ison Mösjöön uusimman Instagram-postauksen teksti;
Seuraavat kolme viikkoa tulee olee aikamoiset koska ylihuomenna Torstaina ehdokkaat saa omat Vaalinumerot ja sit 22.3-28.3 on ennakkoäänestys ja viimeinen virallinen äänestyspäivä on 2.huhtikuuta ja multakin tulee paljon videoita ja ajatuksia tänä aikana ja moni onkin ihmetellyt et ku mua ei löydy vaalikoneista mut tietäjät tietää et ku niitä on nykyään niin paljon esim:iltalehden,Ilta-Sanomien,Hesarin,auto&liikenne alan,erikielten ja vaikka ties mitä vaalikoneita ni antaa muiden tehdä ”small talkit” ja puhua ja vastata mitä ihmeellisimpiin kysymyksiin ja muistakaa et se kaikki on vaan puhetta ni sen taki mua et sieltä löydä mut mä aloitan oman kampanjan torstaina kunhan saan sen oman numeron ni tiedätte mitä raapustaa siihen lipukkeeseen sitten kun aika on oikea ja just se muutenkin et teot puhuu enemmän kuin tuhat sanaa tai vastausta ja varsinkin te kaikki mun messissä olevat ni tiedätte kyl mitä mä ajattelen mistäkin ja mitä asioita mä lähden parantamaan ja mikä tärkeintä ni meillä täällä Suomessa on paljon viisaita ihmisiä jotka osaa vastata oikein ja myös tarvittaessa tehdä oikeita valintoja ja tekoja ja mulla on omat vahvuudet ja jos me vaan yhdessä aletaan toimimaan ni me noustaan tästä paskasta missä meidän Rakas Isänmaa tällä hetkellä on,ugh olen puhunut ja Torstaina ensimmäiset videot ja ajatuksetKaikkia meitä tarvitaan ja Mahtavaa päivää kaikille,Kiitos
T: KANSAN edustaja
Jere ei juuri pistettä vaivaa, mutta hänhän on ollut pikemminkin viivan käyttäjänä tunnettu.