Jere Karalahti – uran jälkeinen aika

  • 886 429
  • 3 427

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
On sentään vielä elossa, vaikka joidenkin puheiden mukaan olettaisi olleen jo pitkään matkalla mullan alle. Yleensä kun tämä ketju nousee ylös, niin alkaa miettiä, että koska tänne postataan Karalahden kuolinilmoitus.

Tollain kun mietin, että ihminen sanoo enempi vähempi nauttineensa siitä läträyksestä, niin kyllähän tuollaisiakin alkkiksia on. Jotenkin se, että on ihan seipäässä, tuntuu joistakin vaan niin hyvältä. Usein toki selitellään, ettei kestetä maailmaa selvinpäin ja on rankkaa ja on niin herkkä persoonakin, niin varmaan on sellaiset aivot peritty, että se pitää tietyllä tavalla ihan paikkansa mitä ne sanoo. Tai tuollainen tietty romantiikka siinä elämäntavassa on pinnassa ja tarinaa tulee solkenaan, vaikka puolet olisikin ihan sävellettyä alusta loppuun.

Eikä ole välttämättä mennyt mitään koskaan ns pieleen, jotta korkki on auennut, mutta on vaan ollut se juominen jotenkin niin helkkarin tyydyttävää, eikä suinkaan mitään kärsimystä, jonka loppumista oikeasti odottaisi. Kyllähän meillä on näitä esimerkkejä kaiken aikaa luettavissa ja nähtävissä kaikkialta, jos vaan vähänkään on pitänyt silmät auki. Ennen pitkää kuitenkin kuolevat ennenaikaisesti, joten oliko sellainen "nopea ja täysi elämä" sitten sen arvoista, niin ehkä joidenkin mielestä oli. Kuolinvuoteellakin saattaa vielä hörppy maistua.

Karalahti vaikuttaa vähän tällaiselta tyypillisen itsekeskeiseltä tapaukselta, vaikka nyt ei mikään spurgu kaiken aikaa olekaan. Tai mistäs minä tiedän, vaikka olisi nytkin jossain maton alla makaamassa.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olis perkele tehnyt töitä enemmän kiekon eteen kuin bilettämisen. Harmittaa kaverin puolesta kun ei näköjään ymmärtänyt millaiset lahjat omasi. Olis malttanut bilettää rauhallisemmin uran ajan niin olis muutakin jäljellä kuin tuulen huuhtoma perse

Mua harmitti ennen, joskus kauan sitten, hänen puolesta. Ei ole harmittanut enää pitkään aikaan yhtään. Sen luokan dorka kyseessä, vaikka itsekin häntä joskus fanittanut, että yhtään ei voi pahoillaan olla tuollaisen puolesta.

Sen sijaan itseäni, ja luulen etten suinkaan ole ainoa, vituttaa ja harmittaa, ettei ole saanut Jeren lahjoista edes puolta, tai vaikka neljäsosaa. Kuinka olisi saanut rakennettua hyvän ja pitkän uran pelaamalla kiekkoa. Ja tienannut sievo summan rahaa siinä sivussa. Kyllä se olis mulle kelvannut. Vituttaa kuin pientä oravaa, että lahjat sitten annettiin tuollaiselle kusipäälle.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua harmitti ennen, joskus kauan sitten, hänen puolesta. Ei ole harmittanut enää pitkään aikaan yhtään. Sen luokan dorka kyseessä, vaikka itsekin häntä joskus fanittanut, että yhtään ei voi pahoillaan olla tuollaisen puolesta.

Sen sijaan itseäni, ja luulen etten suinkaan ole ainoa, vituttaa ja harmittaa, ettei ole saanut Jeren lahjoista edes puolta, tai vaikka neljäsosaa. Kuinka olisi saanut rakennettua hyvän ja pitkän uran pelaamalla kiekkoa. Ja tienannut sievo summan rahaa siinä sivussa. Kyllä se olis mulle kelvannut. Vituttaa kuin pientä oravaa, että lahjat sitten annettiin tuollaiselle kusipäälle.


No tuskin oot ainoa IFK-fani, joka on Jereä pelaajana fanittanut, sillä olihan hän kuitenkin silloin ysärillä ja vuosituhannen alkupuolella meillä pelatessaan ihan kovan tason pakki, vaikka toki parempaankin olisi ollut hänellä vielä mahdollisuus, jos olisi vaan se treenaaminen ja elämäntavat olleet paremmalla tasolla.

Kyllä mä itsekin Jerestä pelaajana tykkäsin, kun oli hän kuitenkin kovaotteinen ja hyvä puolustaja, joka osasi taklata ja taistella kaukalossa kunnolla. Mutta kyllä itselläkin alkoi se Jeren fanitus hiipumaan siinä vaiheessa, kun hän sai perseillä joukkueessa omien sääntöjensä mukaan ja jättäen vielä näitä pronssimatseja väliin, ollessaan vielä joukkueen kapteeni!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös