Jere Karalahti – uran jälkeinen aika

• 909 988
  • 3 442

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olis perkele tehnyt töitä enemmän kiekon eteen kuin bilettämisen. Harmittaa kaverin puolesta kun ei näköjään ymmärtänyt millaiset lahjat omasi. Olis malttanut bilettää rauhallisemmin uran ajan niin olis muutakin jäljellä kuin tuulen huuhtoma perse

Mua harmitti ennen, joskus kauan sitten, hänen puolesta. Ei ole harmittanut enää pitkään aikaan yhtään. Sen luokan dorka kyseessä, vaikka itsekin häntä joskus fanittanut, että yhtään ei voi pahoillaan olla tuollaisen puolesta.

Sen sijaan itseäni, ja luulen etten suinkaan ole ainoa, vituttaa ja harmittaa, ettei ole saanut Jeren lahjoista edes puolta, tai vaikka neljäsosaa. Kuinka olisi saanut rakennettua hyvän ja pitkän uran pelaamalla kiekkoa. Ja tienannut sievo summan rahaa siinä sivussa. Kyllä se olis mulle kelvannut. Vituttaa kuin pientä oravaa, että lahjat sitten annettiin tuollaiselle kusipäälle.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua harmitti ennen, joskus kauan sitten, hänen puolesta. Ei ole harmittanut enää pitkään aikaan yhtään. Sen luokan dorka kyseessä, vaikka itsekin häntä joskus fanittanut, että yhtään ei voi pahoillaan olla tuollaisen puolesta.

Sen sijaan itseäni, ja luulen etten suinkaan ole ainoa, vituttaa ja harmittaa, ettei ole saanut Jeren lahjoista edes puolta, tai vaikka neljäsosaa. Kuinka olisi saanut rakennettua hyvän ja pitkän uran pelaamalla kiekkoa. Ja tienannut sievo summan rahaa siinä sivussa. Kyllä se olis mulle kelvannut. Vituttaa kuin pientä oravaa, että lahjat sitten annettiin tuollaiselle kusipäälle.

No tuskin oot ainoa IFK-fani, joka on Jereä pelaajana fanittanut, sillä olihan hän kuitenkin silloin ysärillä ja vuosituhannen alkupuolella meillä pelatessaan ihan kovan tason pakki, vaikka toki parempaankin olisi ollut hänellä vielä mahdollisuus, jos olisi vaan se treenaaminen ja elämäntavat olleet paremmalla tasolla.

Kyllä mä itsekin Jerestä pelaajana tykkäsin, kun oli hän kuitenkin kovaotteinen ja hyvä puolustaja, joka osasi taklata ja taistella kaukalossa kunnolla. Mutta kyllä itselläkin alkoi se Jeren fanitus hiipumaan siinä vaiheessa, kun hän sai perseillä joukkueessa omien sääntöjensä mukaan ja jättäen vielä näitä pronssimatseja väliin, ollessaan vielä joukkueen kapteeni!

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Tuli vastaan Veitolan haastattelu Karalahden kanssa. Tässäkin harmitellaan sitä, että ryyppääminen loppuu. Ei sitä, että terveys ja mahdollinen NHL-ura meni. Eikä se nyt ollutkaan viimeinen ryyppyputki. Ei lähellekään

Tuosta käy selkeästi esille se, ettei Jere elä tässä todellisuudessa.
Hän vaikuttaa olevan täysin kykenemätön tajuamaan, että "bilettämisen" menettäminen oli seurausta hänen omasta toiminnastaan. Mies näyttää pitävän itseään viattomana uhrina.

Hän voisi voida paremmin, kun ensiksi myöntäisi mokanneensa pahasti.

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL

Limutehdas vaikeuksissa, mies itse varaton ja ulosotossa 133t€
Olisiko sitten loppukiihdytyksen vuoro.

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy

Limutehdas vaikeuksissa, mies itse varaton ja ulosotossa 133t€
Olisiko sitten loppukiihdytyksen vuoro.
Kyynisempi ihmisoletettu sanoisi; sitä saa mitä tilaa. Mutta on se äijä (ja vitut, ääliö).

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kyllä mä Jerelle toivoisin tässä kuitenkin onnistumista. En oo kyllä noita juomia bongannut missään.
”Karalahti sai vuonna 2021 tuomion pahoinpitelystä, pahoinpitelyn yrityksestä ja järjestystä ylläpitävän henkilön vastustamisesta.
Karalahdella on ulosotossa myös muun muassa rikosuhrimaksuja, rangaistusmääräyssakkoja, YEL-vakuutusmaksuja ja elatusapumaksuja.”

Hankala tästä kaverista on kovin sympaattista enää saada. Toki siinä mielessä toivoisi, että saisi asiat järjestykseen koska tietää mihin tulee tätä menoa johtamaan.

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, siis onhan tuo Jeren ”virhepiste historia” suunnilleen tiedossa mutta toivoisihan sitä nyt tietysti että äijä saisi uuden alun, menestyksekkään firman jossa MadDog ja muut kaverit olisivat isoilla tonteilla työllistämässä myös tavallista Tapulin tallaajaa. Ei olisi keneltäkään meiltä pois.

En ole noita tuotteita missään nähnyt, voisin kyllä testata.

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Hankala tästä kaverista on kovin sympaattista enää saada. Toki siinä mielessä toivoisi, että saisi asiat järjestykseen koska tietää mihin tulee tätä menoa johtamaan.
Vaatisi Jereltä aika totaalisen ajatus- ja asennemaailman uudistuksen. Käytännössä pitäisi siis murtautua ulos siitä 16-vuotiaan Jeren pääkopasta, minne hän on jäänyt asustelemaan kun ei kykene myöntämään omaa ongelmaansa. Jere elää isossa valheessa kun yrittää niin kovasti uskotella, ettei ole alkoholisti vaan tuollainen äijjämäinen ja vastuuton teinielämä on vaan tosi coolia.

Jos jossakin toivon Jerelle onnistumista, niin siinä että pystyisi lopultakin myöntämään tuon ongelman itselleen ja hakemaan apua. Siitä lähtisi ehkä niitä muitakin onnistumisia tulemaan.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jos jossakin toivon Jerelle onnistumista, niin siinä että pystyisi lopultakin myöntämään tuon ongelman itselleen ja hakemaan apua.
Samaa mieltä kaikesta. Mitä vaan tuota Wicked Gamea kuuntelin aikanaan niin en vaan jaksa uskoa, että meno tuosta muuttuu.

Selkeästi edelleen ihannoi tuota elämäntapaa eikä mitkään teho-osastokeikat, omien lasten syntymät tai avioerot ole sitä muuttaneet.

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Äijä täyttää ensi vuonna viisikymmentä, eikä mitään muutosta ole tähänkään päivään mennessä näkynyt.

Eikä tule näkymäänkään.

Muutos vaatisi varmaankin jonkinlaisen vinksahduksen päässä ja Jeren pitäisi tulla yhtäkkiä uskoon ja alkaa levittämään Herran sanaa, että asiat muuttuisivat edes hieman parempaan päin.

Animal

Jäsen
Vaatisi Jereltä aika totaalisen ajatus- ja asennemaailman uudistuksen. Käytännössä pitäisi siis murtautua ulos siitä 16-vuotiaan Jeren pääkopasta, minne hän on jäänyt asustelemaan kun ei kykene myöntämään omaa ongelmaansa. Jere elää isossa valheessa kun yrittää niin kovasti uskotella, ettei ole alkoholisti vaan tuollainen äijjämäinen ja vastuuton teinielämä on vaan tosi coolia.

En usko, että tulee ikinä muuttumaan. Muutos vaatisi niin kipeiden asioiden myöntämistä ja kohtaamista, että ei tuosta reppanasta vain ole siihen. Tuo vaatisi sellaista oikeaa miehekkyyttä ja suoraselkäisyyttä, mitä tästä herrasta ei ole koskaan löytynyt.

Muutama nyt esimerkiksi:

- Hassannut rahansa
- Hassannut mahdollisuutensa
- Hassannut perhe-elämänsä, kahdesti.
- Pilannut terveytensä
- Peruskoulupohja
- Ei koulutusta eikä ammatillista osaamista
- Velkaukko
- Ikää 50-vuotta
- Julkinen pelle
- Rikosrekisteri

Perheen isänä tai miehen mallina lapsilleen en halua häntä lähteä arvioimaan, joskin siitä myös omaan mielipiteen, joka toki voi olla väärä.

Kuten joku sanoi, niin ei tuota rekordia käännä kuin enää uskoontulo. Ottamatta kantaa onko ismistä toiseen siirtyminen hyvä vaihtoehto.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös Nannakin sitä sanonut, että on raskasta, kun pitää olla äiti oikeille lapsille ja sitten siihen päälle vielä aikuislapsi-Jerelle. Jos Jere on tällä hetkellä yksin vastuussa itsestään ilman vahvaa puolison tukea, niin ken tietää, miten käy.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy