Jere Karalahti, IFK ikoni!

  • 987 097
  • 3 929
Tila
Viestiketju on suljettu.

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei mikäs se HIFK:n käyttämä mediatoimisto nyt taas olikaan?

Kavereilla riittää paikkailutöitä niin että heikompaa hirvittää...tai...ehkä...sittenkin koko tämän Jeren ympärillä pyörineen kunnossa/ei kunnossa-shown käsikirjoitus onkin jo kirjoitettu hyvissä ajoin etukäteen ja ammattimiesten käsialalla. Voin hyvin kuvitella, miten Jerelle (ja naapurin Helunalle, jos hjalliksessa on yhtään pelimiestä) on täsmäkirjoitettu episodi "hurja kapakkatappelu liigan maajoukkuetauolla". Muita odottamisen arvoisia kohtauksia ovat Marco "mäentullutännetappelemaan" Tuokon (tms.) armoton ja yksipuolinen koulutus, pleksit stagalla näyttävästi säpäleiksi jossain raumalla, oulussa saattaisi lämmittelyssä kiekko karata murhanhimoisesti kohti jotain viatonta pikkutyttöä/raskaana olevaa ex. missiä tms., joulutauolla pidettäisiin kunnon ryyppyputki itse M. Nykäsen kanssa (bonuksena julkistettaisiin Mervin raiskaussyytökset) jne jne. Jere ei kuitenkaan pysty yksin viihdyttämään koko kansaa, joten varaPasista olisi pikaisesti koulutettava nk. "Halmeisiin" kykenevä stuntti (etenkin kun sen pelitaidot on jo kertaallen nähty ja todettu).

Kadulla kerrotaan että tämän mediaprojektin sloganiksi valittiin
"I'm back. HIFK is back". Keväällä voidaan taas ensin jakaa alta pois ne nakkikannut ja muut peltipalat ja sen jälkeen laskea joukkuekohtaiset palstamillimetrit.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Iltapäivälehdet kirjoittaa mitä kirjoittaa. Kaikkea ei pidä aina ottaa niin tosissaan, sillä lehtien tarkoitushan on myydä mahdollisimman monta kappaletta. Ei suinkaan kirjoittaa totuutta. Eikä ainakaan Jere Karalahdesta.

Mitä asiansa tuntevat lähteet ovat paristakin paikasta kertoneet, Karalahti on fyysisesti jopa hyvässä kunnossa ja omaa kaikki valmiudet siihen, että mies on keväällä 2004 myös pelillisesti valmis ratkaisupeleihin. Toki se on sanottava, että jos vain pää kestää. Ja eiköhän se kestä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti cobol
Iltapäivälehdet kirjoittaa mitä kirjoittaa. Kaikkea ei pidä aina ottaa niin tosissaan, sillä lehtien tarkoitushan on myydä mahdollisimman monta kappaletta. Ei suinkaan kirjoittaa totuutta. Eikä ainakaan Jere Karalahdesta.

Omaan silmääni pisti Matikaisen suuhun laitettu lause "jos ja kun alkoholilla on osuutta asiaan". Olisiko kyse tuosta yllä mainitusta vai onko Fööni todella niin tyhmä, että kusee omaan pesään julkisesti Suhosen tavoin (vrt. ottelu Rauman Lukkoa vastaan viime kaudella)..?

Niin, kyllähän tässä itseänikin korpeaa julmetusti Jeren toilailut, osa 335, mutta pakko se on sanoa, että Jeren takana seistään silti. Kuitenkin niin 'hifk' kuin olla ja voi. Uskon itse, että ainakin fyysisesti on kunnossa ennen kauden alkua. Muutoin en sitten ole niinkään varma.. Ei Jere missään nimessä ennen joulutaukoa ole omalla tasollaan, en ainakaan usko. Kevätkaudella saatetaan nähdä jo ihan toisenlaista toimintaa JOSS Jere pysyy suht koht kurssillaan.

PS. Tuli tuosta harjoittelusta mieleen, saako niitä ihan kuka tahansa mennä seuraamaan paikan päälle? Nythän jengi on Affenanmaalla, mutta takaisin tultuaan siis.
 

MaV

Jäsen
Viestin lähetti fiftyeight
Viime viikolla kun pari kertaa kävin katselemassa poikien höntsäilyä jäällä, niin tuli nähtyä Jerekin. Aivan urheilijan näköiseltä kyllä minun silmiini näytti kun nimmareita jakeli. Eikä ollut Läski-Veikon poskia.

Ei Jeren kunto tai pelituntuman puutu pitäisi olla mikään suuri ongelma, eikä siltä tosiaan näytäkään. Tietysti mitään dominoivia esityksiä on turha odottaan, mutta muuten homman pitäisi olla ok niin kauan kun muu joukkue vain naureskelee Jeren hommille ja jutuille. Jos muilta menee hermot häneen onkin homma jo hankalampi.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Saatanan perskärpäset

Ajattelin olla kirjoittamatta mutta en kuitenkaan ole.
Kun muistelen taakseppäin minkä tällä kaalilla pystyy, niin auttamatta tulee mieleeni sellaiset urheilusankarit kuin Matti Nykänen ja Atik Ismail.
Kun ko. urheilijat saavuttivat urheilullisen huippunsa (ja jopa ennenkin) alkoi kaikenlaiset "perskärpäset" pörräämään heidän ympärillä. Nämä pahimmat tuholaiset ns. wannabe gloryhunterit, jotka käyttivät urheilijoiden heikkoutta hyväkseen esiintyivät urheilijoiden rinnalla kaikissa saatanan kissan ristijäisissä vain ja ainoastaan tarkoituksena nostaa omaa egoaan. Urheilijoiden traaginen elämä on kaikkien tiedossa. Mediakin voi ottaa itselleen osuutta näihin tapauksiin.

Olen useamman vuoden seurannut jääkiekkoa ja osunut joskus paikkoihin missä Jerekin on ollut. Olen aina hämmästellyt näitä hännystelijöitä jotka pörräävät Jeren ympärillä.

JÄTTÄKÄÄ NYT P****LE JERE RAUHAAN !

Uskon, että eräät näistä hännystelijöistä kirjoittavat tälle palstalle (yhden tiedän varmuudella) ja toivon todellakin, että jätätte Jeren rauhaan. On huomattavasti hienompaa nähdä Jereä kaukalossa tekemässä sitä mitä me kaikki toivomme ja haluamme nähdä kuin se, että Jereä viedään teidän, hännystelijöiden, tavoitteidenne mukaan. Me emme kaipaa uusia surullisia tapauksia ala Matti Nykänen tai Atik Ismail.

Jos olen loukannut jotakuta niin pyydän jo tässä vaiheessa anteeksi. Olen vain lopen kyllästynyt näihin perskärpäsiin, jotka hakevat vai omaa etua Jeren kustannuksella.
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Viestin lähetti Svante
Saatanan perskärpäset

Ajattelin olla kirjoittamatta mutta en kuitenkaan ole.

Eiköhan olisi kannattanut kuitenkin olla kirjoittamatta...

Puhut "hännystelijöistä" ja "perskärpäsistä" jotka ovat pilanneet Jeren uran ja elämän. Unohtuuko kuitenkin, että Jere on ollut samoissa porukoissa jo amiksesta lähtien? siihen en ota kantaa kuka silloin oli kenenkin hännystelijä ja perskärpänen...suurimmat valinnat tehtiin jo silloin.

Jerelle on annettu jo useampikin mahdollisuus vaihtaa kurssia, mutta kun ei niin ei. Lapsellista sinänsä sinulta väittää ja jeesustella, että Jere selviäisi ongelmistaan sillä, että niistä ei puhuttaisi. Muistatteko palstalla pyörineen huhun siitä, että Jere pelaisi Ahmoissa? taustallahan oli nimenomaan Ridasjärven päihdehoitoyksikkö (Hyvinkään läheisyydessä) joka halusi rauhoittaa tilanteen. Jos vaikka olisi vuoden rauhoittunut Ahmoissa, niin nyt olisi EHKÄ tilanne toinen...

Jokainen on kuitenkin oman onnensa herra, toivotaan että pelimies (joka Jere on) selviää kuiville...joskus.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisilla ihmisillä on ongelmia asioiden kanssa tottakai tämä on selvä. He aloittavat nuorena, mutta saattavat selvitä kuopasta ylös. Hännystelijät sen sijaan haluavat luoda kuoppia, oman etunsa nimissä, ja pyörivät mukana tehdäkseen teillekin omaa seurattavaa, jota voidaan ostaa lehdissä ja muualla. Tämä ei päde vain urheilussa vaan muillakin elämän aloilla hyvin. Kehutaa, haukutaan, moralisoidaan, puolustellaan. Lyhyesti luodaan imagoja ja ihmisiä ja tarionoita heidän elämästä. Tällainen toiminta tosin on moraalisesti arveluttavaa, päätähdet, kun usein eivät itse pysty hallitsemaan elämäänsä, vaan ovat johdateltavissa, ja hännystelijät käyttävät tämän tilanteen hyväkseen.

Helpointa on sanoa, että jokainen on oman itsensä herra. Totuus kun vain on toisenlainen, ehkä joskus monenkin eteen tulee tilanne, että ihmettelee omia tekojaan. Ihminen kun on vain ihminen, jokaisella heikkoutensa toisilla useita.

No mutta tämä oli vain oma kantani, ei hyökkäys ketään kohtaan, joten rauha kaikille.
 
Viimeksi muokattu:

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Viestin lähetti Tatzka
Viestin lähetti yökkömies
Eiköhan olisi kannattanut kuitenkin olla kirjoittamatta...

Puhut "hännystelijöistä" ja "perskärpäsistä" jotka ovat pilanneet Jeren uran ja elämän. Unohtuuko kuitenkin, että Jere on ollut samoissa porukoissa jo amiksesta lähtien? siihen en ota kantaa kuka silloin oli kenenkin hännystelijä ja perskärpänen...suurimmat valinnat tehtiin jo silloin.

Jerelle on annettu jo useampikin mahdollisuus vaihtaa kurssia, mutta kun ei niin ei. Lapsellista sinänsä sinulta väittää ja jeesustella, että Jere selviäisi ongelmistaan sillä, että niistä ei puhuttaisi. Muistatteko palstalla pyörineen huhun siitä, että Jere pelaisi Ahmoissa? taustallahan oli nimenomaan Ridasjärven päihdehoitoyksikkö (Hyvinkään läheisyydessä) joka halusi rauhoittaa tilanteen. Jos vaikka olisi vuoden rauhoittunut Ahmoissa, niin nyt olisi EHKÄ tilanne toinen...

Jokainen on kuitenkin oman onnensa herra, toivotaan että pelimies (joka Jere on) selviää kuiville...joskus.
[/QUOTE

Toisilla ihmisillä on ongelmia asioiden kanssa tottakai tämä on selvä. He aloittavat nuorena, mutta saattavat selvitä kuopasta ylös. Hännystelijät sen sijaan haluavat luoda kuoppia, oman etunsa nimissä, ja pyörivät mukana tehdäkseen teillekin omaa seurattavaa, jota voidaan ostaa lehdissä ja muualla. Tämä ei päde vain urheilussa vaan muillakin elämän aloilla hyvin. Kehutaa, haukutaan, moralisoidaan, puolustellaan. Lyhyesti luodaan imagoja ja ihmisiä ja tarionoita heidän elämästä. Tällainen toiminta tosin on moraalisesti arveluttavaa, päätähdet, kun usein eivät itse pysty hallitsemaan elämäänsä, vaan ovat johdateltavissa, ja hännystelijät käyttävät tämän tilanteen hyväkseen.

Helpointa on sanoa, että jokainen on oman itsensä herra. Totuus kun vain on toisenlainen, ehkä joskus monenkin eteen tulee tilanne, että ihmettelee omia tekojaan. Ihminen kun on vain ihminen, jokaisella heikkoutensa toisilla useita.

No mutta tämä oli vain oma kantani, ei hyökkäys ketään kohtaan, joten rauha kaikille.

Juu, rauha vaan. Itse työskentelen Jeren "alalla", enkä nyt puhu limpun pussiin laittamisesta tai taklaamisesta.

Loppujen lopuksi kuitenkin on kyse ihmisen omista päätöksistä ym.ym.

"hännystelijät" ja "perskärpäset" ovat taas tietenkin yksi syy, tekosyy ottaa taas yksi...

Mutta kuten sanottu: Jerelle on tarjottu jo monta mahdollisuutta. Päätös on hänen, ei hännystelijöiden tai pehvakärpästen.

Jos meni liian syvälliseksi, niin pahoittelen.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti yökkömies
Juu, rauha vaan. Itse työskentelen Jeren "alalla", enkä nyt puhu limpun pussiin laittamisesta tai taklaamisesta.

Loppujen lopuksi kuitenkin on kyse ihmisen omista päätöksistä ym.ym.

"hännystelijät" ja "perskärpäset" ovat taas tietenkin yksi syy, tekosyy ottaa taas yksi...

Mutta kuten sanottu: Jerelle on tarjottu jo monta mahdollisuutta. Päätös on hänen, ei hännystelijöiden tai pehvakärpästen.

Jos meni liian syvälliseksi, niin pahoittelen.

Olet oikeassa kun sanot, että mahdollisuuksia on ollut ja on vieläkin. Niistä toki tulee ottaa kiinni, ihan itse. Olen siis täysin samaa mieltä, että limppu on Jerellä, ei muilla.

Hännystelijöitä en silti arvosta, koska he käyttävät hyväkseen ihmisiä, joilla ei ole kykyä torjua heitä.

Itse olen päihderiippuvaisia seurannut läheltä ja voin sanoa, että itsestä se toipuminen on kiinni, mutta muut ihmiset voivat vaihetta vaikeuttaa pirusti, ei se aina ole helppoa.

Syvälliseksi olisi saannut mennä, harmi ettei mennyt:)
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Viestin lähetti Tatzka

Itse olen päihderiippuvaisia seurannut läheltä ja voin sanoa, että itsestä se toipuminen on kiinni, mutta muut ihmiset voivat vaihetta vaikeuttaa pirusti, ei se aina ole helppoa.

Syvälliseksi olisi saannut mennä, harmi ettei mennyt:)

Ok, mutta Jerellä aina ollut mahdollisuus valita "terveempi" urheilukuvio tai sitten haitallisemmat kuviot, joten väittäisin et Jerellä on ollut tavallista p-ongelmaista enemmän vaihtoehtoja. Ja kun lehtien palstoilla joskus muutama vuosi sitten toitotettiin, että miestä ei ifkin toimesta jätetä yksin (pidin sitä jo silloin mediatemppuna)...

Mutta joo, toivotaan kaikkea hyvää kaikille osapuolille, ei pelkästään lätkää seuraavalle pienelle suomalaiselle vähemmistölle.
 

jaheka

Jäsen
Veikkaampa ettei Jeren ura hyvään pääty jos nyt edes ylipäätänsä pääsee enää pelaamaan liigassakaan. Alkoholismista on niin vaikea parantua ja näyttää nyt siltä ettei Jerellä oo edes mitään haluja parantua kun aina vaan vetää vinettoa naamaan. Pelkät kauniit sanat ja lupaukset ei riitä siinä sairaudessa vaan siinä pitää olla omaa tahtoa ja halua parantua! Harmittaa vain että viina vei hyvän pelimiehen hunningolle..
 

Old School

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauhea kohu jerestä jo nyt. Onhan vastaavia tapaturmia sattunut aikasemmin esim: rouvalille, niemiselle ja monelle muulle. Jerelle niitä on sattunut kyllä varmaan eniten mutta so what? kausi ei ole alkanutkaan, parempi se on nyt loukkaantua kun maaliskuussa. Ja sinne on tosiaan pitkä aika vielä joten eiköhän jere ole kunnossa kun tosi peli alkavat.
Ruvetkaa tuomitsemaan vasta sitten kun pelit alkavat mennä kuin aki tuomisella,jos alkavat mennä niin huonosti.
Mulle ai aivan sama mitä pelaaja tekee vapaa aikana, pitäähän heilläkin joku yksityisyys olla. Tosin harmin paikka kun käsi hajos.
 

punisher

Jäsen
Moukaripään viimeisin sähläys

No niin Jere teki sen taas. Ja kohta jossain iltapäivä- aviisissa tämä pässi syyttää asiasta jotain muuta tahoa kuin oikeaa syyllistä eli itseään. Näinhän se on aina mennyt Jekku-Jeren kanssa. Tämä sirkus jatkuu tasan niin kauan kuin Jere katsoo peiliin ja näkee sieltä saman henkilön joka on syypää hänen ongelmiinsa. Persekärpäset ja bändärit ovat kieltämättä ärsyttäviä ja naurettavia luusereita mutta eivät he jeren kurkkuun viinaa kaada ja käske tekemään idioottimaisuuksia vaan Jere tekee sen ihan itse. Jos minä olisin Pena niin lemppaisin tämän troublemakerin. Hän ei näköjään koskaan opi mitään.
 

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Re: Moukaripään viimeisin sähläys

Viestin lähetti punisher
Jos minä olisin Pena niin lemppaisin tämän troublemakerin. Hän ei näköjään koskaan opi mitään.

Se olisi sitten viimeinen naula arkkuun, joka lopettaisi miehen peliuran kokonaan, eikä se tässä tilanteessa taitaisi olla mikään hyvä ratkaisu.

Mutta toisaalta olet oikeassa siinä että ennemmin tai myöhemmin työnantajan kärsivällisyys loppuu, ja kuuluukin loppua. Ei seura voi loputtomiin kantaa vastuuta jos mies itse ei vastaa huutoon.

Eiköhän Penan "jos ja kun alkoholilla..." ollut aika selvä asia että mistä oli kyse, vai onko jollain sisäpiirin tietoja?

Hännystelijöistä olen myös minä sitä mieltä että ovat paskamaista porukkaa. Niitä löytyy baareista, festareilta, mutta myös kaiken maailman kyläjuhlien järjestäjät ja kunnanjohtajat voivat olla h-tin ärsyttäviä jos bongaavat jonkun "kovan" julkkiksen.
Tämähän ei kuitenkaan ole erityisesti Jeren ongelma, näinhän ihmiset toimivat?! Sitäpaitsi löytyy monta kiekkoilijaa jotka eivät koskaan "joudu" näihin porukoihin...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Old School

Mulle ai aivan sama mitä pelaaja tekee vapaa aikana, pitäähän heilläkin joku yksityisyys olla. Tosin harmin paikka kun käsi hajos.

Sinulle ehkä ja varmasti lukuisille faneille mutta ei työnantajalle, yhteistyökumppaneille eikä myöskään joukkuekavereille mikäli tämä tällainen käyttäytyminen alkaa haitata joukkueen yhteishenkeä.

Aikaa Jerellä on vielä riittämiin saadakseen itsensä kuntoon mutta nämä tällaiset episodit eivät todellakaan edesauta tilannetta laisinkaan.

Mielestäni fanienkin huoli on aivan ymmerrettävää, ei se vielä tarkoita sitä, että on hylkäämässä Jeren vaikka onkin huolissaan hänestä ja jopa tuomitsee hänen käyttäytymisensä vapaa-ajalla.

vlad#16.
 

Shamaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, now and forever!!!
Re: Moukaripään viimeisin sähläys

Viestin lähetti punisher
No niin Jere teki sen taas. Ja kohta jossain iltapäivä- aviisissa tämä pässi syyttää asiasta jotain muuta tahoa kuin oikeaa syyllistä eli itseään. Näinhän se on aina mennyt Jekku-Jeren kanssa. Tämä sirkus jatkuu tasan niin kauan kuin Jere katsoo peiliin ja näkee sieltä saman henkilön joka on syypää hänen ongelmiinsa. Persekärpäset ja bändärit ovat kieltämättä ärsyttäviä ja naurettavia luusereita mutta eivät he jeren kurkkuun viinaa kaada ja käske tekemään idioottimaisuuksia vaan Jere tekee sen ihan itse. Jos minä olisin Pena niin lemppaisin tämän troublemakerin. Hän ei näköjään koskaan opi mitään.

Onnex et oo the Pena.

Ja sitä paitsi hyvin harvoin Jore syyttelee muita omista toilailuistaan tai keitolla olemisesta. Tekevälle sattuu. Valitettava tapaus tämä uusin, mutta toivotaan että tästä noustaan ja kundi on kunnossa tulevalla kaudella.

Mun mielestä täällä palstallakin meidän tulis kannustaa eikä syyttää ja tuomita Miestä. Ja kuka meistä on itse niin puhdas, siveellinen ja viaton, että voi heittää sen kuuluisan ensimmäisen kiven!!!???
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Tatzka


Hännystelijöitä en silti arvosta, koska he käyttävät hyväkseen ihmisiä, joilla ei ole kykyä torjua heitä.


Tästä juuri on kysymys.

Jokainen vastaa tietysti omista tekemisistä tai kenen kanssa liikkuu mutta hyväksikäyttäjiä (=perskärpäsiä, hännystelijöitä...) en arvosta, koska juuri nämä ovat ne, jotka liian usein vievät "kohdettaan" omien intressien mukaan.
Uskokaa, on kokemusta ja olen seurannut vastaavia asioita.

Samaa koskee osittain mediaa, joka haaskalinnun tavoin "kyttäävät" kohdettaan. Oman edun tavoittelussa toimittaja kirjoittaa sitten lehteen tästä onnettomasta "kohteesta", joka mokas edellis yönä jossakin ravintolassa. Tämä "suuri" toimittaja paukuttelee sitten henkseleitään omassa työpaikassaa, että olinpa kova kun sain taas kirjoitettua "hyvän" jutun ja esimies on tyytyväinen.

Juttuja olen kuullut toimittajista, jotka tietävät "kohteensa" heikkoudet ja tarjoaa esim. ottelun jälkeen kostean illan saadakseen "hyviä" juttuja. Tai kun eräs urheilutoimittaja pyysi urheilijaa vetämään housut alas ja näyttämään persettä. Seuraavana päivänä iso kuva lehdessä, jossa pelaajan perse loistaa...

Ykkösmies: sinulta taisi viestini mennä ohi. Pahoitteluni.

En ainakaan itse tajunnut kirjoittaneeni, että Jere pääsisi eroon ongelmistaan mikäli asioista ei puhuttaisi.

Kun kaverit tietävät ystävänsä heikkoudet luulisi TOSI KAVERIN tajuavan olla käyttämättä ystävänsä heikkouksia hyväkseen.
Vaikuttaa siltä, että kaverit näyttävät tajuavan, ettei Jere itse pysty tekemään valintoja joten jatketaan samalla "hyvällä linjalla"... Jokainen pienikin apua on suuri apua näissä asioissa.

En kiellä ketään olemasta kenenkään kaveri/ystävä mutta toivon, että jättävät hyväksikäyttämiset ja huolehtisivat enemmän ystävästään. Tiedän, hyvin läheisellä kokemuksella, ettei ole helppoa auttaa vaikeuksissa olevaa ystävää jos hän kieltäytyy eikä tunnusta vaikeutensa/ongelmansa.

Peace.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Tällainen tuli jo vastaan.. koskas näitä paitoja on myynnissä ?

Peace, ei vittuilulla. Ymmärrän tuskanne.
Toivotaan että mies ottaa itseään niskasta kiinni ja näyttää todellisen pelurin taitonsa.


K
 

Liitteet

  • cantkeep.jpg
    cantkeep.jpg
    60,5 KB · kertaa luettu: 3 154
Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kaiser Soze
Tällainen tuli jo vastaan.. koskas näitä paitoja on myynnissä ?

Peace, ei vittuilulla. Ymmärrn tuskanne.
Toivotaan että mies ottaa itseään niskasta kiinni ja näyttää todellisen pelurin taitonsa.


K

Ymmärtääkseni huumoria, jollaiselle moni IFKssa (ja kannattajien keskuudessa) osaa nauraa (myös itselleen). Joku on taas oivaltanut!
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Älyttömintä tässä on se että kaveri on muutaman vuoden päästä kolmekymppinen,hänellä on perhe ja mies käyttäytyy kuin murrosikäinen.Tuon tyyppisiä temppuja mitä Jere nytkin teki ei kuulu sattua aikuiselle ihmiselle vaan korkeintaan ensikännejä ottavalle teinille.
On helppo täällä sanoa että mua ei haittaa pätkääkään Jeren juominen yms.
Ei se muakaan haittaa mutta lähipiiriä se rassaa ja ajan myötä yleensä se käy liian hankalaksi elää kaverin kanssa joka ei hallitse juomistaan eikä muitakaan tekemisiään.

Eli jos Jere ei tee johtopäätöksiä niin pikkuhiljaa muut tekevät ne hänen puolestaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jere on aamun lehtien mukaan kahdensuunnan diilillä ifk:ssa. Farmiin Jereä ei lähetetä, toivottavasti ei tarvitse mennä edes funny farmiin (where life is beautiful all the time). Jeren palkka on Penan haastattelun mukaan pienempi, jos töppäilyt tapahtuvat vapaa-aikana.

Minusta pienemmän palkan nauttiminen on oikea rangaistus Jerelle tässä vaiheessa. Vielä ei ollut aika laittaa välejä ja rahahanaa poikki kokonaan.

Jere, viisastu nyt, tämä oli varmaan viimeinen varoitus.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Johannes
Jere, viisastu nyt, tämä oli varmaan viimeinen varoitus.

Juuri niin. Hyvin surullista katsoa nuoren yhdessä asiassa lahjakkaan ihmisen itsetuhoista käytöstä. On ihan turha kuvitella rahallisten sanktioiden purevan mieheen, joka on jo hylännyt huomattavasti suuremman summan vain voidakseen elää haluamallaan tavalla. Sääliksi käy myös HIFK:ta, joka on hienolla tavalla tukenut Jereä tämän kivikkoisella uralla. Mitenköhän kauan työnantajan pinna kestää jatkuvaa hölmöilyä? Rajansa hyvällä tahdollakin. Varsinkin, kun se tuntuu olevan kovin yksipuolista.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Oloneuvos
...joka on jo hylännyt huomattavasti suuremman summan vain voidakseen elää haluamallaan tavalla.

En tunne Jereä henkilökohtaisesti mutta tiedän vastaavia tapauksia ja niitten suhteen voin sanoa, etteivät halua elää niin kuin eläävät. Puheet ovat puheet, mutta sisimmissään eivät halua. He eivät pysty itse omin voimin hakemaan sitä apua ja kun ovat ns. selvin päin eivät myönnä ongelmiaan. He eivät pysty hahmottamaan kokonaisuutta. Mutta kuten sanoin, en tunne Jereä.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Oloneuvos
Sääliksi käy myös HIFK:ta, joka on hienolla tavalla tukenut Jereä tämän kivikkoisella uralla. Mitenköhän kauan työnantajan pinna kestää jatkuvaa hölmöilyä? Rajansa hyvällä tahdollakin. Varsinkin, kun se tuntuu olevan kovin yksipuolista.

Kyllä kai tässä on aika klassinen "virtahepo pukuhuoneessa" -tilanne päällä. Tommy Hellsten on kirjoitellut paljon ja menestyksellä lähiympäristöään terrorisoivista päihdeongelmaisista. Kun kirjoista kuorii suurimman perikristillisen lässytyksen pois, on jäljellejäävä osuus hyvinkin osuvaa ja mielenkiintoista, myös Jermua koskien.
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Old School
Mulle ai aivan sama mitä pelaaja tekee vapaa aikana, pitäähän heilläkin joku yksityisyys olla. Tosin harmin paikka kun käsi hajos.
Kyllä minä tässä tapauksessa harmittelen ihan muita asioita kuin Jeren kättä. Ensimmäisenä tulee mieleen Jeren lapsi ja vaimo. Jeren elämää median välityksellä seuranneena sanoisin, että hänellä on päihdeongelma ja päihdeongelmaisen elämää livenä seuranneena voin sanoa, että perheellä ei ole helppoa. Toivon, että emme muutaman vuoden vuoden päästä kirjoita Jerestä ketjussa, jonka otsikko on "Traagiset kiekkokohtalot".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös