Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 019
  • 1 786

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Miten toimitaan proffan tapauksessa mikäli hän joutuu jäämään pois? Onko varamiehiä listalla vai laittaako joku taustavoimista vermeet niskaan? Mulla on yksi kaveri Tampereella, joka pääsee mukaan lyhyelläkin varoitusajalla, mikäli tarvitaan. Jatkoajan kirjoittaja luonnollisesti.

Nimimerkki McCracken ilmoittautui varamieheksi ja puheli että on vaikka lauantai-aamuna hälytyksen saatuaan valmis lähtemään. Voin kyllä varmistaa ja soittaa, jos tarvitsee.


EDIT: Oli ilmoittautunut jo sivulla 47, 29.1 mukaan jos tarvitsee.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nimimerkki McCracken ilmoittautui varamieheksi ja puheli että on vaikka lauantai-aamuna hälytyksen saatuaan valmis lähtemään. Voin kyllä varmistaa ja soittaa, jos tarvitsee.

Joo toki ilmoittautuneilla on etuoikeus. Tärkeintä, että pelimanni löytyy ja saadaan joukkueet täyteen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko sitä liveseurantaa kukaan pohtinut? Onko Wareenssa minkälaiset intter-net yhteydet? Sehän jo riittäisi, että joku läsnäolija spämmäisi otteluketjuun tapahtumia tasaisen tappavalla kymppisormitahdilla.
Minä voin ottaa kannettavani ja mokkulan mukaan ja sitten kirjoitella jotain tapahtumia ja tilanteita otteluseurantaketjuun. Kai tämä tapahtuma ansaitsee oman otteluseurantaketjun, etten tätä pääketjua sitten liikaa spammailisi? En lupaile liikoja, että saisin kaikki maalit ja tehopisteet kirjattua ylös. Kannettavan akkukin ehkä kestää melkein koko pelin. No, ei se tosin paljoa kulu, jos vain tilanteita päivittelee, eikä lataile hirveästi mitään muuta. Toki olisi suotavaa, jos joku muukin pystyisi spammailemaan otteluseurantaketjua, ettei kaikki olisi harteillani. Katsotaan, että mitä tästä tulee...

Ottelua odottelen jo kovastikin. Vielä 20,5 tuntia pelin alkuun.
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kai tässä on valmistautumiset suoritettu, enää odotellaan. Pesulla on käyty, naama ajettu, seksistä ei pelkoakaan. Olen ostanut purkkaa että koko johtoporras ja huolto saa, pari tussia on jos raaskitaan antaa nimmareita paitaani, kynät on vapaasti käytössä muillekin. Mitenkäs ei jännitä yhtään kun yleensä jännittää vähän kaikkea mahdollista.
 

M10

Jäsen
Mites pelissä, vaihdetaan lennosta normaalisti?

Tämä on helppo. Jokaisella on oma vaihtomies, josta tullaan vaihtoon. Minulla esim. seuraavan ketjun sentteri Bliz. Ja molemmille joukkueille annan vinkin/ohjeen, että kannattaa pitää vaihdot lyhyinä. Se on koko joukkueen etu.

Hauptmann kirjoitti:
Minä voin ottaa kannettavani ja mokkulan mukaan ja sitten kirjoitella jotain tapahtumia ja tilanteita otteluseurantaketjuun.

Hieno homma. Eiköhän Koo kuuluta maalintekijät, syöttäjät ynnä muun, joten sen perusteella voit pitää monologia yllä otteluseurantaketjussa ja ilmoitella maalintekijät ym.

Vanha Len kirjoitti:
Salainen ase paljastetaan pukkarissa ennen matsia ja ellei se anna voimia koitokseen niin ei sitten mikään...

Helikopteri?

**

Harmillinen tuo proffa#8:n sairastuminen. Meni nyt omakin valmistuminen osittain pieleen, kun olin hionut oman pelifilosofian proffa#8:n pelaajakortin mukaan.

**

Kaikki HC Andersenin kapteeniston paidat on nyt tuunattu valmiiksi. Iso kiitos siitä kuuluu paremmalle puoliskolleni, jonka konsultaatio ompeluhommissa oli suuressa roolissa.

EDIT: Niin ja Bone, laitatko McCrackenille ilmoitusta vapautuneesta paikasta?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kai muutes oot valmistautunu istuun takapenkillä? Pitääkö sut lahjoo sinne kaljalla vai pyöräytänkö lumipenkan kautta?
Saanko oikein valita? Tämäpä uusi tilanne. Mut on niin helppo kellistää hankeen ettei tosikaan, taidan valita sen kaljan.


EDIT:
Ja loppukaneetiksi ennen ottelua, paljastan syyn miksi en pelaa ottelussa :)
Sitaatti Kuningas Veikko Huoviselta "Ei luonnevikaisia psykopaatteja pidä päästää turmelemaan urheilun henkeä."
 
Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
printtausongelmia niiden pöytäkirjapohjien (tms) kanssa, joten ehtisikö joku avustaa asiassa pientä toimitsijapoloista... Mulla ei ole tulostinta kun duunisa, enkä sinne halua mennä prkl...
Minulla on pöytäkirjat ja pohjat hyvässä järjestyksessä. Muokkaan niitä vielä huomenissa kunhan saadaan viimeinen kokoonpano selville. Azul saa paperiversioita ja muistitikun jolla hän voi kikkailla mitä keksii itse ottelun aikana.

terveisin koo
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Valmistautuminen käynnissä. 6 olutta, sauna, mahdollisesti (todennäköisesti) kirkkaita, mielikuvaharjoitteluna kiekkoja Nokkiksen taakse. Kyllä tämä tästä lähtee
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Valmistautuminen käynnissä. 6 olutta, sauna, mahdollisesti (todennäköisesti) kirkkaita, mielikuvaharjoitteluna kiekkoja Nokkiksen taakse. Kyllä tämä tästä lähtee

Uudet erkat mailojen lapoihin, olutta, merirosvoerkat mailojen varsiin, olutta, olutta, kypärän visiiri puhtaaksi, olutta, visiiriin huurunestoaine, olutta, telkkarista kiekkoa, olutta, matkoista sopiminen, olutta, ja jotta ilta ei olisi tylsä, niin saatan ottaa ehkä oluen.

Että silleen...
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Ja nimimerkille proffa#8...ei hätää. Saat kyllä infoa ja varmasti kuvamateriaalia tuosta tapahtumasta ja olethan sä kuitenkin henkisesti paikalla, eikö?

Tottahan toki, sen verran vain olen kipeä, että en viitsi lähteä pilaamaan muiden pelejä, kun en pysty antamaan 100% panosta Bonerseille.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Selvinpäin, kuten aina. Tänään aamujäiltä hyvä vauhti ja selvisin polven taittumisestakin säikähdyksellä... Alkuviikon flunssailu/ylikunto/mitäikinä on tiessään. Kamat on vielä kuivumassa mutta äkkiä ne tuosta nappaa mukaan huomenna ja lähtee ajelemaan koti Valkeakoskea. Mitenhän sitä saa unta...
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tuossa kokoonpanoja mulkoilin.. Aika julmaa kauraa tuo meidän kakkosketju... Noin kokonsa puolesta siis. Mitähän tuosta tulee keskiarvoksi, wapise, legion of doom (flyers)
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
itse vedän lapaan vasta hallilla

Toivottavasti sentään sitten yksityisvessassa etkä muitten seurassa kopissa.

Itse vetäisin visiirin Fairylla jo äsken kirkkaaksi. Taitaa olla aika sama, mitä siihen visiiriin roiskauttaa.

Periaatteessa joo ja pelkkä pesukin riittää, mutta meikä käyttää sellaista optikolta saatavaa ainetta, on aika laadukkaaksi todettua. Kestää useamman käyttökerran ja jokseenkin parantaa vielä naarmujen haittavaikutusta.

Että silleen...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
itse vedän lapaan vasta hallilla

Itse vetäisin visiirin Fairylla jo äsken kirkkaaksi. Taitaa olla aika sama, mitä siihen visiiriin roiskauttaa.

Näin juuri, äsken otin edelliset nauhat pois lavoista.

Kai noissa aineissa on eroja siinä mielessä, että jotkin estää huurtumista.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tämä on helppo. Jokaisella on oma vaihtomies, josta tullaan vaihtoon. Minulla esim. seuraavan ketjun sentteri Bliz. Ja molemmille joukkueille annan vinkin/ohjeen, että kannattaa pitää vaihdot lyhyinä. Se on koko joukkueen etu.

Todellakin. Lopussa varmasti vaihdot vähän pitenee kun kuntopohja laskee, mutta alussa ainakin on hyvä pitää vaihdot lyhyinä. Pysyy tempokin päällä.


EDIT: Niin ja Bone, laitatko McCrackenille ilmoitusta vapautuneesta paikasta?

Ilmoitin asiasta. Tullee itse illalla vielä kuittaamaan asian.

wilco kirjoitti:
Periaatteessa joo ja pelkkä pesukin riittää, mutta meikä käyttää sellaista optikolta saatavaa ainetta, on aika laadukkaaksi todettua. Kestää useamman käyttökerran ja jokseenkin parantaa vielä naarmujen haittavaikutusta.

Meidän joukkueessa sanottaisiin: HOMO! ÄMMÄ!


Lämmittelin ranteita soittamalla Guitar Heroa, eiköhän ne tästä. Tosin, emmä kyllä tiedä mitä mää lämpimillä ranteilla teen huomenna, kun ainoat kiekkoon koskemiset kestää sen puoli sekuntia ja sitten annetaan kiekko pois.

Kohta saunaan ja olutta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Voin huomenissa puuhastella duunissa pöytäkirjan valmiiksi pelaajineen päivineen, ottaa siitä muutaman kopion, ja ottaa lauantaina mukaan. Voin ottaa myös rangaistussyykoodiston ja opastaa Azulia täyttämään pöytäkirjan siinä ennen peliä, se on helppoa, sen osaa jopa nuija tuomarikin!

No niin, minäpä olen tehnyt pöytäkirjapohjat valmiiksi ja ihan tätä tapahtumaa varten. Niissä on kaikki tarpeelliset sarakkeet ja pelaajien nimetkin jo paikoillaan. Laitoin myös tapahtuman logon somistamaan ykstotista lomaketta joten tuon saa jos ette ole ehtineet uusia papereita vielä väsäämään.

Thank you very many.

- valvonut ja väsynyt Azul, joka ei muista enää omaa nimeäänkään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuossa kokoonpanoja mulkoilin.. Aika julmaa kauraa tuo meidän kakkosketju... Noin kokonsa puolesta siis. Mitähän tuosta tulee keskiarvoksi, wapise, legion of doom (flyers)

Bliz hoitaa pituus puolen ja minä massa puolen. JMA täydentää keskivertomitoillaan. Jos ketju on lihava niin ei pakkiparikaan taida kovin kevyellä kengällä olla liikkeellä? :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vaikka toisessa ketjussa jo ennustettiin Blizin tekevän 4+2, niin vähän olen kyllä huolissani, koska meidän ketjuun ei ole löydetty sitä raitin puolen snaipperia, mitä Maven rinnalle on etsitty jo ties kuinka kauan. JMA kyllä kieltämättä pelaa suoralapaisella mailalla ja pystyy raitin puoleltakin muutaman repun kopsauttamaan.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
visiiriin huurunestoaine
Tästä muistuukin mieleeni Krokketsin ihka ensimmäinen jääkiekko-ottelu jonka loppupuolelta muistan hyvin elävästi kohdan kun pelikatkolla mietin että pitäis perhana putsata visiiri kun näkyy niin sumeasti. Kohtuullisen pian tajusin että ei minulla ole visiiriä, se oli sumeutta johon ei Fairy auta. Painoa on nyt n. 15kg vähemmän kuin tuossa ottelussa, saa nähdä miten tuo ero vaikuttaa sumun tuottamiseen.

Sitä piti oikeastaan sanoa että viikko pois palstalta niin tähän ketjuun oli tullut n. 1000 viestiä ilman mitään sisältöä. Vaikuttaa lupaavalta. Ei kai siellä mitään lukemisen arvoista uutta tietoa ollut, pikaisesti vain selailin. Sen tiesin jo että varusteet yleensä vaihdetaan jäähalleissa pukukopeissa ja jäällä käydään pelin ollessa käynnissä vuorotellen.

PS. Tipaton helmikuu on ihan vitun tyhmä idea.
 

tutzba

Jäsen
Nyt kun kaikki ovat kännissä, on hyvä ilmoittaa seuraava asia. Joukkueet eivät pysty saamaan omaa koppia, sillä halli on täyteen buukattu koko huomisen päivän. Sen sijaan meillä on kopit 6-7 ja 8.

6-7 on yhdistelmäkoppi, sinne mahtuu helposti noin 25 kaveria. Kasikoppi onkin sitten perseestä, sillä siinä ei ole suihkua. Joutuu siis juoksemaan noin viiden metrin matkan kasikopista, että pääsee tuohon 6-7-koppisysteemiin saunomaan pelin jälkeen.

Tapellaan huomenna noista koppipaikoista sitten enemmän.
 

McCracken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koiraporin Marsut
Kuittaan tuloni huomiseen peliin ja ilmeisesti proffa#8 paikalle? Luen ketjun tänään läpi. Ei pitäisi varmaan ilmetä mitään kysymyksiä, mutta jos tulee, niin kyselen sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös