Mytta käytännön kuvauksissa usein arjessa 7D teki parempaa jälkeä. Kiitos nopean automaattitarkennuksen ja olemattoman laukaisuviiveen. Muutenhan molemmat kamerat istuvat käteen samalla lailla eli pirun hyvin.
Koska itse pidän ihmisten arjen kuvauksesta ja urheilukuvauksesta, niin 7d:n erinomainen ergonomia sekä huippunopea sarjakuvaus käänsi vaakakupin sen puolelle ilman hintaeroakin. Jos olisin keskittynyt enempi staattiseen kuvaukseen ja hämäriin sisäkuviin, niin ilman muuta 5D:n loistava kuvan laatu varsinkin hämärässä olisi painanut enemmän.
Että molempi parempi! Makuja on monia sanoi pässi jne...
Olen kirjoituksesi kanssa hyvin paljon samoilla linjoilla ja olet aika lailla asian ytimessa. 5Dn ero tulee juurikin hamarakuvauksessa esille ja tama on asia jota itse arvostan todella paljon. Tykkaan kuvata tehdashalleissa, ulkona, sisalla ja pimealla paaosin liikkumatonta kohdetta joten omiin kayttotarkoituksiini tama menee juuri toisinpain.
Mutta jos olisin itse tajunnut heti ostaa hyvan niin olisin saastanyt ison tukun rahaa, tata kun ei tullut silloin ajatelleeksi niin ajattelinpa nyt vain sanoa oman mielipiteeni asiaan.
Viimeksi muokattu: