Mainos

Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 514 028
  • 15 310

Aapee79

Jäsen
Raportoin jo eilen "pannarista", mutta modejen hitaus edesauttoi toj:n kirjoittamaan noita täysiä paskaviestejä yöllä. Voitteko edes poistaa ne vai onko Venäjän trolliviestit ok?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyllä niitä omia viestejään voi peukuttaa, pitää vaan olla useampi nimimerkki.

Kuten voitte nähdä, peukutin omaa viestiäni yllä mainitulla tavalla. Kiitos sipulireititys ja kolmannen maailman serverit. Minä olen "Helsingissä". Heh-heh. Lähdenkin tästä Moskovan parhaille fight clubeille.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt oli jännät pelikiellot. Lakoninen toteamus, että viimeksi, kun kirjoitin toisen joukkueen osioon tuli siitä pelikieltoa. Mutta alempana kutsuttiin toista/toisia nimimerkkejä rämehomoiksi ja tämä oli ilmeisesti moderaattoreille ihan ok.
Näin nämä nykyisin menevät, sillä ei ole enää väliä mitä kirjoitaa, ainoastaan kuka/kenelle kirjoittaa. Toiset voivat vaikka sanoa muiden kirjoittelevan kännissä ilman mitään sanktioita, toiset isketään pelikieltoon aivan älyttömillä tekosyillä.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
@ks lähti aika köykäisesti viikoksi pihalle. Itse kun olen joskus (vahingossa tottakai) vieraillut raumalaisten hiekkalaatikolla niin on paljon pahempaa kuittia tullut ilman seuraamuksia. On haukuttu vaikka miksi. Mutta kuten @heavy tuossa toteaa, on itsekin tullut huomattua, että eroja on mistä lähtee ja kuka lähtee... saunakaverit perkele!

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Minä olen miettinyt miten nämä oikeudet hiekkalaatikoille määrätään? Pitääkö lukea suosikkijoukkueen kohdalla seuran nimi, jos kirjoittaa sille alueelle? Antaako se eri tavalla siimaa touhuun jos siinä ei lukisi mitään tai lukee toisen seuran nimi?

En ole oikein ikinä ymmärtänyt tuota, että säännöt olisi jotenkin erilaiset riippuen siitä onko alueena nyt Ässien tai Lukon ketju. Vammailusta kuuluu rangaista minusta olipa se nyt sitten kirjoitettu minne tahansa riippumatta omasta suosikkiseurasta.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Käsittääkseni pelikiellot tulevat raportointien kautta. Ei niin, että modet lukisivat erikseen jokaisen viestin.

4

444

Nyt oli kyllä heikko suoritus modeilta. Ja edelleen rämehomottelu ei ole edes huomautuksen arvoinen teko. Vaikka nuo pelikiellot kuinka tulisivat raportoinnin kautta, niin kukaan ei varmaan estä lukemasta paria edeltävää viestiä. Siltikään tuota ei voi edes pahimmissa huumehöyryissä pitää henkilökohtaisena hyökkäyksenä.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Jassoo, nimimerkin @ks niin kutsuttu "henkilökohtainen hyökkäys"... en ihan kutsuisi viestiään tuolla nimikkeellä. Kaikella kunnioituksella arvon moderaattoreita kohtaan, mutta hyvin kevyt jäähy, pelkästä jalan hipaisusta. Onneksi ei ole kuin yhden viikon mittainen kakku.
Ihan perse tuomiohan tuo oli, varsinkin kun huomioi kuinka paljon eteläisen kalastajakylän suo-seksuaalivähemmistö spämmää eri joukkueiden osioissa nyt kun menestystä on hiukan tullut.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pakko myöntää, etten kyllä kokenut tätä mitenkään henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi, että ihmetyttää vähän täältäkin suunnalta tämä pelikielto.

Minun puolestani sen voisi purkaa ja päästää kaverin kirjoittelemaan tänne.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko myöntää, etten kyllä kokenut tätä mitenkään henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi, että ihmetyttää vähän täältäkin suunnalta tämä pelikielto.

Minun puolestani sen voisi purkaa ja päästää kaverin kirjoittelemaan tänne.
Joo eihän se nyt vaikuttanut pelikiellon arvoiselta viestiltä, mutta itse koen, että modet halusivat tällä tavoin korostaa omaa kantaansa kyseiseen asiaan ja jostain nimimerkistä oli tehtävä varoittava esimerkki.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuomioihin vaikuttaa varmasti moderaattoreiden suosikkijoukkueet. Yksinkertaisesti sen takia, että moderaattorit lukevat varmasti enemmän suosikkijoukkueensa palstaa ja huomaavat sieltä kyseenalaisia viesteja, joita nostavat käsittelyyn. Nyt oli hassu tuomio.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tuomioihin vaikuttaa varmasti moderaattoreiden suosikkijoukkueet. Yksinkertaisesti sen takia, että moderaattorit lukevat varmasti enemmän suosikkijoukkueensa palstaa ja huomaavat sieltä kyseenalaisia viesteja, joita nostavat käsittelyyn.
Otetaan kerran sille hetki sitten annetun pelikiellon kunniaksi:

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Miksi jätit lainauksen viimeisen lauseen pois?
Koska ei minulla ollut kiinnostusta sitä kommentoida.
Samasta syystä olen jättänyt satoja ja tuhansia viestejä kokonaan lainaamatta.

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuomioihin vaikuttaa varmasti moderaattoreiden suosikkijoukkueet. Yksinkertaisesti sen takia, että moderaattorit lukevat varmasti enemmän suosikkijoukkueensa palstaa ja huomaavat sieltä kyseenalaisia viesteja, joita nostavat käsittelyyn. Nyt oli hassu tuomio.

Se on justiinsa näin. Pari kertaa hifk:ta vähän tökänneenä tulee sitten yllätys yllätys pelikielto jostain mitäänsanomattomasta heitosta. Jos tuomarilinja olisi Liiga / KHL / NHL yhtä looginen kuin modesetien tuuliviireily täällä niin ei ikinä tietäisi mitä saa tehdä ja mitä ei.

H***o!!

Oikeistohippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR & NYG
Se on justiinsa näin. Pari kertaa hifk:ta vähän tökänneenä tulee sitten yllätys yllätys pelikielto jostain mitäänsanomattomasta heitosta. Jos tuomarilinja olisi Liiga / KHL / NHL yhtä looginen kuin modesetien tuuliviireily täällä niin ei ikinä tietäisi mitä saa tehdä ja mitä ei.

H***o!!

Tämä herätti mielenkiintoni ja päätinkin tarkastella muutamia aikaansaannoksiasi IFK:hon liittyen.

HIFK:sta ylipäätään:

Elikkäs, se on enää ajan kysymys milloin hifk on Jokerien farmiseura?

Uudesta hallista:

Tämähän kuulostaa tutulta.

ENSIN
Rampataan kaupunginhallituksessa esittelemässä papereita ja hallihanke ei etene kymmeneen vuoteen mihinkään.

KUNNES
Palataan ensimmäiseen kohtaan kun mitään ei ole vieläkään tapahtunut.

Ilmaislipuista:

Ilmaislipuista...

Osui twitterin uutisvirrassa silmiin naapurista uutinen, jossa joku kersa syntynyt vuosikymmenen ensimmäisenä stadilaisena tänä vuonna ja tämän hienon tapahtuman johdosta hifk "palkitsee" hänet elinikäisellä kausikortilla ja muulla faniromulla.

En gång ilmaislippu, alltid ilmaislippu!

Mitä tulee mieleen Markus Nordlundista?

... ja tietty se töötti Pelle Viltoseen!

Nyt kyllä hymyilyttää.

Alemmuuskompleksista Jokereita kohtaan:

Olen tässä Jokerien KHL vuosien aikana ollut pari kertaa kaudessa kutsuvieraana hifk:n aitiossa peliä seuraamassa ja muutaman kerran ennen peliä Everi tms isompi stara ollut kertomassa ajankohtaisia asioita. Joku tästä kerran kysyi ja ainakin silloin vastauksesta paistoi katkeruus ja jonkin sortin alemmuuskompleksi.

Sokerina pohjalla nämä vähemmistöihin liittyvät kommentit:

Tätä homostelua kun lukee läpi niin hetken joutuu miettimään että onko tämä nyt ihan läpällä heitettyä trollailua / pelleilyä mutta ei taida ollakaan kun vilkaisee mitkä nimimerkit ovat tämän kertaisen oksennuksen takana.

No, kai se sitten on Jokereiden syy tämäkin eli vähemmistöjen huonot oltavat itärajan takana :=)D

Suoraan sanottuna oma mielipiteeni on että ei noille homppeleille mitään sympatiaa kuulu antaakaan, ei täällä eikä Venäjällä. Se nyt jostain syystä sattuu olemaan trendikästä perseillä homojen matkassa ja jotkut jopa elvistelevät sillä että homoja löytyy ihan naapurista. Tällä myötäilyllä voi saada jossain muulla keskustelupalstalla avarakatseisen ja sivistyneen miehen leiman mutta ei kai nyt sentään missään kiekkopiireissä.

Mä en homoista tykkää ja yleensäkin tällainen eettinen paska jossa urheiluseuran kannattaminen, arvot ym. jargon yritetään sovittaa johonkin malliin jonka enemmistö täällä sitten hyväksyisi suorastaan ällöttää. Mitä tätejä tämä jatkoaika on täynnä?

Kerätyn aineiston pohjalta voinee tehdä sen johtopäätöksen, etteivät kärsimäsi pelikiellot aivan "yllätys yllätys pelikieltoja" ole olleet. Okei, eivät nuo kaikki tekstit ole edes "tökkäyksiä". Sen sijaan turhaa provoa ja sisällötöntä spämmäystä moni niistä on.

Joitain lainauksia pätkitty itse.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK

Samoin jos arvostellaan tietyn joukkueen pelaajaa nimimerkillä Maitojuna niin jäähy on lähellä

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Koin saamani pelikiellon hieman kummallisena. Perustelut tuntuivat kovin latautuneilta, että nyt on kyseenalaistettu väärää uskontoa. Jos toinen osapuoli vihjailee ikuisella kidutuksella, niin mielestäni aika kovatkin sanat pitäisivät olla sallittuja.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Koin saamani pelikiellon hieman kummallisena. Perustelut tuntuivat kovin latautuneilta, että nyt on kyseenalaistettu väärää uskontoa. Jos toinen osapuoli vihjailee ikuisella kidutuksella, niin mielestäni aika kovatkin sanat pitäisivät olla sallittuja.
Jos toinen osapuoli toivoo tai uhkailee sinua kidutuksella, niin sellaiset viestit kannattaa raportoida moderaattoreiden hoidettavaksi. Ne eivät oikeuta sinua minkäänlaiseen palstan sääntöjen vastaiseen vastaiskuun.

Joka tapauksessa omasta mielestäni pelikielto oli äärimmäisen ansaittu. Jos koet sen kummallisena, niin kannattanee pohtia tarkkaan miksi sen sait, koska vastaavasta tulee todennäköisesti jatkossakin kakkua.

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Mähän kirjoitin jo edellä miksi sen sain. Voin sitä kummallisena pitää silti. Osaan kyllä mukautua kummallisenakin pitämiini asiohin.
Sinä tiedät hyvin itsekin, että "sittenpähän näet" vihjailut uskovaisilta eivät jostain syystä ole sääntörikkomuksia. On niitä aika montasiinä ketjussa ollut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy