Joe Finley HIFK:hon

  • 344 166
  • 1 449

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
En sitten muuten kaverin kaudesta mitään tiedä, mutta tänään ainakin tuntui että pelasi enemmän ilman työvälinettään, kuin sen kanssa. Auttaisi ainakin pudotuspeleissä, jos joku pistäisi hieman liimaa tassuihin, niin pysyisi joskus se mailakin kädessä.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Mun silmään ihan ok paluu pitkän pelaamattomuuden jälkeen. Big Joe hämmentää ja maalaiset hallissa parkuvat. Kyllä mä ainakin olen tätä kaivannut, nyt vasta hiffasin kuinka paljon ;)
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
En sitten muuten kaverin kaudesta mitään tiedä, mutta tänään ainakin tuntui että pelasi enemmän ilman työvälinettään, kuin sen kanssa. Auttaisi ainakin pudotuspeleissä, jos joku pistäisi hieman liimaa tassuihin, niin pysyisi joskus se mailakin kädessä.

Mertaranta-efekti näköjään puree vielä Porissa.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Hyvällä tohinalla F siivosi maalinedustaa ja riepotteli vastustajia muuallakin. Seiskapakin paikkaa tarjoaisin.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun Finleyn pelaamista tänään miettii, niin pitää verrata myös muiden ja joukkueen yleisilmeeseen. Ei siellä oikein kukaan erityisen hyvin pelannut. Ottelun intensiteetti vaisu ja ei kauheasti tunteet purkautuneet. Vaikea sanoa yhtään mitään, kuten koko IFK:sta.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mertaranta-efekti näköjään puree vielä Porissa.

Mikä se semmoinen efekti on? Ainakin neljään otteeseen katselin, kun Finleyn maila seikkaili kentällä ihan jossain muualla kuin omassa kätösessä. Ilman siis sen suurempaa kontaktia itse keppiin.

Finleystä on silti varmasti iloa IFK:lle puolivälieriin, koska ihan pienestä ei lähdetä kaksiminuuttiselle, vaikka vähän kaverin naamaa hieroskelisikin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertoo paljon HIFK:n pakistosta, että Finley oli paras pakki tänään O’ Connorin kanssa. Ei kylläkään esittänyt mitään ihmeitä, mutta paremmin pärjäsi kuin uskalsin edes toivoa. Muut pakit olikin sitten erittäin paljon eksyksissä.

En kyllä lähtisi purkamaan sopimusta, jos on kunnossa. Siinä menisi kankkulan kaivoon huomattava summa euroja ja tänään nähdyn perusteella Joe kyllä pärjää liigavauhdissa, kunhan pelituntuma paranee.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun silmään ihan ok paluu pitkän pelaamattomuuden jälkeen. Big Joe hämmentää ja maalaiset hallissa parkuvat. Kyllä mä ainakin olen tätä kaivannut, nyt vasta hiffasin kuinka paljon ;)

Hyvä jos tämän illan suoritus riittää, oli vaisu esitys. Riepottelut oli vähissä, kiekollinen peli heikkoa, fyysisyyttä yritti, mutta huonolla menestyksellä
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
No kaukana oli mistään hyvästä suorituksesta. Lukematon määrä heikkoja syöttöjä, ja hurjia vaikeuksia liikkeen kanssa. Mä en uskaltaisi poffeissa laittaa kentälle ihan heti.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei taida tästä miehestä olla kun maskotiksi tällä kaudella.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Paremmin kaveri pelasi kuin edellisellä kerralla Ässiä vastaan kun joutui kesken pelin hyllytetyksi. Silti sitä aiemmin tuttua Finleytä ei nyt näkynyt, toki pelituntumakin oli luokkaa olematon. Pleijareissa Jyppiä vastaan maalinedustalla voi olla arvokas mies Kolehmaisia ja kumppaneita vastaan
 
Jos mietin HIFK:n puolustusta, päädyn kyllä siihen lopputulokseen, että pitäisin Finleyn kokoonpanossa. Heiskanen, Eronen, O'Connor ja Kankaanperä ovat selvästi kokoonpanon miehiä. Lisäksi lasken varakkaan tähän kastiin jo realiteettien muodossa. Jäljelle jää Teppo, Salmi, Salmela, Finley, Kaski, Ulander. Noista tasan yksi tuo minkään sortin erikoisosaamista tuohon tasapaksuun pakistoon, joten minun papereissani Finley mahtuu seitsikkoon. Toinen paikka sitten jollekin toiselle.

Mutta minä en ole Atu, enkä todellakaan tunnu ajattelevan peluutuksellisista asioista samalla tavalla, joten takuuvarmasti Finley palaa poppareille, Salmela jatkaa kokoonpanossa (ja ylivoimalla) ja viimeisen paikan vie Salmi.

Ja sen sanon vain, että Finley tuo peruspelaamisensa lisäksi sen tason arvaamattomuutta jengiin, josta minä olisin valmis maksamaan irtolippujen hintaa. Tänään itse peli ei kiinnostanut, mutta ruudun ääreen raahauduin Finleyn ansiosta. Toki myös Bloodilla oli osuutta asiaan.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Seiskapakki my ass. Ensimmäinen peli aikoihin, ja muistissa vielä edellinen vammautuneena pelattu katastrofi. Liki kaksi viikkoa kuntoutusta vielä, ja jäälle totuttelua. Play-offseissa pelaa n.20min per peli. Ja sillä omalla tasollaan.
 
Viimeksi muokattu:

444

Jäsen
Ei ollut vakuuttava esitys JF:ltä. Toki on hyvä huomioida, että koko joukkue pelasi kuin krapulassa, mutta siitä huolimatta Finley ei noussut kovin näkyvään rooliin. Toki hitsarit yrittivät parkua kaikesta mahdollisesta jäähyä, mutta eipä tuo näyttänyt kellekään edes kovuutta kentällä.

Tämänpäiväisen perusteella en tiedä, kenet ”vakiokokoonpanon” pelaajista Finley korvaisi pudotuspeleissä.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Ihan kelvollinen esitys Finleyltä, ottaen huomioon vamman ja pelituntuman puutteen.

Siivosi maalin edustaa miehekkäästi, antoi pari painavaa pommia ja kiekot napsuivat lapoihin.

Pari kertaa oli hiukan ulapalla omassa päässä ja pari huonompaa syöttöä mahtui mukaan.

Hyvä täsmäase poffeihin, etenkin kun pelataan heti JYP:iä vastaan.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kaukana oli mistään hyvästä suorituksesta. Lukematon määrä heikkoja syöttöjä, ja hurjia vaikeuksia liikkeen kanssa. Mä en uskaltaisi poffeissa laittaa kentälle ihan heti.

En laittaisi minäkään jos kokoonpano on terve. Joen voi heittää poffeissa kehiin korkeintaan vieraissa jos halutaan hakea jotain hämmennystä Jyväskylässä. Liikaa kiekollisia virheitä, eikä malttanut sijoittua kiekottomana vaan meni höntyilyks.

Paljon saa anteeks pelituntuman puutteen vuoksi, ja koko IFK oli Porissa huono, mutta näin myöhäinen mukaantulo ei ole hyvä lähtökohta kivenkovaa JYP:iä vastaan. Kanki, reilusti petrannut Varakas, Teppo ja Kaski menee mielestäni kaikki Joen edelle. Jos Kaski ei palaa niin 7.pakiks voi Finleyn heittää. Ei yhtään enempää ainakaan sarjan alussa. Sarjan edetessä katsotaan jos ilmenee tarvetta Big Joelle. Atun IFK:ssa kaivataan enemmän liikkuvia ja kiekollisempia pakkeja, eikä JYP:iä vastaan ole varaa antaa tasoitusta kiekollisen pelin kustannuksella. Jyväskylässä peli on armotonta fyysistä taistelua, joten siellä Joelle voisi olla käyttöä, oman pään aloituksia ja AV sopivan lyhyillä vaihdoilla voi olla toimiva kombinaatio.

Finley on värikäs ja viihdyttävä pelaaja, mutta playoffien osalta katson nämä asiat puhtaasti IFK:n menestyksen kannalta. E: Taimen kyykyttämisestä Joe ansaitsee patsaan. Toivottavasti sai samalla pöllittyä Taimen lompakon.
 
Viimeksi muokattu:

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Eilen katsoin ottelun jälkikäteen oikeastaan pelkästään katsomalla Finleyn peliä. Hakemista oli paljon, mutta vanhoja elementtejä sieltä näkyi. En oikein jaksa uskoa, että mitään sopimuksen purkuja keväällä ainakaan tapahtuu. Se jää nähtäväksi millainen käyttö Finleylle tässä play-offien alussa on. Hyvä puoli tässä tietysti on se, että saa riittävästi joukkueharjoituksia alle. Se ei tietenkään vastaa pelaamista, mutta varmasti auttaa jatkossa mm. syöttöjen laadussa.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joe kävi lämmittelyn päätyttyä heittämässä parit kiekot junnuille katsomoon. Pieniä tekoja jotka pitää junnut seuraavat 10v hallilla.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Ei ollut Finley ottamassa mitalia vastaan edes siviilit päällä. Mikähän mahtaa olla kuvio? Turha kysymys ku ei sitä ketään meistä varmasti tiedä.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Eiköhän ole poistunut kesäloman viettoon Jenkkilään. Voi olla myös verotusteknisiä syitä taustalla.

Noniin no, pelas kuitenki 9.4 niin onko se noin tarkkaa että ei sitten olla enää viikkoo parii messissä,varsinki ku pelataan kauden tärkeimpiä?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Ei ollut Finley ottamassa mitalia vastaan edes siviilit päällä. Mikähän mahtaa olla kuvio? Turha kysymys ku ei sitä ketään meistä varmasti tiedä.

Villi veikkaus, että miehelle on sanottu tack och adjö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös