvässä kunnossa ettei siellä ole oikein edes paikkaa vaikka mies nyt jotenkin toipuisi pelikuntoon. Kohta kuitenkin 1,5 kautta ollut pelaamatta ja mitenköhän kesän harjoittelukin on sujunut kun on ollut klesana?
Niin, mikä lienee herran todellinen tilanne tällä hetkellä? Saikkuketjussa joku puhui, että paluu olisi erittäin lähellä, joten edetäänkö tässä Joen kanssa nyt vain erittäin rauhallisesti, koska kiirettä ei ole vai onko olkapää edelleen sökönä?
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Niin, mikä lienee herran todellinen tilanne tällä hetkellä? Saikkuketjussa joku puhui, että paluu olisi erittäin lähellä, joten edetäänkö tässä Joen kanssa nyt vain erittäin rauhallisesti, koska kiirettä ei ole vai onko olkapää edelleen sökönä?

"Paluuajankohta avoin" oli se teksti mikä itseäni alkoi ärsyttämään. Tietysti tuo pitää sisällään myös se mahdollisuuden että paluu on jo ensi viikolla, mutta en usko siihen vaan tulkitsin että on pidemmällä kuin nuo muut ilmoitetut saikuttelijat, joista pisin huili taisi olla jääskän 2-4vko.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onpas surullista tuo FInleyn kohtalo, eihän miestä täällä kannattaisi enää roikuttaa kun vaikuttaa siltä ettei siitä saada pelikuntoista millään. Lisäksi meidän alakerta on sen verran hyvässä kunnossa ettei siellä ole oikein edes paikkaa vaikka mies nyt jotenkin toipuisi pelikuntoon. Kohta kuitenkin 1,5 kautta ollut pelaamatta ja mitenköhän kesän harjoittelukin on sujunut kun on ollut klesana?

Itse olin jo viime kaudella sitä mieltä, että sopimus pitäisi yrittää purkaa kun pelaamisesta ei näyttänyt tulevan mitään. Ihan sama vaikka jotain kipurahoja jouduttaisiinkin maksamaan, mutta jokainen kirstuun jäävä kolikko on plussaa kun huomioidaan, että Finleyn palkkarasitteelle ei ole saatu yli vuoteen minkäänlaista vastinetta, enkä pidättelisi hengitystäni sen osalta, että tilanne tulisi kuluvan kauden aikana merkittävästi muuttumaan. Päinvastoin - todennäköisesti nyt ollaan palkkarasitteen lisäksi vielä maksumiehenä kaikenmaailman lääkärikulujen ja muiden etuuksien kuten työsuhdeauton ja -asunnon muodossa. Alakertahan on muutenkin suht. täynnä ja lisäksi siellä on myös nuoriso-osasto kärkkymässä näyttöpaikkaa ylhäällä.

Itse olisin valmis iskemään nokan eteen sopimuksenpurkupaperit allekirjoitettavaksi, vaikkapa 100keur kipurahoja + lentolipun sillä mentaliteetillä, että jokainen säästetty penni on plussaa tulevaa sentterihankintaa varten.
 

Mies-Olavi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosiaankin rupattelin Joen kanssa pidemmän pätkän tuossa jonkin aikaa sitten ja hän itse sanoi että kohta olisi pelikunnossa, vaikutti kyllä vilpittömältä tässä mutta eihän sitä koskaan tiedä. Kesällä vielä ei oikein pystynyt kalastamaan kunnolla kädellä kun oli toipilaana. Itse uskon juttutuokion jälkeen että olisi kohta pelikunnossa, mutta varmastikin otetaan rauhallisesti kun ei ole paniikkia laittaa ukkoa kentälle just heti.
 

444

Jäsen
Jos ei sillä ole pysynyt edes pilkki kädessä kesällä, niin nytkö sitten 2-3 kk myöhemmin olisi siinä kunnossa, että vetelisi avojään pommeja ja jakaisi makuupaikkoja maalin edessä? No, uskotaan ihmeisiin ja hämmästellään jouluna lisää.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mä taas olen sitä mieltä, että kun paskat on tavallaan jo tuulettimessa tahi housuissa, pidetään kiva-Joe ja toivotaan parasta. Päästämällä hänet pois hyötyy kovin marginaalisesti, mutta pitämällä hänet voi hänestä keskisuurella tsägällä olla vielä runsaasti hyötyä kevättä kohti.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Jos ei sillä ole pysynyt edes pilkki kädessä kesällä, niin nytkö sitten 2-3 kk myöhemmin olisi siinä kunnossa, että vetelisi avojään pommeja ja jakaisi makuupaikkoja maalin edessä? No, uskotaan ihmeisiin ja hämmästellään jouluna lisää.

No eihän tuossa nyt mitään niin kummallista olisi. Itselläni B-junnuna meni AC-nivel taklaustilanteessa paskaksi, joka sitten leikattiin ja olin sairaslomalla 3kk. En mäkään tuolloin kyllä pilkkimään olisi lähtenyt. Sen jälkeen palasin jäälle ja ei siinä kauaa mennyt kun olin taas pelissäkin mukana.

Joen tilanne voi olla vaikeampi, mutta voi myös olla olematta. Aika näyttää.
 

444

Jäsen
No eihän tuossa nyt mitään niin kummallista olisi. Itselläni B-junnuna meni AC-nivel taklaustilanteessa paskaksi, joka sitten leikattiin ja olin sairaslomalla 3kk. En mäkään tuolloin kyllä pilkkimään olisi lähtenyt. Sen jälkeen palasin jäälle ja ei siinä kauaa mennyt kun olin taas pelissäkin mukana.

Joen tilanne voi olla vaikeampi, mutta voi myös olla olematta. Aika näyttää.
Mikäli Finleyn tilanne ei olisi ollut tämä jo 1,5 vuotta, niin saattaisin itsekin olla vähän optimistisempi hänen suhteensa, mutta ainakaan vielä en odota malttamattomana paluuta.
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tossa on se pelaamattomuus, mikä tarkoittaa että äijää pitää kuntouttaa syksyn peleissä ja keväällä ehkä saadaan jotain takaisin. Ja oliko se Ässiä vastaan viime kaudella, kun nähtiin miltä se kuntouttamisyritys näytti.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mikäli Finleyn tilanne ei olisi ollut tämä jo 1,5 vuotta, niin saattaisin itsekin olla vähän optimistisempi hänen suhteensa, mutta ainakaan vielä en odota malttamattomana paluuta.

Ymmärrän tämän ja olen tavallaan samaa mieltä. Ymmärtääkseni tuo näin pitkäksi venähtänyt tilanne johtuu kuitenkin siitä, että tilannetta ei lähdetty heti korjaamaan kunnolla vaan mentiin kevyemmillä ratkaisuilla ja toivotaan toivotaan linjalla. Jos nyt kauden jälkeen sitten vihdoin tehtiin se kunnon leikkaus, niin nyt ei pitäisi mennä enää niin kauan. Yritän tässä vaan lähestyä asiaa postin kautta :)
 

444

Jäsen
Ymmärrän tämän ja olen tavallaan samaa mieltä. Ymmärtääkseni tuo näin pitkäksi venähtänyt tilanne johtuu kuitenkin siitä, että tilannetta ei lähdetty heti korjaamaan kunnolla vaan mentiin kevyemmillä ratkaisuilla ja toivotaan toivotaan linjalla. Jos nyt kauden jälkeen sitten vihdoin tehtiin se kunnon leikkaus, niin nyt ei pitäisi mennä enää niin kauan. Yritän tässä vaan lähestyä asiaa postin kautta :)
Kyllä kyllä. Ja kyllä mä myös nostan hattua niille, jotka jaksavat vetää Finleyn suhteen posin kautta. :D
Mä todella toivon itsekin, että toipuminen menee hyvin ja pääsee oikeasti pelaamaan pian. Vaikuttaa hienolta mieheltä ja onhan tämä varmasti raskasta myös Joelle itselleen.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Kyllä kyllä. Ja kyllä mä myös nostan hattua niille, jotka jaksavat vetää Finleyn suhteen posin kautta. :D
Mä todella toivon itsekin, että toipuminen menee hyvin ja pääsee oikeasti pelaamaan pian. Vaikuttaa hienolta mieheltä ja onhan tämä varmasti raskasta myös Joelle itselleen.

Joo tosiaan posin eikä postin, niin kuin tossa aiemmin julistin :D Joe on hieno mies ja keväällä iso ase meille jos saadaan ukko kuntoon!
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Jos ei sillä ole pysynyt edes pilkki kädessä kesällä, niin nytkö sitten 2-3 kk myöhemmin olisi siinä kunnossa, että vetelisi avojään pommeja ja jakaisi makuupaikkoja maalin edessä? No, uskotaan ihmeisiin ja hämmästellään jouluna lisää.
Ihan mahdollista. Riippuu täysin siitä mitä siellä on leikattu. Kuten tuossa ylempänä todettiinkin, kiirettä tuskin tämän asian kanssa pidetään.

Ehdottomasti yksi mielenkiintoisimmista pelaajista ja Liigan paras taklaaja.
 

Mies-Olavi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joe tykkää perhokalastaa, ja se on aika vaativa laji jos käsi kuntoutuksessa joten siitä nyt ei kannata kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä. Varsinkin kun muistetaan että varmaan mielellään hieman joustaa harrastuksessa että ammattia voisi harjoittaa.

Missään ei muuten ole sanottu ettei samassa käsivarressa olisi kaksi erillistä vammaa. Sehän selittäisi ehkä tuota pitkää jaksoa jollain tasolla.
 

Gneisenau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eisbären Berlin, Preussen Devils, DEB
Finley ollut tänään treeneissä mukana normisti, tuleekohan seuraavaan peliin mukaan.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Finley ollut tänään treeneissä mukana normisti, tuleekohan seuraavaan peliin mukaan.
Hieno juttu ja toivottavasti on seuraavassa pelissä mukana. Vaikkapa Kankaanperä voisi hyvinkin luovuttaa paikkansa 7. pakkina. Toivottavasti Kolmosen Spora on oikeasti kunnossa ja hirmupommeja alkaa taas satelemaan! Jo niitä on odotettukin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Huikea Big Joen haastattelu, ja hienoa huomata, että Salmen surkeus pelata jääkiekkoa yhdistettynä hauskaan persoonaan, ovat tehneet hänestä joukkueen sisälläkin kulttihahmon.

Toivottavasti kaukalossa nähdään pian terveellä olkapäällä pelaava Finley!
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Ensi viikolla tulee kattavampi haastattelua Finleyltä Bättre Folk palveluun. Saattaa olla että ennakoi Finleyn paluuta ensi viikolla.

Itse ihmettelin miksi kokoonpano ei elänyt yhtään viime viikolla niin Selin sanoi ettei oikein olla pystytty harjoittelemaan kuin peliin valmistautumista. Kookoo otteluun kaiken järjen mukaan tulee tuoretta ukkoa mukaan ja toivottavasti Finley kuluu niihin. Ihan vaan senkin vuoksi että selkisi meille kaikille missä mennään.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Nyt tulee kyllä joka tuutista todella positiivista, hyvää joukkuehenkeä viestittävää settiä, kaverillista vittuilua ja yhtenäisyyttä korostavia raportteja. Kentälläkin pelaajat nauttii, nauraa ja vitsailee toisilleen. Ei se ihan huono merkki ole.

Joe vaikuttaa aika hauskalta jäbältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös