Pettynyt Jesse Puljujärvi paljasti: ei mahdu Leijonien MM-avaukseen! - MM-kiekko - Ilta-Sanomat
Marjamäkikin näköjään muuttunut meidän valtaosan jatkoaikalaisista ja Edmontonin valmennusporukan jatkoksi sokeaksi urpoksi joka ei tajua mikä Jeesus Kristus ja täysivalmis maailmojen tuhoaja Jesse Puljujärvi jo on jääkiekkoilijana. Sentään pääsi maajoukkueeseen tällä kertaa mutta oli kyllä harkkapeleissä semmonen tutun päätön koohottaja taas että katsomokomennus näin alkuun on ihan perusteltu.
Harmittavasti sitten vähän näköjään mieltään Jesse tästä pahoittanut, tuommonen mitään auta vaan pitäisi nöyränä mennä itteensä ja yrittää vähän ymmärtää miksi näin kävi. Näyttöpaikan Jesse tulee näissä kisoissa ihan varmasti vielä saamaan ellei sitten ala ihan toden teolla mököttämään, monissa kisoissa nää alussa penkillä istuneet janarit on irti päästyään ottaneet pelipaikan itselleen, Jesse vois käydä vaikka Rantaselta tästä kyselemässä jos alkaa alahuuli kunnolla väpättää.
Hitto kun joku Sebastian Aho tuolta nyt vaikka istuttaisi Jessen pulpettiin ja näyttäisi videolta ja Lapin kielellä puhuen että kato nyt vittu ku sä meet ku päätön kameli tuolla, älä koohota niin helvetisti koko ajan vaan kelaile vähän ja kattele ympärilles mitä tapahtuu ja tietkö niitä valmentajienkin juttuja kantsuu välillä ihan ajatuksella kuunnella harjotuksissa. Ois paskaa jos tommonen lahjakkuus menisi hukkaan kun ei kärsivällisyys/polla riitä oppimaan pelillisiä saloja. No, nuori kossihan vielä on kyseessä ja luulisi että tommosta pelinlukua olisi helpompi lähteä treenaamaan ku vaikkapa kokoa, liikettä tai laukaisutaitoa.
Vähän on myös epäreilua ku aina tulee kaveria johonkin Ahon tai Laineen kaltaiseen luonnonoikkuun verrata, mutta kun Jessen piti olla kaikkia parempi. Toistaiseksi on kyllä vielä totaali raakile, ja jotenkin tuosta kaverin olemuksesta tulee vähän huolta otettua että tajuuko se oikeesti mitä sen pitäisi alkaa tekemään vai vetääkö Jesse vaan nollat taulussa, naama näkkärillä ja pizza suupielessä ja sitten ihmettelee että miksi mut nyt jätettiin tänne penkille taas vaikka kaikista ekana olin sen sinisen viivankin yli taas äsken menny, kiekkokin jäi matkalle ku oon niin vauhdikas ja ovela, ja oliko aika hauskaa hei ku törmättiin joukkuekaverin kanssa toisiimme kun en tiennyt missä mun piti olla ja muistatko kun äsken lähdin varmuudeks puolustaa vaikka meillä oli vielä pyöritys päällä, mitäs se valmentaja siinä taas kiukuttelee, mä meen nyt jäälle, ai oho siellä oliki jo viis meidän jätkää ja maalivahtikin hei oho hehe.