Jere Karalahti – uran jälkeinen aika

  • 869 596
  • 3 398

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Mulle tuli sellainen fiilis, että Jere ikäänkuin epäsuorasti syytti Nannaa viikon ryyppyputkistaan. Hänhän sanoi Veitolan kysymykseen ryyppyputken syystä, että jotenkin johtuu siitä, miten häntä on kohdeltu tai mitä on ollut menossa tjsp. Putki sitten ikäänkuin nollaa tilanteen.
Perus alkkismeininkiä. Juomisen lopettanut alkoholisti Kalle Lähdehän on sanonut hyvin, että alkoholistit on niitä tyyppejä joilla on hankalimmat pomot, vittumaisimmat vaimot ja paskimmat kakarat (tai jotain sinnepäin). Eli kun viinaa alkaa tekemään mieli niin se syyhän etsitään jostakin, ja siitä ympäriltähän se helpoiten löytyy.

Ja perkele kun ne ovat vielä niin hyviä manipuloimaan läheisensä mukaan siihen karuselliin, että sitä alkaa ihan oikeastikin itse uskoa olevansa syyllinen ja lopulta tukee sitä alkoholistin valheellista harhaelämää.

Jeressä on kyllä ihan kaikki alkoholistin merkit ja ne näkyy kilometrien päähän. Hän itsehän yrittää niin kovasti uskotella itselleen että ihan tässä pari viinilasia, tai ihan lyhkäinen viikon putki vain, ja nekin vain siksi kun vaimo yksinkertaisesti ajaa siihen, että todennäköisesti saa vaimon ja muut läheisetkin uskomaan tuohon paskaan.

Onkohan lääkäri antanut ihan reseptin noihin viikon putkiin? Kun Jerehän tietenkin ottaa vaan lääkärin luvalla ja tarkalla annostuksella. Ne parin viinilasillisen kokeilut meni niin hyvin, että vain joku Levin reissu meni rähinäksi, niin kyllä ihan hyvin voi annostusta nostaa että nyt voi vetää kerran kuussa viikon rännin. Ja jos veriarvot on kunnossa kokeissa niin nostetaan sitten että voi joka toinen kuukausi vetäistä jo kaksi viikkoa putkeen.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jeressä on kyllä ihan kaikki alkoholistin merkit ja ne näkyy kilometrien päähän. Hän itsehän yrittää niin kovasti uskotella itselleen että ihan tässä pari viinilasia, tai ihan lyhkäinen viikon putki vain, ja nekin vain siksi kun vaimo yksinkertaisesti ajaa siihen, että todennäköisesti saa vaimon ja muut läheisetkin uskomaan tuohon paskaan.
Luovuttaminen. Nöyrtyminen. Sen oivaltamista, että ei omin voimin kykene ongelmaansa ratkaisemaan.

Minulta meni yli 10 vuotta siitä, kun itse lopetin juomisen siihen, että oikeasti rupesin ymmärtämään noita ennen minulle lähes kirosanoja edustaneita asioita, ja sitä että noissa piilee addiktio-ongelman ratkaisu. Enkä vieläkään ole perillä, vaan kesken. Joku tuolla aiemmin sanoikin hyvin, että eihän se juomisen lopettaminen ole, kuin yksi pieni palanen sitä raitistumista.

Se on hämmästyttävää, että miten syvälle ihminen voikaan upota siihen omaan valhemaailmaansa. Ja ihan siellä samassa valhemaailmassa Jerekin uiskentelee. Aiemmin ketjussa on ollut jo puhetta, että niin pitkään, kuin tuota nöyrtymistä ei Jerellä tapahdu, niin tuo homma ei tuosta ratkea. Kaikesta kuuli ja näki, että niiden vuosien aikana, kun hän oli ottamatta huikkaakin, niin ei siinä kyllä raitistumisesta valitettavasti ollut tietoakaan. Sitä ei saisi sanoa, että on muka olemassa joku oikea tapa raitistua, mutta eihän Jere missään nimessä ikinä ollut sinut sen alkoholittoman elämän kanssa. Mikä on aika hämmästyttävää haimatulehduksen kokeneelle ihmiselle, mutta ei alkoholismilla toisaalta järjen kanssa mitään tekemistä olekaan.
 
Viimeksi muokattu:

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
ison Mösjöön uusimman Instagram-postauksen teksti;

Seuraavat kolme viikkoa tulee olee aikamoiset koska ylihuomenna Torstaina ehdokkaat saa omat Vaalinumerot ja sit 22.3-28.3 on ennakkoäänestys ja viimeinen virallinen äänestyspäivä on 2.huhtikuuta ja multakin tulee paljon videoita ja ajatuksia tänä aikana ja moni onkin ihmetellyt et ku mua ei löydy vaalikoneista mut tietäjät tietää et ku niitä on nykyään niin paljon esim:iltalehden,Ilta-Sanomien,Hesarin,auto&liikenne alan,erikielten ja vaikka ties mitä vaalikoneita ni antaa muiden tehdä ”small talkit” ja puhua ja vastata mitä ihmeellisimpiin kysymyksiin ja muistakaa et se kaikki on vaan puhetta ni sen taki mua et sieltä löydä mut mä aloitan oman kampanjan torstaina kunhan saan sen oman numeron ni tiedätte mitä raapustaa siihen lipukkeeseen sitten kun aika on oikea ja just se muutenkin et teot puhuu enemmän kuin tuhat sanaa tai vastausta ja varsinkin te kaikki mun messissä olevat ni tiedätte kyl mitä mä ajattelen mistäkin ja mitä asioita mä lähden parantamaan ja mikä tärkeintä ni meillä täällä Suomessa on paljon viisaita ihmisiä jotka osaa vastata oikein ja myös tarvittaessa tehdä oikeita valintoja ja tekoja ja mulla on omat vahvuudet ja jos me vaan yhdessä aletaan toimimaan ni me noustaan tästä paskasta missä meidän Rakas Isänmaa tällä hetkellä on,ugh olen puhunut ja Torstaina ensimmäiset videot ja ajatuksetKaikkia meitä tarvitaan ja Mahtavaa päivää kaikille,Kiitos

T: KANSAN edustaja

Jere ei juuri pistettä vaivaa, mutta hänhän on ollut pikemminkin viivan käyttäjänä tunnettu.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
”Meillä täällä Suomessa on paljon viisaita ihmisiä jotka osaa vastata oikein ja myös tarvittaessa tehdä oikeita valintoja ja tekoja ja mulla on omat vahvuudet.”

Hyvä vaalislogan :D Onnea vaan kaikille äänestäjille
Surullisinta on että joku tässä vielä menee tuota äänes tämään Todellinen Ääni Vyöry tulossa!!

Hyvä Sua-mi!
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
ison Mösjöön uusimman Instagram-postauksen teksti;

Seuraavat kolme viikkoa tulee olee aikamoiset koska ylihuomenna Torstaina ehdokkaat saa omat Vaalinumerot ja sit 22.3-28.3 on ennakkoäänestys ja viimeinen virallinen äänestyspäivä on 2.huhtikuuta ja multakin tulee paljon videoita ja ajatuksia tänä aikana ja moni onkin ihmetellyt et ku mua ei löydy vaalikoneista mut tietäjät tietää et ku niitä on nykyään niin paljon esim:iltalehden,Ilta-Sanomien,Hesarin,auto&liikenne alan,erikielten ja vaikka ties mitä vaalikoneita ni antaa muiden tehdä ”small talkit” ja puhua ja vastata mitä ihmeellisimpiin kysymyksiin ja muistakaa et se kaikki on vaan puhetta ni sen taki mua et sieltä löydä mut mä aloitan oman kampanjan torstaina kunhan saan sen oman numeron ni tiedätte mitä raapustaa siihen lipukkeeseen sitten kun aika on oikea ja just se muutenkin et teot puhuu enemmän kuin tuhat sanaa tai vastausta ja varsinkin te kaikki mun messissä olevat ni tiedätte kyl mitä mä ajattelen mistäkin ja mitä asioita mä lähden parantamaan ja mikä tärkeintä ni meillä täällä Suomessa on paljon viisaita ihmisiä jotka osaa vastata oikein ja myös tarvittaessa tehdä oikeita valintoja ja tekoja ja mulla on omat vahvuudet ja jos me vaan yhdessä aletaan toimimaan ni me noustaan tästä paskasta missä meidän Rakas Isänmaa tällä hetkellä on,ugh olen puhunut ja Torstaina ensimmäiset videot ja ajatuksetKaikkia meitä tarvitaan ja Mahtavaa päivää kaikille,Kiitos

T: KANSAN edustaja

Jere ei juuri pistettä vaivaa, mutta hänhän on ollut pikemminkin viivan käyttäjänä tunnettu.

Pääsisikö tuollaisella tekstillä edes peruskoulun alemmilla luokilla eteenpäin? Aivan järkyttäväähän tuo on. Ja vielä puhutaan, että nykynuoret eivät pärjää koulussa.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Surullisinta on että joku tässä vielä menee tuota äänes tämään Todellinen Ääni Vyöry tulossa!!

Hyvä Sua-mi!
Jere saa äänensä Tapulista. Hjallis nyt yrittää Jerellä tehdä ns. Tony Halmeita, mutta eipä taida Jerellä olla sellaista karismaa kuin mitä oli Halmeella. Toki alkon ja huumeiden käytöt taitaa nippa nappa Karalahti voittaa vrt. Halmeeseen. Toki Jere tekisi mitä todennäköisimmin ennätyksen taksilaskuissa kun Maddogin vai mitä näitä nyt oli taksit naputtaisivat yötä päivää valtion piikkiin, kun pojat ovat vähän ottamassa sitä "tapulinvettä".
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mutta hei: Lauo Helminen, lauo! Aijaijaijaa! Kaksi sekuntia aikaa, kaksi sekuntia aikaa! Venäjä on lyöty!

Kyllähän nyt tuon maalin tehneenä on täysin kykenevä päättämään kansamme asioista.

Teemukin oli järkkäämässä tuota maalia. Siinäpä kaksi varsinaista ajatusten tonavaa, Jere ja Teemu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oli pakko käydä kattomassa – ja tyhjentää selaushistoria. Olisi kamalaa, jos joku saisi tietää, että olen käynyt Jergon Insta-tiliä katsomassa. En oo varmaan KANSAN mies äiä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jere saa äänensä Tapulista. Hjallis nyt yrittää Jerellä tehdä ns. Tony Halmeita, mutta eipä taida Jerellä olla sellaista karismaa kuin mitä oli Halmeella. Toki alkon ja huumeiden käytöt taitaa nippa nappa Karalahti voittaa vrt. Halmeeseen. Toki Jere tekisi mitä todennäköisimmin ennätyksen taksilaskuissa kun Maddogin vai mitä näitä nyt oli taksit naputtaisivat yötä päivää valtion piikkiin, kun pojat ovat vähän ottamassa sitä "tapulinvettä".

Halmeen tilanne oli täysin eri, koska hän oli tuolloin ensimmäinen ja ainoa suoraan puhuja ja äijjjä. Hän sai silloin kaikki mahdolliset protestiäänet yksin. Nyt on friikkisirkus paisunut yleisesti sellaisiin mittoihin, että yksittäin urpo ei sieltä enää samalla nouse. Lisäksi kahjouden määrä on noussut paikoin sellaisiin sfääreihin, ettei Jere ihan pärjää siinäkään skabassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Halmeen tilanne oli täysin eri, koska hän oli tuolloin ensimmäinen ja ainoa suoraan puhuja ja äijjjä. Hän sai silloin kaikki mahdolliset protestiäänet yksin. Nyt on friikkisirkus paisunut yleisesti sellaisiin mittoihin, että yksittäin urpo ei sieltä enää samalla nouse. Lisäksi kahjouden määrä on noussut paikoin sellaisiin sfääreihin, ettei Jere ihan pärjää siinäkään skabassa.

Tottahan tuo. Harmi ettei Jere pääse eduskuntaan, olisihan sitä typeryyden manifestointia ollut ihan hauska katella. Luotan Teemuun, hän lähtee vielä ehdolle Orange Countyn vaalipiiristä jalasmökkeineen.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Mikähän se nyt on se poliittinen terävä kärki, jolla Mösjöö lähtee yhteisiä asioitamme ajamaan?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mikähän se nyt on se poliittinen terävä kärki, jolla Mösjöö lähtee yhteisiä asioitamme ajamaan?
Ihan selkeä homma:

"kunhan saan sen oman numeron ni tiedätte mitä raapustaa siihen lipukkeeseen sitten kun aika on oikea ja just se muutenkin et teot puhuu enemmän kuin tuhat sanaa tai vastausta ja varsinkin te kaikki mun messissä olevat ni tiedätte kyl mitä mä ajattelen mistäkin ja mitä asioita mä lähden parantamaan ja mikä tärkeintä ni meillä täällä Suomessa on paljon viisaita ihmisiä jotka osaa vastata oikein ja myös tarvittaessa tehdä oikeita valintoja ja tekoja"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös