En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne vai vitutusketjuun, mutta ehkä tämä kuitenkin sopii tänne paremmin.
Ja sorry, kun "rasitan" taas tätä, mutta mä en vain ymmärrä mikä teitä "heteroita" vaivaa. En todellakaan tarkoita heteroita, vaan "heteroita".
Tänäänkin, reilun viikon sairasloman aikana, on ollut aikaa tsekata jos jokin laista dokkaria ja kaikkea mitä nyt telkusta tai netistä löytyy. Tänään sitten sattumalta törmäsin yhteen noin tunnin luentoon koskien meikäläisiä, jossa mentiin aika vahvasti oman elämäni kiinnekohtiin.
Taustaa; mitä tarkoitan sanalla "heterot". Sitä että on/tai ollut vaimo, lapsi/lapsia ja silti käydään mailla vierahilla. Ensimmäinen oikea kundikaveri (tosin miehiähän silloinkin jo olimme) oli 2000 eteenpäin. Hänellä kolme lasta, eronnut, täysin kaapissa. Ajattelin että ehkä tämä tästä. Kävimme jopa kuukauden verran hänen ja lapsiensa kanssa kiertämässä Eurooppaa "kavereina", lapsensa silloin olivat 5-9. Täysin kaapissa, mutta tyhmänä ajattelin että ehkä tämä tästä. Meni hyvin, tulin hyvin toimeen lapsiensa kanssa ja eiväthän hekään valittaneet, kaikkea kivaa tehtiin, lähinnä heidän ehdoillaan. Mutta ei, syyt alla.
Tuon jälkeen törmäsin toiseen vastaavaan tapaukseen. Ei siitä sen enempää, olin jo oppinut että juokse heti ihan heti ja kauas. Ja tämän jälkeen törmäsin ns elämäni rakkauteen, jonka kanssa menikin sitten reilut kymmenen vuotta.
Ja sitten, kun tuosta edes jotenkin olin päässyt yli ja lähtenyt viime kesänä ns markkinoille, niin ensimmäinen kehen kuvittelin voivani luottaa. No, eronnut, kolmen lapsen isä, täysin kaapissa. Toki tämä kerrottiin vasta siinä vaiheessa kun muutama kuukausi oli mennyt. Pentunsa ovat kuitenkin jo 18+ ikäisiä, joten voisi kuvitella että faijansa homous/bi olisi käsiteltävissä. En todellakaan tarkoita sitä, että se olisi helppoa (ei se ollut minullakaan), mutta ei. Ei mitään aikomustakaan tulla kaapista ulos (tuohon liittyy yksi iso asia muutenkin mitä tässä en paljasta).
Edellämainitut ukkomiehet ovat kuitenkin koko aikuiselämänsä juosseet samalla miehissä kun olleet hyviä heteroaviomiehiä. Varmasti ovat olleet ja ovat hyviä faijoja, sitä en todellakaan kiistä.Kyllähän mustakin sen verran heteroa löytyy että voisin halutessani naisen kanssa mennä seksipuuhiin, mutta ei siinä olisi mitään tunnesidettä. Olen pariin aitoon bi-mieheen törmännyt, mutta ne sentään ovat oikeasti mitä ovat ja heistä on tullut hyviä ystäviä.
En vain voi olla suhteessa niin, etteikö muut (edes lähipiiri) tietäisi missä oikeasti mennään. Miten mä aina törmään näihin tapauksiin, sitä en tiedä :)
Vittu että vituttaa. Toki lähes 40 asteen kuumeella, kasalla buranaa jne on oma vaikutuksensa tähän avautumiseen.
Edit: vuosiluku korjattu