Jos nyt viitataan minun viestiini, niin eipä ollut tarkoitus ilkkua . 16 ja 17 vuotiaalla on vaan monta loikkaa ja kyykkyä vielä tekemättä, kestävyyden kehitys varsinkin kesken, ja loukkaantumisriski liigavauhdissa sitäkautta suurempi kuin vanhemmilla pelaajilla. Mielestäni kausi on mennyt juuri niinkuin oli hyvä sekä joukkueen että nuorten kannalta. Marjamäen mielestä vissiin myöskin.
En missään nimessä tarkoittanut sua, kyseessä oli aikanaan ensimmäinen kerta kun meinasin nähdä vähän punaista vähättelevän ja ilkkuvan sävyn vuoksi. Mutta se on mennyttä enkä viitsi siksi mainita edes kirjoittajan nimeä, itse asiassa kyseistä kirjoittajaa ei ole tainnut näkyä palstalla tuon viestin jälkeen.
Nämä on tosiaan makuasioita, itse olen yhä sitä mieltä että olisi ollut parempi antaa Puljujärvelle enemmän peliaikaa Kärpissä, kun peli tuntui luistavan. Olen myös yhä sitä mieltä, ettei Marjamäen lanseeraama "12 parasta hyökkääjää pelaa" ihan toteutunut Jessen kohdalla. Mut tuo on vain minun mielipiteeni, näillä mennään ja nyt sitten täysillä kohti välieriä!