Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 266 821
  • 1 786

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
En tiedä oliko ketjujen sekoittamisella enemmän psyykkistä vaikutusta, alkoi kuitenkin tulemaan maaleja enemmän, joten voidaan pitää temppua onnistuneena. Vanha Len kuittaa tästä kyllä sulan hattuun, ajatus lähti kuitenkin vahvasti liikenteeseen häneltä.

Otan myös kunniaa tästä itselleni. Jo parin ensimmäisen vaihdon jälkeen huomasin ettei pelaamisesta tule mitään, joten aloin vinkua pois ykkösparista aina alaspäin. Viltittämistäkin ehdotin, muttei koutsi perhana suostunut. Lopulta pääsin kolmoseen pelaamaan Repen kanssa muutaman vaihdon ja tuon ajan +/- maaginen +1. Sitten meni kaverin luistin ja loppumatsi viidellä pakilla, toimi myös pirun hyvin.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
itseä jäi harmittamaan kun en löytänyt (kentsun?) juomapulloa tarpeeksi ajoissa heittääkseni sitä kentälle. Kättelyvaiheessa ei sitten enää kehdannut.. :) plussat (taas, kentsulle?) siitä loistavasta kuitista mun takkiin liittyen! Naurattaa vieläkin. Juu, ei löytynyt.

HAH. Joo, mun se oli, olisit heittänyt sillä jotain vihulaista. Mä tuon sulle seuraavalla kerralla oman juomapullon mitä voit sitten heitellä, tai vaikka koko korin niin voit viskellä niitä katsomoon, jäälle, toimitsija-aitioon, kioskiin, tuomaria, vastustajaa, vastustajan kannattajaa, kannattajan isää ja korilla voi viskata vaikka TosiFania, ei se sitäkään saisi kiinni. Lopuksi jos ei oo muuta heiteltävää, niin voit vaikka heittää mua, en mä kuitenkaan niin paljon paina.

Hyvähän se takki oli, piti vaan keventää tunnelmaa (hymiö) pikku lohkasulla.

Jos joku jäi pelistä harmittaamaan niin se ettei Hanu lisännyt mua syöttäjäksi Passengerin rankkarimaaleihin, mä olin kuitenkin samaan aikaan kentällä kun ranut annettiin...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Oli hienoa olla mukana vaikkakin lähinnä laitaan nojailemassa. Siis vaihtoaition puolella. Aloitan runsasmääräiset ja päättäväiset luistelutreenit niin voin jokusen vuoden päästä osallistua luistimet jalassa. Jos nyt en muuten niin erätauolla jonkinlaisen pellenumeron muodossa.

Kiitos kaikille mukana olleille ja erityisesti tutzballe. Kunnioitettava suoritus!

Minulla on peli kahdella dv-kasetilla. Jonkun kanssa jo olikin puhetta että annan nauhat hänelle. Kukahan mahtoi olla? Laita asianomainen yksityisviestiä niin sovitaan tuo nauhojen toimittaminen. Oli ne illalla koko ajan takin taskussa tallessa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Otan myös kunniaa tästä itselleni. Jo parin ensimmäisen vaihdon jälkeen huomasin ettei pelaamisesta tule mitään, joten aloin vinkua pois ykkösparista aina alaspäin. Viltittämistäkin ehdotin, muttei koutsi perhana suostunut...

Ei nyt viittiny heti alkuun ketään laittaa vilttiin, Nokkis on loistava esimerkki siitä, miten peli paranee kun paikat lämpenee siellä kentällä, kolmannessa erässä miltei ohittamaton tolppien välissä :)
Noh, sä niin kovasti halusit viltitystä ja siirtymistä ketjuissa alaspäin niin kai se oli pakko sitten. Passenger veti kyllä hyvin, pelasi lopussa aika paljon kun oli 5 pakkia enää pelissä. Mitäs, 3 maalia ainakin iski? Olen Passenger Tshekkitukka fani, liigatasonen viimeistelijä. Meillä oli hyvä jengi, hävittiin tää peli jään liukkauteen ja huonoon valmentajaan :) ja mä väitän, että TosiFani on Kari Takko, eikä hänellä ollut vain kyseisen herran vanhoja varusteita hallussaan. (Ei, en yritä nyt arvailla/paljastaa kenenkään henkilöllisyyttä) mutta tunne on vahva.. :)
 
Suosikkijoukkue
TPS
Itse jäin tästä huikeasta tapahtumasta ulos, mutta lähden mielelläni järjestämään vastaavanlaista tapahtumaa Turussa. Löytyykö tarpeeksi miehiä Turku vs Muu maailma peliin(mutta Turku on se maailman napa).

Kaikesta päätellen loistavanoloinen tapahtuma, joten itse myös voisin tulevaisuudessa yrittää änkeä mukaan. (varsinkin jos turkulaisia ruvetaan tönimään ;)

Suosiosta päätellen pienimuotoisen turnauspäivän järkkääminen voisi myös tulla kyseeseen, jolloin mukaan mahtuisi ehkä useampi joukkue. Saattaa mennä toki jo suuruuden hulluksi touhuksi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
vittu että olin taas apina. palaan asiaan kun löydän itseni elävien kirjoista ja häpeä laskeutuu

Iso mies ei häpeä koskaan. Jos hävettävää on niin käännetään asia niin, että muut pöljäilivät. Et sä nyt saatana voi eilisiä "pikku juttuja" hävetä:)

Uskottavuushan tuossa kärsii...
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland

Joo kato, tarkoitus oli heittää se kentälle kun Andersseenit pääsivät läpiajoon. Toisaalta tässä tapauksessa sillä korillisellakin olisi ollut tiukkaa selvitä niistä kaikista läpiajoista.. :D ensi kerralla ollaan selkeesti parempia, riittää se korikin.
Täytyy seuraavissa Classiceissa heitellä Nokkista pulloilla ja vaikka Kentsulla itsellään, niin äijä lämpenee nopeammin huippuvireeseensä tolppien välissä :)

Ja se takkijuttu oli oikeasti jäätävän hyvä heitto, nauroin vielä Nummelaan päästyäni sille jutulle :D

Mä yritin kans vielä puhua sulle syöttöpisteitä niihin, mutta tämä mahdollisuus oli vissiin suotu vain Andersenin pelaajille.. ;)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vanha Len kuittaa tästä kyllä sulan hattuun, ajatus lähti kuitenkin vahvasti liikenteeseen häneltä. Sitten laitoin vain arvontakoneen päälle.. :)

Kyllä mä kakkoskoutsin pestin otan vastaan mielelläni:)

Vaikka muka hävittiin niin olen niin saatanan ylpeä pojistamme. Osattiin sydämellä iloita onnistumisista ja se lämmitti. Streiderissä on kyllä ihan helvetin paljon auktoriteettia olemuksessaan, ettei mitään järkeä. Vielä hieman Jortikkamaista ulosantia niin siinähän on liigajoukkueet ihmeissään uuden "kohuvalkun" astuessaan remmiin täysin puun takaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Oli meillä kyllä kylmähermoisia pakkeja, ei arveluttanut jätkiä yhtään vetää poikkisyöttöä maalin edestä.

Kyllä kyllä...ja aika itsevarmoja myöskin. Sokkopurkuja maalin takaa keskisektoriin:) Loppujen lopuksi maalierohan oli vain muutama kassi.

Hyvin sä vedit ja ihan saakelin mukava heppu olet tolppien ukopuolellakin...
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mikäs tää oli kokonaisuudessaan. Se joku Dressmann -heitto? :)

Joo, tämä oli juuri se. Yksinkertaisuudessaan ihan helvetin hyvä heitto! :)
Heräsin mukaan taistoon siitä herättelystä.

Kyllä mä kakkoskoutsin pestin otan vastaan mielelläni:)

Vaikka muka hävittiin niin olen niin saatanan ylpeä pojistamme. Osattiin sydämellä iloita onnistumisista ja se lämmitti. Streiderissä on kyllä ihan helvetin paljon auktoriteettia olemuksessaan, ettei mitään järkeä. Vielä hieman Jortikkamaista ulosantia niin siinähän on liigajoukkueet ihmeissään uuden "kohuvalkun" astuessaan remmiin täysin puun takaa.

Se on hienoa kuulla että näinkin iso kiekkopersoona kuin Vanha Len, (vai oliko se VanhaaLen, kuten kuulutuksessa) antaa tuollaista palautetta. Ensi kerralla ollaan kasvettu sen verran (toivottavasti ei fyysisesti) lisää, että ulosannin lupaan olevan Jortsumaisempaa. Lähden myös mukaan tähän ylpeyteen koko porukasta, kaikki oli mukana täysillä ja onnistumiset palkittiin hyvällä metelöinnillä ja muutenkin. Olihan hienoa!

Ja vielä parempi jos annatte sen korillisen sinne mulle niin heittelen pakkeja niillä. "no vit*u, loppuuko se riplaus, pois nyt" Oli meillä kyllä kylmähermoisia pakkeja, ei arveluttanut jätkiä yhtään vetää poikkisyöttöä maalin edestä.

Tossa onkin ideaa. Aikamoisia pakki-pakki syöttäjä nähtiin muutamaan otteeseen, mutta sehän kertoo vain siitä itseluottamuksen rajattomasta määrästä :) myöskään omalta alueelta ei ollut kiire pois, joka varmasti kielii kovasta luotosta sinua kohtaan. "Kyllä Nokkis hoitaa loput"
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Joo kato, tarkoitus oli heittää se kentälle kun Andersseenit pääsivät läpiajoon.

Tästä tulikin mieleen. Katsokaahan Youtubesta löytyvä Bonersien maali (se minkä tutzba tuolla linkitteli vissiin), ja mistä se lähtee. Sieltä tulee pakki vaihtoon ja tekee "reilut" meikäläiselle, samantien hyppäys askiin ja ei perse...1vs3 (vai oliko 4, ei muista) tilanne omassa päässä. Mutta, sieltä ne terokonttismaiset puolustajankyvyt tulivatkin esille ja tilanne hoidettiin rautaisella varmuudella, ja tästä pieni hetki niin toisessa päässä soi. Haluan itselleni lisättävän "kunniamaininta"-merkinnän tuon maalin syöttäjien perään. hymijö.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Tossa onkin ideaa. Aikamoisia pakki-pakki syöttäjä nähtiin muutamaan otteeseen, mutta sehän kertoo vain siitä itseluottamuksen rajattomasta määrästä :) myöskään omalta alueelta ei ollut kiire pois, joka varmasti kielii kovasta luotosta sinua kohtaan. "Kyllä Nokkis hoitaa loput"

Se on sitä lyhytsyöttö peliä, ehkä olisi kannattanut käydä pelikirja läpi ennen peliä...

Ja Obi, älä nyt ruoski turhaan itseäsi.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyviä kuvia ja hyviä clippejä.

Kuka tuossa ryhmäkuvassa on Andersenien jykevän ja vakuuttavan oloinen peluri äärimmäisen vasemmalla eturivissä?

Miten tuo Bonersien ns. pukuosasto? Ovat ilmeisesti tuolla takana oikealla, ketkä siellä ovat? Tuossa kuvassa pitäisi melkein olla nimimerkit listattuna alle.

Entä tuo taklaustilanne? Kuka ajoi ja kuka putosi?

MACK
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Se on sitä lyhytsyöttö peliä, ehkä olisi kannattanut käydä pelikirja läpi ennen peliä...

Kaivelin tuolta aiempia kirjoituksia läpi ja:

Saa nähdä mitä tuleman pitää, pelikirjan heitin kännipäissäni viime viikonloppuna roskiin..

Mut ei siinä. TosiFani oli kyllä parissa rankkarissa aika jäätävä! Ja muutenkin kovia koppeja, hanskakäsi oli ihan liekeissä. Nokkis veti myös komean torjunnan siinä yhdessä rankkarissa, ja kolmannessa erässä pysähtyi muutenkin miltei kaikki.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Pääsikö tyttäresi muuten ulkojäille? En huomannut käydä katsomassa kentän kuntoa, mutta kyllä siellä jäätä ainakin varmaan oli.

Käytiin me siinä jäällä pyörähtämässä. Tosin ei siinä kauaa tullut oltua, kun rupesi tuo illan päätapahtuma puskemaan päälle.
Tytöllä oli kuitenkin omien sanojensa mukaan hauskaa pelissä. Tosin en tiedä mitä peliä hän katsoi, kun isi oli kuulemma paras pelaaja.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jos olisin tiennyt pelikirjan olevan alussa noin ohut, niin olisin laittanut maaliin pahvi-Nokkiksen. Torjuntaprosentti olisi ollut kuitenkin sama. Vai olikos sitä pelikirjaa ollenkaan? Johtoporras kyllä teki työnsä hyvin koska kolmannessa erässä meinasi hiki kuivua.

Kyllä mä yritin kovin huutaa että pois omista :) mutta mitäs sitä sieltä neuvoja huutelemaan kun näytti se sujuvan muutenkin. Mitä pidemmälle peli eteni, sitä vähemmän tarvi huudella noista jutuista koska Nokkis oli lämmennyt huippuvireeseen.
 

Ferris

Jäsen
Tämä oli Passengerin toinen rankkari, ensimmäisessä oli tämä kuuluisa Forsberg harhautus.

Jeps, se eka räjäytti katsomon ja ainakin Bonersin vaihtopenkin mahtavaan huutomyrskyyn. Kerkesin siinä kohdin kaivaa kameran myös esille, mutta Passenger oli niin liukas liikkeissään etten saanut ajallaan kameraa päälle. Jälkikäteen harmitti niin pirusti, ois pitäny todellakin huikata että oota sen aikaa kun kamera on valmiina. :)
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Huh huh sentään. Heräsin onneksi kotoa, ja passenger(tuo Porin oma Troy Milam, tosin taitavampi) toi äsken kamat. Kotiavaimetkin oli siellä, mutta onneksi eukolla on toinen avain, niin kotiin on päästy. Kun eri osoitteissa vielä muutama viikko asutaan. No joo mut se siitä.

Oli kyllä hieno tapahtuma, ja kuten loistava huoltajamme Vanha Len totesi, aika meni kuin siivillä. Se kertoo nimenomaan siitä, kun on hauskaa, niin yllättävän nopeasti se aika vaan kuluu. Peli meni omalta osalta miten meni, olen tyytyväinen 0+2 tehoihin. Sentterinä oli tosin sen luokan viimeistelijä, ja sellaiset hansikkaat, että helppo oli nuokin pisteet kerätä. Varsinkin tuo ottelun viimeinen, ja kaunein maali tuo hyvän mielen. Awe vetää, meitsi blokkaa, vastaisku, klap-klap, ja d2uce pistää kiekon sisään. Todellakin herkistyy.

New York oli hyvä paikka, vaikka aivan kaikkien kanssa ei päässyt läppää heittämään, kun eri pöydissä kuitenkin istuttiin. Herrasmiesmäisesti kävin kyllä itseni esittelemässä ainakin viereisessä pöydässä istuvalle köörille.

Jaellaan kiitoksia ja sun muuta yleistä:

-Ensimmäiseksi tietenkin tutzballe, hienosti järjestetty, ja toivottavasti olet viskimiehiä
-repe hommaa ensi vuoden kohtaamiseen uudet kestävät hokkarit
-Vanha Lenin salainen ase olisi varmasti tehnyt lukemat tasaisemmiksi, mutta tästä huolimatta vuoden huoltaja ehdottomasti
-B1-capitano vei matsin, obi-wanin ei tarvinne selitellä. Sillä vekillä ei ole merkitystä. Voi olla että se tuli jo siitä, kun heiluin mailani kanssa vaihto-aitiossa. Missäs me muuten ollaan obi-wanin kanssa ennen nähty? Todella tutun näköinen sälli olit. Tästä piti jo eilen kysyä, mutta humalan takia unohtui.
-Twite näytti hirveltä
-Azul oli nuori ja nätti, ja hänellä on kaksoisolento Porissa. Tämän tein ilmeisesti selväksi tupakkakopissa =) Myös hänen miehensä oli... no nuori kai.
-Lutakon Leijonalle kiitoksia matkapullosta, maistui myös raakana loppumatkasta, kun mukit alkoi sulamaan käsiin. Ehkä tästä syystä Porin keskustan baarit, yhtä lukuunottamatta, käännyttivät meikäläisen suoraan ovelta
-Myös DK-jallu maistui

Hirveästi kiitoksia kaikille mukana olleille. Nyt pieni korjaussarja, ja kohta paikalliseen muutamalle pelipaita päällä brassailemaan. Aamulla klo 7 kutsuu duunit, mutta se on sitten sen ajan murhe.

Haikea olo. Toivottavasti pian otetaan uusiksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös