Ei olekaan katoamassa. En toki ole sellaista väittänytkään. Vai pystytkö näyttämään, missä olen niin väittänyt? Otin kantaa tuohon lauseeseesi " ...sehän voi paremmin kuin koskaan, kun yhä useampi ihminen voi kohta solmia avioliiton." Tuo boldattu kohta on paskapuhetta. Ei tuo väittämäsi määrä lisäänny tämän uuden mahdollisen avioliittolain myötä yhdelläkään ihmisellä. Ei se lisäänny, vaikka me sallisimme moniavioisuuden tai minkä tahansa perversion, joka koskee täysi-ikäisiä ja oikeustoimikelpoisia ihmisiä. Niilläkin kaikilla on tälläkin hetkellä mahdollisuus mennä naimisiin, kyse on vain siitä että kenen kanssa.
Oikeus siihen avioliittoon on homoseksuaaleilla ollut aina, niin kauan kuin heteroillakin, ihan sama miten päin yrität tämän asian kiertää. Sinä väitit, että heillä ei oikeutta ole ollut, joka nyt kyllä on puutaheinää vaikka miten päin katsoo
Niin ja minä otin kantaa alun perin siihen väitteeseen, että avioliitto-oikeus olisi katoamassa.
Mitä tulee tähän itse ongelmaan niin en oikeasti usko, että olet näin yksinkertainen ihminen. Olet fiksu ihminen ja ymmärrät varmasti mistä tässä on oikeasti kysymys ja itse asiassa sen tuossa toteatkin: kyse on siitä, että kenen kanssa voi solmia avioliiton. No, avioliiton solmimisessa se lienee kuitenkin ehkä se kaikista olennaisin kysymys. Et varmaan halua, että yhteiskunta rajoittaisi sinun oikeutta valita aviopuoliso seksuaalisen suuntautumisen mukaan. Ennen tätä tulevaa uudistusta homoseksuaalit eivät ole voineet solmia avioliittoa haluamansa henkilön kanssa. Tulevaisuudessa voivat, mikä tarkoittaa, että yhä useampi ihminen voi solmia avioliiton.
Voit oikein hyvin jatkaa asian vääntämistä mihin suuntaan vain, mutta meidän on tästä enää turha jauhaa.