Kirjoittelija
Jäsen
Viimeaikaisissa uutisoinnissa, keskusteluissa ja haastatteluissa on annettu molemmille osapuolille ääni. En ole myöskään havainnut, että vaikka uutisoinnissa olisi selkeästi valittu joku puoli tai asiassa olisi otettu jotenkin ohjaavaa roolia.
Sehän nimenomaan on sitä propagandaa, kun annetaan molemmille osapuolille ääni. Sillä kun Päivi Räsänen, Pentti Oinonen tai Mika Niikko päästetään telkkariin puhumaan homoista, se on erittäin vahvaa mainosta homoliittojen puolesta. Vahvempaa kuin yhdenkään homoliittojen kannattajan puheet. Tolkun ihmiselle tulee herkästi mieleen, että en mä nyt ainakaan noiden kanssa halua olla tästä asiasta samaa mieltä; "No siis eihän naispappeus nyt ole yhtään sama asia kuin homostelu, kyllähän meidän pitää raamatusta voida valita ne ohjeet, joita haluamme noudattaa. Minä olen sentään lukenut teologiaa. Kielletäänhän siellä raamatussa rapujen syöminenkin, mutta kun ihmiset nyt tykkää kovasti syödä rapuja, niin siitä kiellosta meidän ei tartte välittää. Mutta homostelua me emme hyväksy. Sehän kielletään raamatussa!"
Ehkä asiasta ei pitäisi puhua Ylellä yhtään mitään, niin ei voitaisi syyttää Yleä propagandasta.
Viimeksi muokattu: