Villi veikkaus, että miehelle on sanottu tack och adjö.
Ei Finley ruotsii ymmärrä. Jenkit ei pronsseja pelaa. Äijä kondikseen himassa ja ens kaudella taas ajellaan vastustajia pystyyn.
Ei ollut Finley ottamassa mitalia vastaan edes siviilit päällä. Mikähän mahtaa olla kuvio? Turha kysymys ku ei sitä ketään meistä varmasti tiedä.
Eiköhän ole poistunut kesäloman viettoon Jenkkilään. Voi olla myös verotusteknisiä syitä taustalla.
Noniin no, pelas kuitenki 9.4 niin onko se noin tarkkaa että ei sitten olla enää viikkoo parii messissä,varsinki ku pelataan kauden tärkeimpiä?
Toivon niin, mutta toisaalta nyt on ollut viikko taukoa, eikä peliaikaa tulossa pronssipeliin, joten mies on voinut lähteä himaan kesälomalle.
Ei Finley ruotsii ymmärrä. Jenkit ei pronsseja pelaa. Äijä kondikseen himassa ja ens kaudella taas ajellaan vastustajia pystyyn.
Kattelin Petrellin instagramiin lisäämää livelähetystä jälkikäteen (Video löytyy: 10000000_373047816543699_5970322287415525376_n - Streamable Ainakin mun silmään tossa taustalla kävelee Finley. (9sek nurkilla) Hiukan heikkolaatuinen otos mutta ainakin itse olen valmis sanomaan että Joe oli siinä. Sitä miksei Joe hakenut mitallia ni en tiedä.
Onhan siellä kopissa Salmikin, jota ei mielestäni myöskään nähty jäällä pelin jälkeen.
Kyllä mutta sitä pääosin ihmeteltiin kun Joe ei hakenut mitallia vaikka nimi kuulutettiin ja pohdittiinko onko poistunut suomestaKyllähän se ihan Joelta näyttää. Ylen mukaan kylläkin riittää yksikin poff peli että mitalin saa: Jääkiekossa voi saada mitalin vain yhdellä playoff-ottelulla | Yle Uutiset | yle.fi
Linkki ylen uutiseen.
Joella riittää fyysisyyttä, muttei jalkoja. Toivon jatkavan, mutta todennäköisesti pelaa ensi kaudella vain osan otteluista, tyyliin Yonkman.
Tässä voisi olla ihan hyvä ratkaisu, jossa loukkaantumisherkkä ja hitaahko kolossi pystytään pitämään hommissa mukana. Ei haittaisi minua yhtään jos Joe pelaisi vain kotiottelut. Kapea kaukalo, joten jalat riittää ja yleisö viihtyy.
Ja kyllä, olen Finleyn ja hänen edustamansa tavan pelata jääkiekkoa suuri kannattaja. Oon erittäin huojentunut että nyt purettujen soppareiden listalta ei nro 3:sta löytynyt ja toivon että ensi kaudella Joe on taas täydessä iskussa rödassa ja vastustajat katollaan.
Veli todistaa väkevästi, hienoa! Olen skriivannut tämän ennenkin ja teen sen nyt uudestaan: Finley on huikein kaveri IFK:ssa sitten Bob Halkidiksen.
Mulle henkilökohtaisesti #3 oli isoin (heh) syy katsoa matseja tuolla 16-17 -kaudella kun peli oli täyttä kuraa lähes koko kauden. Menin Nordiksellekin usein sillä motivaattorilla, että pääsee tarkkailemaan miten tämä kaveri isännän rooliaan hoitaa. Jatkoon, ehdottomasti .
Juurikin näin. Just esim. tuolloin kaudella 16-17, Finley oli just yks niitä syitä minkä takia pelejä jakso seurata. Finley ei ole pelillisesti läheskään niin huono, kuin mitä täällä aika moni tuntuu mouhoavan.
Kommentoin pelaajien hyödyllisyyttä yleisesti. Mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä, että pelaajien hyödyllisyys arvioidaan kokonaisuutena eikä pelkästään siltä osin kun on terveenä. Harvasta pelaajasta nimittäin on olennaista hyötyä joukkueelleen silloin, kun ei pelaa. Toki se on skloddeille kivaa, kun jäbät bostailee sprigit päällä hallilla, tai vaikka verkkareissa, mutta joukkueelle siitä ei ole hyötyä. En tiedä, miten palkanmaksukuviot menevät Liigassa pitkillä saigoneilla. Tässä kuitenkin otanta neljästä pelaajasta, jotka ovat terveinä hyödyllisiä ja käyttökelpoisia pelaajia tälle joukkueelle, mutta jotka ovat missanneet paljon pelejä:Pakko kyllä "ääneen" ihmetellä tätä meininkiä täällä. Osalla tämän palstan käyttäjistä ja tämän joukkueen kannattajista on ihan ihme tapa suhtautua pelaajiin jotka ovat tasonsa todistaneet mutta ovat sitten loukkaantumisen tai muiden vastoinkäymisten takia pidemmän siivun pois. Poissaolon venyessä alkaa pikkuhiljaa vahvistuen puheet pelaajan huonoudesta pyörimään ja kohta jo palstatotuutena ihmetellään miten ko. pelaaja on edes junnusarjoissa saanut koskaan jääaikaa. Ja auta armias kun pelaaja ei usean kuukauden poissaolon jälkeen pelaakaan välittömästi 100%:lla tasolla, virheetöntä kiekkoa.
Kuten nyt Finleyn kanssa. Joe on osan silmissä muuttunut kaiken (oman) kansan suosikista "liian hidas köntys tähän sarjaan, ei kannata missään tapauksessa pitää"-statukseen.
Edellisellä kaudella Finley ei kärsinyt missään vaiheessa luistelunopeuden osalta, vaan oikealla sijoittumisella ja taklausten ajoituksella lanasi lukemattomat kerrat ihan liigan liukkaimpiakin kavereita. Eikä mitään laitaliimauksia vaan puhtaita jyräyksiä. Se on mielestäni äärimmäisen harvinaista taitoa nykypäivän Liigassa. Avaussyötöt napsuivat ja nimenomaan Heiskasen mentoriksikin tituleerattiin.
Toisena aivan identtisenä esimerkkinä Raskin loukki. Pitkä poissaolo ja epäilijät ryömivät koloistaan, "ei kannata jatkaa sopparia", vaan 2p/peli tahdilla paluun jälkeen ja taas ääni kellossa aivan päinvastainen.
Pelasi tuon pelin ensimmäisen erän loukkaantuneena ja siitä syystä siitä ei tullut mitään.Meni leikkaukseen seuraavalla viikolla.koko kaverin kausi meni penkinalle loukkaantumisten takia.hyvä kesä alle niin sitten vasta näkee kaverin todellisen tason jos jatkaaToivottavasti valmennus tietää, mikä on Finleyn tilanne, jotta oikeat johtopäätökset tehdään. Kaudella 2016-2017 herra pelasi ihan ok.
Satuin vaan itse näkemään sen pelin kaudella 2017-2018, jossa Finley oli kammottava riski joka vaihdossa käydessään kentällä, sekaisin kuin seinäkello. Penkitettiin ekan erän jälkeen. Mehän täällä palstalla emme tiedä syitä tähän, ja onkin parempi odottaa, ja ulkoistaa päätökset Finleyn tulevaisuudesta niille, joille se kuuluu.
+1Finley on huikein kaveri IFK:ssa sitten Bob Halkidiksen.
+1
Halkidis oli huikea, eikä tätä unohdeta ikinä. Huikea on myös Finley. Tällaista kaveria tarvitaan jo pelkästään tekemään niistä marraskuun tiistaipeleistä siedettäviä katsoa. Kun ei koskaan tiedä, mistä jysähtää ja milloin, on harmaassa ja paikoin tylsässä runkosarjapelissäkin aina jotain odoteltavan arvoista. Joe Finley ja tiistaipeli marraskuussa on pelastettu.
Kuka oli 10-vuotta sitten? Libor Ustrnul? Bob hääri herran vuonna 1998 pakistossa, jollen vanhoilla päivilläni ole jo sekoittanut vuosikymmeniä toisiinsa.Kuten moni muukin täällä, en keksi ammattimaisempaa tämän roolin hoitajaa IFK:n pakistosta vuosikausiin. Halkidis, kyllä. Kerran kymmenessä vuodessa?