Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 201
  • 1 786

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kannattaa muuten Bonersin poikien laittaa Holmström-selkäsuojat kuntoon, nyt on viimesen päälle titaanista ja teräksestä tehty maila niin kestää sitä poikittaistakin tökkiä. Todellisuudessahan se pitää olla vahvaa, että on jotain mihin nojata, mutta kestää paremmin sitä poikkariakin sitten. Just mietin tuossa, että jaksaakohan sitä jäälle lähtee vielä* ennen ottelua. Siellä taitaa olla liukasta. Suattaahan tässä hyvinnii keretä vielä.

*Kolmeen vuoteen ei oo tullu luistimilla oltua. No ei se haittaa, kunhan puheet on kovat.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haa. Taidan olla lähistöllä kyseisenä päivänä, joten voisinpa tulla katselemaan & huutelemaan hävyttömyyksiä tuomareille. Pelaamaan en olisi tullutkaan, vaikka olisinkin ehtinyt ajoissa (ja tämäkin lähinnä siitä syystä, että olen liian hyvä).
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
EDIT. Varasin yhden huoneen omenahotellista. Siihen mahtuu 3 henkeä minun lisäkseni. Yv:llä voi varata paikan. Steegilillä on varaus voimassa, jos ei halua perua. Hinta on à 20€!!

Paikat on täytetty. Tuleppas se helmikuu jo sieltä...
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kävin tuossa jäällä ottamassa kiekkoon jo vähän tuntumaa ihan ilman luistimia vielä. Ei liian vaikeaa ensimäiselle kerralle. Siinä sitten broidin kanssa vähän syöteltiin ja kiekko pomppas juuri ennen lapaa nilkkaan. Voi juma että teki kipeää!! Siis pelkkä syöttö. Suosittelen siis tosiaan laittamaan kaikki mahdolliset varusteet, en halua edes kuvitella miltä rannari tuntuisi paljaassa polvessa.

Kävin myös uudet luistimet ostamassa. Halvimmat mitä löyty tuntui oikein sopivalta. Eikös Pavel Buren luistimet myös olleet melko vaatimattomat uran alussa? Ehkä tästä alkaa myös oma urani taas uuteen nousuun.

Mitä muuten jäi mieleen niin kyllä se reilu kuusi vuotta ilman jääkiekko mailaa ja kiekkoa näkyy. Pitkä matka on siihen jotta kaikki tapahtuisi kuten unissa. Kovin kankealta tuntui maila, kiekko raskaalta ja hanskat kömpelöiltä. Saas nähdä miten käy luistelun kanssa josko ne uskaltaisi ottaa mukaan ensi kerralla. Tai jos menis pelkästään luistimien kanssa...
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Go Andersen!! Bonersille luu kurkkuun!

Hohoo, ettepä taida tietää, millaisessa kunnossa minä olen! Aamupäivällä kauden avausmaali! Pää on nyt avattu, helmikuun alussa ketsuppipullo alkaa tursuta oikein kunnolla...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onneksi jotkut on käyneet jo tällä kaudella jäällä, edes vastustajista.

Se mun maila on muotoiluvahaa, ei siihen voi edes nojata. Pitänee ostaa läheisestä rautakaupasta Kanki, Rauta Kanki.

Kohtuullisen ylivoimainen taitaa olla HC Andersen..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Meillä on kiekkokärpänen puraissut myös kohta 4 vuotta täyttävään pikkuneitiinkin. Tänään koitin omaan mailaan epäitoivoisesti jonkunlaista tuppea tehdä, niin neiti sitten kantoi oman muovisen mailansa ja totesi "tähänkin pitäisi saada teippiä". No eihän siinä auttanut muuta kuin pistää vähän erkkaa neitin mailaan. Sen jälkeen sitten oli kovat pelit olohuoneessa.
Innoissaan neiti on myös lähdössä myös katsomaan kun isi pelaa jääkiekkoa. Tyttö rukka ei siis tiedä mitenkä huono isi on jääkiekossa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Meillä on kiekkokärpänen puraissut myös kohta 4 vuotta täyttävään pikkuneitiinkin. Tänään koitin omaan mailaan epäitoivoisesti jonkunlaista tuppea tehdä, niin neiti sitten kantoi oman muovisen mailansa ja totesi "tähänkin pitäisi saada teippiä". No eihän siinä auttanut muuta kuin pistää vähän erkkaa neitin mailaan. Sen jälkeen sitten oli kovat pelit olohuoneessa.
Innoissaan neiti on myös lähdössä myös katsomaan kun isi pelaa jääkiekkoa. Tyttö rukka ei siis tiedä mitenkä huono isi on jääkiekossa.

Nyt nasahtaa kieltoa 1,5 kuukautta, koska näin lyhyesti vastaan. Mukava kuulla, että neiti on innostunut. Minä oisin voinut siinä tupen tekemisessä auttaa, mutta se on varmasti ihan ok. :)

Harmi ettet oo samassa joukkueessa, mun ainoat hyvät puolet on tupen tekemisessä ja eristysnauhan lapaan pyörittämisessä.

Ei taida tietää isikään, miten "kivikovia" hyökkääjiä on vastassa. :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onneksi on Hämeenlinnassakin. Kaikki jotka tykkää HPK:sta, niin onhan siinäkin niin. Nyt on sanat suunnattava tuonne Boners pojille, älkää nyt sitä valmistautumista ainakaan missatko.
 

tutzba

Jäsen
Eilen haettiin herkyyttä ja pehmeyttä pilates-tunnilta. Okei, jouduin sinne työn puolesta, mutta otin kuitenkin kaiken irti. Nyt on vinot vatsalihakset siinä kunnossa, että ei kannata minun kanssa lähteä kulmavääntöihin. Aika nopeasti jäävät nimittäin anderit toiseksi.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Sovitaanko lisäksi niin, että jos rikottua pelaajaa ei ole (esim. väärä vaihto), tai jos rike kohdistuu maalivahtiin, niin rankkarin suorittaa joku kentällä ollut pelaaja. Eli ei haeta sitä parasikinäkoskaan kaveria välttämättä vaihtoaitiosta.

Näin tuomariksi lupautuneena saanen sanoa, että se rikotun pelaajan seuranta ei sitten ole päässä automaationa. Eli siirretyn rangaistuksen tilanteessa voi käydä niin, että minulta hukkuu se rankkarin vetäjä. Tuon seuraaminen kun ei normaalisti kuulu toimenkuvaan. Toivottavasti herrasmiessäännöt toimivat tässä.

Mutta edellenkin: Pidetään kivaa ja toivotaan, että minun roolini on vain pudotella kiekkoja jäähän ja katsella paitseloita ja pitkiä. Ei tällaisissa matseissa yleensä kovin hirveästi rangaistuksia tule, lähinnä vahinkokamppeja ja korkeita mailoja. Joskus joku pelimies unohtaa taklauskiellon pelin tiimellyksessä, mutta tahallisia rikkeitä on yleensä tosi vähän. Toivotaan nytkin niin.

t. hanu
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ristusperhana.. Näin yöllä karmivaa painajaista koskien tätä tapahtumaa. Peli oli alkamaisillaan mutta jostain syystä mun paitaa ei ollut olemassakaan, vaan meinasin joutua pukemaan päälle paidan jonka selässä luki jotain ihan muuta. Protestiksi puin kuitenkin keltaisen harjoituspaidan. Uni onneksi loppui ennen kun avauskiekko putosi. Tämä karmiva uni kuitenki pakottaa minut pyytämään tutzbalta pitämään erityistä huolta meikäläisen paidasta.
Hanun ajatuksista olen samaa mieltä.
 

M10

Jäsen
hanu kirjoitti:
Mutta edellenkin: Pidetään kivaa ja toivotaan, että minun roolini on vain pudotella kiekkoja jäähän ja katsella paitseloita ja pitkiä. Ei tällaisissa matseissa yleensä kovin hirveästi rangaistuksia tule, lähinnä vahinkokamppeja ja korkeita mailoja. Joskus joku pelimies unohtaa taklauskiellon pelin tiimellyksessä, mutta tahallisia rikkeitä on yleensä tosi vähän. Toivotaan nytkin niin.

Juuri näin. Sinne jäälle ollaan menossa pitämään hauskaa ja peliin suhtaudutaan toki tosissaan, mutta ei vakavissaan.

Ja tuosta rankkarin vetäjästä tuskin muotoutuu suurta ongelmaa. Kyllä pelaajat itse tietävät milloin heitä on rikottu ja vetävät sen mukaan. Jos tulee joku muu rike, kuin yhteen pelaajaan kohdistunut, niin sitten joku kentällä sillä hetkellä olijoista laukoo sen rankkipotkun.

Bliz kirjoitti:
Ristusperhana.. Näin yöllä karmivaa painajaista koskien tätä tapahtumaa.

Bliz, ei syytä huoleen, hengitä syvään. Tein pari puhelua, ja huomisiin treeneihin tulee Dr. Phil juttelemaan hieman elämästä ja paremmasta unesta. Nähdään yhdeksältä! (muistakaa ottaa omat joogamatot mukaan, kun ei taas tiedä onko se liikuntavaraston oven lukko epäkunnossa)

HC Bonereiden joukkueessa kuulemma norovirusta liikkeellä. Lauloivat kuoroharjoituksissaan Varpusparvi Jouluaamuna.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Maksoin äsken paitani + supportit junnuille. En löytänyt mistään "Saajan nimi" -kenttään tulevaa sisältöä joten laitoin "Tutzba". Toivottavasti löytää perille. Eikös nuo tilinumeron mukaan kuitenkin "reitity".

Helmikuu lähestyy kovaa vauhtia. HC Boners on valmis.
 

tutzba

Jäsen
En löytänyt mistään "Saajan nimi" -kenttään tulevaa sisältöä joten laitoin "Tutzba".

On löytänyt perille tutzballakin, mutta oikeaa nimeä voi kysellä yksityisviestillä. Tai no sama se kai on jos sen täällä julkistan? Tuskin pelikieltoa tulee, kun kyseessä on kuitenkin oma valinta. Virallinen nimi on siis Tuomas Nurminen, mutta kyllä ne rahat tutzballakin tiensä löytävät.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Nyt on sitten suojat ostettu, munasuojia ja sukkia lukuunottamatta ostin käytettyä tavaraa. Housut, hartiasuojat, kyynärsuojat, munasuojat, hanskat ja sukat tuli ostettua, rahaa meni 105 euroa. Kypärä ja polvisuojat oli ennestään. Jäiköhän jotain nyt puuttumaan?
Kävin myös kokeilemassa ensimmäistä kertaa aikoihin lätkämailaa jäällä. Heti muisti minkä takia se lätkämailan käyttö jäällä on jäänyt vähemmälle. Minä en osaa laukoa lätkämailalla ollenkaan. Pikkutytötkin varmasti laukovat kovempia ja tarkempia vetoja kuin minä, ja tämä ei ikävä kyllä ole vitsi. Mutta pitää sitten pelissä paikata tätä puutetta muilla heikkouksilla.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Nyt on sitten suojat ostettu, munasuojia ja sukkia lukuunottamatta ostin käytettyä tavaraa. Housut, hartiasuojat, kyynärsuojat, munasuojat, hanskat ja sukat tuli ostettua, rahaa meni 105 euroa. Kypärä ja polvisuojat oli ennestään. Jäiköhän jotain nyt puuttumaan?

Kaulasuojahan tuosta puuttuu, ja vahinkojen minimoimiseksi kypäräänkin kannattaa virittää häkki tahi ainakin visiiri. Itse olen ainakin "häkkäri", vaikka siitä imagotappio tulisikin.

Tunnin verran kävin taas jäillä pyörimässä, reeni alkaa hiljalleen tuottaa tulosta ja rannarit sujahdella edes sinne suuntaan, minne niitä haluaa. Yläkäden (vasen) puoleinen lapaluu meni tosin käsittämättömästi jumiin, mikä lie venähdys tuli.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Yläkäden (vasen) puoleinen lapaluu meni tosin käsittämättömästi jumiin, mikä lie venähdys tuli.

Et nyt perkele mene rikkomaan itteäs. Allekirjoittaneen koko Winter Classic on suunniteltu sen varaan että teikäläiselle pystyy heittämään sen helpon pakki-pakki lätyn ja katsella tilanteen kehittymistä Nokkiksen kanssa maalin kulmalla seisoskellen.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Et nyt perkele mene rikkomaan itteäs. Allekirjoittaneen koko Winter Classic on suunniteltu sen varaan että teikäläiselle pystyy heittämään sen helpon pakki-pakki lätyn ja katsella tilanteen kehittymistä Nokkiksen kanssa maalin kulmalla seisoskellen.

Tällaisessa huippuunsa trimmatussa urheilijan kropassa on lihakset niin viritetyssä tilassa, että näitä sattuu välillä. Rystylätty alkaa jo onnistua, vasemmalle sirklaaminen etenkin takaperin on edelleen aika kulmikasta. Korostan kuitenkin ratkaisevaa henkistä läpimurtoa viikonloppuna: kauden avausmaali on tehty ja pää on nyt auki, "se kuuluisa apina putosi sieltä vielä kuuluisammasta selästä..."
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kaulasuojahan tuosta puuttuu, ja vahinkojen minimoimiseksi kypäräänkin kannattaa virittää häkki tahi ainakin visiiri. Itse olen ainakin "häkkäri", vaikka siitä imagotappio tulisikin.

Kaulasuojan jätin tarkoituksella ostamatta, kun ajattelin ettei siellä kuitenkaan mitään satu(siihen on aina hyvä luottaa). Kypärään on häkki osa jossain. Sitä en tiedä saako tuohon edes visiiriä kiinni, ei kuitenkaan ole se kaikkein uusin kypärä, tosin ei mallia Väinökään.
Paikassa josta kävin nuo varusteet ostamassa oli muuten myynnissä vanha jofan potta, himotteli ostaa se, mutta jätin kuitenkin tällä kertaa ostamatta. Samaisessa paikassa ihastelin vanhoja jokereiden ja HIFK:n nahkarotseja, ne eivät kuulemma olleet myynnissä.
 

tutzba

Jäsen
Boners on saanut taustajoukkoihin kenties tämän hetken puhutuimman henkilön, kun Barack Obama on julistanut itsensä ja Bonersin pysäyttämätöntä voittokulkua. Vielä ei kuitenkaan ole selvää, ehtiikö Obama itse katsomaan Winter Classicia, mutta halu olisi ainakin kova.
 

Liitteet

  • BonersObama.jpg
    BonersObama.jpg
    55,8 KB · kertaa luettu: 543

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Varamiehet huomio. Voi olla, että joku joutuu korvaamaan minua, riippuen ihan lääkärin lausunnosta. Aamusta viedessä roskia liukkaat rappuset tekivät tepposensa ja nyt on nilkka turvonnut. Raportoin lisää jahka lääkärihin pääsen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös