Kiekoton Mies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Erikoinen tapa sinulla kyllä käydä keskustelua. Nostit esiin minun epäkunnioittavan asenteen ja nostit syövän esiin. Kerroin sitten asiasta olevan omakohtaista kokemusta joten kannattaa miettiä myös ihan omalta kohdalta mitä toiselle tuntemattomalle heität. Minulle ei ole ongelmaa tuon syövän kanssa ja jaoin tämän, jotta ymmärrät tuon heiton olleen aika epäkunnioittava. Koskaan et voi tietää mitä toinen kirjoittaja on kokenut. Eli sinä vedit syövän esiin ja minä kommentoin sinun juttua joten turha nostaa minun nostoksi tätä syöpäkeskustelua.Vedit sitten syöpään kuolleen isäsi keskusteluun. Erikoista, sanoisin. Allekirjoittaneelta on leikattu lonkka kahdesti, eiköhän se tekee minusta pätevämmän arvioimaan lonkkavaivoja kuin sinun kokemuksesi luupiikistä kantapäässä.
Ja varmasti tiedät enemmän lonkkaleikkauksista kun minä, kun olet kaksinkertainen kokemusasiantuntija. Luupiikki kantapäässä ei liittynyt lonkkaleikkaukseen vaan siihen miten yksi kipu voi aiheuttaa kivun välttämiseksi asentovirheen, joka sitten pitkittyessä muuttaa kehon asentoa. Minulla muuten tuo aiheutti kipua juuri lonkan alueelle reilun 15v päästä tuosta luupiikistä ja siellä on kierrossa haasteita. Leikkaukseen en ole joutunut, mutta sitä on kuntoutettu poistamalla tuota vanhaa virheasentoa.
Koko pointtini koski asiasta kerrottuja tietoja missä kerrottiin Puljun luisteluasennon olleen jo junioriaikoina niin sanotusti kuluttava. Mutta ehkä tämä ei sitten kerro mistään mitään. Yleensä jälkeenpäin voidaan todeta, että jotain olisi pitänyt tehdä toisin. Se ei tarkoita, että arvosteltaisiin ihmistä tai ihmisen kanssa työskennelleitä ammattilaisia. Fakta nyt vain sattuu olemaan, että moni vaiva vaatii leikkausta, koska niitä ei ole havaittu ja hoidettu aiemmin. Se taas ei ole kenenkään syytä, vaan näin se vain menee. Jos luet uudelleen alkuperäisen kirjoituksen, niin koko viestini pointti oli puolustaa Puljun uran hankaluutta juuri näiden lonkkien johdosta sen sijaan, että olisin jollakin tavalla loukannut Puljua. Mutta ymmärrän sinun lukeneen asian toisin ja sehän näissä kirjoituksissa onkin aina haasteena. Otetaan ihan rauhassa ja annetaan olla.