Pari vuotta sitten seniorimiittissä sanoi minulle paljon kauniita sanoja. Ja minä vieläpä muistaakseni saatoin sinut turvallisesti holetellin aulaan,
t. hanu
Minä sanon aina paljon kauniita sanoja koska olen verbaalisesti vuolas sekä luonteeltani kiltti ja lempeä. Tosin seniorimiitissä keskustelimme speedwaysta ja Pyynikin ajoista mutta aivan varmasti kauniin sanakääntein.
Loput tuosta reissusta muistatkin sitten kauniisti väärin.
Se olin minä joka vedin sinua perässäni pitkin Mannerheimintietä. Ulkona oli järkyn kylmä, minulla hienot, ohuet hepeneet päälläni ja (hirveä kiire vessaan) sinun polvesi eivät muka toimineet nopeammin. Kaikki ihmiset töllistelivät meitä ja ajattelivat varmaan, että siinä taas joku senioriitta yrittää raahata saalistaan…
Emme myöskään eronneet hotellin aulassa vaan hississä. Sinun pysäkkisi oli muistaakseni nelosessa ja minun vitosessa. Ja silloin kun sinä horjuit seuraavana aamuna aamupalalle niin minä lauloin jo naapuripitäjäni kirkkokuorossa, Marttojen ja partiolaisten jumalanpalveluksessa.
Äläkä viitti, kelpaat kyllä tuomarina mutta tuo painu pois Jack, on Levosen biisi joten sinulle pitää keksiä oma. Kaikilla tuomareilla on omat laulut ja kaikki tuomarit tuomitsee joskus erehdyksessä väärin. Tapparan peleissä tuomarit tuomitsevat jopa pääsääntöisesti väärin. Niinpä tämän lyhyen aasinsillan jälkeen ehdotan sinun tuomarilauluksesi Seppo Hanskin taka-takavuosien hittiä Erehdyin kerran.
Terveisin koo