Mä mitenkään herkkänahkainen ole, mutta jos vertaa @Sämppäri n peliikieltoon, mennään aika eri kriteereillä. Ei sillä, kyllä sämpylä ansaitsi. Mut... @YamahaGPR ei noin.
Tämä herätti mielenkiintoni ja päätinkin tarkastella muutamia aikaansaannoksiasi IFK:hon liittyen.
Tuomioihin vaikuttaa varmasti moderaattoreiden suosikkijoukkueet. Yksinkertaisesti sen takia, että moderaattorit lukevat varmasti enemmän suosikkijoukkueensa palstaa ja huomaavat sieltä kyseenalaisia viesteja, joita nostavat käsittelyyn. Nyt oli hassu tuomio.
Jos toinen osapuoli toivoo tai uhkailee sinua kidutuksella, niin sellaiset viestit kannattaa raportoida moderaattoreiden hoidettavaksi. Ne eivät oikeuta sinua minkäänlaiseen palstan sääntöjen vastaiseen vastaiskuun.Koin saamani pelikiellon hieman kummallisena. Perustelut tuntuivat kovin latautuneilta, että nyt on kyseenalaistettu väärää uskontoa. Jos toinen osapuoli vihjailee ikuisella kidutuksella, niin mielestäni aika kovatkin sanat pitäisivät olla sallittuja.
Jatkoajan @Moderaattorit onnistuu pitämään linjansa. Aivan yhtä munatonta meininkiä kuin Liigankin kurinpito. Onneksi sentään täällä ei voi kukaan kuolla.
Kommentin aiheuttaneet viestit löytyvät Ässäpuolelta ja liittyvät Kivenmäen loukkaantumiseen.
Joo. Munaton kurinpito ei antanut sille taklaajalle edes pelikieltoa.Jatkoajan @Moderaattorit onnistuu pitämään linjansa. Aivan yhtä munatonta meininkiä kuin Liigankin kurinpito. Onneksi sentään täällä ei voi kukaan kuolla.
Kommentin aiheuttaneet viestit löytyvät Ässäpuolelta ja liittyvät Kivenmäen loukkaantumiseen.
Viestin vasemmassa kulmassa on "Raportoi". Siitä voi ilmoittaa jos tuntee jonkun rikkoneen pelisääntöjä palstalla.
Joo. Munaton kurinpito ei antanut sille taklaajalle edes pelikieltoa.
Olisihan moderaattorit voineet sulkea vaikka koko palstan tuon tasku-fakiirin taklauksen jälkeen, koska kyllähän kaikki tiesivät mikä itku ja hammastenkiristys siitä tulee.
No siihen toimintaikkunaan juuri viittasin. Eli olet jäljillä. Totta hitossa tuolla on paljon läpikäytävää ja tuomiot tullaan todennäköisesti julistamaan aikanaan. Minkälaiseksi organisaatioksi sinä oikein Jatkoaikaa kuvittelet? Helppohan se on huudella kaikkia mahdollisia ylläpitäjiä sun muita munattomiksi. Minusta se on vain mautonta ja lapsellista.Munattoman kurinpidon osalta ollaan vielä normaalissa toiminta-ikkunassa, siksi viesti koskikin Jatkoajan munattomia Moderaattoreita joiden munattomuus on hyvin tiedossa jo vuosien takaa.
No siihen toimintaikkunaan juuri viittasin. Eli olet jäljillä. Totta hitossa tuolla on paljon läpikäytävää ja tuomiot tullaan todennäköisesti julistamaan aikanaan. Minkälaiseksi organisaatioksi sinä oikein Jatkoaikaa kuvittelet? Helppohan se on huudella kaikkia mahdollisia ylläpitäjiä sun muita munattomiksi. Minusta se on vain mautonta ja lapsellista.
Voisiko @Moderaattorit vähän hillitä näitä raumalaisten provoamisia tässä ketjussa?
Kiitos tästä tilannekatsauksesta. Sinä molempien joukkueiden kannattajana olet varmasti pätevä arvioimaan moderoinnin tasapuolisuutta.Tämä tästä vuodatuksesta, lähden hakemaan paketin nessua varastosta
Vai voiko olla, että ne ovat nimenomaan Ässä-kannattajat jotka ovat tapahtuneesta provosoituneet ja sitä purkaneet palstalla? Lukko voitti 7-1 ja heidän pelaajiaan ei sattunut, joten siellä ei ehkä ole tarvetta. Sanonta sanoo, että "just because you are offended doesn´t mean you are right". Se että keskustelussa huomautetaan remmin kiinni pitämisestä tiukalla ja siihen että Kivimäki pelasi tilanteen heikosti ei ole provoamista, vaikka sen monet Ässä-kannattajat tunnekuohuissaan sellaisena keskustelun perusteella ottavat. Mitään kivia taskuun tyyppisiä provoja en ole ainakaan itse huomannut. En nyt kaikkea keskusteluakaan ole lukenut.Tapaus Nemecek-Kivenmäki herätti odotetusti paljon tunteita puolin ja toisin Lukko/Ässät kannattajissa. Ylilyönteja (varsinkin eilen illalla) tuli varmasti molempien joukkueiden kannattajilta. Tällä hetkellä näyttää kuitenkin siltä, että rikepisteitä on jaettu vain Ässä-kannattajille @Moderaattorit toimesta provoista ja flamettamisesta. Lukkokannattajille ollaan näytetty vain soo-soota ja kehoitettu olemaan provosoitumatta.
En ota kantaa kenelle siellä kuuluisi pelikieltoja, eikä se ole minun asiani. Poikkeuksellisen asiattomaksi se joka tapauksessa meni. Kyllä minä "Huutonaurua tolle Nemecekin taklaukselle. Kivenmäki yhtä lasinen pygmi kuin isänsä." tyyliset viestit melko mauttomiksi laskisin.Mitään kivia taskuun tyyppisiä provoja en ole ainakaan itse huomannut. En nyt kaikkea keskusteluakaan ole lukenut.
En ota kantaa kenelle siellä kuuluisi pelikieltoja, eikä se ole minun asiani. Poikkeuksellisen asiattomaksi se joka tapauksessa meni. Kyllä minä "Huutonaurua tolle Nemecekin taklaukselle. Kivenmäki yhtä lasinen pygmi kuin isänsä." tyyliset viestit melko mauttomiksi laskisin.
Porilaisosio olisi pitänyt sulkea siinä vaiheessa kun palsta avattiin.
Tarkennan nyt vielä, että en kirjoittanu tänne pelikieltoja vaatiakseni, vaan siksi, että vastasin vain viestiin osoittaakseni, että hyvän maun rajoja rikottiin kyllä puolin ja toisin.