Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 117
  • 1 786

d2uce

Jäsen
Hyvä biisi voisi olla vaikkapa Painu pois Jack.

Tai sitten Captain Jack.

Kuinkas moni on sitten vastaavasti tulossa Hämeenlinnan mafian järjestämiin varjojatkobileisiin? Turenkilaiset on jo suurinpiirtein tiedossa, Iggy on ilmoittautunut, mutta onko muita?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Listataanpa hiukan näitä burger-ruokailupaikkoja Tampereella. En siis tiedä onko se New York lyöty lukkoon, mutta annan kuitenkin vaihtoehtoja.

American Diner
Pancho Villa
New York

Noista kolmesta varmaankin tulee meidän paikka, itse kannattaisin New Yorkia. En ole siellä siis syönyt, mutta olen kuullut sen olevan hyvä paikka.
Ainoa oikea safka tuollaisen reippailun jälkeen on Gringos Locosin Diablo burger. Annos aukaisee mukavasti tukkeutuneet hengitystiet ja takaa pienimuotoisen janon tunteen koko loppuillaksi. Suosittelen ehdottomasti.
 

tutzba

Jäsen
Vaikka ei olisi muuten ehtinyt ilmoittautua noille Tampereen jatkoille, niin mukaan saa tulla silti. Ei tuota ongelmia, sillä varaan kuitenkin pikkuisen isommalle porukalla niitä pöytiä kuin mitä listalla tällä hetkellä on.

Kaikki muuten varmaan muistavat, että meillä on sauna käytössä pelin jälkeen.
 

d2uce

Jäsen
Lasketaanko minut turenkilaiseksi?

Tuntuuko siltä, että pitäisi?

Pitäisikö meidän mennä syömään johonkin?

Voisihan se olla mukavaa saada vähän murua rinnan alle pelailun ja kotimatkan jälkeen. Onko ehdotelmia paikoista? Panchossa ei kannata ainakaan vetää mitään Diabloon viittaavaa, tulee jano ihan muista syistä.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Kaikki muuten varmaan muistavat, että meillä on sauna käytössä pelin jälkeen.

Eipä muistanut, mutta hieno homma. Pelin ja ruokailun väliin kannattaa muutenkin jättää aika reilusti aikaa, sillä ainakin minä ja uskon että muutkin autolliset vievät autot/kamat kotiin ja suuntaavat keskustaan jotenkin muuten.
Edelleen tosin mielummin olisin kyyditettävänä kuin kyyditsijänä. Täytyy jossain vaiheessa laskeskella kuskit ja kuskattavat välillä Tre-Vlk.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Onko Tampereelle hotelliin jääviä ihmisiä. Paatuneena kännissä kuorsaajanakin kyselen vaikkapa Omenahotelliin huoneen jakoon, eli kustannussäästöön, halukkaita kanssaeläjiä. Ja olisipahan hyvä mahdollisuus haukkua tuomari.

t. hanu
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Onko Tampereelle hotelliin jääviä ihmisiä. Paatuneena kännissä kuorsaajanakin kyselen vaikkapa Omenahotelliin huoneen jakoon, eli kustannussäästöön, halukkaita kanssaeläjiä. Ja olisipahan hyvä mahdollisuus haukkua tuomari.

t. hanu

Tätä olen itsekkin miettinyt, mutta tiedän tuon vasta lähempänä, että pääsenkö jäämään tammerforsiin yöksi.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Majoituksista tuli mieleen, että mun kämpällekkin voi halutessaan tulla loppuyöstä sammumaan. Vierassänkyä tosin ei ole tarjota mutta tarjoan vaikka oman sänkyni ja nukun itse sohvalla. Kämppähän sijaitsee Suomen parhaassa lähiössä, eli Hervannassa. Ehkä ei ole niin luksusvaihtoehto kuin moni muu mutta eipä mitään maksakkaan. Markkinoiden halvin joskaan ei paras.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Ei haittaa yhtään, ykköspakkipari on sen tason fyysinen pelote että alta pois. Ei ne uskalla edes ajella ketään meikäläistä, koska tosiaan ykkösparissa pelaa aivan tajuton korsto joka kyllä kostaa kaikki Bonersin pelaajiin kohdistuneet koiruudet. Smasa voikin tulla kertomaan asiasta lisää.

Mielelläni. Pallon heittosi oli muuten samaa sarjaa kuin muuan valmentajan "tuu nyt Tukio itte selvittämään, telkkariin voi sen kertoo sen historian".

Parastahan siinä ykkösparin korstossa on fyysinen pelote, joka toteutuu puhtain keinoin: jäähyllä istuin viimeksi muistaakseni kaksi kautta sitten. Tosin plusmiinustilastoni jäi viimeksi plussan puolelle ottelussa luultavasti samoihin aikoihin. Avoimiin kostoihin en lähde, mutta kuten pelaajakortissanikin totesin, suurta hupiani on kuumottaa vastustajia polvareihin koputtelemalla. Toivottavasti hanu huomaa vain ne kostojen kostot, kun Andersenit turhautuvat ja aloittavat orastavan parransänkeni (kyllä, muutaman päivän kun malttaa kasvattaa, leuassa tuntuu jo selvää karkeutta!) tunnustelun Eastoneillaan. Lupaan hymyillä oikein vittumaisesti, kun ykkössentteri kentsu pistää jäähyrankkarista yläpellin valittamaan. Lähden vartin päästä taas jäille hienosäätöharjoituksiin, toiset treenit alkavat illalla kotiutumisen jälkeen viikon ensimmäisen oluen auetessa.
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Olisiko William's mitään vai onko liian tyyris paikka? Toki sinne Ravarillekin voidaan mennä, mutta äsken kävelin siitä ohi ja olin huomaavani, että ei taida olla auki niihin aikoihin kun Hämptoniin palaillaan...

Myös Panchoa on tässä heitelty ilmoille. Pitää nyt katsella kuinka iso kööri tässä on halukkaana samassa paikassa illastamaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muutama päivä sitten olisi pitänyt lapa käydä ostamassa, mutta eivät osanneet sopivaa hintaa asettaa, niin meni kokonaisen mailan ostoksi. Nyt on tikku valmiina millä koukkia ja ottaa kiekko katsomoon -jäähyjä. Ei passaa kovasti laittaa poikittaista, ettei mene oma uusi maila poikki. Huitomaan en viitti alkaa, siinä on liian iso riski mennä maila päreiksi.

Illanviettoihin en näillä näkymin voi osallistua, koska se menee vähän turhan myöhään mun aikatauluihin. Mut katellaan, jos jokin muuttuu myöhemmin.
 

M10

Jäsen
Olisiko William's mitään vai onko liian tyyris paikka?

Mulle käy Williams, mulle käy Pancho. Minkäslainen rosteri me perunateatterilaiset saadaan aikaiseksi? Olisiko wilcolla tai Twitellä kiinnostusta syöminkeihin? Meskuun kerkeää kyllä syömisen jälkeenkin.

AWe, Dante, Tilatiili? Täytyy pistää heille yv:tä.

Hämeenlinnasta JWC:iin osallistuu myös minun, d2ucen ja Rattleheadin lisäksi nimim. Teemu Aalto.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Edelleen tosin mielummin olisin kyyditettävänä kuin kyyditsijänä.

Soita Kosolan Vihtorille ja pojille, ne hoitavat homman.

Nyt tuli varmaksi todistettua se tieto, että turenkilaiset ja hämeen linnalaiset ovat sisäsiittoista kansaa, kun eivät lähde muualle, vaan pitää jäädä nyhjöttämään omiin nurkkiin pitämään omia pippaloita.
Törkeää nurkkakuntaisuutta.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pari vuotta sitten seniorimiittissä sanoi minulle paljon kauniita sanoja. Ja minä vieläpä muistaakseni saatoin sinut turvallisesti holetellin aulaan,
t. hanu

Minä sanon aina paljon kauniita sanoja koska olen verbaalisesti vuolas sekä luonteeltani kiltti ja lempeä. Tosin seniorimiitissä keskustelimme speedwaysta ja Pyynikin ajoista mutta aivan varmasti kauniin sanakääntein.
Loput tuosta reissusta muistatkin sitten kauniisti väärin.
Se olin minä joka vedin sinua perässäni pitkin Mannerheimintietä. Ulkona oli järkyn kylmä, minulla hienot, ohuet hepeneet päälläni ja (hirveä kiire vessaan) sinun polvesi eivät muka toimineet nopeammin. Kaikki ihmiset töllistelivät meitä ja ajattelivat varmaan, että siinä taas joku senioriitta yrittää raahata saalistaan…
Emme myöskään eronneet hotellin aulassa vaan hississä. Sinun pysäkkisi oli muistaakseni nelosessa ja minun vitosessa. Ja silloin kun sinä horjuit seuraavana aamuna aamupalalle niin minä lauloin jo naapuripitäjäni kirkkokuorossa, Marttojen ja partiolaisten jumalanpalveluksessa.

Äläkä viitti, kelpaat kyllä tuomarina mutta tuo painu pois Jack, on Levosen biisi joten sinulle pitää keksiä oma. Kaikilla tuomareilla on omat laulut ja kaikki tuomarit tuomitsee joskus erehdyksessä väärin. Tapparan peleissä tuomarit tuomitsevat jopa pääsääntöisesti väärin. Niinpä tämän lyhyen aasinsillan jälkeen ehdotan sinun tuomarilauluksesi Seppo Hanskin taka-takavuosien hittiä Erehdyin kerran.

Terveisin koo
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Lasketaanko sekin jos oikeesti ja tosissaan yrittää yläpeltiin, mutta livahtaakin alakulmaan?

Varmasti, ja mitä onnettomampi tuherrus maali on, sitä kovempi tuuletus. Tiger Williamsin mailalla ratsastus on esimerkiksi aina kova veto.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olisiko wilcolla tai Twitellä kiinnostusta syöminkeihin?
Olen helposti ylipuhuttavaissa syömään ja jälkipelaamaan johonkin hämeenlinnalaiseen ravintolaan mikäli muutkin sinne tulevat. Autoilijana tosin koko illan ja suoraan kotiin safkauksen jälkeen.

PS. Hävettää jo valmiiksi youtube-video ottelusta. Näytän aina telkkarissa läskiltä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Onko Tampereelle hotelliin jääviä ihmisiä. Paatuneena kännissä kuorsaajanakin kyselen vaikkapa Omenahotelliin huoneen jakoon, eli kustannussäästöön, halukkaita kanssaeläjiä. Ja olisipahan hyvä mahdollisuus haukkua tuomari.

t. hanu

Tätä olen itsekkin miettinyt, mutta tiedän tuon vasta lähempänä, että pääsenkö jäämään tammerforsiin yöksi.

Olen varaamassa Omenasta huoneen ja sen hinta oli 80€. Siihen olis tulossa Steegil ja minä. Eli pari mahtuis vielä. Voin varata sen vaikka heti. Maksu vaikka sitten paikanpäällä.

EDIT. Varasin yhden huoneen omenahotellista. Siihen mahtuu 3 henkeä minun lisäkseni. Yv:llä voi varata paikan. Steegilillä on varaus voimassa, jos ei halua perua. Hinta on à 20€!!
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
HC Andersen ei sitten luovuta viiriä, vaan kirjan Ruma Ankanpoikanen kaikkien nimikirjoituksilla
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hc Andersen kuullosta jo kyllä niin ruotsalaiselta, että ihan pakko fanittaa Bonerssia, eipä sillä että sitä tekisin muutenkin.

Paikalle tullaan katsomoon, jälkipeleihin toki myös olisi jossain välissä sitten tarkoitus osallistua.

Go Boners!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Hc Andersen kuullosta jo kyllä niin ruotsalaiselta, että ihan pakko fanittaa Bonerssia, eipä sillä että sitä tekisin muutenkin.

Paikalle tullaan katsomoon, jälkipeleihin toki myös olisi jossain välissä sitten tarkoitus osallistua.

Go Boners!

Se miltään ruotsalaiseslta kuulosta, vaan ehdalta tanskalaiselta!!

Go Andersen!! Bonersille luu kurkkuun!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös