Täysin offtopic, mutta hienoa kuulla aina kun joku on päätynyt/päässyt unelma-ammattiinsa. Pakko siis kysyä, että mikä sinulla on tämä onnea tuottava duuni?
Kasvoiko Puljujärvi luolassa, kärsiikö hän oppimisvaikeuksista vai onko kyse ideologisesta oppimattomuudesta?
Tarinat kertovat viime yöltä, että Jesse oli koko matsin haluton ja löysä.
Sattuiko joku katsomaan kyseistä peliä? Asennepuolen juttuja, uskoisin edelleen.
Tarinat tosiaan kertovat näin ja pitävät kyllä ihan paikkansa. Jokohan se Pulju on heittänyt pyyhkeen kehään koska ei jaksa panostaa siihen mitä NHL.ssä pelaaminen vaatii, kun ollut taas aivan luokaton ollakseen kärkivarauksia.
No ei Jesse kyllä vaikuta kaverilta, joka olisi edes hyvä ryyppäämään. Tältä palstalta olen saanut mielikuvan, että pellailun jälkeen Jesse menee huoneeseensa istumaan ja tuijottaa seinää suu auki, kunnes on taas aika pellailla.Johan se olisi aika. Ei muuta, kuin Suomi-sarjaan ja ottamaan keittoa. Btw, joko täälä on ollut puhetta Jessen ruotsin taidoista?
Täys paska se on. Ei sillä mittään tie.
Tuollahan tuo oli Oulun Ilonassa kesällä aikalailla joka kerta kun itsekkin siellä olin eli aika useasti.No ei Jesse kyllä vaikuta kaverilta, joka olisi edes hyvä ryyppäämään. Tältä palstalta olen saanut mielikuvan, että pellailun jälkeen Jesse menee huoneeseensa istumaan ja tuijottaa seinää suu auki, kunnes on taas aika pellailla.
Aikamoinen velliperse kyseessä, jos ensimmäisen kauden jälkeen masentuu kun joutuu AHL:ään ja on valmis siirtymään takaisin Eurooppaan. En millään jaksa uskoa, että asia olisi näin. Pulju vain on niin kaukana mukavuusalueeltaan, että pienetkin vastoinkäymiset vaikuttavat kaikkeen todella raskaasti. Pitäisiköhän sille hommata vaikka muija seuraksi sinne Bakersfieldiin, niin otteetki parantuisi?Tarinat tosiaan kertovat näin ja pitävät kyllä ihan paikkansa. Jokohan se Pulju on heittänyt pyyhkeen kehään koska ei jaksa panostaa siihen mitä NHL.ssä pelaaminen vaatii, kun ollut taas aivan luokaton ollakseen kärkivarauksia.
Eiköhän Pulju kuitenkin vielä tuolta nouse, turhaan pidetään huolta. Ei noita alle 20-vuotiaitakaan NHL-pelaajia hirveästi ole ja tuossakin on pelaajia kuten Lawson Crouse joka teki 12 pistettä 78 pelissä tai Zacha 20 pistettä 70 peliin. Puljulla oli kuitenkin 8 pistettä siihen 24 peliin mikä olisi täydellä kaudella jotain 27 pistettä. Aikaa on vielä hyvin vaikka tälläkin kaudella kääntää kurssia.
Samaa mieltä. Jessen kaltaisen kaverin kanssa on turha kiirehtiä. Vaikka nyt menossa selkeästi heikompi jakso, niin kyllä se varmasti sieltä vielä nousee!
Hän pelasi kauden parhaan pelinsä viime ottelussa. Laitoimme hänet Ty Rattien ja Josh Currien viereen, ja he pelasivat todella hyvin. Hän liikkui jäällä loistavasti, Fleming ylistää Puljujärveä TSN 1260 -radiokanavalla.
Fleming näkee Puljujärven pelissä paljon kehitystä, vaikka se ei ole vielä näkynytkään pisteiden valossa.
– Hänen hyökkäyspelinsä on alkanut kehittyä. Teemme vielä paljon töitä hänen kanssaan kiekottomana pelaamisessa, kuten mailalla puolustamisessa, fyysisesti pelaamisessa, kaukalossa oikean paikan hakemisessa, valmentaja kertoo.
Condorsin päävalmentaja Gerry Flemingin mietteitä Puljujärvestä:
Linkki uutiseen, josta lainaus löytyy: Päävalmentaja antoi innostavia uutisia Jesse Puljujärvestä! | SuomiKiekko
Ei ne pelit ehkä ole niin huonosti menneetkään kuten vaikkapa HfBoardsin analyytikot väittävät.
Täältä voi kuunnella tuon pätkän jos kiinnostaa: TSN 1260 - Jason Gregor Show - Oct 25 - Hour 3 - Sports News, Opinion, Scores, Schedules | TSN
Viime kausi meni AHLssa kuitenkin pisteiden valossa ihan hyvin, niin tuskin se on heikentynyt siitä. Eiköhän kyse ole siitä, että Pulju koittaa pelata puolustuksen kautta tai kokonaisvaltaisemmin jonka takia tehot kärsii. Peliäkään katsomatta siis analyysit, mutta näin olettaisin.Alkaa olla ihan sama, miten Pulju on pelannut. Pisteet ovat äärimmäisen surkealla tasolla. Alan uskomaan, että loppukausi Oulussa ei voisi mitenkään olla huono vaihtoehto. Mistäpä minä mitään oikeasti tiedän, mutta loppukausi Mannerin aktiivisessa ja hyökkäävässä Kärpissä ei voi olla huono vaihtoehto kenenkään kannalta.
Kohta vuosi AHL:ää takana. Minun mielestä aika bullshitjauhantaa alkaa olemaan kaikki pieneen kaukaloon opettelut/tottumiset. Jos ei tahti merkittävästi parane marraskuun loppuun mennessä, niin en oikein näe, että kenen kannalta on hyvä roikkua tuolla.
Muistan Ollin joskus jossain haastattelussa sanoneen että joku koutsi Amerikan päässä otti Ollin noina vaikeina vuosina "pihteihin" ja se oli aika kasvattavakin kokemus kun tajusi itse että ei hän niin hyvä olekaan kuin minä oli itseään pitänyt.