Se miltään ruotsalaiseslta kuulosta, vaan ehdalta tanskalaiselta!!
Go Andersen!! Bonersille luu kurkkuun!
Sama maa. Toinen tekee legoja, toisella ne on kurkussa kun Suomipoika iskee.
Se miltään ruotsalaiseslta kuulosta, vaan ehdalta tanskalaiselta!!
EDIT. Varasin yhden huoneen omenahotellista. Siihen mahtuu 3 henkeä minun lisäkseni. Yv:llä voi varata paikan. Steegilillä on varaus voimassa, jos ei halua perua. Hinta on à 20€!!
Meillä on kiekkokärpänen puraissut myös kohta 4 vuotta täyttävään pikkuneitiinkin. Tänään koitin omaan mailaan epäitoivoisesti jonkunlaista tuppea tehdä, niin neiti sitten kantoi oman muovisen mailansa ja totesi "tähänkin pitäisi saada teippiä". No eihän siinä auttanut muuta kuin pistää vähän erkkaa neitin mailaan. Sen jälkeen sitten oli kovat pelit olohuoneessa.
Innoissaan neiti on myös lähdössä myös katsomaan kun isi pelaa jääkiekkoa. Tyttö rukka ei siis tiedä mitenkä huono isi on jääkiekossa.
hanu kirjoitti:Mutta edellenkin: Pidetään kivaa ja toivotaan, että minun roolini on vain pudotella kiekkoja jäähän ja katsella paitseloita ja pitkiä. Ei tällaisissa matseissa yleensä kovin hirveästi rangaistuksia tule, lähinnä vahinkokamppeja ja korkeita mailoja. Joskus joku pelimies unohtaa taklauskiellon pelin tiimellyksessä, mutta tahallisia rikkeitä on yleensä tosi vähän. Toivotaan nytkin niin.
Bliz kirjoitti:Ristusperhana.. Näin yöllä karmivaa painajaista koskien tätä tapahtumaa.
En löytänyt mistään "Saajan nimi" -kenttään tulevaa sisältöä joten laitoin "Tutzba".
Nyt on sitten suojat ostettu, munasuojia ja sukkia lukuunottamatta ostin käytettyä tavaraa. Housut, hartiasuojat, kyynärsuojat, munasuojat, hanskat ja sukat tuli ostettua, rahaa meni 105 euroa. Kypärä ja polvisuojat oli ennestään. Jäiköhän jotain nyt puuttumaan?
Yläkäden (vasen) puoleinen lapaluu meni tosin käsittämättömästi jumiin, mikä lie venähdys tuli.
Et nyt perkele mene rikkomaan itteäs. Allekirjoittaneen koko Winter Classic on suunniteltu sen varaan että teikäläiselle pystyy heittämään sen helpon pakki-pakki lätyn ja katsella tilanteen kehittymistä Nokkiksen kanssa maalin kulmalla seisoskellen.
Kaulasuojahan tuosta puuttuu, ja vahinkojen minimoimiseksi kypäräänkin kannattaa virittää häkki tahi ainakin visiiri. Itse olen ainakin "häkkäri", vaikka siitä imagotappio tulisikin.