Vastaavasti taas läheskään kaikki homosuhteita harrastaneet esim. antiikin Kreikassa eivät varmasti olleet homoseksuaaleja vaan siihen aikaan homosuhteet liittyivät myöskin miesten välisiin valtasuhteisiin (alistaja - alistettava). Homosuhteiden ja homoseksuaalisuuden yleisyys eivät liity toisiinsa millään tavalla.
Eli hetero pystyy harrastamaan homoseksuaalisia seksisuhteita, kuten myöskin homo pystyy harrastamaan heteroseksuaalisia suhteita. Vihdoinkin joku "vastapuolelta" sanoo sen ääneen. Ensin mainittua tosin ei nykymaailmassa taida enää ihan hirveästi tapahtua, mutta jälkimmäistä tapahtuu koko aika kaikissa valtioissa.
En ole ikinä tuntenut, että olisin ihastunut/rakastunut mieheen tai toiminut tuon tunteen pohjalta siksi, koska "en olisi voinut sille mitään" vaan olen tehnyt niin, koska se tuntuu hyvältä. Miksi minun pitäisi kieltää itseltäni jotain, mikä tuntuu itsestäni hyvältä ja oikealta vain koska joku toinen on sitä mieltä, että mitä teen on väärin ja ei tunnu (heistä) hyvältä?
Boldaus mun. Eläimiin sekaantuminen (joka tosin onkin laillista). Täysi-ikäisten välinen insesti. 11-vuotiaan tytön seksisuhde 60-vuotiaan miehen kanssa, vaikka tyttö ymmärtäisi mitä tekee ja tekisi kaiken omasta halustaan. Raiskaus ja pedofilia ylipäätään. (ja ei, en rinnasta niitä homoseksuaalisuuteen) Siinäpä ihan muutama asia, jotka sopii täysin määritelmääsi. Lisäksi ne miljoonat asiat, jotka eivät liity seksuaalisuuteen ja mahtuvat määritelmäsi sisään. Jos ihminen saisi tehdä mitä vain, mikä hänestä tuntuu hyvältä, eikä sillä ole mitään väliä mitä muut siitä ajattelevat, niin aika anarkistinen paikka tämä maailma olisi.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä mieltä sinä olet homoseksuaalisuudesta tai sen syistä, koska et ole esittänyt käytännössä ensimmäistäkään lähdettä väitteillesi siitä, että homoseksuaalisuus olisi valinta ja jos et tuota pysty osoittamaan, kaiken maailman pseudotieteelliset puheet homoseksuaalisuudesta ilmiönä ovat täysin irrelevantteja.
Jokainen homoseksuaalinen teko on ihmisen oma valinta. Kuten heteroseksuaalinenkin. Ei se siitä muuksi muutu, vaikka väitettäisiin mitä.
Heh. Niin, siksihän tässä kyselenkin sen perään, että löytyyköhän mistään toista ihmistä joka olisi kiinnostunut nimenomaan tutkimaan ilmiötä pidemmälle. Sen lisäksi että ei ole olemassa kovinkaan kattavaa tutkimusta siitä että homous olisi valinta, ei ole myöskään kovinkaan laajalti avaavaa tutkimusta siitä mitä se sitten olisi. Olisi mukavaa kun olisi.
Minä olisin kiinnostunut tutkimuksesta. Jostakin syystä homoseksuaalisuuden tutkiminen ilmiönä ja homoseksuaalisuuden syiden tutkiminen on punainen vaate monelle homojen puolustajalle. Luulisi että tiedostavissa piireissä nimenomaan kiinnostaisi konkreettinen tiede, mutta tässä asiassa se nimenomaan ei heitä kiinnosta missään nimessä.
Homoseksuaalinen teko ei tee homoksi.
En nyt muista nimimerkkiä, mutta joku miespuolinen (taisi kyllä olla parikin nimimerkkiä) kertoi tälläkin palstalla, että on harrastanut seksiä toisen miehen kanssa ja on silti ihan hetero. Joten jos se toimii noin päin, niin toimii se silloin myös toiseen suuntaan.
Ainoastaan sitä tässä perätään, että yhdeltä ihmisryhmältä poistettaisiin tämä nykyinen, täysin perusteita vailla oleva kielto.
Miksi juuri homoseksuaaleilta poistettaisiin ko. kielto? Siis miksi jaksataan meuhkata vain homoseksuaaleista tämän asian kohdalla, vaikka monien muidenkin parien/ryhmien etuja olisi mahdollista ajaa samalla? Onko kaikki sitten hyvin ja tyytyväisiä, jos homoliittolaki menisi läpi vai ruvettaisiinko sen jälkeen ajamaan myös muiden ko. ryhmien etuja samalle tasolle homojen kanssa?