Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niin, huvinsa kullakin ja eiköhän tämä hauskuus ole tullut tiensä päähän.
Terveisin,
Turha Kaukalo
Terveisin,
Turha Kaukalo
Ai niin, onhan niitä muitakin Roger Mooreja ja Sean Conneryita kuin delanneet. Otan sanani takaisin, ei se aiempi keskustelu ollutkaan turha.Roolipeli-suunnittelija Roger Moore (1955-) elää ja voi hyvin.
Sean Connery on kuollut, joten häneksi tuskin kukaan ketään täällä luulee. Olipa hyvin sanottu.
mutta missä ovat Pierce Brosnan, Daniel Craig, Timothy Dalton tai George Lazenby?
Kansa vaatii vastausta!
Tarkoittanette tuolla "silleen kuin pitikin" että johdonmukaisesti meni päin persettä kuten muukin toiminta usein tuntuu teillä menevän.No sehän meni meiltä sitten aivan nappiin ja just silleen kuin pitikin,
Sean Connery on kuollut, joten häneksi tuskin kukaan ketään täällä luulee. Olipa hyvin sanottu.
Roger Moore on myös kuollut ja kuopattu.
No sittenhän koko keskustelu on turha. Tää on taas tätä.
Tuo oli kyllä huikea banni. Jos moderaattorit hoitaisi vaaleissa ääntenlaskun, niin meillä istuisi eduskunnassa Aku Ankka.No turha ja turha. Yksi käyttäjä lensi juuri kuukaudeksi pihalle veikatessaan nimimerkkiä robotiksi.
Olen kertonut että minun kirjoituksiani tänne ilmiannettiin. Ja modeille ja ylläpidolle olen jopa lähettänyt tarkat tiedot siitä.
3min sen jälkeen ku kerroin tämän moderaattoreille ja ylläpidolle niin joku ihmetteli miksi olen poistanut viestejäni.
Vastausta en saanut. En minkäänlaista. Ei pahoittelua että näin on tapahtunut tai edes nuhtelua siitä ettei olisi kannattanut paljastaa liikaa itsestään. Ainut oli tuo suorainen vittuilu sekalaisiin kysymyksiin kun kysyjä selkeästi tiesi mistä on kysymys.
Luin kanssa tuon viestin ja mietin, että olenko ainut joka ei ymmärtänyt sanaakaan...Mitä vittua nyt taas? Lainattu nimimerkki on viime aikoina jatkuvasti vihjaillut häneen kohdistuneesta jonkinlaisesta täällä masinoidusta kiusaamiskamppanjasta, mutta kukaan normaalijärjellä varustettu seuraaja ei ole tajunnut, mistä tässä on kysymys. En varmaan seuraa palstaa tarpeeksi, että ymmärtäisin, mistä tässä nyt on oikeasti kyse, mutta noi epämääräiset höpinät joistain ilmiantamisista yms. eivät ihan avaudu ainakaan sivustaseuraajalle.
Luin kanssa tuon viestin ja mietin, että olenko ainut joka ei ymmärtänyt sanaakaan...
Mä en edes tiedä mitä viestin ilmiantamisella tarkoitetaan. Täällähän nämä ovat julkisesti kaikkien luettavissa. Supolleko niitä ilmiannetaan?
Hämmentävä tapaus, ja @Czescku voi tätä halutessaan kommentoida lisää, mutta jotenkin mieleeni tuli, että joku on saattanut vihjaista kirjoittajan teksteistä esimerkiksi tämän työnantajalle. Muistan joskus syksyn mittaan huomanneeni täällä keskusteluja, joissa ko. nimimerkki kirjoitti jotain työstään, ja viittasi mahdollisesti asiakasyritykseensä (?) nimeltä. Ei tuossa minun silmääni mitään erityisen tuomittavaa ollut, eikä yrityssalaisuuksistakaan ollut kyse, mutta muistan ajatelleeni, että asiakkaana tai pomona en välttämättä tykkäisi lukea tuota yrityksen X työntekijän kirjoittamana julkisella palstalla. No, ei mainitun ilmiantoasian tarvitse tähän liittyä, mutta piirit ovat pienet ja kuka tahansa on voinut vihjata asiasta eteenpäin. Vaikka joku sellainen, joka on ko. asiakasyrityksessä töissä, tai jonka läheinen on siellä vastuullisissa tehtävissä.Luin kanssa tuon viestin ja mietin, että olenko ainut joka ei ymmärtänyt sanaakaan...
Mä en edes tiedä mitä viestin ilmiantamisella tarkoitetaan. Täällähän nämä ovat julkisesti kaikkien luettavissa. Supolleko niitä ilmiannetaan?
Joo ja kun kyseessähän ei välttämättä ole edes mikään "vuoto", mistäs sen tietää jos vaikka joku työkaveri tai esimies on sattunut näkemään jotain sellaista mistä ei ole pitänyt. Palstaa kuitenkin lukee varmasti aika iso määrä ihmisiä jotka eivät ole rekisteröityneet tänne ja mukana voi hyvinkin olla omaa lähipiiriä. Varsinkin jos on sattunut huomaamaan että nimimerkin takaa paljastuu henkilö kenet tuntee/tietää niin varmasti kiinnittää teksteihin enemmän huomiota.En vain ymmärrä, että miten mikään ”ulkopuolelle vuodettu” koskee modeja tai ylläpitoa. On jokaisen oma valinta, kirjoittaako tänne nimimerkkinä vai oman nimensä ja kuviensa kanssa. Melko hyhmäistä menoa taas.
Lähinnä tätä itsekin mietin kun tästä kuulin, jos tuota oman pärstän kuvaa on jaettu palstalle varmaan enemmänkin kuin kymmenen kertaa. Ei nyt olisi edes mikään suurikaan ihmeellisyys, että joku tuttu joskus sattuisi näkemään kuvan, ja osaisi yhdistellä sen jälkeen nimimerkin ja naaman. Kuten tuossa @aktisaari mainitsikin, niin tällä palstalla on todella suuri määrä vierailijoitakin lukemassa.Joo ja kun kyseessähän ei välttämättä ole edes mikään "vuoto", mistäs sen tietää jos vaikka joku työkaveri tai esimies on sattunut näkemään jotain sellaista mistä ei ole pitänyt. Palstaa kuitenkin lukee varmasti aika iso määrä ihmisiä jotka eivät ole rekisteröityneet tänne ja mukana voi hyvinkin olla omaa lähipiiriä. Varsinkin jos on sattunut huomaamaan että nimimerkin takaa paljastuu henkilö kenet tuntee/tietää niin varmasti kiinnittää teksteihin enemmän huomiota.
Ikävää tietysti, jos Czescku tai kuka hyvänsä joutuu johonkin johonkin huonoon rakoon koskien palstakirjoituksiaan. Hän onkin tullut palstalla esille vähintään naamalla ja kaiketi myös nimellä, joten ihan anonyymista kirjoittajasta ei ole kyse. Ymmärrän erittäin hyvin niitä kirjoittajia, jotka haluavat pitää ihan vain varmuuden vuoksi oikean nimensä ja monet muut tietonsa salassa. Minun nimeni tietää tällä palstalla vähintään muutama kymmenen ja ehkä toistasataa nimimerkkiä, ja joskus on kyllä tullut mieleeni, että siinä voi olla vähän liikaa. Toisaalta minun kirjoitukseni voi paljastaa pomolle ja sukulaisille ihan nimelläkin, myös ne tekstit, joille kuulemma löytyy parempia julkaisukanavia muista kanavista kuin jääkiekkoaiheiselta keskustelupalstalta.
Anteeksi, unohdin sinua varten laittaa huomion, että ostaa sen uuden auton osamaksulla, mistä meillä oli tuolla ylempänä puhe,
Et näköjään edellenkään tajua, mistä puhutaan, mutta eipä se minua kyllä yllätäkään.
On ne autoliikkeet kyllä helvetti tyhmiä. Lienet siellä itsekin töissä? Kohta väität varmaan, että pankki antaa ilmaiseksi lainaa tai siis kyseisessä esimerkissä maksaa sulle siitä, että otat rahaa?
Minä muistan kyllä sinun nikkisi. Olet aina heavy luettavaa ja saat asian kuin asian vietyä ketjunaiheesta aina sivuun.
Kun et tajua, niin et tajua. Heippa.
Trollaile jotain muuta välillä.
Eipä Heavy nyt pysty myöntämään, että höpisi aiheeseen nähden ihan älyttömiä.
Taikaseinä jutut voit työntää sinne.
Sijoitusneuvoja-heavy tuli sotkemaan keskustelun näillä ihme puheillaan,
Ainakin heavy ja leon on kovasti niin väittänyt ja menneet pelaamaan pulushakkia keskenään.
INäinhän en ole kirjoittanut vaan että moderaattorit eivät kykene tasapuoliseen moderointiin. Kun minä saan kaksi viikkoa pelikieltoa siitä että totean ettei joku osaa käyttää internettiä, ja toisaalta minua kohtaan voi heitellä ylläolevan litanian mukaista paskaa ilman pelikieltoa niin onhan se selvää että tasapuolisuuteen ei edes pyritä.Onhan se selkeästi niin, että Moderaattorit jahtaavat heavyä ja heavy ei ikinä ole rikkonut sääntöjä ja hänessä ei ole mitään vikaa. Täydellinen ihminen kun on.