Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 119
  • 1 786

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
...ja mikä noista on se kun soitetaan hanulle jos hän tuomitsee väärin?
- - -

a) Hanu ei tuomitse väärin. Piste.
b) olisin ehkä kuitenkin ollut taipuvampi noukkimaan kiekkoa jäästä, mutta valitettavasti reaalielämä puuttui peliin ja joudun skippaamaan.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Hämeenlinnan naamat vedetään nimen mukaisesti Hämeenlinnassa.
Valitettavasti nykyään mahdollisuudet Hämeenlinnan naamoihin on aika rajatut. Tosin jos pidetään jo pieni palaveri tänä lauantaina Turisaksen keikan jälkimainingeissa Rocktownissa niin se onnistuu kyllä mainiosti. Tulee sitä edelleen ehkä kerran 1-2 kuukaudessa käytyä HML:ssä mutta olisi tämä ollut silti hyvä paikka nähdä kaikki kerralla. Eipä siinä, hienoa porukkaa on tulossa joka tapauksessa jälkipeleihin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei minulla ole oikeesti paineita mutta uskon ja toivon, että Azul ainakin on toimitsija kuten lupasi, ja suorastaan nautin kaikista kahvia tarjoilevista hepuista. Tiedoksi vaan, että maitoa pitää olla ja kaksi pipanaa Hermesetasta.

Sorry kun kesti, kiire viikko ja pitkää päivää, eikä energiaa avata konetta. Koon assarina kuitenkin edelleen, kunhan joku ohjeistaa.

Kahvi mieluimmin todella vahvana ja kylmänä, tumma paahto, liru maitoa ja ei mitään makeutusjuttuja.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
olisi tämä ollut silti hyvä paikka nähdä kaikki kerralla. Eipä siinä, hienoa porukkaa on tulossa joka tapauksessa jälkipeleihin.

Niin, eipä sinne kai ihan munaravia paineta suoraan jäälle ja sieltä taas puolet varusteista päällä autoon takaisin. Ehtiihän tuossa hallilla nähdä väkeä ja pahimmat patoutumansa huutaa toisille.

Että silleen...
 

d2uce

Jäsen
Onko se avauskiekon pudottaja jo valikoitunut? Tai siis onko Kiekko-Ahmojen G-junnuihin oltu yhteydessä? Olisi kyllä huikeaa saada joku tuleva supertähti pudottamaan limppu.

Olin joskus Forssassa FPS-Diskos ottelussa, Alpo Suhonen pudotti avauskiekon ja Aki Heino teki tehot 2+2.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Alpo Suhonen pudotti avauskiekon ja Aki Heino teki tehot 2+2.

Kiitos. Nyt on aamukahvit näppiksellä ja pärskeet näytöllä.

Näin kaiken lisäksi untakin tapahtumasta. Siinä tosin vaan vedeltiin vasta alkulämpöjä, huudeltiin ja vedeltiin kiekkoja vastustajan päätyyn á la Jämtin ja ajettin koneella hiuksia. Toivottavasti tämä ei ole enne.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Näin kaiken lisäksi untakin tapahtumasta. Siinä tosin vaan vedeltiin vasta alkulämpöjä, huudeltiin ja vedeltiin kiekkoja vastustajan päätyyn á la Jämtin ja ajettin koneella hiuksia. Toivottavasti tämä ei ole enne.

Näin muuten itsekin. Loppuun asti pelattiin, mutta tulosta en muista. Ainoa muistikuva oikeastaan oli, että varsin onnistunut tapahtuma ja ylilyönneiltä vältyttiin.
 

tutzba

Jäsen
onko Kiekko-Ahmojen G-junnuihin oltu yhteydessä?

Ei vielä, mutta viimeistään ensi viikon lauantaina sovin tarkemmin. Voi toki olla mahdollista että aikaisemmenkin juttelemme. Tästä linkistä näkee tähän asti kerätyn määrän.

Näin kaiken lisäksi untakin tapahtumasta.
Näin muuten itsekin.

Minä näin unta, missä naiseni petti minua. Olisin kyllä tykännyt enemmän teidän unista.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tästä linkistä näkee tähän asti kerätyn määrän.

Heh, kukahan hassuttelija on lahjoittanut tuon ylimääräisen 93 senttiä..

Sitä piti kysymäni, kun en jaksa koko ketjua selata, että miten sen valokuvaamisen kanssa nyt on? Ajattelin vaan, että meitähän jää suuri joukko rannalle ruikuttamaan ja olisi mahtavata, jos jonkinlainen reportaasi tapahtumasta kuvineen ilmestyisi vaikka tänne Jatkoaikaan.

Noin muuten pitää sanoa, mitä olen tapahtuman kehittymistä täällä seurannut, että hienoa toimintaa Jatkoajan porukalta tuo jäävuoron maksaminen ja hienoa toimintaa muutenkin, varsinkin tutzbalta kun jaksaa nähdä vaivaa asian eteen. Toivottavasti kaikki menee nappiin ja koko tapahtumasta tulee ikimuistoinen.

*edit* No tuollahan se tieto olikin infoketjussa: "Jatkoajan hallitus haluaisi tapahtumasta tehtävän jutun Jatkoajan verkkolehteen". Kuul.
 

tutzba

Jäsen
Sitä piti kysymäni, kun en jaksa koko ketjua selata, että miten sen valokuvaamisen kanssa nyt on?

Tästä tulikin mieleeni, että kaikki kamerankäyttäjät ovat erityisen tervetulleita tapahtumaan. Teen tästä matsista kuitenkin videon muistoksi - jossa siis kuvia sekä kenties pieniä videopätkiä - joten kaikki materiaali on pelkkää plussaa. Video on sitten nähtävissä Youtubessa jälkeenpäin, kunhan siitä tulee tarpeeksi hyvä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Niin, eipä sinne kai ihan munaravia paineta suoraan jäälle ja sieltä taas puolet varusteista päällä autoon takaisin.
Tuosta lopusta en ole ihan varma, riippuu tapahtumista. Olisihan se näky kun joku kirmaa luistimet jalassa autoon ja kaasuttaa pakosalle, toinen joukkue mailoja heristäen perässä.
 

Jarzki

Jäsen
Pitäkäähän homma puikoissa, lähden itse viikoksi viettämään lomaa Kanariansaarille, mutta kun sieltä palaan, niin halu jäälle on entistä suurempi. Ja itse peliinkään ei ole sen jälkeen kuin kaksi viikkoa, joten niin se aika vaan etenee.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tällä haavaa näyttäisi siltä, että osasto Hämeenlinna suuntaa Valkeakoskelta ottelun jälkeen takaisin Hämeenlinnaan.

Itse olen myös Hämeenlinnaan suuntaamassa ottelun jälkeen. Voi varmaan kysellä fiksuinta reittivaihtoehtoa Valkeakoskelta Hämptoniin ammattilaisilta? Ja tietysti sen jälkeen todeta että tuota reittiä ei ainakaan kannata ottaa ku kusetatte kuitenkin.

Jos oma parempi puoliskoni pääsee mukaan lähtemään niin uskon hänen voivan kanssa auttaa toimitsija hommissa. Ainakin heti sen jälkeen kun on nähnyt meikäläisen ekan vaihdon ja todennut että ei tuota kehtaa katsella. Näen jo itseni jäällä vilkuttelemassa neidolleni samassa kun joku Andersenin lukuisista jyristä ajaa ylitseni.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Näen jo itseni jäällä vilkuttelemassa neidolleni samassa kun joku Andersenin lukuisista jyristä ajaa ylitseni.

Ei haittaa yhtään, ykköspakkipari on sen tason fyysinen pelote että alta pois. Ei ne uskalla edes ajella ketään meikäläistä, koska tosiaan ykkösparissa pelaa aivan tajuton korsto joka kyllä kostaa kaikki Bonersin pelaajiin kohdistuneet koiruudet. Smasa voikin tulla kertomaan asiasta lisää.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei haittaa yhtään, ykköspakkipari on sen tason fyysinen pelote että alta pois. Ei ne uskalla edes ajella ketään meikäläistä, koska tosiaan ykkösparissa pelaa aivan tajuton korsto joka kyllä kostaa kaikki Bonersin pelaajiin kohdistuneet koiruudet. Smasa voikin tulla kertomaan asiasta lisää.

Noh, kolmospari kuittaa meidän puolelta.

Nimim. "viimeisellä kaudella 30 ott. 15 + 15, 168 min"

Oli hupaisat tilastot, suurinpiirtein luvut noin. Tuli istuttua jäähypenkillä ihan tarpeeksi
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Noh, kolmospari kuittaa meidän puolelta.
Hei c'mon! Mä olen istunu Sami Heleniuksen vieressä elokuvissa. Voitin!

Muistutan nyt tässä viestissä vielä, että tässä on pari tuntia vielä aikaa ilmottautua ruokailuun.
 

tutzba

Jäsen
Oliko joku,semmonen, että pitää valita ruoka valmiiksi? En äkkiseltään löytänyt semmosta viestiä, mutta olen niin muistavinani.

Ilmoittelen tästä sitten kun tiedän sen porukan, joka Tampereelle lähtee. New Yorkin kanssa olin yhteyksissä, ja he tarvitsevat etukäteen listan siitä, mitä aiomme syödä.
 

tutzba

Jäsen
Listataanpa hiukan näitä burger-ruokailupaikkoja Tampereella. En siis tiedä onko se New York lyöty lukkoon, mutta annan kuitenkin vaihtoehtoja.

American Diner
Pancho Villa
New York

Noista kolmesta varmaankin tulee meidän paikka, itse kannattaisin New Yorkia. En ole siellä siis syönyt, mutta olen kuullut sen olevan hyvä paikka.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Se taisi olla tänään se deadline klo 17 tuohon jatkoille ilmoittautumiseen? Taitaa vaan jäädä itteltä välistä tällä kertaa.. Olisihan se ollut mukava voittavan joukkueen valmentajana olla siellä ylistämässä joukkuetta :)
Onkos sinne paljonkin väkeä lähdössä jatkoja viettämään?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Voiko järjestävä osa kertoa, minkä verran porukkaa on jatkoille tulossa? Vaikka jonkun listan laittaa tänne? Kiinnostaisi vaan tietää, onko Porin puolesta muita kuin minä jäämässä jatkoille. Ei viittis yksityisviesteillä lähtee nyt sellaista kyselemään.

Toivottavasti porukkaa tulisi ainakin kohtalaisesti sinnekin vaikka nuo H-linnalaiset nyt hannaakin vastaan.
 

tutzba

Jäsen
Voiko järjestävä osa kertoa, minkä verran porukkaa on jatkoille tulossa? Vaikka jonkun listan laittaa tänne?

Tuossa äsken kun FutureHockeyn kanssa vaihdoin viestejä, niin 20 henkilöä oli lähdössä jatkoille. Kyllä se määrä siitä parilla varmaankin nousee, ja jälkikäteenkin voi ilmoittautua vielä halukkaaksi lähtijäksi. Suunnilleen kuitenkin olisi hyvä tietää tuo määrä, että osaa niitä pöytiä varailla.

En tiedä rikonko jotain sääntöä kun julkistan lähtijöiden nimet.

TosiFani, Nokkis, Koirapoika, Jiri, Max Power, Tinke-80, Bliz, Saikka, FutureHockey, Vanha Len, B1, Lutakon Leijona, obi-wan, smasa, Hespeler, Azul, Rosenrot, passenger, Steegil sekä tutzba.

Simbakin lähtee.

Ja mennään sitten NY:iin syömään. Vaikuttaa lupaavalta paikalta.
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Joo enempää ei ollut immeisiä ilmoittautunut nukkuessani. 20 jää siis lopulliseksi määräksi ja sillä sitten mennään.

Noista vaihtoehdoista ihan mikä vain sopii.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Ja mikä noista on se kun soitetaan hanulle jos hän tuomitsee väärin?
Terveisin koo

Pari vuotta sitten seniorimiittissä sanoi minulle paljon kauniita sanoja. Ja minä vieläpä muistaakseni saatoin sinut turvallisesti holetellin aulaan, josta poistuimme siveellisesti molemmat omiin huoneisiimme rikkomatta pyhiä avioliitolupauksiamme. Joten mikäs nyt kiikastaa. En toki ole yhtä täydelline kuin oma miehesi, mutta kai minä nyt nyt sentään kelpaan tuomarina, vaikka peli onkin Ehkä Tärkein Maailmankaikkeudessa Koskaan.

Hyvä biisi voisi olla vaikkapa Painu pois Jack.

t. hanu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös