Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 266 994
  • 1 786

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Johan on tullut päivän aikana tekstiä tähän ketjuun, alkaa hurmos olemaan korkealla ja h-hetki lähestyy. Nähtävästi joukkueen kokoonpanossa on tapahtunut muutoksia, positiivisena asiana näen rightin puolen pelaajien määrän. Aikamoinen ykkönen meillä, eiköhän McCracken iske pari maalia, odotukset on kovat uudelta vahvistukselta :) on kuitenkin proffan saappaat täytettävänä. Jokatapauksessa, tervetuloa porukkaan! Ykkösestä näyttää löytyvän nuoruuden intoa ja kokemusta. Kokoa ei hyökkäyksessä näytä järisyttävästi olevan, mutta puolustus on sen verran suurempaa kaliberia että tasapainoiselta porukalta näyttää.
Saa nähdä mitä tuleman pitää, pelikirjan heitin kännipäissäni viime viikonloppuna roskiin, joten ajattelin että uudet tuulet puhaltakoot. Pidetään valmennus/huoltotiimin kanssa henki korkealla, purkat unohtui tänään ostaa, mutta mitä luin niin tämäkin asia on loistavan tiimin puolesta hoidettu kuntoon! Onhan tää hienoa. Itse olen hakenut tänään kuntoa tulevaan taistoon olemalla jääradalla (autoillen) ja polttamalla kauheasti tupakkia. Siinä mulle tarpeeksi hikiliikuntaa ja korkeanpaikan leiriä.. Meidänhän on voitettava tämä spektaakkeli ihan vain jo siitäkin syystä, että tutzba on sen ansainnut. Ei mitään paineita, mutta kuitenkin.. :)
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Onkohan matsista mahdollista saada play by play tyylistä (goal, save, hit) videokuvaa? Ainakin harrastelijasarjoissa tuntuvat jakavan aamuisin vastaavanlaisia pätkiä.
 

tutzba

Jäsen
Rangaistussyyt voin vielä tulostella helposti kyytiin jos niitä tarvitaan?

Löytyvät myös hallilta toimitsijapöydältä, eli sinun ei ole pakko tulostaa jos et halua. Tosin varmuuden vuoksi voisit, sitä ei koskaan tiedä mitä sieltä puuttuu. Saatan muuten tulostaa itsekin.

Mikä laitetaan MC Cracken numeroksi pöytäkirjaan?

Pannaan se Proffan #33. En usko että Proffaa haittaa, tuohan tämä paidalle lisäarvoa kun on game-worn.

Tuon varmuuden vuoksi pelaajalistan numerojärjestyksessä jos sitä tarvitsee. Siitä on varmaan helpompi kuitenkin lukea kuin pöytäkirjasta, jos nimiä kuulutellaan ja muuta.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Tuli vaan mieleen, että tuohan joku kiekkojakin?

t. hanu
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Löytyvät myös hallilta toimitsijapöydältä, eli sinun ei ole pakko tulostaa jos et halua. Tosin varmuuden vuoksi voisit, sitä ei koskaan tiedä mitä sieltä puuttuu. Saatan muuten tulostaa itsekin.

No, paatko tulostaen? Mulla se edellyttäisi vielä matkaa duuniin, ja kukas hitto lauantaina töihin haluaisi vapaaehtoisesti mennä kun on mahdollisuus matkustaa valkeakoskelle pelaamaan hokia?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Itse olen viettänyt aamuaikaa FM2:n parissa. Hyvin sujuu ajot Ferrarilla näin juuri heränneenä. Mulla on Valkeakoskelle matkaa vajaa 80 kilsaa eli hieman ennen puolta päivää Civicin nokka kohti Hämettä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Aamupala nautittu pitkien yöunien jälkeen. Nyt pitäisi käyttää aikaa tuonne klo 13 kun lähden ajelemaan Tampereelta kohti Valkeakoskea.
Taidan pelata jotain ja pitää muistaa tankata ennen lähtöä kunnolla ruokaa että jaksaa varmasti pelata. Tai pyöriä muitten vietämänä, kun ei jaksa.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Joku ystävällinen voisi kertoa että mitä meikäläisen pitäisi ottaa mukaan tuonne, olen sen tason säheltäjä että melkeinpä varmasti jotain tulee unohtumaan. Maila ja luistimet löytyy, muut kamat saan Nokkikselta ja kypärän Jiriltä. Millasilla housuilla kannattaa lähteä jne. Olen vissiin kerran pitänyt jotain muita lätkäkamoja päällä kuin kypärää ja polvareita, tuostakin on aikaa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Joku ystävällinen voisi kertoa että mitä meikäläisen pitäisi ottaa mukaan tuonne, olen sen tason säheltäjä että melkeinpä varmasti jotain tulee unohtumaan. Maila ja luistimet löytyy, muut kamat saan Nokkikselta ja kypärän Jiriltä. Millasilla housuilla kannattaa lähteä jne. Olen vissiin kerran pitänyt jotain muita lätkäkamoja päällä kuin kypärää ja polvareita, tuostakin on aikaa.

Ylhäältä alaspäin:
-Kypärä
-Kaulasuojus
-Hartiasuojat
-Kyynerpääsuojat
-Hanskat
-Pelihousut
-Munakupit
-Polvisuojat
-Pelisukat
-Säärisuojat
-Luistimet

Millä sitten saat pysymään housut ja sukat ylhäällä, niin tapoja on erilaisia.
Itselläni on henkselit housuja varten ja sukkanauhat sukkia varten.
 

Jarzki

Jäsen
Nyt vielä aamupala poskeen, loput kamat kassiin ja sitten auton nokka kohta Valkeakoskea. Matkaa täältä tulee se 170km, joten matkaan saa huoletta yli 2h varata. Viimeistään kahdeksi pitää yrittää osua paikalle, toivotaan että aiemminkin.
 

tutzba

Jäsen
Tulostin kentälliset paperille ja vedän ne vaihtoaitioihin sekä pukukoppien oviin kiinni. Niistä pystyy sitten tarkistamaan kuka pelaa missäkin, kun eihän niitä siinä kaikessa jännityksessä välttämättä muista.

Kun vaihtoon tulee, kannattaa kuitenkin joka tapauksessa huutaa mitä paikkaa pelaa. Esimerkiksi "ykkösen sentteri" helpottaa huomattavasti, ja seuraavaksi boksiin menevä tajuaa hänen aikansa tulleen.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ylhäältä alaspäin:
-Kypärä
-Kaulasuojus
-Hartiasuojat
-Kyynerpääsuojat
-Hanskat
-Pelihousut
-Munakupit
-Polvisuojat
-Pelisukat
-Säärisuojat
-Luistimet

Itse ottaisin kyllä jonkun kepin jolla sitä kiekkoa liikuttelisin, mutta minähän en ole mukaan tulossakaan, joten en tiedä mitä teillä oikeastaan onkaan mielessänne.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Itse ottaisin kyllä jonkun kepin jolla sitä kiekkoa liikuttelisin, mutta minähän en ole mukaan tulossakaan, joten en tiedä mitä teillä oikeastaan onkaan mielessänne.

Toisaalta tuolla varustuksella kahvaaminen vähenee huomattavasti. Mailan kanssa olen muutenkin todella paska, joten ihan hyvä jättääkin se pois.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Itse ottaisin kyllä jonkun kepin jolla sitä kiekkoa liikuttelisin, mutta minähän en ole mukaan tulossakaan, joten en tiedä mitä teillä oikeastaan onkaan mielessänne.

Kysyjähän oli jo tajunnut itse, että maila pitää ottaa mukaan, niin en sitä laittanut. Tarkkana hyvä veli, tarkkana!
 

d2uce

Jäsen
Pelin aikaisen ajankohdan takia yhdistin pelipäivän päiväunet yöuniin ja nousin juuri ylös.

Hämeenlinnan karavaani startannee kaiketi puoli yhden aikoihin, joten tässähän on vielä hetki aikaa istua sohvalla. M10 on kuitenkin myöhässä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jahas, pelipäivä. Alkaa valmentajaakin jännittämään, olen oletettavasti aivan pihalla ja hommassani huonompi kuin Sakke Pietilä, mutta yrittänyttä ei laiteta. Luotan tiimiin 100 prosenttisesti, hyvä valmennustiimi/huolto paikkaa umpisurkeuteni taktisessa osaamisessa. Kohta Volvolla kohti hallia, 140km edessä, sehän on vain nopea riipaisu. Täytyy mennä kuitenkin hyvissä ajoin, ja ottaa kaikki irti tapahtumasta. Ehkä jossain matkalla vois pysähtyä nappaaman kahvia ja tupakkaa. Hitto kun ei ole fläppitaulua... Täytyy varmaan ostaa matkalla erivärisiä teippejä, niin tunnistaisi edes pelaajat/ketjut.. :)
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland

Juu se olis hieno olla kyllä, ja tussejakin saa ottaa mukaan jos joltakin vain sattuu kyseistä materiaalia hallussa olemaan.. :)
Prinsiipit illan otteluun ovat jo selvät, mutta niistä lisää paikanpäällä. Tää on jääkiekkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös