No hittoako mulle tässä enää jaarittelet, äkkiä yhteyttä tutzbaan :)
Sen olen tehnyt jo!
Himoitti jo aluksi ilmottautua mukaan, mutta koska en ole koskaan harrastanut jääkiekko seurassa, enkä omista kamoja, niin en sitten viitsinyt, koska luulin/pelkäsin että siellä tulee vastaan jotain teemu selänteen ketjukavereita a-junnuista. Mutta säännöt ja meininki tuntuu olevan aivan helvetin hyvässä kuosissa, joten pakkohan sitä on ilmoittautua mukaan jos vielä vain passaa.
Itse käyn pelaamassa olosuhteiden mukaan vähintään sen pari kertaa viikossa höntsää. Taidot kai ihan ok, kun siellä muiden mukana pärjäilen ja joskus jopa onnistun dominoimaankin. Jokaista pelipaikkaa olen pelannut säbä ja fudis urallani, joten ihan sama kai mihin mut sijoitetaan. Jonkinlainen pelisilmä siis löytyy ja samalla taitotaso/luistelu.
Perkele, tässä jo innostuu niin että pitäähän se oma pelaajakorttikin laittaa muiden ihasteltavaksi.
Pituus: 181 cm
Paino: 83,8 kg
Kätisyys: Left
Ura: Lätkää/katulätkää höntsännyt niin kauan kuin muistan. Eka teipattiin sohvatyynyt patjoiksi ja leikittiin teippirullan kanssa Myllystä joskus 3 vuotiaana. Myöhemmin sitten aamusta iltaan höntsähokia paikallisilla kentillä. Säbää ja fudista seurassa.
Roolimalli: Shane Doan
Motto: Jokaiseen mailaan Doanin tavoin numerot 8:28 tai kirjaimet PTL, vaikka en kauhean uskovainen olekkaan.
Pelityyli: Luistelu, veto ja taitotaso ei nyt mikään paras mahdollinen, mutta asenne on kunnossa. Joku kolmoskentän pelaaja kai siis :)
Spesiaali kikka: Kiekko päätyyn ja peräsuoli pitkänä perään!