Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 268 502
  • 1 786

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Hienoa jos niitä oli vain muutamia jotka ei olleet maksaneet. Se on paremmin kuin voi toivoa. Mutta uusia maksuja taisi jo tulla niin näyttää todella hienolta. Nyt ei tarttee enää kuin hieroa oven karmia turpaan, niin päästään JWC:n tunnelmaan. Eikun pitäähän siinä muutama viikko ootella, oi miksi et jo ole JWC?

Perkele, unohdin maksaa. Eikä ole pankkitunnuksia mukana täällä duunissa, niin menee iltamyöhään tuo maksaminen, tai ehkä jopa huomiseen, kun en ehkä ihan selvä ole kun tänään kotiin konttaan.

Sorry tuztba, ihan mun vika, ei ole mitään muuta selitystä kuin wanhan miehen dementia.

Mikä on viivästyskorko?

t. hanu
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Onko vielä stadista lähtijöitä, jonka kyytiin mahtuu vielä. Kyytiä tässä vieläkin haetaan tähän tapahtumaan.

Ei kyllä millään malttaisi odottaan kahta viikkoa vielä vaan kentälle tekisi jo heti mieli.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Tamperen kyytejä voisi myös ruveta laskeskelemaan. Tarvittaessa siis voin lähteä autolla,vaikka kätevästi voisin hypätä myös kyytiin, koska asun "matkan varrella" Hervannassa. Autooni mahtuu minun ja obi-wanin lisäksi yksi. Takapenkillä tosin on ahdasta. Voisin koittaa listata tähän tilannetta autolliset/kyyditettävät.

Autolliset:
Bliz (2/3)
Nokkis (2/3)

Kyyditettävät:
obi-wan
Koirapoika

EDIT: obi-wan varasi muuten jo hyvissä ajoin paikan hekumallisesta Saabistani
 
Viimeksi muokattu:

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ohoh, enpä tuollaista maksuhommaa olekaan ennen tätä hetkeä huomannutkaan. Täytyykin sitten laittaa tulemaan rahat ja pahoitteluni, että tulevat myöhässä.


Onko vielä stadista lähtijöitä, jonka kyytiin mahtuu vielä. Kyytiä tässä vieläkin haetaan tähän tapahtumaan.

Sama homma, stadista etsitään kyytiä tuonne. Jossei kyytiä mistään meille Steegilin kanssa tipu niin voin yrittää lainata autoa jostain niin huristellaan sitten kimpassa tuonne Valkeakoskelle.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Sama homma, stadista etsitään kyytiä tuonne. Jossei kyytiä mistään meille Steegilin kanssa tipu niin voin yrittää lainata autoa jostain niin huristellaan sitten kimpassa tuonne Valkeakoskelle.

Tai sitten vuokrataan kuski jatkoajasta, joka kuskaa meidät paikalle sankareiden tavoin juuri ennnen alkuvihellystä.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Olen kännissä, mutta meinasin silti maksaa, mutta kun en löydä sitä tilinumeroa mistään.

Help, please.

t. hanu
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
No vittu, luin mielestäni koko ketjun läpi, mutta ei vaan osunut silmiin. Kiitos teille. Nyt on maksut maksettu.

Tutzballe tarjoan oluen viivästyskorkona ja toisen tämän tapahtuman järjestämisestä, toivottavasti osutaan samaan jälkipelipaikkaan.

Täytyy vielä sanoa, että montaakaan kertaa en ole odottanut tulevaa vihellystä näin paljon.

Olenkohan muuten vanhin osallistuja geimeissä. Onko muita -50-luvulla syntyneitä enää mukana kun 58:kin perui.

t. hanu
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tamperen kyytejä voisi myös ruveta laskeskelemaan. Tarvittaessa siis voin lähteä autolla,vaikka kätevästi voisin hypätä myös kyytiin, koska asun "matkan varrella" Hervannassa. Autooni mahtuu minun ja obi-wanin lisäksi yksi. Takapenkillä tosin on ahdasta. Voisin koittaa listata tähän tilannetta autolliset/kyyditettävät.

Autolliset:
Bliz (2/3)

Kyyditettävät:
obi-wan

EDIT: obi-wan varasi muuten jo hyvissä ajoin paikan hekumallisesta Saabistani

Tarjoan kyllä tästä ilosta oluen tai kaksi. Kamat voinkin lykätä lauantaina työpaikalle kuivumaan niin pääsee suorilta kylille
 

tutzba

Jäsen
Näillä näkymin FutureHockey ei pääse geimihin mukaan, joten ehdotan seuraavaa: joukkueet on kuitenkin jo jaettu ja paidat tilattu, joten Bonersit pelaavat yksinkertaisesti yhden miehen vajaalla.

Vaikka sillain että jompikumpi laita pelaa kahdella miehellä, tai sitten että senttereitä on kaksi.

Minulla ei kuitenkaan ole mitään sitä vastaan, että otettaisiin joku varalle.
 

d2uce

Jäsen
Mulle käy varamies, kuin myös paketin tiivistäminenkin. Kovakuntosia äijiä joukkue täynnä.

Jos tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon päädytään, niin pelaako tämä uusi tulokas sitten FutureHockeyn paidalla ja tehdään vaan pienimuotoinen nimilaatan lisäys paitaan?
 

tutzba

Jäsen
pelaako tämä uusi tulokas sitten FutureHockeyn paidalla ja tehdään vaan pienimuotoinen nimilaatan lisäys paitaan?

FutureHockeyn paita menee herralle itselleen, joten hän saa tämän päättää. Jos ei muuten onnistu, niin lainaan mahdolliselle varamiehelle omaa valkoista reenipaitaani. Onpahan ainakin sitten saman värinen kuin muilla joukkuekavereilla.
 

d2uce

Jäsen
FutureHockeyn paita menee herralle itselleen, joten hän saa tämän päättää. Jos ei muuten onnistu, niin lainaan mahdolliselle varamiehelle omaa valkoista reenipaitaani. Onpahan ainakin sitten saman värinen kuin muilla joukkuekavereilla.

Joo, eiköhän se riitä, että on jotain valkoista päällä. Tai Blizin unessa näkemä keltainen paita, tulisi sellainen jokerilyöjäfiilis.

Heitin tutzba yv:tä, mutta kysytään nyt tässä, jos ehti mennä hävöksiin, eli minkälaisella aikataululla nuo paidat ovat tulossa? Tietää sitten mennä starttailemaan ompeluseuran autoa valmiiksi.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Siis kyllähän mun paitaa saa käyttää ja postittaa jälkikäteen. Ei siitä ongelmaa tule jos vähän hiki haisee, aina sen saa pestyä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Joko kaksi sentteriä tai viisi pakkia. Helpoin pelata.

Harjoittelin keskiviikkona jo vähän tulevaa JWC:ta varten. Alimpana miehenä kiekon kanssa kikkailua, kun vastustaja iski karvaajalla päälle. Ehtii sitä vielä miettimään syötön suuntaa kun vastustaja on kahden metrin päässä. Ei siellä ole niin kiire. Vähän showta peliin, niin yleisökin nauttii Valkeakoskella.
 

tutzba

Jäsen
Heitin tutzba yv:tä, mutta kysytään nyt tässä, jos ehti mennä hävöksiin

Teen kohta valituksen Jatkoajalle, yksityisviestini näyttävät aina hukkuvan johonkin.

No joka tapauksessa, sanoisinko sillain, että ensi tiistaina tai keskiviikkona käyn noutamassa paidat Tampereelta. Mikäli olen yhtään ymmärtänyt Primatexin puheista oikein.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Mulle käy varamies, kuin myös paketin tiivistäminenkin. Kovakuntosia äijiä joukkue täynnä.

Mulle käy kanssa erittäin hyvin jos vedetään kahdella sentterillä. Itseasiassa voisin tarvittaessa muutenkin pelata keskellä. Pelailen kuitenkin sillä paikalla noissa harrastesarjoissakin ja vahvuuksissanikin taisin aloitukset mainita.

Mutta ihan miten vaan. Tärkeintä että pelataan, ja äkkiä!
 
Viimeksi muokattu:

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Eikö kuitenkin anneta jollekkin uudelle tulokkaalle mahdollisuus. Onhan meillä A-junnut nostetaan sieltä pelaaja.
 

tutzba

Jäsen
Ehkä olisi mukavempaa tiivistää porukkaa. Bonerseilla on tällä hetkellä kolme sentteriä, kentsu, tutzba ja d2uce. Yhden näistä pitäisi mennä laitaan FutureHockeyn tilalle, kuka se olisi?

Voidaan myös pelata sillain, että kun on kuitenkin kolme erää ja kolme sentteriä, niin kukin pelaa yhden erän laidassa. Meneekö liian monimutkaiseksi?
 

d2uce

Jäsen
Siis kyllähän mun paitaa saa käyttää ja postittaa jälkikäteen. Ei siitä ongelmaa tule jos vähän hiki haisee, aina sen saa pestyä.

Entä jos käykin näin?

Myös minä voin ilmoittautua vapaaehtoisten senttereiden joukkoon, mikäli siihen ratkaisuun päädytään. Olen jo siihen hieman totuttautunut, kun olen ulkojäillä käynyt taitojani hiomassa.

Ja jos halukkaita senttereitä ilmaantuu lisää, niin sitten vaikka erä kerrallaan osa senttereistä pelaa laiturin tontilla. Mutta eiköhän tämä tästä järjesty.

EDIT: Jos joku halukas nyt ilmoittautuu, niin oma kantani on se, että ehdottomasti mukaan, eikä tylysti ilmoiteta, että lähe meneen vielä kun ehdit, meillä ei oo just nyt käyttöö sunlaiselle pelaajalle.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Myös minä voin ilmoittautua vapaaehtoisten senttereiden joukkoon, mikäli siihen ratkaisuun päädytään.

Käsittääkseni olet jo sentteri? En mä mielestäni vielä niin paljoa ole juonut...
 

d2uce

Jäsen
Käsittääkseni olet jo sentteri? En mä mielestäni vielä niin paljoa ole juonut...

Kyllä kyllä. Lähinnä yritin epätoivoisesti viestiä, että mieluummin pelaisin ehkä keskellä, kuin laidassa, mutta välläkö häliä, pääasia, että ovat samasta orkesterista.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Entä jos käykin näin?

Jos saat Lostedtin pukemaan paidan päälle niin tuo ei tosiaan haittaa *Heh*.

Mutta siis. Jos nyt jonkun varamiehen saatte ja hälle ei löydy paitaa niin toki voitte tuota käyttää. Ei se nyt ole niinkään elämä ja kuolema.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös