Smasa kotiutui juuri Pirkanmaalta, omaa matkaraporttia tässä.
?Smasalle? kiitokset vielä että annoit minun koittaa ilmaveiviä (joka sitten vituilleen ja kiekko jonnekin keskialueelle ja omissa kolahti) etkä lähtenyt huitomaan kiekkoa pois
Olin minä, ei kestä. En viitsinyt tulla tosiaan veiviä sähläämään, lopulta hoiditkin sen itse. Olisihan se ollut makea onnistuessaan.
Saiko Rosenrot koppiin unohtuneen hokkarinsa takaisin?
Jäi meikäläisen kassiin, kun ei saatu illalla sovittua detaljeja! Nimittäin kuulin, kun Azul suunnitteli näitä rääppiäisiä
Azul ja Rosenrot siirtyvät korjaussarjalle Plevnaan tuossa yhden aikoihin tai vähän jälkeen. Seuraan liittyminen on sallittua, jopa suotavaa.
ja ajattelin, että luovutus on ehkäpä kaikkein sujuvin su-aamuna, mutta niin vain jäi homma lyömättä lukkoon enkä päässyt nettiinkään katsomaan. Itse kävin kyllä Plevnassa, mutta en nähnyt teitä. Lopputulos: luistin on nyt minulla Orimattilassa. Otan Rosenrotiin yhteyttä asian tiimoilta.
Mahtava ilta kaikin puolin! Suuri kiitos tietty tutzballe loistavista järjestelyistä sekä toimitsijoille ja valokuvaajille, homma toimi moitteettomasti. Pelaajat olivat oikealla hengellä mukana. Huolto kohotti taistelufiilistä kuten pitääkin. Hanu ja heppu vihelsivät hyvin, homma pysyi kontrollissa ja hanun matkajuttuja oli mielenkiintoista kuunnella Kustaassa. Oleellisimmat sanat ottelusta löytyy tiivistetysti esimerkiksi Jatkoajan otteluraportista.
Jälkipelit täyttivät myös odotukset, kyllä heti New Yorkiin astuessa kuuli, missäpäin hokiseurue on! Noin kello 01.00 alkaen onkin sitten sitä sekavampaa aikaa, tarjottimia kopsahti pöytään, mieskuoroa pyydettiin esiintymään jo ulkopuolisillekin... Seurue pieneni hiljalleen ja Sahaan siirryttäessä intouduin itse ukottamaan eniten pokaalin kanssa, missä poika nyt lieneekään. Lopuksi kävi perinteiset, eli kadotin kaverit baariin, joten lopulta nappasin takin ja siirryin nukkumaan - harmi, että jäähyväistassut jäivät paiskaamatta! Heräsin yhdeksältä hotellin sängystä täysissä vaatteissa ja pöydällä oli kaksi iskemätöntä pitakebabia. Priceless!
EDIT. Valokuvista on vielä nostettava esiin tämä case:
"Pelleile viä kerran ni mä vedän sut niin pystyy saatana."