Kaikki kunnioitus noille syömingeille ja juomingeille, mutta nyt ei saa päätapahtuman (pelin) asiat jäädä näiden jälkiliukkaiden varjoon.
Aamen. Pyhitetään tämä tosiaan peliä ja itse pelitapahtumaa koskevaan keskusteluun. Jälkipelit ja muut tuollaiset ns. epäolennaiset hoidettakoon vaikka
Facebookissa. Okei, kaikilla ei ole Facebook-tunnuksia, mutta tuskinpa sitä jälkipelimahdollisuutta tarvitsee kauheasti suunnitella - joko Tampereelle tai Hämeenlinnaan. Katsotaan tätä vaikka lähempänä, niin tiedän varata meille joko Tampereen tai HML:n Pancho Villasta tilaa.
En yhtään muista mitä olen näistä suunnitelmistani nyt kertonut, joten tiivistän. Tiistaina käyn Primatexilla neuvottelemassa paidoista. Yritän vielä saada tingittyä hintaa alaspäin, mutta en lupaa mitään. Jatkoaika tosiaan käsittelee sunnuntaina tätä meidän tilaisuutta.
Jäävuoron hinta on sen 150 euroa, ja siitä päästään seuraavaan aiheeseen. Ainakin pelaajat maksavat tuosta vuorosta oman osuutensa, mutta entäpä huoltajat, valmentajat ja muut penttimatikaiset?
Olettaisin muuten että parhaiten selviämme kun siirrätte rahat minun tilille ja minä makselen niitä sitten eteenpäin. Kuitit säilytän ja näytän kaikille, eipähän ainakaan tarvitse epäillä mitään. YV:llä jos haluatte kysellä jotain tietoja minusta, niin tehkää se. Jotenkinhan se luottamus on hankittava.