No samalla logiikalla kai voitaneen sanoa, että Karalahden kirjan lukeneet ovat ihan yhtä oksettavia henkilöitä. Heidän tarpeeseensa kun Linnanahde on kirjansa kirjoittanut.
Maailmahan on ihan täynnä kirjoja julkisuuden henkilöistä. Jos niiden sävy ei miellytä, voi aina itse kirjoittaa paremman.
Mulle ei toi logiikka aukene ollenkaan. Kyllähän nää Karalahden yms. rosvojen kirjat jonkin verran varmaan myy ja jotain osaa kansasta ne selkeästi kiinnostavat, mutta lukijat eivät niitä lue rahankiilto silmissään, mitä taas näiden kirjojen toimittajat tekevät. Enkä viestissäni tarkoittanut pelkästään rosvoja ihannoivia kirjantoimittajia vaan myös monia muitakin ammattiryhmiä, kuten esim. puolustusasianajajat.
Ei mulla ole mitään mielenkiintoa kirjoitella kirjaa kenestäkään, kun ei ole siihen lahjoja eikä mielenkiintoa. Ja onneks ainakin vielä meillä on vapaus valita, kenestä oikeasti kiinnostavista ihmisistä luet ja oikeus antaa kritiikkiä, jos jonkun toiminta tuntuu naurettavalta rahastamiselta.
Alkaa taas meneen sivuraiteelle..
Viimeksi muokattu: