Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 244 711
  • 13 704

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä tykkään kun Moderaattoritkin välillä laittaa hassutteluvaihteen silmään, kuten vaikkapa tuossa yllä. Se on paljon parempi ku tennispallokainalovaihde. Olette kivoja tällee. Ystävällisin terveisin, FASlapsi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kyllähän Gangsteripomon teksteistä hieman paistoi erään toisen entisen nimimerkin haamu. Yritin varotella kaveria että ei kirjoittelisi ihan samalla tyylillä kuin ennen. Alku olikin vakuuttava, mutta melko nopeasti se keula nousikin kohti taivasta ja ei vaatinut varmaan kovin ihmeellistä salapoliisityötä Modeilta että todellisuus paljastui.

Kolmatta tulemista odotellessa.
 

teppana

Jäsen
Kyllähän Gangsteripomon teksteistä hieman paistoi erään toisen entisen nimimerkin haamu. Yritin varotella kaveria että ei kirjoittelisi ihan samalla tyylillä kuin ennen. Alku olikin vakuuttava, mutta melko nopeasti se keula nousikin kohti taivasta ja ei vaatinut varmaan kovin ihmeellistä salapoliisityötä Modeilta että todellisuus paljastui.

Kolmatta tulemista odotellessa.

Itsellä meni kaveri kokonaan ohi. Onko sallittua tiedustella mikä aiempi nimimerkki oli?
 

444

Jäsen
Mistä näen "pomon" viestejä? Olisi kiva käydä tsekkaamassa, kuka oli kyseessä. En löydä hakuna.

Tuossa on yksi niistä harvoista, jotka ehti kirjoittaa.
 

Nick Neim

Jäsen
Mistä näen "pomon" viestejä? Olisi kiva käydä tsekkaamassa, kuka oli kyseessä. En löydä hakuna.
Poistettujen nimimerkkien viestejä löytää aika hyvin käyttämällä haussa hakusanana nimimerkkiä, mutta jättämällä "by" kohdan haussa kokonaan tyhjäksi. Tuolloin tulokseksi toki tulee esimerkiksi tässä tapauksessa kaikki Gangsteripomo maininnat, yksi mm. Salkkareitten ketjusta. Joka tapauksessa tuohon hakuun sisältyy myös ne viestit mikäli kyseistä käyttäjää on viestissä lainattu ja/tai merkattu, niin sillä tavalla saa nuo halutut viestit aika helpolla esille.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Poistettujen nimimerkkien viestejä löytää aika hyvin käyttämällä haussa hakusanana nimimerkkiä, mutta jättämällä "by" kohdan haussa kokonaan tyhjäksi. Tuolloin tulokseksi toki tulee esimerkiksi tässä tapauksessa kaikki Gangsteripomo maininnat, yksi mm. Salkkareitten ketjusta. Joka tapauksessa tuohon hakuun sisältyy myös ne viestit mikäli kyseistä käyttäjää on viestissä lainattu ja/tai merkattu, niin sillä tavalla saa nuo halutut viestit aika helpolla esille.
Vielä paremmin löytää kun laittaa pelkästään siihen by kohtaan sen nimimerkin...
 

Nick Neim

Jäsen
Vielä paremmin löytää kun laittaa siihen by kohtaan sen nimimerkin...
No mitähän ihmettä. Mä olin 100% varma, ettei tuo haku toiminut niillä käyttäjillä, jotka ovat saaneet monoa.

Tässä vaiheessa haetaan takkia...
 

Aapee79

Jäsen
Raportoin jo eilen "pannarista", mutta modejen hitaus edesauttoi toj:n kirjoittamaan noita täysiä paskaviestejä yöllä. Voitteko edes poistaa ne vai onko Venäjän trolliviestit ok?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä niitä omia viestejään voi peukuttaa, pitää vaan olla useampi nimimerkki.

Kuten voitte nähdä, peukutin omaa viestiäni yllä mainitulla tavalla. Kiitos sipulireititys ja kolmannen maailman serverit. Minä olen "Helsingissä". Heh-heh. Lähdenkin tästä Moskovan parhaille fight clubeille.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt oli jännät pelikiellot. Lakoninen toteamus, että viimeksi, kun kirjoitin toisen joukkueen osioon tuli siitä pelikieltoa. Mutta alempana kutsuttiin toista/toisia nimimerkkejä rämehomoiksi ja tämä oli ilmeisesti moderaattoreille ihan ok.
Näin nämä nykyisin menevät, sillä ei ole enää väliä mitä kirjoitaa, ainoastaan kuka/kenelle kirjoittaa. Toiset voivat vaikka sanoa muiden kirjoittelevan kännissä ilman mitään sanktioita, toiset isketään pelikieltoon aivan älyttömillä tekosyillä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
@ks lähti aika köykäisesti viikoksi pihalle. Itse kun olen joskus (vahingossa tottakai) vieraillut raumalaisten hiekkalaatikolla niin on paljon pahempaa kuittia tullut ilman seuraamuksia. On haukuttu vaikka miksi. Mutta kuten @heavy tuossa toteaa, on itsekin tullut huomattua, että eroja on mistä lähtee ja kuka lähtee... saunakaverit perkele!
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Minä olen miettinyt miten nämä oikeudet hiekkalaatikoille määrätään? Pitääkö lukea suosikkijoukkueen kohdalla seuran nimi, jos kirjoittaa sille alueelle? Antaako se eri tavalla siimaa touhuun jos siinä ei lukisi mitään tai lukee toisen seuran nimi?

En ole oikein ikinä ymmärtänyt tuota, että säännöt olisi jotenkin erilaiset riippuen siitä onko alueena nyt Ässien tai Lukon ketju. Vammailusta kuuluu rangaista minusta olipa se nyt sitten kirjoitettu minne tahansa riippumatta omasta suosikkiseurasta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Käsittääkseni pelikiellot tulevat raportointien kautta. Ei niin, että modet lukisivat erikseen jokaisen viestin.
 

444

Jäsen
Nyt oli kyllä heikko suoritus modeilta. Ja edelleen rämehomottelu ei ole edes huomautuksen arvoinen teko. Vaikka nuo pelikiellot kuinka tulisivat raportoinnin kautta, niin kukaan ei varmaan estä lukemasta paria edeltävää viestiä. Siltikään tuota ei voi edes pahimmissa huumehöyryissä pitää henkilökohtaisena hyökkäyksenä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Huumeita saattaisin kokeilla, rämeellä homostelun varmuudella skippaisin. Banaanin oisin tarjonnut seuraavalle viestittelijälle ennemmin kuin @ks lle.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Jassoo, nimimerkin @ks niin kutsuttu "henkilökohtainen hyökkäys"... en ihan kutsuisi viestiään tuolla nimikkeellä. Kaikella kunnioituksella arvon moderaattoreita kohtaan, mutta hyvin kevyt jäähy, pelkästä jalan hipaisusta. Onneksi ei ole kuin yhden viikon mittainen kakku.
Ihan perse tuomiohan tuo oli, varsinkin kun huomioi kuinka paljon eteläisen kalastajakylän suo-seksuaalivähemmistö spämmää eri joukkueiden osioissa nyt kun menestystä on hiukan tullut.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pakko myöntää, etten kyllä kokenut tätä mitenkään henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi, että ihmetyttää vähän täältäkin suunnalta tämä pelikielto.

Minun puolestani sen voisi purkaa ja päästää kaverin kirjoittelemaan tänne.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko myöntää, etten kyllä kokenut tätä mitenkään henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi, että ihmetyttää vähän täältäkin suunnalta tämä pelikielto.

Minun puolestani sen voisi purkaa ja päästää kaverin kirjoittelemaan tänne.
Joo eihän se nyt vaikuttanut pelikiellon arvoiselta viestiltä, mutta itse koen, että modet halusivat tällä tavoin korostaa omaa kantaansa kyseiseen asiaan ja jostain nimimerkistä oli tehtävä varoittava esimerkki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös