Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 220 048
  • 13 558

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Viestimäärällä on merkitystä. Jos toinen kaveri kirjoittaa 100 viestiä vuodessa ja niistä 30% on turhuuksia, niin tämä tarkoittaa keskimäärin alle yhtä turhaa viestiä viikossa. Jos taas toinen kaveri kirjoittaa 100 viestiä päivässä ja turhuuksia on sama 30%, niin tämä tarkoittaa 30 turhaa viestiä päivässä ja viikkotahdissa tämä tekisi 210 turhaa viestiä.

Siellä on merkitystä, että kirjoittaako keskimäärin yhden turhan viestin kahdessa viikossa, vai yhden turhan viestin joka tunti.

Turhat viestit haittaavat palstan muita käyttäjiä hyvin pitkälti sen mukaan miten paljon niitä tulee, joten määrällä on merkitystä.

No tässä on se että kun esim mä en notku 24/7 palstalla niin mua ei sillai haittaa vaikka joku kirjoittaa 100 viestiä eri ketjuihin koska en lue jokaista ketjua niin sillai yksittäinen viesti jää huomaamatta.

Ymmärrän toki niitäkin jotka näkevät jonkun nimimerkin viestin ensimmäisenä kun johonkin osioon pompsahtavat.

Pelikielto on sinänsä huono ratkaisu näissä tilanteissa mutta näillä mennään.

Yhtä lailla ihmettelen käyttäjän @BlackWolf 2kk kakkua kun ei mainituissa viesteissä mun mielestä niin vakavia rikkeitä tehnyt (En tiedä käyttäjän rikehistoriaa). Kun on asiakirjoittaja hänkin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Sen verran pitää huomauttaa, että se syntymäpäivä oli oikeastaan jo eilen..
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Yhtä lailla ihmettelen käyttäjän @BlackWolf 2kk kakkua kun ei mainituissa viesteissä mun mielestä niin vakavia rikkeitä tehnyt (En tiedä käyttäjän rikehistoriaa). Kun on asiakirjoittaja hänkin.
On rikehistoriaa ja erehtyi viesteissään keskittymään foorumin tekopyhimmän ja herkkänahkaisimman trollin viesteihin. Perse ei kestä merivettä ja viestien kritisointi johtaa väistämättä pelikieltoon.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Suoraan sanottuna minun mielestä @Kiekkokatsoja sai nyt kyllä viikon bannit todella kepein perustein. Heikkoa läppäähän tuo oli mitä Kiekkokatsoja kävi Black Friday -ketjuun heittämässä. Itsestä tuo kuitenkin vaikutti enemmänkin epäonnistuneelta yritykseltä heittää huulta, kuin mustaihoisille vittuilulta. Jos joku tuosta nyt loukkaantui niin voi hellanlettas.

Noh...ei kyllä toisaalta taaskaan yllätä että tuomioita sinkoillaan miten sattuu vailla selkeää linjaa. Tätä se kaiketi on nykyisin.
 

444

Jäsen
Suoraan sanottuna minun mielestä @Kiekkokatsoja sai nyt kyllä viikon bannit todella kepein perustein. Heikkoa läppäähän tuo oli mitä Kiekkokatsoja kävi Black Friday -ketjuun heittämässä. Itsestä tuo kuitenkin vaikutti enemmänkin epäonnistuneelta yritykseltä heittää huulta, kuin mustaihoisille vittuilulta. Jos joku tuosta nyt loukkaantui niin voi hellanlettas.

Noh...ei kyllä toisaalta taaskaan yllätä että tuomioita sinkoillaan miten sattuu vailla selkeää linjaa. Tätä se kaiketi on nykyisin.
Ei se nyt mitään rasistista läppää ollut, mutta ihan turhaa länkytystä. Laukataan paikalle höpisemään jostain mielen pahoittamisesta ja lopulta pahoitetaan itse mielensä, kun kukaan ei tarttunutkaan täkyyn. Omasta tuotannostani 146% on turhaa länkytystä, mutta harvoin syöksyn johonkin ketjuun heittämään asiaan kuulumatonta rapalaa. Harmitonta mutta aika raskasta.

Enemmän olen huolissani siitä, että eivätkö modet ole tietoisia, että R2D2 ei ole henkilö.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Enemmän olen huolissani siitä, että eivätkö modet ole tietoisia, että R2D2 ei ole henkilö.

Heh, joo. Silti tyhmempikin tajuaa kehen tuolla viitattiin. Ja kuten kaikkien tiedossa jo pitäisi olla, niin myös huumoriheitoista napsuu rankkua armotta.
 

444

Jäsen
Heh, joo. Silti tyhmempikin tajuaa kehen tuolla viitattiin. Ja kuten kaikkien tiedossa jo pitäisi olla, niin myös huumoriheitoista napsuu rankkua armotta.
No se oli vähän sellainen loppukevennys tuohon. Ihan yhtä ymmärrettävä viittaus se oli henkilöön kuin toisen käyttäjän tarkoituksenmukainen trollaus asiapitoisessa keskustelussa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olemme muistaneet paria suurinta töhöilijää rikepisteellä ja toivomme keskustelun tästä eteenpäin järkyttyvän.
Kiitos vaan vittuilusta, olipa muutenkin taas tuomio... hyvä muistutus taas että olen jonkun moden mielen pahoittanut siten ettei se unohdu. Älkäää edes yrittäkö selittää että tätä tuomioita oli kokonainen raati miettimässä.

Tuo keskustelun toivominen järkyttäväksi kyllä nauratti :-D
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Tietääpähän jatkossa sen että ei uskalla muita käyttäjiä kutsua Star Warsin hahmojen nimillä. Kuka uskaltaa kutsua minua James Bondiksi? Tuleekohan pelikieltoa, miten linjaa @Moderaattorit .

Tätä muuten ei taidettu silloin selvittää, kun arvuuttelimme että saako arvuutella oletko Roger Moore.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sean Connery on kuollut, joten häneksi tuskin kukaan ketään täällä luulee. Olipa hyvin sanottu.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Sean Connery on kuollut, joten häneksi tuskin kukaan ketään täällä luulee. Olipa hyvin sanottu.


Roger Moore kuoli jo aiemmin. Viimeksi kun tästä keskusteltiin, unohdin Conneryn olevan vielä elossa.
 

Marlboro

Jäsen
Roolipeli-suunnittelija Roger Moore (1955-) elää ja voi hyvin.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
mutta missä ovat Pierce Brosnan, Daniel Craig, Timothy Dalton tai George Lazenby?
Kansa vaatii vastausta!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No sehän meni meiltä sitten aivan nappiin ja just silleen kuin pitikin,
Tarkoittanette tuolla "silleen kuin pitikin" että johdonmukaisesti meni päin persettä kuten muukin toiminta usein tuntuu teillä menevän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös