Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hetkonen, mites se Jeren ja Nannan päiväkoti? Sehän oli hyvä juttu, johon Jere otti osaa ja kenties yhä ottaa. Se on siis vastapainona sille, että Jere diggaa huumeista, rikollisista ja viimeisimpänä tämä rokotevastaisuuden fanittaminen. Jeren isä sanoi, että hän on pojastaan huolissaan joka päivä. Mä ymmärrän. Mä ymmärrän myös Jeren eksää, jonka entinen mies lähti Vermoon. Mä ymmärrän myös NHL:ää ja sen joukkueita, jotka eivät sitten jaksaneet. Mä ymmärrän IFK:ta, mä ymmärrän Kärppiä, mä ymmärrän sitä Ilmalankin joukkuetta. Jere toki on pelannut Valko-Venäjällä, se sopii Jerelle vaikka tuskin hän harkitsi, että mäpä lähden Valko-Venäjälle kun siellä on diktatuuri ja mä oon idiootti. Mä ymmärrän valkovenäläistä Jeren lapsen äitiä. Mä ymmärrän Penaa, joka heräsi joskus aamuyöllä äksännen kerran Jeren soittoon, että maksa lasku. Jeren typeryyksien luettelo on niin pitkä, ettei niiden kirjoittamiseen päivä riitä. Hyviin juttuihin kuuluu pari peliä 90-luvulla ja se päiväkoti. Ehkä myös lahjakkuutensa, jonka se veti paskapöntöstä alas. Jere ei oikein oo nuorisoidoliainesta.