Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 039
  • 1 786

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Tähän asti kerätty summa - 396,52€. Puuttuisi siis 3 euroa ja 48 senttiä neljästäsadasta.

Kuinkas me hoidetaan tuo ottelun alun rahojen luovutus?

Rahat luovutetaan pukukoppikäytävällä, hieman sivummalla, ruskeassa kirjekuoressa povitaskusta povitaskuun varovaisesti olkapäiden yli vilkuillen.

Tänään on sitten se tärkein valmistautumispäivä huomista ajatellen, lähinnä lepoa ja nesteytystä suositellaan. Ohjenuorana on, että ei yli kymmentä olutta...per painokilo...

Että silleen...
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko sitä liveseurantaa kukaan pohtinut? Onko Wareenssa minkälaiset intter-net yhteydet? Sehän jo riittäisi, että joku läsnäolija spämmäisi otteluketjuun tapahtumia tasaisen tappavalla kymppisormitahdilla.

Tää ois kyl pakko hoitaa. Kuka uhrautuu? Ite kun oon töissä, ni siinä sivussa ois kyl tosi kiva seurata mitä siellä tapahtuu.

Mä oon niin kateellinen teille. Mitä lähempänä tapahtuma on, sitä enemmän harmittaa toi et ei pääse mukaan. Tod.näk aivan huikee tapahtuma tulossa. Pitäkää hauskaa.

HC Bonersille sen verran että oisitte saanu NIIN pataan jos oisin päässy mukaan, mut saattehan te nytkin! ;-)

Hei, nyt mä keksin tehdään tästä tapahtumasta Play off -sarja (paras 7) ni pääsen jo tiistaina mukaan! Ai ei vai? Miks? :)
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Taidampa olla taas kyytiä vailla, kun mtug on sairastellut eikä pääsekkään lähtemään. Onko vielä viime hetken mahdollisuuksia päästä jonkun kyytiin?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sama kuin yllä, mutta tartteisin kyydin Valkeakoskelta Hervantaan. Mahtuuko jonkun kyytiin?

Jos jollain on ylimääräisiä pelisukkia niin ottakaa mukaan. Itsellä on yhdet huonot mutta jos jollain on lainata niin olisi hieno juttu.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tähän asti kerätty summa - 396,52€. Puuttuisi siis 3 euroa ja 48 senttiä neljästäsadasta.

Mä voin laittaa sen puuttuvan, ettei jää siitä kiinni se tasasumma...

Piti hakea tuossa tuntumaa brakun jäältä tässä josain vaiheessa, mutta totesin että lahjattomat harjoittelee,joten parin vuoden tauolla peliin tulossa, saas nähdä kuin miehen käy...

Loistava homma että toteutuu, Tuzballe tuoppi!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sama kuin yllä, mutta tartteisin kyydin Valkeakoskelta Hervantaan. Mahtuuko jonkun kyytiin?

Meikäläisen kyydissä pääset mutta lähden melko nopeasti pelin jälkeen eli saunomiset jäävät multa väliin. Nimenomaan Hervantaan olen menossa sukulaisiin käymään. Pystyi nyt sitten yhdistämään tähän reissuun tuonkin visiitin.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ai niin, unohdin kysäistä, stadissa jotain perushyvää teroitusta, luistimille siis... Onko siitä Kampin alakerran suutarin pajasta mihinkään...??
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...- laukauksen eteen ei saa heittäytyä

....

Tää nyt vähän vaikeuttaa tätä maalivahdin hommaa...

Mitä jos minä vahingossa kaadun maali edessä, lasketaanko se heittäytymiseksi??

Pelaan kyllä vanha aikaisella pystytyylillä, mutta vahinkoja voi tapahtua. No, toivottavasti ei yli kolmea, ettei joudu saunaan ennen aikojaan.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Tänään käväsin vetämässä viimeiset treenit ennen huomista matsia. Kenraaliharkat meni kyllä ihan persiilleen, vedot lähti vähän sinne sun tänne, pahat lipatkin tuli vedettyä, eikä kiekkokaan meinannut pysyä lavassa.

Eli pelissä on sitten hirveä draivi päällä!

PS: Steegil, tsekkaa yv jos kyyti kelpaa!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tänään käväsin vetämässä viimeiset treenit ennen huomista matsia. Kenraaliharkat meni kyllä ihan persiilleen, vedot lähti vähän sinne sun tänne, pahat lipatkin tuli vedettyä, eikä kiekkokaan meinannut pysyä lavassa.

Jos luistelu kulkee niin sitten ei ole mitään väliä. Korvataan mailankäsittelytaito ihan vitun kovalla luistelunopeudella. Kyllä meillä kynäilytaitoa on ihan riittävästi. Sä voit olla halutessasi sitten se torpeedo joka ehtii sinne päätykiekkoon ekana. Sieltä sitten sokkona syöttö maalille jossa odottaa Iggy tai tutzba lapa jäässä.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ai niin, unohdin kysäistä, stadissa jotain perushyvää teroitusta, luistimille siis... Onko siitä Kampin alakerran suutarin pajasta mihinkään...??

Käytä mieluiten jossain intersportissa. Esim mikonkatu. tai sit jos itään pääset niin puhoksella, osaavat homman.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Käytä mieluiten jossain intersportissa. Esim mikonkatu. tai sit jos itään pääset niin puhoksella, osaavat homman.

Meitsi kävi viikko sitten malmin suutarilla terottamassa, oli sekin ihan jees, mutta nyt on vedetty viimeistelytreenejä ulkojäillä, joten huomen aamulla ajattelin käydä ogelissa teroittamassa, siellä on ainakin tekijämies paikalla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Meikäläisen kyydissä pääset mutta lähden melko nopeasti pelin jälkeen eli saunomiset jäävät multa väliin. Nimenomaan Hervantaan olen menossa sukulaisiin käymään. Pystyi nyt sitten yhdistämään tähän reissuun tuonkin visiitin.

Sopii. Kunhan suihkussa käväsen niin riittää. Itsellä tiedossa näillä näkymin pokeri-ilta Tampereen kavereiden kanssa. Lyödään kyyti lukkoon.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko niitä stadista lähtijöitä nyt siis? Jos jonkun kyytiin mahtuu niin olisi aina suurta plussaa.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Jos luistelu kulkee niin sitten ei ole mitään väliä. Korvataan mailankäsittelytaito ihan vitun kovalla luistelunopeudella. Kyllä meillä kynäilytaitoa on ihan riittävästi. Sä voit olla halutessasi sitten se torpeedo joka ehtii sinne päätykiekkoon ekana. Sieltä sitten sokkona syöttö maalille jossa odottaa Iggy tai tutzba lapa jäässä.

Aivan, puuttuva taidot korvataan asenteella. Voi kyllä olla että jos päätyyn täysiä menen niin sen jälkeen päätylaudoitus pitää uusia, sillä taidan painua myös hallin takaseinästä läpi.

Onko niitä stadista lähtijöitä nyt siis? Jos jonkun kyytiin mahtuu niin olisi aina suurta plussaa.

Tsekkaappa lähettämäni yv, mun autoon mahtuisi vielä yksi!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tsekkaappa lähettämäni yv, mun autoon mahtuisi vielä yksi!

Loistava homma!

Sitten vielä sellaista, kun oli puhe tuolla joskus aiemmin varusteista ja kaiken piti olla kunnossa mutta käykin mahdollisesti niin etten saakaan kaveriltani noita pelihousuja lainattua kun sillä onkin ilmeisesti peli lauantaina.
Eli jos joltain sattuu löytymään ylimääräiset housut 183/80 kokoiselle kaverille niin ilmoittele, olisi loisto juttu. Housujen kunnollahan ei ole mitään väliä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sopii. Kunhan suihkussa käväsen niin riittää. Itsellä tiedossa näillä näkymin pokeri-ilta Tampereen kavereiden kanssa. Lyödään kyyti lukkoon.

Lyödään kyyti lukkoon ja käyt rauhassa suihkussa siellä hallilla. Ei me jäniksen selässä olla.
 

tutzba

Jäsen
Eli jos joltain sattuu löytymään ylimääräiset housut 183/80 kokoiselle kaverille niin ilmoittele, olisi loisto juttu. Housujen kunnollahan ei ole mitään väliä.

Minulla on yhdet ylimääräiset housut, otan mukaan myös muita kamoja mitä voin lainailla. Hartiasuojat taitaa löytyä yhdet ylimääräiset ainakin.

Heitin itse tuon puuttuvan kolmisen euroa, eli tasan 400 euroa saatiin kasaan! Hienoa! Käyn kohta hakemassa ko. summan shekillä, että päästään sellaisella sitten luovuttamaan se.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Heitin itse tuon puuttuvan kolmisen euroa, eli tasan 400 euroa saatiin kasaan! Hienoa! Käyn kohta hakemassa ko. summan shekillä, että päästään sellaisella sitten luovuttamaan se.

Jumalauta että alkaa jänskättämään. Huomenna se on!

Tutzballe voisi kyllä luovuttaa jonkun vuosituhannen jatkoaikalainen -palkinnon, niin huikean panoksen hän on tälle hankkeelle ideoinnista ja käytännönsuunnittelusta ja alkaen antanut. Tietenkään toteutusta tilinavaamisineen, kamojen lainailuineen ja autokyyteineen unohtamatta.

No toivotaan että omalta osaltani palkinnoksi riittää se ratkaiseva läpiajosyöttö peliä ollessa 10sec jäljellä ja Tutzba pääsee niittaamaan voittomaalin!

GO BONERS GO!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos jollain on ylimääräisiä pelisukkia niin ottakaa mukaan. Itsellä on yhdet huonot mutta jos jollain on lainata niin olisi hieno juttu.
Minulla on ylimääräiset pelisukat, otan mukaan jos kelpaavat.

Noin muuten alan olla minäkin valmis. Eilen kävin shoppailemassa uudet vaatteet ja samalla vaklasin vähän Sorsun kaukalotapahtumia. Hienoja torjuntoja, muistui muuan Muzzatti mieleen.
Tänään terotan vielä kynteni ja lakkaan ne, sekä syön liitua jotta ääneni on kuulakkaan heleä. Kampaajaa en huomiseksi saanut mutta tyttäreni lupasi säätää jotain säpäkkää.

Tarvitsisin myös kyydin Valkeakoskella pelin jälkeen. Tampereelle olen menossa mutta riittäisi jos joku heittäisi linja-autoasemalle tms. bussipysäkille.
Niin, että voiskos joku pliis?


terveisin koo
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä harmittaa, etten pääse katsomaan tämän kauden The Ottelua. Oma roolini olisi toki vain pom-pomieni heiluttelu ja Twiten kannustaminen. Joka tapauksessa upea juttu, ja onnea matkaan kaikille tasapuolisesti!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla on yhdet ylimääräiset housut

Loistavaa! Nyt siis ei tarvitse minun enään housuista huolehtia. Huomenna se jo on. Alkaakin mieli tehdä jo jäälle.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Sopii. Kunhan suihkussa käväsen niin riittää. Itsellä tiedossa näillä näkymin pokeri-ilta Tampereen kavereiden kanssa. Lyödään kyyti lukkoon.

Vaikka löittekin kyydin lukkoon niin huutelen silti. Eli olen myös tulossa Hervantaan, tosin koukkaan linja-autoaseman kautta. Kyydissä on tällä hetkellä tulossa vain obi-wan, joten yksi mahtuisi vielä. Me ollaan myös jäämässä saunaan Valkeakoskelle.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Kohtuu täpinöissä täälläkin ollaan. Viimeksi sunnuntaina olin 1,5 tuntia jäällä Luvian hallissa, ja kunnossa ollaan, eikä polvetkaan vihoitelleet. Kävin äsken ottamassa muutaman niitin lisää Grafien pohjiin, kun vanhat tuntuivat niin hölliltä. Kiristettiin ne vanhatkin. Ja teroitus tietysti samalla, vaikka hyvässä terässä olivatkin. Kakkosmailaksi otan Pekka Virran Ässä-aikaisen Bauerin, mikä on saatanan lyhyt, ja lapa aivan valtava. Toivottavasti ei tolla tikulla joudu kikkailemaan. Joten pidetään ne huitomiset kurissa, että mailat pysyy ehjinä, tai sitten aletaan kaivella kuittivihkoa esiin. =)

Ja hoitakaas nyt kaikki ne kyytiasiat kuntoon, ettei tule mitään ikäviä poissaoloja.

Pori & HC Boners on valmis.
 

M10

Jäsen
Alle satatuhatta sekuntia!

Osasto-Hämeenlinna on enemmän kuin valmis. Marssikäsky annetaan klo 12:30, joten paikalla ollaan ennen puoli kahta. Kahdella hlöautolla tullaan.

Tänään pitää vielä hieman fiksata ja ommella, jotta huomenna ei tarvitse tehdä mitään kiireellä tai paniikissa.

Mitään ruokapaikkaa ei olla muuten varattu iltapäivälle Hämeenlinnaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös