Palaan vielä parisuhdemarkkinoiden epätasapainoon.
Täällä useat ovat nostaneet esiin yksittäistapauksia tyyliin "Seppokin vaihtoi jengii siirtoikkunan kautta vuonna '78!" On vielä kerran todettava, että tämä on ihmismielelle valitettava ominaisuus: nostetaan esiin itselle tapahtuneita tai muuten kokemuksen kautta tuttuja asioita, vaikka kyse on isommasta kuvasta, tässä tapauksessa yksinkertaisesta matematiikasta - onko hetskujen markkinoilla määrällisesti yhtä paljon naisia ja miehiä.
Niin kuin olen aiemminkin todennut, koska biseksuaaleja on enemmän naisissa kuin miehissä, on todennäköisempää, että naiset vaihtavat jengii useammin kuin miehet. Ja koska julkisuudessa on puhuttu enemmän naisista kuin miehistä, on vaarana, että tämä tuottaa kulttuurisen kerrannaisvaikutuksen: yhä useammat naiset avaavat siirtoikkunan, koska heillä on siihen selvä roolimalli.
Keksin asiantilalle kuitennii osaratkaisun! Jos valittavana on negatiivinen tai posiitivinen toimintatapa, markkinointiteorioiden mukaan kannattaa aina valita se positiivinen. Negatiivinen tapa tarkoittaisi tässä tapauksessa sitä, että pyrittäisiin löytämään argumentteja, jotka kertoisivat naisille, että tiimin vaihto ei kannata. Tällaisia argumentteja voisivat esimerkiksi olla, että suuseksi naisen kanssa aiheuttaa enemmän syöpää kuin suuseksi miehen kanssa. Mutta tähän emme nyt ryhdy ja valitsemme positiivisen näkökulman.
Ja se positiivinen tapa tarkoittaa, että on löydettävä miehinen roolimallli, joka kertoo julkisesti biseksuaalisille miehille, että parisuhde miehen kanssa on jees. Näin nerokkaasti vähennämme miesten määrää heteroseksuaalien parisuhdemarkkinoilla! Ok, ei toki ole yhtä tehokasta vähentää miesten kuin naisten määrää, koska biseksuaaleja miehiä on vähemmän kuin biseksuaaleja naisia, mutta niin kuin sanoin, valitsemme tässä kohtaa positiivisen strategian.
Nyt on vain löydettävä sellainen jamppa, joka vaihtaisi julkisesti leiriä. Ja koska kyseessä on jääkiekkopalsta ja koska pelaajakaupat ovat jääkiekkoilijoille tuttuja, kyseisen jampan tulisi teoreettisesti olla jääkiekkoilija, ja mieluusti ykköskorista. Joka tarkoittaa sitä, että jampan tulisi pelata änäris. Kuka tämä jamppa on? Paljastan nimen sitten, kun selviää, miten tämä urhea jamppa suhtautuu yhteiskunnallisesti tärkeään kampanjaamme. Olen nimennyt itseni, omalla ja olympiakomitean luvalla, kampanjapäälliköksi ja teettänyt asiaan kuuluvat rintamerkit ja lakanat.