Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 266 822
  • 1 786

Johnnie

Jäsen
Yhtä asiaa oon ihmetellyt ku oon selaillut tätä ketjua; miksi tällä foorumillakin vaikuttanutta Petteri Sihvosta (P.Sihvonen) ei otettu laatimaan kunnon pelitapaa Bonersseille? Ei peli olisi ollut samanlaista "two dogs and fox"-räpellystä... Vai oliko tämä se salainen ase? :D

OT: Ei muuten Sihvosta ole paljon näkynyt (lätkä) uutisissa, onko Suomen johtava rankkarianalyytikko lopettanut hommansa - eli muiden toimien kommentoimisen - kokonaan?
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
HMTT kirjoitti:
HC Andersen-HC Boners -nyrkkitappelu poliisitutkintaan
Julkaistu 08.02.2009 11:45

Poliisi on käynnistänyt esitutkinnan HC Andersen-HC Boners -jääkiekko-ottelussa käydyn nyrkkitappelun johdosta. Asiasta kertoi
Hevosmiestentietotoimisto (HMTT).

Lauantaisessa Jatkoaika Winter Classic-ottelussa nyrkkitappelun osapuolina olivat HC Andersenin obi-wan ja HC Bonersin B1. Molempia
on poliisin mukaan syytä epäillä nyt pahoinpitelystä.

- Kysymyshän on hyvin klassisesta pahoinpitelyn tunnusmerkistä, eli kaksi miestä lyö toisiaan nyrkillä päähän useita kertoja,
ylikomisario Sisu Kujalan poliisista selvitti HMT:lle.

Varsinaista rikosilmoitusta poliisi ei ole saanut, vaan käynnisti tutkinnan itse. Sisun mukaan mikään korkeampi taho ei ole
tutkinnan taustalla, vaikka tapaus on saanut huomiota ministeriöitä myöten.

- Ei ole mahdollista. Asiasta on keskusteltu syyttäjäviranomaisten kanssa täällä meillä polisissa, mutta ulkopuolisia tekijöitä
tähän ei liity, Kujala painotti.

JWC:n pääjärjestäjä Tutzba uskoo kuitenkin, että taustalla ovat jonkun "kulttuuriministerin" kommentit.

- Varmaan on kysymys myös poliittisesta tahosta. Lähettäisin "kulttuuriministerille" terveisiä, että kannattaisi keskittyä ihan
muihin asioihin kuin tällaiseen pieneen nahisteluun, joka tapahtuu jääkiekko-ottelussa suljetussa jäätilassa, missä on erittäin
tiukat säännöt joiden mukaan toimitaan. Siellä ei pääse tapahtumaan mitään ylilyöntejä, Tutzba sanoi.

(HMTT)

Onko videot jo JWC:n-kurinpitoryhmässä? Miten käy nuorisomme?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Kiitos ja Anteeks.

Hitto että meni vähän lataus yli. Olin niinku ihan täpinöissä tästä tapahtumasta ja valmis antamaan vaikka molemmat munuaiset Bonersien eteen. Pelin alussa vaan näytti siltä ettei kolmekaan olisi välttämättä riittänyt, joten hörpinkin sitten vain munuaisten huuhteluvettä vaihtoaitiossa.

En tiedä prkl mikä oli kun ei peli lähtenyt kulkemaan millään. Onneks kesti kasetti just ja just vaikka vähän harmittikin välillä. Siirto ykkösketjuun viimeiseen erään piristi selkeesti peliä, niin henkilökohtaista kuin Bonersienkin. Hieman oli itse kullakin apinaa selässä mutta yks komee rystylätty josta tuli syöttöpiste riittänee tällä hetkellä tyydyttämään nälkää. Piste per peli tahdissa mennään täälläkin. Ei kautta ilman rystylättysyöttöä.

Tosiaan, ei meinannut huumori riittää "ottamaan kaktusta perseeseen koko iltapäivää". Onneksi Max Powerin isällinen puhuttelu heitti meikäläisen fiilikset oikealla hetkellä oikealle uralle. Ottelun loppuajan sainkin valtavan energiamääräni suunnattua oikeisiin asioihin. Kiitos siitä!

Ja hei, nyt vittu oikeesti ÄKKIÄ uus samanlainen tapahtuma. Tää oli hauskaa!

Niin, ja siitä harrastekiekosta. Tein tälläisen infosivun jonka kautta pitäisi päästä melko hyvin kärryille mistä on kysymys: http://jirin.hommat.info/?page_id=864
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Oli kyllä helvetin hauskaa, varsinkin jälkipeleissä. Harmi, että porukka jakaantui kahtia ja osasto Hämeenlinnakin splittasi vielä myöhemmin, mutta hauskaa oli silti. En muista mitään loppuillasta.

Ps. Ensi vuonna kaikki jää samoihin loppupeleihin!
 

Ferris

Jäsen
Nyt on helpompi teidän katsella noita videoita.

Hitto, eikö sitä Passengerin ekaa ns. Forsberg-rankkia löydy keltään? Oli eittämättä illan komein maali (ok, se yks Andersenien klap-klap oli ihan kaunis kanssa). Itte kerkesin mukaan vasta siinä jälkimmäisessä rankissa, josta löytyy kuvamateriaalia vaihtoaitiosta kuvattuna. Ois pitäny tajuta huikata Tsekille, että älä lähde ennen kuin kamera on valmiina! :)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kotiuduttu ollaan Tampereelta ja on ihan helkkarin haikea fiilis. Eilen kun sai tutustua loistaviin hemmoihin...ja Azuliin:) Jälleen sai uusia kamuja.

Pääseekö tässä enää arkeen kiinni laisinkaan. Päivä meni todella nopeasti eli kertoo siitä, että viihtyisä kokonaisuus oli. Haluan kiittää koko jengiä ja erittäin lämpimästi myös katsomossa olleita Jatkoajan kirjoittajia.

ISO KÄSI MEILLE KAIKILLE!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kotiuduttu ollaan Tampereelta ja on ihan helkkarin haikea fiilis. Eilen kun sai tutustua loistaviin hemmoihin...ja Azuliin:) Jälleen sai uusia kamuja.

Pääseekö tässä enää arkeen kiinni laisinkaan. Päivä meni todella nopeasti eli kertoo siitä, että viihtyisä kokonaisuus oli. Haluan kiittää koko jengiä ja erittäin lämpimästi myös katsomossa olleita Jatkoajan kirjoittajia.

ISO KÄSI MEILLE KAIKILLE!

Mutta Boners selvästi kärsi ensimmäisessä erässä salaisen aseen puutteesta. Kyllä olisi porukka ollut hereillä, jos olisi saanut pienen nuuskasun salaisesta aseesta...
 

Ferris

Jäsen
Mutta Boners selvästi kärsi ensimmäisessä erässä salaisen aseen puutteesta. Kyllä olisi porukka ollut hereillä, jos olisi saanut pienen nuuskasun salaisesta aseesta...

Näin jälkikäteen ei voi olla muuta kuin samaa mieltä Tosifanin kanssa. Energiajuomat selkeästi auttoivat vikassa erässä, mutta ekassa olisi selkeästi kaivattu joka jannulle pientä mieltä avaavaa nuuhkaisua...
 

Jarzki

Jäsen
Kiitokset täältäkin kaikille, huikea tapahtuma. Harmi vaan, kun ottelun ensimmäinen puolisko meni komean koomailun seassa. Ehkä se parin vuoden pelaamattomuus oikeista peleistä vaikutti hieman, kun kaikki vedot ja tilanteet paukkuivat laitoihin. Mutta kun kolmannessa erässä vauhtiin päästiin Streiderin loistavien ketjumuutosten ansiosta ja Jirin tuodessa liikettä meidän ketjun peliin, oli vain aika meidän tiellämme. Tällä kertaa Andersenit vielä ansaitsivat voittonsa, mutta ensi kerralla seisoo taululla eri lukemat. Heillä kun tuntui kuntopohja pettävän loppua kohti. Mutta onneksi saimme obi-wanin ja B1:n muodossa hienon päätöksen ottelulle. Ehdottomasti mukana ensi kerrallakin.

Ja kentsu, olikos siitä tosiaan puhetta aikaa sitten, että aina pyritään antamaan vielä yksi syöttö, ennen kuin voi laukaista. Varmaan huomasit. :D Ja harmi kun ei tosiaankaan ollut vielä riittävästi käsiä lyödä niitä lättyjä sisään.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Valitettavasti ei löydy ainakaan minun kontaktini valikoimasta. Maali kyllä oli helvetin hieno, ei voi muuta sanoa.

Olisiko kenelläkään muulla?

Niin, jokuhan siellä oli käsittääkseni ottelun alusta asti videokameran kanssa kuvaamassa matsia? Kukahan tuo mystinen kaveri sitten oli? Kaippa se sieltä esiin ponkaisee jossain vaiheessa, jos vaikka jonkinlaisen koosteen olisi väsännyt.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ja kentsu, olikos siitä tosiaan puhetta aikaa sitten, että aina pyritään antamaan vielä yksi syöttö, ennen kuin voi laukaista. Varmaan huomasit. :D Ja harmi kun ei tosiaankaan ollut vielä riittävästi käsiä lyödä niitä lättyjä sisään.

Jep, mut sun pitää seuraavaa kertaa varten oppia yks tärkeä sääntö: älä ikinä syötä huonommallesi (hymiö). Kuten varmaan säkin huomasit, ei mulle pidä paikkoja antaa, mun viimeistely on yhtä tehokasta kuin Saipan legendaarisella M.Hanalla ja kun mulla on kiekko lavassa maalin edessä niin se näyttää hieman samalta kuin sammakko tehosekoittimessa.
Hyvä kuitenkin että saatiin edes pari syöttöä lapaan, siitä on hyvä jatkaa seuraavalla kerralla.
 

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Hauskaa kyllä oli, ei voi muuta sanoo. Ens vuonna ehdottomasti uudestaan! Sain pidellä pokaaliakin hetken, tunsin itseni voittajaksi.

Olis niitä kuviakin sitten. Määrä korvaa laadun!

Kuvat

edit: photobucket näemmä taas viskas kuvat sekavaan järjestykseen, no ei se mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hauskaa kyllä oli, ei voi muuta sanoo. Ens vuonna ehdottomasti uudestaan! Sain pidellä pokaaliakin hetken, tunsin itseni voittajaksi.

Olis niitä kuviakin sitten. Määrä korvaa laadun!

Kuvat

Hyviä otoksia, tulee ihan haikea fiilis kun noita katselee. Millonkas on seuraavan kerran taas pelit..? :)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Huh..täälläkin on päästy hiljalleen sängystä ylös. Oli sen verran vaativat jälkipelit että kunto meinasi pettää.

tutzba, obi hyytyi siinä klo 01 jälkeen ja rauhoittelin jampan lähtemään kotiin, kun ei olisi itse halunnut. Jos ei olisi lähtenyt, portsarit olisivat heittäneet ulos joka tapauksessa.,
Eli kapteenien juomataistokin meni Bonersille!

Itse lähdin kahden jälkeen, alkoi kyllä olemaan pää täynnä. Rouvakin sanoi että olin pitänyt jumalatonta meteliä kun eteisen seinät olivat liian lähellä toisiaan.

Niin, minähän kuulin Azulin suusta tuon loppuosan, tulin juuri silloin paikalle. Eli kuulin täysin oikein, ehkä nyt vähän irrotetun lauseen, mutta kuitenkin.

Kiitoksia kaikille mukaan osallistuneille! Oli aivan uskomattoman hieno tapahtuma ja hienoja ihmisiä mukana. Pakko päästä uudestaankin mukaan.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Itse jäin tästä huikeasta tapahtumasta ulos, mutta lähden mielelläni järjestämään vastaavanlaista tapahtumaa Turussa. Löytyykö tarpeeksi miehiä Turku vs Muu maailma peliin(mutta Turku on se maailman napa).

Mä ilmoittaudun ainakin tähän ja ihan sama missä peli on. Pääasia että saa myllyttää turkulaisia. Jos saat vielä Janne Porkan mukaan tähän niin mä en jää mistään hinnasta pois, Jannea on aina ilo körmyttää.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Mä ilmoittaudun ainakin tähän ja ihan sama missä peli on. Pääasia että saa myllyttää turkulaisia. Jos saat vielä Janne Porkan mukaan tähän niin mä en jää mistään hinnasta pois, Jannea on aina ilo körmyttää.

Joo kyl nää on niin huikeita hommia että pakko päästä mukaan jos vaan jotain kolinaa jossain on! Porkka voidaan sitten huuhdella vessanpytyssä matsin jälkeen!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
tutzba, obi hyytyi siinä klo 01 jälkeen ja rauhoittelin jampan lähtemään kotiin, kun ei olisi itse halunnut. Jos ei olisi lähtenyt, portsarit olisivat heittäneet ulos joka tapauksessa.,
Eli kapteenien juomataistokin meni Bonersille!

vittu että olin taas apina. palaan asiaan kun löydän itseni elävien kirjoista ja häpeä laskeutuu
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Itse jäin tästä huikeasta tapahtumasta ulos, mutta lähden mielelläni järjestämään vastaavanlaista tapahtumaa Turussa. Löytyykö tarpeeksi miehiä Turku vs Muu maailma peliin(mutta Turku on se maailman napa).

Tollaseen vois lähteä, oikeastaan mihin vaan vois lähtee mukaan ihmettelemään ja kattelemaan kun on jääkiekosta kyse. Turku on sitäpaitsi lähellä, kun toi uus moottoritiekin aukesi. Ei tarvii enää aina kääntyä Lohjalle.. :)
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Tollaseen vois lähteä, oikeastaan mihin vaan vois lähtee mukaan ihmettelemään ja kattelemaan kun on jääkiekosta kyse. Turku on sitäpaitsi lähellä, kun toi uus moottoritiekin aukesi. Ei tarvii enää aina kääntyä Lohjalle.. :)

Juu, Turku olis meikäläiselläkin lähempänä. Ja sitäpaitsi, varaan melkeinpä nyt jo apukoutsin/mehupojan/jokuturhakepenkintakana -paikan itselleni. Tuo pelaaminen nyt ei vaan suju, se täytyy uskoa itsekin (paitsi että maalivahtina olisin todella kova, siitä olen varma, se homma on verissä), ja näinollen pääsisin ammentamaan oppeja tämän maan kovimmalta ketjujensekoittajalta. Ensi kerralla vaan sekoitat heti aloitukseen sen ykkösketjun jo, niin saadaan lentävä lähtö matsiin.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
...Ensi kerralla vaan sekoitat heti aloitukseen sen ykkösketjun jo, niin saadaan lentävä lähtö matsiin.

Seuraavalla kerralla pistetään ketjut kuntoon täysin arpapelillä heti kättelyssä.
No ei kuitenkaan. En tiedä oliko ketjujen sekoittamisella enemmän psyykkistä vaikutusta, alkoi kuitenkin tulemaan maaleja enemmän, joten voidaan pitää temppua onnistuneena. Vanha Len kuittaa tästä kyllä sulan hattuun, ajatus lähti kuitenkin vahvasti liikenteeseen häneltä. Sitten laitoin vain arvontakoneen päälle.. :)
 

Ferris

Jäsen
Hauskaa kyllä oli, ei voi muuta sanoo. Ens vuonna ehdottomasti uudestaan! Sain pidellä pokaaliakin hetken, tunsin itseni voittajaksi.

Olis niitä kuviakin sitten. Määrä korvaa laadun!

Kuvat

edit: photobucket näemmä taas viskas kuvat sekavaan järjestykseen, no ei se mitään.

Hienoja kuvia, tuli elävästi eilinen mieleen uudelleen. Itsekkin olin ainakin yhteen ruutuun päätynyt ja ilme oli sen näköinen, että taisi olla ekan erän kuvia. :)

Noita kuvia kun katseli, niin näytti siltä että ympäri katsomoa oli kameraimmeisiä paikalla, joten luulisi kuvia olevan kohta jaossa vielä lisääkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös