Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 042
  • 1 786

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Joku "Pancho Villa" -tyyppinen mesta vois olla kohteena sitten Tampereella. Ja tosiaan varmaan fiksuinta lähteä sinne jatkamaan iltaa. Kuitenkin sitten liikennepoliittisesti hyvä solmupaikka ja yöpymiset yms. Ei kai tätä tarvitse edes sen kummemmin perustella.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ajattelin paikallisia Sokos-hotelleja... Henkilökuntahinta houkuttaa, tosin muistaakseni aikaisintaan 7 vrk sai varata huonetta...
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Omenassa ainakin huoneita vapaana. 80€/huone on toki aika suolainen hinta yhdelle, mutta..

Saas kattoo joskos ensi viikolla sais varattua tai sitten vaan vielä ilman jatkoja kotio.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vaimon pikkusisko asuu Hämeen puiston kupeessa eli enköhän saa sieltä majapaikan ruinattua.
 

Erik Loka

Jäsen
Jos saamme luvan, alkaa kuitenkin armoton pohdiskelu siitä, millä logolla menemme. Tästä syystä otin itseäni niskasta kiinni ja tein päätöksen. Jatkoaika Winter Classic -logo tulee näyttämään tältä, jos saamme sitä vaan käyttää. Itse en ole logoa tehnyt, kiitokset tästä lankeavat täysin Jatkoajan suuntaan.

Todella hyvä logo! Paljon parempi kuin meikämandoliinon räpellykset. Kai se nyt sitten tulee tarpeeksi isona?
 

tutzba

Jäsen
Kai se nyt sitten tulee tarpeeksi isona?

En tiedä yhtään kokoluokkaa, mitä Primatex on normaalisti käyttänyt, mutta olisiko sellainen halkaisijaltaan n. 25 senttimetriä sopiva? Katson tilannetta uudestaan kun käyn firmaan tutustumassa ensi tiistaina. Eivätköhän he sitten osaa kertoa mikä se kokoluokka tulee olemaan.
 

M10

Jäsen
Olisi mielestäni asiallista avata oma ketju näille JWC:n jälkipeleille.

Kaikki kunnioitus noille syömingeille ja juomingeille, mutta nyt ei saa päätapahtuman (pelin) asiat jäädä näiden jälkiliukkaiden varjoon.

Itsellä kyllä vielä täysin auki kaikki pelin jälkeiset tapahtumat, konstentraatio on itse päätapahtumassa ja aloituskiekon putoamisessa.

Viime yönä heräsin olohuoneesta aloitusasennosta omaan huutooni "Älä seepra pilki!".

Erik Loka kirjoitti:
Todella hyvä logo! Paljon parempi kuin meikämandoliinon räpellykset. Kai se nyt sitten tulee tarpeeksi isona?

Niin, toivottavasti tässä ei käy niin, kuin Spinal Tapilla kävi Stonehengen kanssa.

"Mutta tehän sanoitte, että juuri yksi yhteen tuollainen, kun tietokoneen ruudulla. Oletimme, että juuri sen kokoinenkin".
 

tutzba

Jäsen
Kaikki kunnioitus noille syömingeille ja juomingeille, mutta nyt ei saa päätapahtuman (pelin) asiat jäädä näiden jälkiliukkaiden varjoon.

Aamen. Pyhitetään tämä tosiaan peliä ja itse pelitapahtumaa koskevaan keskusteluun. Jälkipelit ja muut tuollaiset ns. epäolennaiset hoidettakoon vaikka Facebookissa. Okei, kaikilla ei ole Facebook-tunnuksia, mutta tuskinpa sitä jälkipelimahdollisuutta tarvitsee kauheasti suunnitella - joko Tampereelle tai Hämeenlinnaan. Katsotaan tätä vaikka lähempänä, niin tiedän varata meille joko Tampereen tai HML:n Pancho Villasta tilaa.

En yhtään muista mitä olen näistä suunnitelmistani nyt kertonut, joten tiivistän. Tiistaina käyn Primatexilla neuvottelemassa paidoista. Yritän vielä saada tingittyä hintaa alaspäin, mutta en lupaa mitään. Jatkoaika tosiaan käsittelee sunnuntaina tätä meidän tilaisuutta.

Jäävuoron hinta on sen 150 euroa, ja siitä päästään seuraavaan aiheeseen. Ainakin pelaajat maksavat tuosta vuorosta oman osuutensa, mutta entäpä huoltajat, valmentajat ja muut penttimatikaiset?

Olettaisin muuten että parhaiten selviämme kun siirrätte rahat minun tilille ja minä makselen niitä sitten eteenpäin. Kuitit säilytän ja näytän kaikille, eipähän ainakaan tarvitse epäillä mitään. YV:llä jos haluatte kysellä jotain tietoja minusta, niin tehkää se. Jotenkinhan se luottamus on hankittava.
 

M10

Jäsen
Jäävuoron hinta on sen 150 euroa, ja siitä päästään seuraavaan aiheeseen. Ainakin pelaajat maksavat tuosta vuorosta oman osuutensa, mutta entäpä huoltajat, valmentajat ja muut penttimatikaiset?

Ne jotka luistelevat, tai notkuvat tolppien välissä, maksavat jään.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Jep. Pelaajat maksavat koko lystin. Ja tosiaan niin lienee paras että tutzba kertoo summan ja tilinumeron johon maksetaan, luonnollisesti sitten kun kaikki kulut ovat selvillä ja vakiintuneet. Kaikista parastahan olisi ettei tarvitsi käteisen kanssa "pelleillä". Luottamus järjestävään tahoon on 100%.

Tuskin tässä ns. "Wincapitoja" käy ;)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Lupasin jo osallistua jäävuokraan enkä tohdi lupauksesta lipsua, laske minut mukaan maksajaksi. Voin joutua jäälle jos Nokkis pitää työntää maalille ja hakea sieltä pois ;)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vaikka tuonkin omalle jengille juomat omalla kustannuksella niin osallistun myös tuohon jäävuokraan. Ei se kuitenkaan ole kuin muutama euro per sierainpari.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Eihän tässä kehtaa olla osallistumatta maksuihin jäävuoron suhteen kun muukin Bonersin valmennus/huolto osallistuu. Im in toisinsanoen. Jos mä nyt sitten eksyn jäälle niinkuin Esko kummeli storiesissa, niin onpahan maksettu.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Pelaajat pelaa ja pelaajat maksaa. Näin minun mielestä. Ja tosiaan maksu teikäläisen tilille on helpoin tapa.

Jaa niin, unohtui varmaan tutzballe kertoa mutta tuossa pelaajien kesken, molempien joukkueiden osalta, päätimme että pelaajat, poislukien tutzba maksaa. Eli päätimme yksinkertaisesti niin, että hoidamme sinun osuutesi noista jää- ja paitakuluista.

Jos meinaat alkaa vääntää vastaan niin juutut penkille. Pukukopin penkille.
 

tutzba

Jäsen
päätimme yksinkertaisesti niin, että hoidamme sinun osuutesi noista jää- ja paitakuluista.

Jos meinaat alkaa vääntää vastaan niin juutut penkille. Pukukopin penkille.

Ei tule onnistumaan. Istun sitten vaikka pukukopin penkillä, kunhan vain on itse maksettu HC Bonersin pelipaita päällä. Tästä ei keskustella enempää.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tule onnistumaan. Istun sitten vaikka pukukopin penkillä, kunhan vain on itse maksettu HC Bonersin pelipaita päällä. Tästä ei keskustella enempää.

Hei come oon tutzba, tämä on meidän muitten lahja sinulle. Oot tehnyt asian eteen niin paljon niin halutaan muistaa sua tälläsellä pienellä jutulla johon varmasti kaikki haluaa osallistua. Ilman sinuahan ei tätä tapahtumaa olisi ja varmasti tulee olemaan suuri piristys kaikille ankeaan arkeen joten ota tämä lahja vastaan.
 

tutzba

Jäsen
Hei come oon tutzba, tämä on meidän muitten lahja sinulle.

Paras lahja on se, kun jätkät - ja naisetkin - viettää hauskan illan ja muistelee tätä tapahtumaa vuosien päästä. Tätä yhtä iltaa varten tulee porukkaa jopa Porista asti, joten vähintä mitä minä voin tehdä, on maksaa oma osuuteni paidoista ja jäävuorosta.

Kiitos kuitenkin tästä tarjouksesta. Arvostan sitä todella. Hienoa huomata, että tämä tapahtuma on saanut aikaan innostuksen!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ei tule onnistumaan. Istun sitten vaikka pukukopin penkillä, kunhan vain on itse maksettu HC Bonersin pelipaita päällä. Tästä ei keskustella enempää.

Koska tutzba on niin vaikea luonne, niin kysymys kaikille: Saako oman joukkueen pelaajaa taklata, niin että hän loukkaantuu? Ja jos ei, niin miksei? Tai voinko estää hänen pelaavan kapteenin ominaisuudessa?


Todella iso hatunnosto tutzballe tästä. Olimme valmiit kustantamaan sut mukaan korvauksena tekemisistäsi, mutta jos pistät hanttiin, niin sitten annetaan olla.
 

Ferris

Jäsen
Kiitos kuitenkin tästä tarjouksesta. Arvostan sitä todella. Hienoa huomata, että tämä tapahtuma on saanut aikaan innostuksen!

Tässä kohdin täytynee minun HC Bonersin GMGM:nä nousta tuolille ja latoa ultimatum kehiin: MIkäli et ota vastaan muiden osallistujien tarjousta, niin kauppaan sinut HC Andersonnien riveihin! ;)
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä näin on. Kuka sitä nyt Jokereihin kun voi osallistua Jatkoaika Winter Classiciin.
Hey c'mon! Ei Jokereilla ole edes peliä tuolloin! :)

Hienolta tapahtumalta kyllä kuulostaa, vaikka en itse osallistumassa olekaan. Jäämme seuraamaan tilanteen edistymistä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pystyyköhän Azul ja koo hoitamaan tilastoinnin, kuulutusten, yms. ohessa vielä noi cheerleaderin hommat?

Perherauhan vuoksi passaan cheerleadamisen, mutta kameraa voin tosiaan pidellä, jollei ketään edes harrastelijaa saada näpsimään kuvia. Mutta lopputuloksesta ei tosiaan anneta mitään takeita.

Sen samaisen perherauhan vuoksi joudun passaamaan myös joukkue B:n avustamisen, mutta olen kyllä käytettävissä joukkue A:n taustalla, mikäli tarpeeksi hieno titteli keksitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös