Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 021
  • 1 786

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Mitään ruokapaikkaa ei olla muuten varattu iltapäivälle Hämeenlinnaan.

Tuskin mitään varauksia tarvitaankaan, sillä meillehän kumarretaan välittömästi astuessamme ovesta sisään. Paitsi tietysti sille yhdelle bonerille, jolle tarjoilijat nauravat selän takana ja osoittelevat sormella.

Että silleen...
 

M10

Jäsen
Hämeenlinnan Pancho Villasta varattu kymmenelle hengelle pöytä klo 19.

EDIT: Niin siis ajatuksena, että paikalle saapuisivat; minä, GA, GA:n avec, Dante, wilco, white, d2uce & Rattlehead. Kahdelle reksonaa käyttävälle siis vielä tiluksia.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
24 tuntia ja kiekko tippuu jäähän. Tai no on varmaan jo tippunut muutamaa minuuttia aiemmin.

--

Viime hetken ohjeet.

Paidat jaetaan hallin ylätasanteella. Levittelen paidat pöydille ja sieltä saa tulla hakemaan niitä. Olen hallilla varmaankin jo yhden aikaan katselemassa asioita kuntoon. Ylätasanteelta löytyy myös kahvio, jossa ei käy muu kuin käteinen. Varautukaa siis siihen, jos haluatte kahvia tms. ostella.

Puhelinnumeroani saa kysellä yv:llä. Jos siis eksyy tai muuten vaan on kysyttävää, niin ilomielin autan puhelimen välityksellä sen minkä vain pystyn.

Eipä kai muuta. Vietetään helvetin hauska lauantai!
 

d2uce

Jäsen
No perrhana. Kun meikäläinenkin on yleensä se syöttelevämpi pelaaja. Noh, ei auta muu kuin kääntää moodi toiselle ja alkaa ottamaan syöttöjä vastaankin.

Minulle sopii vallan mainosti myös janikeinäsmäinen puolustavan sentterin rooli, joilloin pääset jakelemaan lättyä takatolpilla odottelevan Porin karpaasin, Hespelerin, lapaan joka niittaa ne verkon perukoille uskomattomalla tarkkuudella.

Syöttöjen vastaanottomoodi kannattaa säätää äärimmilleen, sillä keskikaistalta tulee lepattavaa polvenkorkuista kaverisyöttöä satunnaisella tarkkuudella.
 

d2uce

Jäsen
Paidat jaetaan hallin ylätasanteella.

Kapteenimme paita on ollut minun hallussani customoitavana, mutta voin sen jättää myös ylätasanteelle herättämään kauhua tiukempiin riepuihin kietoutuvien pelureiden mielissä.

Ylätasanteelta löytyy myös kahvio, jossa ei käy muu kuin käteinen. Varautukaa siis siihen, jos haluatte kahvia tms. ostella.

Onnistuuko meidän taustatiimin huoltohenkilökunnalta kahvin noutaminen erätauolla, jos kolmosvitjan sentterillä alkaa kahvihammas vipattaan ja kädet kolottamaan siihen malliin?

Jos tulee moottoritietä etelästä, on hallille naurettavan helppo osata, varsinkin jos jättää etukäteen näperrellyt ajo-ohjeet huomioimatta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minä voin ottaa läppärin mukaan tapahtumaan, jos joku katsojista/toimitsijoista haluaa pitää otteluseurantaa jatkoaikaan. Langaton nettikin löytyy, tosin se ei ole toimivuudellaan häikäissyt, joten olisi ihan hyvä että otteluseurannan pitäjällä olisi paremmat hermot kuin minulla. Ja olisihan se kone hyvä saada myös verkkovirtaan, ettei vaan ottelunseuranta lopu hyvissä ajoin ennen ottelua.
 

Jarzki

Jäsen
Kai sinne hallille on "Jäähalli"-kylttejä ohjaamassa? Vaikka toisaalta ei liene mitään merkitystä, sillä varmaankin otan navigaattorin varmuuden varalta autoon, joten se on sitten päästä kiinni jos eksyn.
 

tutzba

Jäsen
Kai sinne hallille on "Jäähalli"-kylttejä ohjaamassa?

On toki.

--

Tilanne on nyt sellainen, että ennen meitä siellä on Leijonaliiga-pelejä. Viimeinen peli loppuu 14.50, ja kun ne jäänmyötäiset laidat raahataan pois, pääsemme jäälle joskus vähän yli kolme.

Suosittelenkin nyt sellaista, että mennään heti jäälle ottamaan alkulämmintä, ja lopetellaan vaikka siinä 15.15-15.20, jonka jälkeen jää tullaan ajamaan. Sitten kun kenttä on puhtaana, jaetaan junnuille rahat ja lyödään kiekko jäähän.
 

tutzba

Jäsen
minä haluaisin tapahtumasta talteen varusteet päällä yhteispotretin -- jos olen ainoa kuka tätä kuvaa haluaa niin sitten sen voi unohtaa

Täältä ilmoittautuu yksi halukas lisää. Otettaisiinko kuva matsin jälkeen vai sitten ennen peliä? Noh, senhän voi päättää huomennakin mutta kuva on ehdottomasti saatava!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Otettaisiinko kuva matsin jälkeen vai sitten ennen peliä?

Otetaan kuva ennen peliä kun Andersenin geelipäätkin vielä näyttävät kivoilta puuhelmikoruineen. Ei ole sitten naamallakaan perverssiä punaista väriä kuten jos fofo otettaisiin matsin jälkeen. Tosin Bonerseilla pervo puna on kasvoilla jatkuvasti...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mites pelissä, vaihdetaan lennosta normaalisti?

Aika vaan kuluu ja shöy lähenee. Ens viikkokin on normaalia helpompi, niin on kyllä hemmetin hyvä fiilis.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt on sitten Bonersin huolto kunnossa. Energiajuomat, sidetarpeet, kylmägeelit, juomamukit ja salainen ase on plakkarissa. Salainen ase paljastetaan pukkarissa ennen matsia ja ellei se anna voimia koitokseen niin ei sitten mikään...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nyt on sitten Bonersin huolto kunnossa. Energiajuomat, sidetarpeet, kylmägeelit, juomamukit ja salainen ase on plakkarissa. Salainen ase paljastetaan pukkarissa ennen matsia ja ellei se anna voimia koitokseen niin ei sitten mikään...

joo, minäkin olen tämän jälkeen sitä mieltä että molemmille joukkueille omat kopit
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Pahasti se alkaa nyt sille näyttämään, että en pääse osallistumaan kuume sairauden takia tästä jo tutzballe ilmoittelinkin. Kyllä syö miestä.
 

Ferris

Jäsen
Nyt on sitten Bonersin huolto kunnossa. Energiajuomat, sidetarpeet, kylmägeelit, juomamukit ja salainen ase on plakkarissa. Salainen ase paljastetaan pukkarissa ennen matsia ja ellei se anna voimia koitokseen niin ei sitten mikään...

Kuulostaa kyllä helvetin hyvälle näin "johtoportaankin" korviin. Ei voi muuta todeta kuin, että kyllä on Bonersiin saatu hankittua todella laadukkaiden pelimiesten lisäksi maan parhaat taustavoimatkin vielä!

Ps. Kai huollolla on nakitkin varattuna, jotta voidaan pokaalissa niitä sitten keitellä?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mites pelissä, vaihdetaan lennosta normaalisti?

Ei kun nuorisuomi systeemillä tuomari viheltää pelin poikki minuutin välein, että kaikki osaa tulla vaihtoon.. Hymiöt tähän.

Lennosta totta kai tai sitten normaalisti katkoilla. Ei siellä kentällä tarvi kenenkään minuutti tolkulla roikkua. Kun vaihdot pidetään siinä 45 sekuntia-minuutti, niin kaikki saa pelata ihan varmasti tarpeeksi.
 

Ferris

Jäsen
Pahasti se alkaa nyt sille näyttämään, että en pääse osallistumaan kuume sairauden takia tästä jo tutzballe ilmoittelinkin. Kyllä syö miestä.

Aijaijai, kova on menetys kun ykkösketjun laituri joutuu sivuun juuri ennen peliä. :(

Haiskahtaa pahasti sille, että tanskanmaan pojat ovat käyneet viikolla proffan labrassa levittelemässä flunssavirusta ympäriinsä, jottei Biivanöörsien tähtilaituri pystyisi osallistumaan kauden päätapahtumaan. Tunnustakaa ryökäleet!

Noh, ei meillä ole hätää. Täysi luotto löytyy siihen, että päävalmentaja Streider löytää tähänkin ongelmaan ratkaisun.

Ehkä otamme salaisen aseen käyttöömme ja valjastamme pari viime viikkoa laukaustaan ahkerasti kuulopuheiden perusteella treenanneen Koirapojan maalivahtivalmentajan paikalta suoraan ykkösketjuun?
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
hei, sellaisia terveisiä pyydettiin välittämään palstasisko Azulin toimiesta, jolla on printtausongelmia niiden pöytäkirjapohjien (tms) kanssa, joten ehtisikö joku avustaa asiassa pientä toimitsijapoloista... Mulla ei ole tulostinta kun duunisa, enkä sinne halua mennä prkl...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tässä on illan valmistautuminen jo hyvässä käynnissä:

- Päiväunet (jääkiekkoilijan tärkein päivärutiini) CHECK
- Pelasin Call of dutya tunnin verran, pysyy reaktiotuntuma päällä. CHECK
- Ruokailu, saa energiaa.
- Saunaanmeno ja kaksi olutta, jotta rentoutuminen on varmistettu.

Jatkan kohta kohdasta ruokailu.

Ai niin, muistakaa että kaikki pidättäytyvät seksistä ennen ottelua. Itse asiassa tää olisi pitänyt sanoa jo pari viikkoa sitten, mutta jostain kumman syystä jäi sanomatta. Noh, nyt on sanottu.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ai niin, muistakaa että kaikki pidättäytyvät seksistä ennen ottelua. Itse asiassa tää olisi pitänyt sanoa jo pari viikkoa sitten, mutta jostain kumman syystä jäi sanomatta. Noh, nyt on sanottu.

Ei saatana, rajat ne on venäjälläkin!!!

Olutta lasissa joo, saunaa päälle ja ruuan laittoon kohta...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ps. Kai huollolla on nakitkin varattuna, jotta voidaan pokaalissa niitä sitten keitellä?

Kyllä kyllä...mutta ne nakit eivät pokaalin mahdu. Ne syödään Tampereella ja ne on mustia.

Ja nimimerkille proffa#8...ei hätää. Saat kyllä infoa ja varmasti kuvamateriaalia tuosta tapahtumasta ja olethan sä kuitenkin henkisesti paikalla, eikö?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ai niin, muistakaa että kaikki pidättäytyvät seksistä ennen ottelua. Itse asiassa tää olisi pitänyt sanoa jo pari viikkoa sitten, mutta jostain kumman syystä jäi sanomatta. Noh, nyt on sanottu.

Itseasiassa huolto on noudattanut tätä tärkeää ohjetta.

Nimimerkillä "13 vuotta aviossa"
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten toimitaan proffan tapauksessa mikäli hän joutuu jäämään pois? Onko varamiehiä listalla vai laittaako joku taustavoimista vermeet niskaan? Mulla on yksi kaveri Tampereella, joka pääsee mukaan lyhyelläkin varoitusajalla, mikäli tarvitaan. Jatkoajan kirjoittaja luonnollisesti.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Miten toimitaan proffan tapauksessa mikäli hän joutuu jäämään pois? Onko varamiehiä listalla vai laittaako joku taustavoimista vermeet niskaan? Mulla on yksi kaveri Tampereella, joka pääsee mukaan lyhyelläkin varoitusajalla, mikäli tarvitaan. Jatkoajan kirjoittaja luonnollisesti.

Taustavoimien edustajista itse pysyn edelleen taustavoimissa vaikka tuli jäällä harkoissa kieputtuakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös