Olen ajatellut ostaa uuden digikameran. Anttilan mainoksessa huomasin Nikon Coolpix L110 -kameran (
linkki), joka vaikuttaisi melko sopivalta minulle. Tuo 200 euroa kuulostaa sopivalta hinnaltakin, mitään järkkäriä kun en tarvitse. Olisiko kellään kokemuksia tuosta tai muita suosituksia?
Megapikseleitä en paljoakaan tarvitse, mutta zoomi olisi kiva (10+). Lisäksi tykkään tuosta merkistä ja tuo sentään näyttäisi kameralta. Videokuvaakin tulisi varmaan otettua enemmän. Ja mieluiten haluaisin, että kamera toimisi pattereilla. Ja vasta ostin sd-muistikortin, mutta toisaalta ne nyt eivät paljoa maksa. Tuohon tulisi vielä laukkukin mukaan, niin sitä ei erikseen tarvitsisi ostaa.
Nyt pari viime vuotta mä olen kuvaillut ihan vaan halvalla ja vanhalla digipokkarilla. Joskus pari vuotta sitten mulla oli parempikin kamera, mutta koin sen silloin jotenkin liian isoksi, joten sitä ei joka paikkaan viitsinyt ottaa mukaan, ja esim. reissuissa piti tosi tarkasti katsoa repun perään ja koko ajan sai varoa kolhimasta sitä reppua. Huvittavaa tuossa tapauksessa oli se, että kun möin sen paremman kameran pois käytettynä, niin sillä rahalla en ihan edes saanut tuota halpaa pokkaria. Nyt taas kuitenkin tekisi mieli ostaa "vähän" parempi kamera.