Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 268 498
  • 1 786

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Tätäpä en tullu ajatelleeksi. Osoittaa sen, että voisi olla hyvä päättää ne säännöt ja vielä kerrata kirjoitetussa muodossa ainakin olennaisimmat.

Näin työaikana en nyt tuohon rupea, mutta koitetaan illalla kirjoitella jotain. Ei pelaajat kyllä minun kokemukseni mukaan muutenkaan sääntöjä kovin hyvin osaa. Eikä Jatkoajan keskustelupalstalaisetkaan.

t. hanu
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pitääkin laittaa Koirapoika asialle ja ajaa kylmäk..kröhöm, siis lahjoa tuo vakoilija.
Etenkin tuo kylmäksi ajelu on hyvä idea, minä ja Bliz samalla kaistalla, rehdin pelin ystävänä en lämpene ajatukselle. Toinen on kerännyt painoa lähestyäkseen maagista sataa kiloa ja toinen on kuin tuulen nussima heinä, Blizin pelaajakortista selviää kumpi on kumpi. Tässä taistossa ei vittumainen luonne auta mitään, massalla siellä pärjätään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näin työaikana en nyt tuohon rupea, mutta koitetaan illalla kirjoitella jotain. Ei pelaajat kyllä minun kokemukseni mukaan muutenkaan sääntöjä kovin hyvin osaa. Eikä Jatkoajan keskustelupalstalaisetkaan.

t. hanu

Joo, eihän tässä hengenhätä niiden kanssa ole. Kyllä nuo säännöt hyvin pitkälti on hallussa, kunhan vaan tietää millä säännöillä pelataan.
 

d2uce

Jäsen
Perin kummallista veljeilyksi naamioitua vakoilua, ynnä vastavakoilua, havaittavissa ennen tapahtumaa. Kapteenitkin sopimassa jotain treffejä. Olisi pitänyt GM:n ottaa homma haltuun ja pitää porukka tiukasti bazassa.

Itsehän olen suorittanut valmistautumisen tiukasti median ulottumattomissa syrjäseuduilla sijaitsevilla harjoituskentillä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ottakaa sitten joku kaveri sinne kameran kanssa heilumaan. Kuvia ja ehkä myös videoita olisi mukava katsella jälkikäteen.
 

Jarzki

Jäsen
Ei hyvää lupaa itse tapahtumaan tuo tämänpäiväinen hiihtolenkki. Viikon loma Kanarialla ei ilmeisestikään tehnyt kunnolle kovin hyvää, niin pahasti tervassa juoksemiselta tuntui hiihto. Tosin pistän osan tästä myös kelin piikkiin.

No huomenna on käytävä tuolla retkiluisteluradalla vetämässä täsmätreeniä. Luistelu kun taitaa olla se suurin heikkous tällä hetkellä, peliälyä ei enää pysty huonompaan suuntaan kehittämään. Tuon voisi muutenkin ottaa tavaksi tämän vajaan kahden viikon aikana, sillä luistelutuntuma ei ole pienen tauon jälkeen mikään kovinkaan hyvä. Eikä se kuntokaan.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Osaatteko aikaa sanoa yhtään? Oletan, että olette työsskäyviä, joten varmaan illalla joskus? Itse lähden viiden jälkeen jo kohti Hämeenlinnaa. Erittäin mielelläni olisin kyllä mukana.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Oma lämmittely huomista silmällä pitäen on suoritettu: siirsin maalin jäälle yhdelle pikkunassille ja pysyin pystyssä. Luistimet jalkaan ja asia voikin olla toisin.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Näillä puheilla olen neljältä sorsussa lätkimässä ja lähden viiden jälkeen pois. Toivottavasti osutte samaan aikaan paikalle, jos ette osu niin koitetaan joku toinen päivä uudestaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ne on viikon reenit taas takana. Viikon sisään 2 kertaa jäällä 1,5h ja sama määrä viimesen kolmen vuoden aikana. Sehän tekee jo tunti/vuosi. Ihan hyvä tahti. Saa nähä vieläkö uskaltautuu jäälle ennen spektaakkelia.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Meikä yrittää lähteä töistä neljän jälkeen kans, otan kiitimet ja tikun töihin mukaan ja tulen suoraan Sorsuun. Oon varmaan siinä puol viiden aikaan paikalla.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Meikä yrittää lähteä töistä neljän jälkeen kans, otan kiitimet ja tikun töihin mukaan ja tulen suoraan Sorsuun. Oon varmaan siinä puol viiden aikaan paikalla.

Otan kans romut duuniin mukaan ja ilmestyn siitä suoraan Sorsapuistoon
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Jee, Doanerillekkin ehditään aito winter classic pelipaita teettää vaikka varamiehenä mukaan tulenkin. Huomenna ostamaan sitten puuttuvat kamat (=kaikki paitsi maila ja luistimet :). Laskin että market hinnoilla pääsisi alle 250 euron.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Voin lainata kyllä kamoja, jos haluat.

Minullakin on ylimääräisiä varusteita jonkin verran lainaksi. Tiedustelut yksityisviestillä. Ilmoita mitä varustetta kaipailet ja mitä kokoa.

Vai pitäisikö näistä perustaa joku pörssi?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Oliko Nokkis joka jotain kamoja lupaili meikäläiselle? Ei kypärää vielä löytyisi? Tuota vanhaa kun tuossa "varmuuden vuoksi testailin" niin huomasin syyn miksei tuota ole tullut käytettyä, se meinaan on rikki. Joskus tuo on tainnut tulla heitettyä urheilutapahtumaan liittyvän pettymyksen johdosta ilmeisen kovalla vauhdilla vähemmän pehmeää betoniseinää vasten. Kumma kyllä, pari "pientä" halkeamaa löytyy ja roskiinhan tuo lensi nyt kun varastosta tuon esille kaivoin.
 

tutzba

Jäsen
Aijjumalauta!

Ne ovat kuumia, helvetin komeita, huikeita, parhaimpia ikinä koskaan missään! Jaa mitkä, no tietenkin Jatkoaika Winter Classic -pelipaidat!

Kävin ne siis äsken hakemassa, kaikki paitsi Doanerin. Teen vielä toisen reissun Primatexiin että saadaan paidat maksettua.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Ne ovat kuumia, helvetin komeita, huikeita, parhaimpia ikinä koskaan missään! Jaa mitkä, no tietenkin Jatkoaika Winter Classic -pelipaidat!

Kuvia! (Ja koska pyysin ekana, saat ottaa mun paidasta kuvat (jotta saan blogiini täytettä))

Helvetti että on vaikeaa pysyä vielä yli viikko nahoissaan. Onneksi pääsee vielä 7 kertaa jäälle ennen tuota. Kolme peliä ja neljät treenit. Hyvää aikaa vielä pamauttaa ristisiteensäkin...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aijjumalauta!

Ne ovat kuumia, helvetin komeita, huikeita, parhaimpia ikinä koskaan missään! Jaa mitkä, no tietenkin Jatkoaika Winter Classic -pelipaidat!

No helkkari...pistä kuvia jakoon jos ehdit.
 

tutzba

Jäsen
Pahoittelen että kuvien lataaminen kesti. Tekniset ongelmat pääsivät yllättämään. Tässä kuitenkin näytteet Jirin Boners-paidasta.
 

Liitteet

  • Jiri JWC.JPG
    Jiri JWC.JPG
    45,7 KB · kertaa luettu: 691
  • Jiri JWC2.JPG
    Jiri JWC2.JPG
    66 KB · kertaa luettu: 685

M10

Jäsen
Ihanaa leijonat ihanaa.

Saisiko kuitenkin kuvia, joissa näkyy koko paita, vai etkö vaan uskalla laittaa, kun sinun ja Primatexin kommunikaatiovirheen vuoksi tulikin vahingossa hihattomat pelipaidat ;)

Hyvältähän nuo paidat näyttävät toki tuonkin perusteella!

Tänään piti muuten tulla myös kapteenistojen merkit postissa kotiin, jotka Hämeenlinnan ompeluseura on luvannut ommella paitoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös