Mainos

Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 515 136
  • 15 316

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olemme muistaneet paria suurinta töhöilijää rikepisteellä ja toivomme keskustelun tästä eteenpäin järkyttyvän.
Kiitos vaan vittuilusta, olipa muutenkin taas tuomio... hyvä muistutus taas että olen jonkun moden mielen pahoittanut siten ettei se unohdu. Älkäää edes yrittäkö selittää että tätä tuomioita oli kokonainen raati miettimässä.

Tuo keskustelun toivominen järkyttäväksi kyllä nauratti :-D

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Tietääpähän jatkossa sen että ei uskalla muita käyttäjiä kutsua Star Warsin hahmojen nimillä. Kuka uskaltaa kutsua minua James Bondiksi? Tuleekohan pelikieltoa, miten linjaa @Moderaattorit .

Tätä muuten ei taidettu silloin selvittää, kun arvuuttelimme että saako arvuutella oletko Roger Moore.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sean Connery on kuollut, joten häneksi tuskin kukaan ketään täällä luulee. Olipa hyvin sanottu.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Sean Connery on kuollut, joten häneksi tuskin kukaan ketään täällä luulee. Olipa hyvin sanottu.

Roger Moore kuoli jo aiemmin. Viimeksi kun tästä keskusteltiin, unohdin Conneryn olevan vielä elossa.

Marlboro

Jäsen
Roolipeli-suunnittelija Roger Moore (1955-) elää ja voi hyvin.

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
mutta missä ovat Pierce Brosnan, Daniel Craig, Timothy Dalton tai George Lazenby?
Kansa vaatii vastausta!

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No sehän meni meiltä sitten aivan nappiin ja just silleen kuin pitikin,
Tarkoittanette tuolla "silleen kuin pitikin" että johdonmukaisesti meni päin persettä kuten muukin toiminta usein tuntuu teillä menevän.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Puniksen pelikielto ok, mutta kiekkokatsojan jäähyä en ymmärrä. Mutta mitäpä väliä sillä.

Olen kertonut että minun kirjoituksiani tänne ilmiannettiin. Ja modeille ja ylläpidolle olen jopa lähettänyt tarkat tiedot siitä.

3min sen jälkeen ku kerroin tämän moderaattoreille ja ylläpidolle niin joku ihmetteli miksi olen poistanut viestejäni.

Vastausta en saanut. En minkäänlaista. Ei pahoittelua että näin on tapahtunut tai edes nuhtelua siitä ettei olisi kannattanut paljastaa liikaa itsestään. Ainut oli tuo suorainen vittuilu sekalaisiin kysymyksiin kun kysyjä selkeästi tiesi mistä on kysymys.

Harmittaa. Tämä on aina ollut Suomen parhaiten moderoitu palsta ja on sitä sinänsä vieläkin, mutta ruvetaanko täällä menemään "minä vs. sinä" linjalle? "tuo on tuon kaveri joten ensimmäisen tilaisuuden tullen pihalle". Tuntuu että säännöt eivät ole enää kaikille samat.

Voisivatko @Moderaattorit ja @Ylläpito yrittää pitää huolen siitä, että mentäisiin tekojen mukaan, ei sen mukaan kenet tuntee? Jooko? Jos useampi mode tuntee kiistan toisen osapuolen niin ottakaa useampi sitten mukaan päätöksentekoon että olisi puolueetonta. Ja ylläpito pidetään täysin erillään palstan kahinoista. Tai no jos ottavat osaa nimimerkkien takaa niin olisivat sitten samanlaisen syynin takana. Ei voi olla niin, että kahdesta rähinöijästä vain toinen pistetään pihalle jos molemmat suoltavat yhtä hirveää tekstiä palstalle. Eikä myöskään palstan "ainaisjäsenyys" saa suojella tekijää. (tämä ei toki koske tulokkaita joilla ei ole palstalle mitään annettavaa).

Eli siis toivon linjakkaampaa moderointia please. Kyllä te siihen pystytte. Älkää sooloilko, älkää ottako itseenne jos teidän nimimerkkiänne haukutaan tai joudutte riitaan täällä. Modena pitää pystyä olemaan kaiken yläpuolella. Oma nimimerkkinne on omanne. Mutta kun tämä on oikeasti ihan parhaiten moderoitu palsta Suomessa niin toivon, että pysyy jatkossakin sellaisena eikä tätä moderoida sen mukaan että "tuo on paska jätkä" ilman perusteita.

T: Czescku

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen kertonut että minun kirjoituksiani tänne ilmiannettiin. Ja modeille ja ylläpidolle olen jopa lähettänyt tarkat tiedot siitä.

3min sen jälkeen ku kerroin tämän moderaattoreille ja ylläpidolle niin joku ihmetteli miksi olen poistanut viestejäni.

Vastausta en saanut. En minkäänlaista. Ei pahoittelua että näin on tapahtunut tai edes nuhtelua siitä ettei olisi kannattanut paljastaa liikaa itsestään. Ainut oli tuo suorainen vittuilu sekalaisiin kysymyksiin kun kysyjä selkeästi tiesi mistä on kysymys.

Mitä vittua nyt taas? Lainattu nimimerkki on viime aikoina jatkuvasti vihjaillut häneen kohdistuneesta jonkinlaisesta täällä masinoidusta kiusaamiskamppanjasta, mutta kukaan normaalijärjellä varustettu seuraaja ei ole tajunnut, mistä tässä on kysymys. En varmaan seuraa palstaa tarpeeksi, että ymmärtäisin, mistä tässä nyt on oikeasti kyse, mutta noi epämääräiset höpinät joistain ilmiantamisista yms. eivät ihan avaudu ainakaan sivustaseuraajalle.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mitä vittua nyt taas? Lainattu nimimerkki on viime aikoina jatkuvasti vihjaillut häneen kohdistuneesta jonkinlaisesta täällä masinoidusta kiusaamiskamppanjasta, mutta kukaan normaalijärjellä varustettu seuraaja ei ole tajunnut, mistä tässä on kysymys. En varmaan seuraa palstaa tarpeeksi, että ymmärtäisin, mistä tässä nyt on oikeasti kyse, mutta noi epämääräiset höpinät joistain ilmiantamisista yms. eivät ihan avaudu ainakaan sivustaseuraajalle.
Luin kanssa tuon viestin ja mietin, että olenko ainut joka ei ymmärtänyt sanaakaan...

Mä en edes tiedä mitä viestin ilmiantamisella tarkoitetaan. Täällähän nämä ovat julkisesti kaikkien luettavissa. Supolleko niitä ilmiannetaan?

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Luin kanssa tuon viestin ja mietin, että olenko ainut joka ei ymmärtänyt sanaakaan...

Mä en edes tiedä mitä viestin ilmiantamisella tarkoitetaan. Täällähän nämä ovat julkisesti kaikkien luettavissa. Supolleko niitä ilmiannetaan?

Tietämättä asiasta mitään, mutta viittaisiko viestien ilmiantaminen niiden viemistä palstan ulkopuolelle? Vaikkapa kertoa nimimerkin henkilöllisyys ja näyttää mitä P. Eräreikä(nimi keksitty) kirjoittelee.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK

Hämmentävä tapaus, ja @Czescku voi tätä halutessaan kommentoida lisää, mutta jotenkin mieleeni tuli, että joku on saattanut vihjaista kirjoittajan teksteistä esimerkiksi tämän työnantajalle. Muistan joskus syksyn mittaan huomanneeni täällä keskusteluja, joissa ko. nimimerkki kirjoitti jotain työstään, ja viittasi mahdollisesti asiakasyritykseensä (?) nimeltä. Ei tuossa minun silmääni mitään erityisen tuomittavaa ollut, eikä yrityssalaisuuksistakaan ollut kyse, mutta muistan ajatelleeni, että asiakkaana tai pomona en välttämättä tykkäisi lukea tuota yrityksen X työntekijän kirjoittamana julkisella palstalla. No, ei mainitun ilmiantoasian tarvitse tähän liittyä, mutta piirit ovat pienet ja kuka tahansa on voinut vihjata asiasta eteenpäin. Vaikka joku sellainen, joka on ko. asiakasyrityksessä töissä, tai jonka läheinen on siellä vastuullisissa tehtävissä.

Nämä ovat puhtaasti omia arvailujani, eikä minulla ole mitään tekemistä tämän ”ilmiantocasen” kanssa, eikä tiedossani ole että tuntemillani henkilöilläkään olisi. Jos arvaukseni osuu kuitenkin edes sinne päin, niin mielestäni nimimerkki Czesckun kannattaisi mieluummin katsoa peiliin ja miettiä omaa toimintaansa, kuin kirjoittaa täällä moitiskelevaan sävyyn jostakin ilmiantajasta, joka on saattanut toimia velvollisuudentunnosta ja lojaalisuudesta omaa tai läheisen työnantajaa kohtaan. Mikäli kyse on jostakin ihan muusta, niin sittenhän tilanne voi olla ihan eri ja vikakin on ehkä jossakin muualla kuin Czesckussa. Tähän on tietysti vaikea sanoa mitään, kun täällä vihjataan vain hämärästi jostakin ilmiantajasta kertomatta muuta.

Ikävää tietysti, jos Czescku tai kuka hyvänsä joutuu johonkin huonoon rakoon koskien palstakirjoituksiaan. Hän onkin tullut palstalla esille vähintään naamalla ja kaiketi myös nimellä, joten ihan anonyymista kirjoittajasta ei ole kyse. Ymmärrän erittäin hyvin niitä kirjoittajia, jotka haluavat pitää ihan vain varmuuden vuoksi oikean nimensä ja monet muut tietonsa salassa. Minun nimeni tietää tällä palstalla vähintään muutama kymmenen ja ehkä toistasataa nimimerkkiä, ja joskus on kyllä tullut mieleeni, että siinä voi olla vähän liikaa. Toisaalta minun kirjoitukseni voi paljastaa pomolle ja sukulaisille ihan nimelläkin, myös ne tekstit, joille kuulemma löytyy parempia julkaisukanavia muista kanavista kuin jääkiekkoaiheiselta keskustelupalstalta.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy